abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113791737

Welkom in het FOK! anime en manga topic!

Laat je niet afschrikken door de slowchat, als je vragen hebt kun je die hier altijd kwijt. ;)

Anime(aa-ni-mee) is de Japanse variant (dus Japanse uitspraak op het Engels animation) op onze Westerse tekenfilm. Het mag dan wel getekend zijn, maar anime gaan vaak veel dieper dan de tekenfilms die je hier op TV ziet. Hetzelfde geldt voor Manga (wat o.a. "onbeheerste of willekeurige kwaststreken" betekend).
Door veel mensen die niet bekend worden deze termen echter in verband gebracht met seksueel getinte onderwerpen(hentai, wat eigenlijk pervers betekent in het Japans) of onze (kinderlijke, dus kodomo) series.
Hierdoor heeft dit onderwerp een slechte reputatie bij een aantal mensen.

Anime en manga kun je onderverdelen in verschillende leeftijd categorie. De twee grootste zijn "Shonen" en "Shoujo".
Hiernaast heb je meerdere kleine (sub-)genres, zoals "Josei", "Seinen". Elk (sub-)genre snijd een ander onderwerp aan, dus er zou in principe voor iedereen iets tussen moeten zitten.

Gericht op jonge jongens (Shonen,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit is over het algemeen het meest bekeken genre. De meeste mensen beginnen met de bekende series uit dit gedeelte.
De series zijn meestal gericht op actie en humor. De bekende series Bleach, Naruto en Fullmetal Alchemist vallen bijvoorbeeld in dit gedeelte.

Gericht op jonge meisjes (Shoujo,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit onderdeel behandelt meestal het (meer) dramatische gedeelte, en bevat veel romantiek.
Meestal is het hoofdpersoon in een van deze series een vrouw (of meisje natuurlijk). Een aantal voorbeelden zijn Sailor Moon, Cardcaptor Sakura en Fruits Basket.

Gericht op de volwassen vrouw (Josei,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): deze bevatten globaal dezelfde thema's als de "Shoujo"-series, maar dan iets serieuzer en realistischer uitgevoerd.
Onder andere de series Nana, Paradise Kiss en Honey and Clover zijn voorbeelden hiervan

Gericht op de volwassen man (Seinen,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): dit genre is heel divers en er zit veel afwisseling in, van avant-garde tot erotiek. Deze series hebben vaak een serieuze ondertoon.
Een aantal populaire series zijn Elfen Lied, Ghost in the Shell en Black Lagoon.

Gericht op jonge kinderen (Kodomo,leeftijd 0-12 jaar): Hello Kitty, Pokemon en Hamtaro - dit spreekt voor zich.

Gericht op de jong volwassen vrouw (Yaoi/shounen-ai): dit genre gaat over homoseksuele relaties tussen mannelijke figuren. Een aantal voorbeelden hiervan zijn Junjou Romantica en Gravitation.

De makkelijkste manier is de taal leren door middel van een cursus of ervaring. Als je daar geen zin in hebt (of daartoe niet in staat bent) kun je fansubs kijken. Fansub-groepen (zoals Dattebayo) nemen "raw"-versies op van de Japanse TV, vertalen deze en voegen ondertitelingen toe. Vaak geven de groepen extra informatie zodat het voor de kijker beter te begrijpen is (typische Japanse dingen worden uitgelegd).

Er zijn verschillende soorten groepen die animes ondertitelen, daarom zijn er verschillende in de gebruikte lettertypen, tekstopmaak of vertalingen. Verder zijn er twee soorten, de "speedsubbers" en de "qualitysubbers".
Zoals de namen doen vermoeden brengen de "speedsubbers" snel hun aflevering (of hoofdstuk) uit (waardoor het kan zijn dat deze van mindere kwaliteit is), en de "quality-subbers" nemen de tijd en leveren vaak beter werk af.

Het verschil tussen speedsubbers en qualitysubbers wordt steeds kleiner. Vaak hebben de meeste speedsubbers ook kwaliteit die niet onder doet voor die van qualitysubbers. Dit onderscheid is eigenlijk meer iets van vroeger en wordt tegenwoordig niet meer zo gemaakt.

Fansubs worden uitgebracht op verschillende sites, om deze te vinden kun je altijd even Googelen of op (de grotere) P2P-sites zoeken. Ook kun je via IRC downloaden. Een guide daarvoor is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.

Links vragen doen we niet in dit topic (omdat het niet in alle gevallen legaal is), maar als je er echt niet uit komt kun je altijd een van de mensen hier een PM/DM sturen.

Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.

Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)! :D
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.

Huidig seizoen
Klik voor de vergroting!
Zomer 2012

2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall
2012 | Winter | Spring | Summer | Fall

Aziatische drama's Deel 2
Een topic over Aziatische drama series, voornamelijk over J-drama. Als je een keer geen zin hebt in anime moet je het hier een keer proberen.

Japans. [Deel 2]
Altijd al een beetje Japans willen leren? Dan is dit hét topic voor jou

Japanse cultuur enzo :D
Vragen over de Japanse Cultuur? Stel ze hier!

Japan #24
Dingen die je echt moet doen (mocht je naar Japan gaan).

Zelf sushi maken deel VII
Gerechten

[Animé] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is 3
Hier word het gemeld als er nieuwe afleveringen uitgebracht worden.

Anime/mangaseries verkiezingstopic 2008 - Deel 4
Je wil iets nieuws zien maar weet niet wat? In dit topic vind je welke series het populairst waren op FOK!

Het grote anime/manga Meet topic 2012
Een anime/manga meet.

[Anime] Bleach #9: Bankai. Senbonzakura Kageyoshi
[Anime&Manga] Naruto #19
[ANIME] One Piece

Animees
Nederlandstalig blog met reviews over lopende animeseries en (soms) meer!

Anime News Network (ANN)
Nieuws over anime, hier staan ook beschrijvingen van series en handige lijstjes van goede anime.

Animeinfo.com
Hier vind je alle informatie over een anime die jij zoekt.

Anidb.net
De anime-database.

Anime Planet
Hier kun je een aantal aanraders zoeken (anime).

Anime Recommendations
Een wiki vol met aanraders. Er zit altijd wel wat tussen!

My Anime List (MAL)
Houd je eigen anime- en mangalijst bij! Bekijk andere lijsten en geef je oordeel over anime en manga! Er is zelfs een FOK! groep op MAL, deze vind je hier!

Sommige topicmeubels hebben hun eigen MyAnimeLists (MALs), waar je kunt zien wat zij gekeken hebben en wat ze leuk vinden! De links staan hieronder:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen :)

Voorgaande delen

Topicreeks: Het grote anime/manga topic

------------------------------------------------------------

Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.

1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.

2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.

------------------------------------------------------------

Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
pi_113791748
Cliché TT ;(
pi_113791758
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 01:32 schreef -Strawberry- het volgende: Om de een of andere reden heb ik geen zin om apollon af te kijken. Het verhaal boeit me niet zoveel meer. :@ Ben bij epi 9.
Tja, misschien dat je hem op on-hold kan zetten voor als je later nog zin krijgt. :P
pi_113791787
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 01:40 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Tja, misschien dat je hem op on-hold kan zetten voor als je later nog zin krijgt. :P
Het verhaal wordt niet beter ofzo. Als het na episode 9 nog niet boeit wordt het niets meer.
pi_113791823
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 01:42 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Het verhaal wordt niet beter ofzo. Als het na episode 9 nog niet boeit wordt het niets meer.
Hmm.

Ik heb het niet gekeken, dus daar kan ik niet veel over zeggen.
pi_113791860
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 01:42 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Op zich boeide me het wel, maar ik had niet elke week zoiets van YAY ER IS WEER EEN AFLEVERING! Dus toen realiseerde ik me dat het plot me niet zoveel doet.
pi_113791894
Op welke anime character vinden jullie mij lijken en op welke vinden jullie jezelf lijken? :P
pi_113791976
Ik vind de muziek nog steeds het leukste aan Apollon. Het is de reden dat ik het begon te kijken en de reden dat ik het af ga kijken. Ik durf alleen niet.

Morgen wat whisky kopen en aan de laatste aflevering beginnen. Hij schijnt enorm dramatisch te zijn. Dat hoef ik eigenlijk niet. Zouden ze dat drama niet kunnen overslaan en gewoon melodietjes maken?
“An interesting thing is a good thing.”
  donderdag 5 juli 2012 @ 01:51:13 #10
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113791986
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 01:47 schreef robin007bond het volgende:
Op welke anime character vinden jullie mij lijken en op welke vinden jullie jezelf lijken? :P
Jij:Shinji.

Ik: een mix tussen Mugi/Asuka
pi_113792008
Klipnap lijkt qua situatie op Kirino, met haar broer die niets met anime moet hebben en haar ouders evenmin.

Qua persoonlijkheid zou ik het niet weten.
pi_113792038
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 01:52 schreef robin007bond het volgende:
Klipnap lijkt qua situatie op Kirino, met haar broer die niets met anime moet hebben en haar ouders evenmin.

QB.

gr gr
  donderdag 5 juli 2012 @ 01:53:48 #13
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113792047
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 01:52 schreef robin007bond het volgende:

Repel lijkt me echt zo'n Kyon. Overal droog commentaar bij.
pi_113792048
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 01:51 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Jij:Shinji.

Ik: een mix tussen Mugi/Asuka
:o
Zo erg introvert ben ik niet hoor. Wacht maar af. ;(

En een mix tussen Yui en Asuka. Hmm. Dat is wel een grappige combinatie. :P
pi_113792055
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juli 2012 01:53 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Repel lijkt me echt zo'n Kyon. Overal droog commentaar bij.
_O-
Inderdaad.
  donderdag 5 juli 2012 @ 01:55:06 #16
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113792075
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 01:53 schreef robin007bond het volgende:

[..]

:o
Zo erg introvert ben ik niet hoor. Wacht maar af. ;(

En een mix tussen Yui en Asuka. Hmm. Dat is wel een grappige combinatie. :P
Een beetje karakter van Mugi maar weer niet zo aardig weet je wel :P ook tsunderetrekjes.
Of anders Kagami.
  donderdag 5 juli 2012 @ 01:56:07 #17
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113792123
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 01:55 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Een beetje karakter van Mugi maar weer niet zo aardig weet je wel :P ook tsunderetrekjes.
Of anders Kagami.
Hmm, je bent aardig complex. :P

Grapje hoor. Hihi.

Ik heb heel lang het kapsel van Yagami Light gehad.
pi_113792138
quote:
10s.gif Op donderdag 5 juli 2012 01:56 schreef Klipnap het volgende:
Arashi is Houououououououin Kyouma
Ik had toch wel een ander beeld bij hem. :P _O-
  donderdag 5 juli 2012 @ 01:58:28 #20
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113792159
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 01:57 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik had toch wel een ander beeld bij hem. :P _O-
Jij bent een mix tussen Oooootani en Shinji.

Wat had je voor beeld bij Arashimashou? :P
pi_113792176
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 00:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Deden de spuiten erg pijn dan? :P
het is dat ze een verdovingsnaald (groter en langer als een reguliere spuit) op zo'n manier in je teen zetten (2x notabene) dat je je afvraagt hoe dat kan, en dat voel je behoorlijk, zeker die 2de was verrot :P (was in mijn grote teen)

quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 01:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb het zo gehad:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet heel ernstig volgens mij. Gewoon zelf mee zitten kutten met een schaar, zijkant ingeknipt en eruit getrokken. :@
dat heb ik ook gedaan in het begin, maar het groeide steeds weer in, en nee dat eruit trekken was eigenlijk ook niet echt fijn :P
  donderdag 5 juli 2012 @ 02:00:45 #22
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113792201
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 01:59 schreef mschol het volgende:

[..]

het is dat ze een verdovingsnaald (groter en langer als een reguliere spuit) op zo'n manier in je teen zetten (2x notabene) dat je je afvraagt hoe dat kan, en dat voel je behoorlijk, zeker die 2de was verrot :P (was in mijn grote teen)

[..]

dat heb ik ook gedaan in het begin, maar het groeide steeds weer in, en nee dat eruit trekken was eigenlijk ook niet echt fijn :P
:r :@
Gelukkig heb ik nog niet zoiets gehad :P
pi_113792239
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 01:58 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Jij bent een mix tussen Oooootani en Shinji.

Wat had je voor beeld bij Arashimashou? :P
Ik heb hem nog niet weten te classificeren. Daar ken ik hem niet lang genoeg voor.

Otani en Shinji is wel de ergste combinatie ooit. Je wordt bedankt. ;(

Zoals ik je ken ben je wel een beetje tsundere, maar dat temperament van Asuka heb je echt niet. Volgens mij zat je zelf aardig in de goede richting met Mugi en Asuka gemixed. :P
pi_113792278
Ik voel me nu net zo'n tienermeisje die samen met haar vriendinnen die quizzen gaat doen uit van die meidenbladen. :') ;(
  donderdag 5 juli 2012 @ 02:07:55 #25
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113792342
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 02:04 schreef robin007bond het volgende:
Ik voel me nu net zo'n tienermeisje die samen met haar vriendinnen die quizzen gaat doen uit van die meidenbladen. :') ;(
Jij hebt de meeste B's... Je bent het kattenmens!

Ik ga slapen :W
pi_113792349
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juli 2012 02:07 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Jij hebt de meeste B's... Je bent het kattenmens!

Ik ga slapen :W
Welterusten. :*
pi_113792828
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 01:59 schreef mschol het volgende:

[..]

Daarom, dat ga ik dus nooit laten doen hè. :X
pi_113792899
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 02:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daarom, dat ga ik dus nooit laten doen hè. :X
ach.. ik heb de nodige operaties gehad in mijn jeugd en ben dus aardig wat gewend, en de pijn is daardoor ook relatief: ja het doet pijn, en erg vervelend enzo.. maar ik ken erger..
pi_113792945
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 02:41 schreef mschol het volgende:

[..]

ach.. ik heb de nodige operaties gehad in mijn jeugd en ben dus aardig wat gewend, en de pijn is daardoor ook relatief: ja het doet pijn, en erg vervelend enzo.. maar ik ken erger..
Ik niet, op verdovingsspuiten bij de kaakchirurg na dan. En dat hou ik graag zo.
pi_113793314
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 02:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik niet, op verdovingsspuiten bij de kaakchirurg na dan. En dat hou ik graag zo.
brrr.. verdovingsspuiten bij een kaak chirurg, dan maar liever helemaal plat ofzo _O-

(en voor een reguliere operatie draai ik m'n hand niet om, sterker nog: de kuiltjes van de naalden zie je zitten _O-)
pi_113793819
voor het nieuwe seizoen :)

Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_113794567
Hououin Kyouma? oke...
  donderdag 5 juli 2012 @ 10:53:15 #33
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_113797568
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 08:44 schreef Arashimashou het volgende:
Hououin Kyouma? oke...
Ik zie het ook niet...

Die van Repelsteeltju als Kyon kan ik nog wel inkomen :P

Zelf heb ik mij nooit kunnen vergelijken met een character, maar als jullie iemand weten hoor ik het graag. Nu tijd om te werken!

Bis später!
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_113797883
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 10:53 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Ik zie het ook niet...

Die van Repelsteeltju als Kyon kan ik nog wel inkomen :P

Zelf heb ik mij nooit kunnen vergelijken met een character, maar als jullie iemand weten hoor ik het graag. Nu tijd om te werken!

Bis später!
tschüss
pi_113798502
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 03:13 schreef mschol het volgende:

[..]

brrr.. verdovingsspuiten bij een kaak chirurg, dan maar liever helemaal plat ofzo _O-
Vond het uitwerken van de verdoving vervelender. :P
  donderdag 5 juli 2012 @ 11:33:44 #36
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113798865
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 08:44 schreef Arashimashou het volgende:
Hououin Kyouma? oke...
Hee, nee sorry ik weet het niet.
Weet je er zelf nog een? :P
pi_113799279
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:33 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Hee, nee sorry ik weet het niet.
Weet je er zelf nog een? :P
Ik zou het echt niet weten :{ Net aan Steins begonnen.
  donderdag 5 juli 2012 @ 11:46:52 #38
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113799531
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:46 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Waar ben je? :P
Hij drinkt nu Dr Pepper. Dat is zo rond 17:36
pi_113799538
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 06:27 schreef DJ_ het volgende:
voor het nieuwe seizoen :)

_O_
  donderdag 5 juli 2012 @ 11:50:50 #41
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_113799570
Heb je EVA al af klipnap?
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  donderdag 5 juli 2012 @ 11:51:35 #42
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113799647
Hm, nu snap ik wel waar banaan met gel vandaan komt?
  donderdag 5 juli 2012 @ 11:55:09 #44
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113799760
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:51 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Neen, nog 1,5 episode. Ga ik straks mee verder.
Oh man. Ik vrees zo dat je het einde niks gaat vinden...

Gelukkig is er nog End of Evangelion. :P
  donderdag 5 juli 2012 @ 11:55:38 #46
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113799782
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:55 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Oh man. Ik vrees zo dat je het einde niks gaat vinden...

Gelukkig is er nog End of Evangelion. :P
Ok hoe lang duurt die dan?
  donderdag 5 juli 2012 @ 11:55:55 #47
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_113799799
omg tieten in gundam
pi_113799802
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vond het uitwerken van de verdoving vervelender. :P
ik ben geen tandarts fan, dus elk (scherp) object dat zij hanteren houd ik liever uit mijn mond _O-
pi_113799827
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
omg tieten in gundam
gundam met tieten?
pi_113799875
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:55 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ok hoe lang duurt die dan?
Het is een film van 2 uurtjes. Of anderhalf uur.

Weet de lengte niet meer. :P
  donderdag 5 juli 2012 @ 11:57:45 #51
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113799881
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:55 schreef mschol het volgende:

[..]

ik ben geen tandarts fan, dus elk (scherp) object dat zij hanteren houd ik liever uit mijn mond _O-
  donderdag 5 juli 2012 @ 12:13:06 #52
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_113800458
Gundam the 08th team is best wel goed eigenlijk
pi_113800904
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:55 schreef mschol het volgende:

[..]

Het is niet dat ik graag een spuit in mijn mond krijg natuurlijk. :D Maar het is fijn dat verdoving er is, je zou maar zonder moeten.
pi_113800974
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 12:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is niet dat ik graag een spuit in mijn mond krijg natuurlijk. :D Maar het is fijn dat verdoving er is, je zou maar zonder moeten.
true.. maar toch wel apart:
bij een reguliere operatie (en in ietsjes mindere mate een operatie met plaatselijke verdoving) heb ik iets van: "och, boeiuh! daaar draai ik m'n hand niet voor om.."

bij een tandarts lig ik bij wijze van spreken als een trillend rietje in de stoel als ze alleen al aan het inspecteren zijn _O-
  donderdag 5 juli 2012 @ 12:29:55 #55
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_113801038
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 12:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

verstandskiezen eruit zonder verdoving ;( ;(
pi_113801076
@Robin:
Gundam AGE
pi_113801276
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juli 2012 12:29 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

verstandskiezen eruit zonder verdoving ;( ;(
die hoefde er bij mij (nog) niet uit omdat ze onder het tandvlees zaten...
  donderdag 5 juli 2012 @ 12:41:45 #58
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_113801499
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 12:36 schreef mschol het volgende:

[..]

die hoefde er bij mij (nog) niet uit omdat ze onder het tandvlees zaten...
bij mij zaten ze er ook nog onder en werden er alsnog uit gehaald
pi_113802296
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juli 2012 12:31 schreef Qunix het volgende:
@Robin:
Gundam AGE
Ah, oké. :)
pi_113802598
*hoi*
*badkamer tijd was lekker*

Wie is bang voor de tandarts?? :P
  donderdag 5 juli 2012 @ 13:18:33 #61
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113802875
Wut?
SPOILER: EVA ep 25
What happened?
pi_113803086
'k Ben niet bang voor de boze tandarts,
ben niet bang, ben niet bang.
pi_113803334
Ik doe het in m'n broek. Ooit een klein gaatje :') Maar ik heb last van losse tanden, omdat ik steeds er met m'n tong aanzit.
  donderdag 5 juli 2012 @ 13:37:52 #64
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_113803595
:')
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_113803614
quote:
13s.gif Op donderdag 5 juli 2012 13:18 schreef Klipnap het volgende:
Wut?
SPOILER: EVA ep 25
What happened?
SPOILER

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2012 13:39:18 ]
  donderdag 5 juli 2012 @ 13:40:15 #66
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_113803690
Ik bedenkt me net dat ik wel bang ben voor een paar kleine verdovings spuitjes, maar niet voor die 3-4 lumbaal puncties/ruggenmerg prikken die ik heb gehad.. :')
  donderdag 5 juli 2012 @ 13:42:10 #67
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113803760
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 13:38 schreef robin007bond het volgende:

[..]

SPOILER
Das jammer,
SPOILER
Het ligt aan je interpretatie dus? :')
pi_113803839
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 13:42 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Das jammer,
SPOILER
Het ligt aan je interpretatie dus? :')
In de tv-serie wel. :P

SPOILER: Geen spoiler voor jou

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2012 13:45:07 ]
  donderdag 5 juli 2012 @ 13:46:37 #69
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_113803954
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 13:43 schreef robin007bond het volgende:

[..]

In de tv-serie wel. :P

SPOILER: Geen spoiler voor jou
SPOILER: niet kijken klipnap
  donderdag 5 juli 2012 @ 13:48:41 #70
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113804045
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juli 2012 13:46 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Ik klik automatisch op spoilers :P
pi_113804049
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
pi_113804064
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juli 2012 13:46 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

SPOILER
pi_113804088
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 13:49 schreef robin007bond het volgende:

[..]

SPOILER
Ooh, dat heb ik dan min of meer gesnapt! :o
pi_113804300
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 13:49 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ooh, dat heb ik dan min of meer gesnapt! :o
:D
pi_113804395
Moet. Wachten. Op. 3.0.
  donderdag 5 juli 2012 @ 13:56:06 #76
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113804437
SPOILER: EVA 26
pi_113804615
quote:
10s.gif Op donderdag 5 juli 2012 13:56 schreef Klipnap het volgende:
SPOILER: EVA 26
Goedgekeurd :D
  donderdag 5 juli 2012 @ 14:00:11 #78
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_113804697
kijk nou maar het einde :')
  donderdag 5 juli 2012 @ 14:01:13 #79
246140 Klipnap
Petrowh <3
  donderdag 5 juli 2012 @ 14:01:24 #80
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_113804776
quote:
10s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:01 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Eerst eten :P
Goed idee :D
pi_113805288
Oh, en ik ben nooit bang voor de tandarts geweest. :)

Wel een tijdje voor Sinterklaas toen ik heel klein was :')

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2012 14:13:08 ]
  donderdag 5 juli 2012 @ 14:16:05 #82
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113805456
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:12 schreef robin007bond het volgende:
Oh, en ik ben nooit bang voor de tandarts geweest. :)

Wel een tijdje voor Sinterklaas toen ik heel klein was :')
Niet bang zijn voor de tandartsboor: :P
Bang zijn voor sinterklaas: 8)7
  donderdag 5 juli 2012 @ 14:17:59 #84
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113805575
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:17 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nee... nog steeds " :') "
  donderdag 5 juli 2012 @ 14:22:06 #86
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113805784
quote:
9s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:22 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Arrgh wie is die vrouw met die hondeketting :'(
  donderdag 5 juli 2012 @ 14:25:49 #88
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113805906
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:22 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Arrgh wie is die vrouw met die hondeketting :'(
En bedankt :'(

What the fuck ben ik aan het kijken? Heel leuk, die filosofische theorieën, maar het heeft niets met het verhaal te maken.
pi_113805936
quote:
10s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:25 schreef Klipnap het volgende:

[..]

What the fuck ben ik aan het kijken? Heel leuk, die filosofische theorieën, maar het heeft niets met het verhaal te maken.
Bedankt waarvoor :?
  donderdag 5 juli 2012 @ 14:27:31 #90
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113805984
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:26 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Bedankt waarvoor :?
Bedankt voor het beledigen van mijn mooie ketting.

Gr Ria
pi_113806062
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:27 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Gr Ria
Vagerik. Wat is er toch met die ria ;(
  donderdag 5 juli 2012 @ 14:31:12 #92
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113806150
quote:
9s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:29 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Vagerik. Wat is er toch met die ria ;(
Dat is het beeld van mijzelf in het hoofd van anderen. Ik heb anderen nodig om mijzelf te kunnen identificeren.
Wie ben ik? Ben ik nep? Besta ik alleen in het hoofd van anderen?
  donderdag 5 juli 2012 @ 14:31:18 #93
333374 Lithia
Too serious
pi_113806157
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:27 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Gr Ria
Jij bent een van de weinige vrouwen die mij telkens een glimlach geeft. :D [/nolesbo]
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_113806241
quote:
9s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:31 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Dat is het beeld van mijzelf in het hoofd van anderen.
Fout. In mijn hoofd ben je een kruising tussen meisje met hond en Kyuubei.

quote:

[..]
Ik heb anderen nodig om mijzelf te kunnen identificeren.
Irrelevant.
  donderdag 5 juli 2012 @ 14:34:31 #95
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113806284
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:33 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Fout. In mijn hoofd ben je een kruising tussen meisje met hond en Kyuubei.

[..]

Irrelevant.
  donderdag 5 juli 2012 @ 14:35:28 #96
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_113806336
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:34 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
kat
pi_113806337
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:34 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Honden zijn minder manipulatief. Dus ik denk dat ik voor de hond ga...
Schijten QB's in andermans tuin?
pi_113806366
quote:
10s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:25 schreef Klipnap het volgende:

[..]

quote:

[..]

Dat is het beeld van mijzelf in het hoofd van anderen. Ik heb anderen nodig om mijzelf te kunnen identificeren.
Tja. De existentialistische thema's zijn wel prominent aanwezig inderdaad :P
pi_113806367
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:35 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

kat
De superieure kat doet niet mee met deze strijd der inferieure wezens.
  donderdag 5 juli 2012 @ 14:38:38 #100
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113806618
quote:
17s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:38 schreef Klipnap het volgende:
Omedetou!

Zo, die serie is af. Een 9.
Oke, heb je dat ook weer gehad :') Wat nu?
pi_113806630
quote:
Omedeto!

Oh, dat is best redelijk.

Het eind heeft het zeker wel voor je verknald? Of valt dat wel mee? :P
  donderdag 5 juli 2012 @ 14:41:55 #103
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_113806674
quote:
Omedeto!

Blood+ al gezien? :+
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_113806716
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:40 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

nu Upotte! :+
zoalng je het niet serieus neemt en niet met "Moe girls bah" setting erin gaat is hij prima te doen..
  donderdag 5 juli 2012 @ 14:42:54 #105
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113806719
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:41 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Oh, dat is best redelijk.

Het eind heeft het zeker wel voor je verknald? Of valt dat wel mee? :P
Nah. Het is meer: ''Oh, wat een vaag einde. Nouja.''

Het is meer de animatie die het heeft verpest, en de robots.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:41 schreef wdn het volgende:

[..]

Huh? Nooit van gehoord.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:40 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Tsja. Nu stop ik met anime kijken. Je zult moeten accepteren dat ik nooit Elfen Lied zal afkijken.
pi_113806744
quote:
10s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:42 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[..]

Huh? Nooit van gehoord.

[..]

Tsja. Nu stop ik met anime kijken. Je zult moeten accepteren dat ik nooit Elfen Lied zal afkijken.
Onacceptabel.
  donderdag 5 juli 2012 @ 14:45:04 #107
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_113806819
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:41 schreef wdn het volgende:

[..]

Is Blood + een sequel, prequel of iets anders van Blood C?
pi_113806848
quote:
10s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:42 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Hmm, fair enough. Wel vet. ;D ;wgflaerkgr4gaermgoaergnaeriongaerioga je hebt hem af :De4 tngaongoawngoawngaeongaeongroengoaenr
quote:
[..]

Huh? Nooit van gehoord.

[..]

Hihi.
  donderdag 5 juli 2012 @ 14:46:29 #109
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113806886
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:45 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hmm, fair enough. Wel vet. ;D ;wgflaerkgr4gaermgoaergnaeriongaerioga je hebt hem af :De4 tngaongoawngoawngaeongaeongroengoaenr
pi_113806963
Google translate I am disappoint.
  donderdag 5 juli 2012 @ 14:50:12 #111
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_113807023
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:48 schreef Arashimashou het volgende:
Google translate I am disappoint.
[ afbeelding ]
Ongelofelijk dat je dat ook serieus hebt gedaan, vervolgens gaat print screenen, knippen, opslaan, uploaden en dan hier plaatsen :P Jij hebt zeker last van verveling :@
  donderdag 5 juli 2012 @ 14:50:22 #112
246140 Klipnap
Petrowh <3
  donderdag 5 juli 2012 @ 14:50:35 #113
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_113807042
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Is Blood + een sequel, prequel of iets anders van Blood C?
Volgorde ...

Blood: The Last Vampire (2000 anime film)
Blood+ (2005-2006 anime series)
Blood: The Last Vampire (2009 live-action film)

Blood C 12 eps
Blood C: The Last Dark (is vorige maand uitgekomen in de bios in Japan)

Het zijn 2 groepen series maar toch ook wel gerelateerd.
pi_113807049
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Ongelofelijk dat je dat ook serieus hebt gedaan, vervolgens gaat print screenen, knippen, opslaan, uploaden en dan hier plaatsen :P Jij hebt zeker last van verveling :@
Ik ben dan ook niet voor niks Arashimashou.
Ik, me vervelen? :( HAHAHAHAHA NOOIT.
  donderdag 5 juli 2012 @ 14:51:43 #115
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_113807078
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:50 schreef wdn het volgende:

[..]

Volgorde ...

Blood: The Last Vampire (2000 anime film)
Blood+ (2005-2006 anime series)
Blood: The Last Vampire (2009 live-action film)

Blood C 12 eps
Blood C: The Last Dark (is vorige maand uitgekomen in de bios in Japan)
Is het nodig om persé alles te zien, voor ik aan Blood C begin?
  donderdag 5 juli 2012 @ 14:52:08 #116
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113807120
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:52 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
O+ Rei O+
Ik dacht dat je Misato toffer vond. :o
  donderdag 5 juli 2012 @ 14:52:48 #118
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_113807123
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Is het nodig om persé alles te zien, voor ik aan Blood C begin?
Nee maar die eerste film en de 50 eps zijn erg erg goed.
Blood C ook trouwens (afgehakte ledematen worden niet geschuwd)
pi_113807153
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:52 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
O+ Rei O+

Oh en ik woon niet in Nieuw-Milligen :{w
Fuck een edit. Ik dacht al, woont ze nou in...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nieuw-Milligen

"Bij de landelijke verkiezingen van 2006 behaalde de Staatkundig Gereformeerde Partij in dit gehucht 53,9% van het aantal stemmen."

Waar zijn de bulldozers :')
pi_113807201
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:53 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

"Bij de landelijke verkiezingen van 2006 behaalde de Staatkundig Gereformeerde Partij in dit gehucht 53,9% van het aantal stemmen."

_O-
  donderdag 5 juli 2012 @ 14:55:49 #121
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_113807246
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:52 schreef wdn het volgende:

[..]

Nee maar die eerste film en de 50 eps zijn erg erg goed.
Blood C ook trouwens (afgehakte ledematen worden niet geschuwd)
Ngggh, ledematen :D !
Ik ga ze vast downloaden, moet eerst nog even Full Metal Alchemist: Brotherhood afmaken. Ben nu bij episode 33.
  donderdag 5 juli 2012 @ 14:55:57 #122
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113807256
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:53 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ja, ja, Biblebelt :r
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:52 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik dacht dat je Misato toffer vond. :o
Deze wallpaper was tof.
  donderdag 5 juli 2012 @ 14:57:04 #123
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_113807309
Rei :')
pi_113807314
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:55 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ja, ja, Biblebelt :r

[..]

Deze wallpaper was tof.
[ afbeelding ]
heh, in dit plaatje doet ze me een beetje denken aan Yukari uit Azumanga.
pi_113807409
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
Rei :')
  donderdag 5 juli 2012 @ 14:59:10 #126
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113807410
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:57 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

heh, in dit plaatje doet ze me een beetje denken aan Yukari uit Azumanga.
Ze is eigenlijk ook zo'n typ.
pi_113807497
quote:
9s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:59 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ze is eigenlijk ook zo'n typ.
[ afbeelding ]
God... elke keer als ik 'm zie moet ik weer denken aan little girls. :')
  donderdag 5 juli 2012 @ 15:02:33 #128
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113807552
Wtf. Is dit de film?
SPOILER
pi_113807566
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:02 schreef Klipnap het volgende:
Wtf. Is dit de film?
SPOILER
Ja.
  donderdag 5 juli 2012 @ 15:05:19 #130
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113807706
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:05 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, ik ga maar eens wat anders doen.
_O-
Ok. :P
pi_113807710
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:05 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, ik ga maar eens wat anders doen.
Zoals? :o Hierrrr blijven en Elfen zien!
  donderdag 5 juli 2012 @ 15:06:35 #133
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113807730
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:06 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Zoals? :o Hierrrr blijven en Elfen zien!
Nee, zoals mijzelf voorbereiden op de klassenbarbecue.
pi_113807834
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:06 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Succes. ^O^

Ennuh.. Als je gaat drinken, doe het met mate he. ;(
pi_113807906
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:06 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Voorbereiden? Klinkt haast alsof het vervelend is om heen te gaan. Maar goed, dat ben ik...

quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:08 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Succes. ^O^

Ennuh.. Als je gaat drinken, doe het met mate he. ;(
Luister naar Robert :Y
pi_113808047
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:10 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Voorbereiden? Klinkt haast alsof het vervelend is om heen te gaan. Maar goed, dat ben ik...

[..]

Luister naar Robert :Y
Inderdaad. Denk aan de hersenschade die alcohol veroorzaakt. >:)
  donderdag 5 juli 2012 @ 15:15:33 #137
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113808149
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:10 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ach, het is wel leuk hoor. Alleen ik kan daar niet in mijn pyjama heengaan.
pi_113808321
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:15 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ach, het is wel leuk hoor. Alleen ik kan daar niet in mijn pyjama heengaan.
[ afbeelding ]
_O-

En eet smakelijk bij je BBQ. ^O^
  donderdag 5 juli 2012 @ 15:19:35 #139
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_113808362
  donderdag 5 juli 2012 @ 15:21:53 #140
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113808470
quote:
Waar wacht je nog op? :')

Overigens... Ik heb een muismat voornamelijk om esthetische redenen, gezien ik tot het Trackball-masterrace behoor.
  donderdag 5 juli 2012 @ 15:22:57 #142
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113808530
quote:
11s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:22 schreef Klipnap het volgende:
Nee, nu al? :'(
[ afbeelding ]
Stop! ga je voorbereiden. Je hebt wel genoeg shit gezien nu? :'(
  donderdag 5 juli 2012 @ 15:24:18 #144
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_113808559
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:22 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Overigens... Ik heb een muismat voornamelijk om esthetische redenen, gezien ik tot het Trackball-masterrace behoor.
Dat is Otaku next level shit. Dat is mij te furrrr.
pi_113808568
quote:
:D
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:22 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Trackball :')
quote:
11s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:22 schreef Klipnap het volgende:
Nee, nu al? :'(
[ afbeelding ]
Tsja.
pi_113808580
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Dat is Otaku next level shit. Dat is mij te furrrr.
En een dakimakura, zoals ik heb? :P

Overigens puur uit meligheid gekocht etc. etc. :P
  donderdag 5 juli 2012 @ 15:25:25 #147
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113808598
SPOILER
Speciaal voor Arashi.
  donderdag 5 juli 2012 @ 15:26:07 #148
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_113808628
quote:
10s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:25 schreef Klipnap het volgende:
SPOILER
Speciaal voor Arashi.
Ngghhh, wat zal dat lekker voelen, je arm zo tussen die bobbels :') :') :')
pi_113808674
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Ngghhh, wat zal dat lekker voelen, je arm zo tussen die bobbels :') :') :')
Ik meen me te herinneren dat KabutoRaiger of zo er een had. Weet het niet zeker. Kan ook een andere user geweest zijn :P
pi_113808899
quote:
10s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:25 schreef Klipnap het volgende:
SPOILER
Speciaal voor Arashi.
Hmmm, Hmmm... Ikaros :9

Maar ik ga mijn Disneypad niet vervangen :(
  donderdag 5 juli 2012 @ 15:36:24 #151
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_113809072
Nou ik geef Mobile Suit Gundam: The 8th MS team een 8
pi_113809096
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nou ik geef Mobile Suit Gundam: The 8th MS team een 8
Gundam 00 al gezien?
  donderdag 5 juli 2012 @ 15:37:48 #153
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_113809136
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:37 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Gundam 00 al gezien?
5 episodes
pi_113809173
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:37 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

5 episodes
Die is ook wel tof. :P

Eureka Seven _O_
  donderdag 5 juli 2012 @ 15:40:22 #155
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_113809233
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:38 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Die is ook wel tof. :P

Eureka Seven _O_
Dit beetje surfen op trapur :P
  donderdag 5 juli 2012 @ 15:50:50 #156
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_113809665
hmm lekker bakje noedelsoep :P
en over een week of 2 EVA weer rewatchen :P
  donderdag 5 juli 2012 @ 15:54:14 #157
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_113809776
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
SHARE THAT SOUP SON.
Ik maak vanavond weer babi ketjap met pittig gekruide nasi :@
  donderdag 5 juli 2012 @ 15:55:44 #158
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_113809843
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

SHARE THAT SOUP SON.
Ik maak vanavond weer babi ketjap met pittig gekruide nasi :@
lekkor :D
hoop dat mijn moeder weer eens loempia's gaat maken :9
  donderdag 5 juli 2012 @ 15:57:37 #159
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_113809917
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:55 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

lekkor :D
hoop dat mijn moeder weer eens loempia's gaat maken :9
Pfft, ik doe hier al het lekkere kookwerk, mijn moeder maakt de Hollandse kost en mijn vader de Italiaanse :P
  donderdag 5 juli 2012 @ 15:59:59 #160
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_113810015
Ik vond het Surfen in E7 leuker dan de reuzerobotgevechten, het drama en misschien zelf wel dan Dominic en Anemone.
pi_113810095
  donderdag 5 juli 2012 @ 16:01:57 #162
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_113810104
de eerste keer dat ik Anemone zag vond ik haar best wel een kut persoon
  donderdag 5 juli 2012 @ 16:02:02 #163
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_113810109
quote:
Hier http://www.izumi-roermond.nl/ heb ik de afgelopen 6 weken 3 dagen per week gegeten :D
pi_113810119
Chi's Sweet Home (real life)
  donderdag 5 juli 2012 @ 16:03:13 #165
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_113810158
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 16:02 schreef wdn het volgende:

[..]

Hier http://www.izumi-roermond.nl/ heb ik de afgelopen 6 weken 3 dagen per week gegeten :D
Daar ben ik 1x geweest, en sindsdien wil ik verhuizen naar Roermond. :@
pi_113810223
quote:
_O_
quote:
14s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik vond het Surfen in E7 leuker dan de reuzerobotgevechten, het drama en misschien zelf wel dan Dominic en Anemone.
Hmm, ik vond alles in de serie leuk. Ik vond vooral de character development heel goed.
  donderdag 5 juli 2012 @ 16:05:47 #167
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_113810260
Ja je ziet wel dat renton ontwikkelt en eureka ook en holland
  donderdag 5 juli 2012 @ 16:16:38 #168
246140 Klipnap
Petrowh <3
  donderdag 5 juli 2012 @ 16:38:31 #169
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_113811700
De enige ontwikkeling die ik in Eureka Seven zag was die van Dominic en Anemone!
De rest was gewoon minder interessant.

Charles and Ray. ;(
  donderdag 5 juli 2012 @ 16:56:36 #170
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_113812465
Wel een leuke manier van vissen dit
pi_113813452
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juli 2012 16:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wel een leuke manier van vissen dit
[ afbeelding ]
Waar is de vis?
  donderdag 5 juli 2012 @ 17:20:12 #172
333374 Lithia
Too serious
pi_113813476
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juli 2012 16:01 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
O+
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  donderdag 5 juli 2012 @ 17:28:59 #173
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_113813860
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 17:19 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Waar is de vis?
dat groen/witte ding
pi_113814295
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juli 2012 17:28 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

dat groen/witte ding
Dat beest moet wel een exclusieve smaak hebben zeg :9
  donderdag 5 juli 2012 @ 18:01:51 #175
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113815294
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 18:01 schreef Klipnap het volgende:
Bier is ranzig :r :r :r
_O_
Je snapt het Klipnap.

Ik had ook niet aan je getwijfeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2012 18:08:16 ]
  donderdag 5 juli 2012 @ 18:08:10 #177
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_113815380
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 18:01 schreef Klipnap het volgende:
Bier is ranzig :r :r :r
zeker een slok heineken genomen :')

SPOILER
  donderdag 5 juli 2012 @ 18:13:06 #178
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113815543
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juli 2012 18:08 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

zeker een slok heineken genomen :')

SPOILER
Ja :)
Het flesje ligt nu halfvol verlaten in de regen :')
pi_113815591
En dan zeggen mensen: "Je moet aan de smaak wennen". :')!!!
  donderdag 5 juli 2012 @ 18:15:32 #180
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_113815616
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 18:14 schreef robin007bond het volgende:
En dan zeggen mensen: "Je moet aan de smaak wennen". :')!!!
die mensen :')
eventjes snel 61gb ovezetten naar mijn externe schijf duurt het gewoon 30 min }:|
pi_113815627
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juli 2012 18:15 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

die mensen :')
eventjes snel 61gb ovezetten naar mijn externe schijf duurt het gewoon 30 min }:|
Geen USB 3.0 blijkbaar. :P

Het is trouwens echt falend dat bijna ieder HDD merk die dingen standaard naar FAT32 formatteert.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2012 18:16:37 ]
  donderdag 5 juli 2012 @ 18:17:12 #182
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_113815663
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 18:15 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Het is trouwens echt falend dat bijna ieder HDD merk die dingen standaard naar FAT32 formatteert.
hdd is usb3.0 compjoeter 2.0
pi_113815699
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juli 2012 18:17 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

hdd is usb3.0 compjoeter 2.0
Ah, dan maakt het niks uit.

Geduld. :P
  donderdag 5 juli 2012 @ 18:19:13 #184
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_113815732
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 18:18 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ah, dan maakt het niks uit.

Geduld. :P
jup nog 10 minuten en dan heb ik weer ruimte om series te dloaden :D
pi_113815957
Pffff、als je dan bier drinkt... neem dan Grolsch.
  donderdag 5 juli 2012 @ 18:25:53 #186
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_113815967
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 18:25 schreef Arashimashou het volgende:
Pffff、als je dan bier drinkt... neem dan Grolsch.
of budweiser
pi_113816116
Naruto was weer vet, Duimpjes omhoog voor darui.
pi_113818229
Het is hier nu al een uur stil. Hebben jullie een leven gekregen oid? ;(
  donderdag 5 juli 2012 @ 19:33:26 #189
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113818350
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 19:31 schreef Arashimashou het volgende:
Nee, wel veel hamburgers :9
  donderdag 5 juli 2012 @ 19:35:42 #190
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_113818459
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 18:30 schreef De_Ilias het volgende:
Naruto was weer vet, Duimpjes omhoog voor darui.
Amen.
quote:
NEE, ik speel Darksiders.. :@

En over bier is ranzig; eens. Ik heb liever Jägerbombs of het bekende wijfendrankje Malibu Cola :P
pi_113818584
quote:
Sorry, Arashi. Stiekem ben ik best normaal :@

Of toch niet?!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2012 19:38:12 ]
pi_113818587
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 19:33 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Nee, wel veel hamburgers :9
Hoeveel al op? :9

quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 19:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Amen.

[..]

NEE, ik speel Darksiders.. :@

En over bier is ranzig; eens. Ik heb liever Jägerbombs of het bekende wijfendrankje Malibu Cola :P
Hm... een spelleke. Ik zit eraan te denken Iron Front: Liberation 1944 te kopen... ik weet nog niet :P

quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 19:38 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Sorry, Arashi. Stiekem ben ik best normaal :@

Of toch niet?!
Je bent zo gek als dat je je voelt?
pi_113818610
Alle Zelda's al uitgespeeld, Arashi?
pi_113818661
quote:
Ik ga eens alle Zelda's spelen :') Heb via een emulator wel eens wat Ocarina of time gespeeld... op de gameboy is Links Awakening geweldig. Buiten dat... nee.
pi_113818737
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 19:39 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ik ga eens alle Zelda's spelen :') Heb via een emulator wel eens wat Ocarina of time gespeeld... op de gameboy is Links Awakening geweldig. Buiten dat... nee.
Zonde. Ocarina of Time is echt een meesterwerk O+

Final Fantasy VI kun je ook op een SNES emulator spelen. Heerlijk spel.
pi_113818872
Ik ga even naar opa en oma :P (boeiend he)
doeg
pi_113818884
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 19:44 schreef Arashimashou het volgende:
Ik ga even naar opa en oma :P (boeiend he)
doeg
Ciao.

En succes. :P
  donderdag 5 juli 2012 @ 19:51:19 #198
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_113819214
quote:
IK WEL! Maar dan ook echt ALLES, net zoals ik ALLES van dragonball heb gezien :@
pi_113819403
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 19:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

IK WEL! Maar dan ook echt ALLES, net zoals ik ALLES van dragonball heb gezien :@
Jammer van dat laatste. :P

Het zijn ongelofelijk goede spellen. A Link to the Past moet ik nog steeds uitspelen. :@

Overigens:

donderdag 5 juli 2012 @ 20:06:55 #200
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113819968
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 19:38 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Hoeveel al op? :9

[..]

Hm... een spelleke. Ik zit eraan te denken Iron Front: Liberation 1944 te kopen... ik weet nog niet :P

[..]

Je bent zo gek als dat je je voelt?
3 en heel veel brood :')
  donderdag 5 juli 2012 @ 20:07:15 #201
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113819984
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 19:55 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Jammer van dat laatste. :P

Het zijn ongelofelijk goede spellen. A Link to the Past moet ik nog steeds uitspelen. :@

Overigens:

[ afbeelding ]
TK _O_
  donderdag 5 juli 2012 @ 20:10:05 #202
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_113820137
  donderdag 5 juli 2012 @ 20:16:14 #203
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_113820479
Een hele aflevering met 1 gevecht bij Naruto
*O* *O*
Deze arc is nu al geslaagd *O*
  donderdag 5 juli 2012 @ 20:17:42 #204
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_113820552
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 20:16 schreef wdn het volgende:
Een hele aflevering met 1 gevecht bij Naruto
*O* *O*
Deze arc is nu al geslaagd *O*
Lees je de manga ook?
pi_113820588
Naruto 269 is meh.
pi_113820593
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 20:07 schreef Klipnap het volgende:

[..]

TK _O_
TK _O_
  donderdag 5 juli 2012 @ 20:21:16 #207
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_113820717
La storia della Arcana Famiglia is denk ik de meest kinderachtige shoujo serie die ik tot noch toe gezien heb.
  donderdag 5 juli 2012 @ 20:25:58 #208
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113820911
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 20:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
La storia della Arcana Famiglia is denk ik de meest kinderachtige shoujo serie die ik tot noch toe gezien heb.
In welk opzicht is het shoujo? Ik dacht dat het over lasagne ging.
  donderdag 5 juli 2012 @ 20:26:18 #209
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_113820923
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 20:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
Knap dat je dat kan baseren op alleen nog maar de 1e episode.
pi_113821004
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 20:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Soms kan dat wel. Heel de stijl om een serie heen verandert vaak niet veel.
pi_113821155
Gundam Age is meh.

SPOILER
  donderdag 5 juli 2012 @ 20:34:21 #212
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113821287
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 20:28 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Soms kan dat wel. Heel de stijl om een serie heen verandert vaak niet veel.
*Muhdookah*
pi_113821370
quote:
8s.gif Op donderdag 5 juli 2012 20:34 schreef Klipnap het volgende:

[..]

*Muhdookah*
Tja, je hebt van die uitzonderingen. MEDUUUKA is daar een van. :P

Hoewel de stijl wel hetzelfde blijft. Het is alleen de toon van de serie die begint te veranderen naarmate het vordert.
  donderdag 5 juli 2012 @ 20:52:05 #214
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113822035
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 20:36 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Tja, je hebt van die uitzonderingen. MEDUUUKA is daar een van. :P

Hoewel de stijl wel hetzelfde blijft. Het is alleen de toon van de serie die begint te veranderen naarmate het vordert.
De laatste ep van NGE was half met waterverf gemaakt volgens mij.
pi_113822324
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 20:52 schreef Klipnap het volgende:

[..]

De laatste ep van NGE was half met waterverf gemaakt volgens mij.
Zou misschien best kunnen. Het is in ieder geval heel anders dan de rest van de serie.

In End of Evangelion zit ook een live-action fragment waar ik nog steeds niet het doel van weet. Heel apart om te zien.
pi_113822405
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 18:15 schreef robin007bond het volgende:

[..]

volgende ext HDD van mij moet gewoon gigabitnetwerk of esata hebben (usb 3.0 heb ik niet in systemen zitten :P)
pi_113822419
Ik vond la huppeldepup familia wel leuk. Ik heb jullie mijn favoriete personages reeds bekend gemaakt. :P
pi_113822483
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 20:59 schreef Arashimashou het volgende:
Ik vond la huppeldepup familia wel leuk. Ik heb jullie mijn favoriete personages reeds bekend gemaakt. :P
Bald. :P
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 20:58 schreef mschol het volgende:

[..]

volgende ext HDD van mij moet gewoon gigabitnetwerk of esata hebben (usb 3.0 heb ik niet in systemen zitten :P)
Ik heb niet echt een externe HDD nodig. Mijn volgende wordt gewoon een normale SATA-II schijf.
pi_113822497
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:00 schreef robin007bond het volgende:

[..]

[..]

Ik heb niet echt een externe HDD nodig. Mijn volgende wordt gewoon een normale SATA-II schijf.
klopt.
Vreter, kale, uil en been :P
pi_113822549
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:00 schreef robin007bond het volgende:

[..]

[..]

mwha normale disk mag ook wel, maar ik wil em niet inbouwen, wordt namelijk een pure backup disk.. en een nas is gelijk zo duur :(
pi_113822805
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:01 schreef mschol het volgende:

[..]

mwha normale disk mag ook wel, maar ik wil em niet inbouwen, wordt namelijk een pure backup disk.. en een nas is gelijk zo duur :(
Kopen kopen kopen :9~
pi_113824016
Is Klipnap nog steeds hamburgers vreten?
pi_113824108
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:31 schreef Arashimashou het volgende:
Is Klipnap nog steeds hamburgers vreten?
Geen idee.

Het is zo stil ;(
pi_113824246
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:33 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Geen idee.

Het is zo stil ;(
Echt he ;(
pi_113824293
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:36 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Echt he ;(
En het is ook zo benauwd ;(
pi_113824492
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:37 schreef robin007bond het volgende:

[..]

En het is ook zo benauwd ;(
Ach ja... ;(
SC Bagger hoogtepunt bereikt btw
pi_113824584
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:41 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ach ja... ;(
SC Bagger hoogtepunt bereikt btw
Het off-topic hoogtepunt was toch wel die keer dat iedereen over zijn probleempjes hier ging praten en over hun middelbare schooltijd. :P

Toch was dat wel leuk. Toen wist je nog niet van het bestaan van dit topic volgens mij.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2012 21:43:28 ]
pi_113824601
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:43 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Het off-topic hoogtepunt was toch wel die keer dat iedereen over zijn probleempjes hier ging praten en over hun middelbare schooltijd. :P

Toch was dat wel leuk.
Welke ene keer was dat :? was ik er toen?
pi_113824621
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:43 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Welke ene keer was dat :? was ik er toen?
Zie edit. :P
pi_113824679
Ik ben hier sowieso nog niet zo lang actief. M'n account zegt 3 Januari 2012, maar eigenlijk ben ik pas ongeveer een week voor het ESF actief gaan posten.
edit: huh
pi_113824802
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:45 schreef Arashimashou het volgende:
Ik ben hier sowieso nog niet zo lang actief. M'n account zegt 3 Januari 2012, maar eigenlijk ben ik pas ongeveer een week voor het ESF actief gaan posten.
Ik heb de naam Arashimashou wel geclaimed... als je zo naar google kijkt... even kijken als ik probeer
Ik was al geregistreerd op m'n 11e of 12e of zo. Toen durfde ik nog niet te posten. Alleen te lurken.

Op mijn 13e was mijn eerste post gemaakt. Ook in deze reeks volgens mij :P
pi_113824824
Mijn eerste post op FOK!:

quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2010 22:00 schreef robin007bond het volgende:
Dat lettertype van de TMD subs is echt niet om aan te zien. Dan maar wachten op Eclipse :) .

En voor iedereen die de orginele FMA niet heeft gezien, KIJKEN!

FMA *O*
Pff. Wat een poststijl had ik toen :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2010 18:03 schreef robin007bond het volgende:
Ik zoek een anime een beetje in de stijl van Clannad en Clannad After Story? 't hoeft niet persé een harem te zijn. En heb de eerste episode van Bakemonogatari, het was een beetje... vreemd :) Wel awesome op zich :D
Ach ja, ik was 13 volgens mij. Wacht eens even. Ik ga even berekenen hoe oud ik toen was.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2012 21:49:53 ]
pi_113824903
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:47 schreef robin007bond het volgende:

[..]

quote:
:') :')
pi_113825198
Ik snap niet waarom die Quir ons heeft verlaten.

Laatst kwam hij hier terug met een bericht: "Deze reeks is wel kankergay geworden." of zo ;(
pi_113825267
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:55 schreef robin007bond het volgende:

Laatst kwam hij hier terug met een bericht: "Deze reeks is wel kankergay geworden." of zo ;(
Ik ben niet echt bekend met de heer/mevrouw Quir.
pi_113825447
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:47 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Pff. Wat een poststijl had ik toen :')
niet anders als nu toch? :+
pi_113825487
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:55 schreef robin007bond het volgende:

teveel SC en te weinig gepraat over anime was volgens mij het argument...

naja, ik ga een non-anime kijken: A monster in paris :P
pi_113825571
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 22:00 schreef mschol het volgende:

[..]

teveel SC en te weinig gepraat over anime was volgens mij het argument...

naja, ik ga een non-anime kijken: A monster in paris :P
Hmm, oke. Ben benieuwd :P
Maar natuurlijk ga ik af en toe offtopic. Waar moet ik anders mijn gunka plaatsen? :?
pi_113825695
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 22:02 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Hmm, oke. Ben benieuwd :P
Maar natuurlijk ga ik af en toe offtopic. Waar moet ik anders mijn gunka plaatsen? :?
Inderdaad.

En hij gaf geen argumenten weet ik nog. Ik vroeg ooit nog in een DM waarom, maar daar heeft hij nooit op geantwoord. :P

Ik heb het trouwens berekend. Ik was 13 toen ik mijn eerste post hier had ;(
pi_113825735
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 22:05 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Inderdaad.

En hij gaf geen argumenten weet ik nog. Ik vroeg ooit nog in een DM waarom, maar daar heeft hij nooit op geantwoord. :P

Ik heb het trouwens berekend. Ik was 13 toen ik mijn eerste post hier had ;(
En toen zat je zeker ook al op mootchan. vieze underage b& :P
pi_113825795
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 22:05 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

En toen zat je zeker ook al op mootchan. vieze underage b& :P
Dat was denk ik op m'n 14e/15e. :P
pi_113825928
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 22:07 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dat was denk ik op m'n 14e/15e. :P
Rond dezelfde tijd als ik dus, qua jaartal. Kom ik er weer eens, zitten ze weer in Fuck yeah Murrica style... maar goed het was ook 4 juli, dus zo vreemd is dat ook weer niet... misschien moet ik weer eens ZO'N thread starten.... hmmm
pi_113825953
~:)

Het is heet hier ;(
pi_113825991
quote:
8s.gif Op donderdag 5 juli 2012 22:10 schreef Qunix het volgende:
~:)

Het is heet hier ;(
Een Zomerkerstman! Dat betekent dat ik ook de Hinomaru mag zwaaien zonder goede reden!
pi_113826010
# 333 Qunix 48.323
  donderdag 5 juli 2012 @ 22:11:26 #246
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_113826012
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 20:25 schreef Klipnap het volgende:

[..]

In welk opzicht is het shoujo? Ik dacht dat het over lasagne ging.
Reverse harem. De lasagne was alleen het beste aan de aflevering... of zou dat zijn als het niet bedoeld was als: kijk mij in ITALIË zijn en een ITALIAANS gerecht eten want ITALIANEN eten lasagne elke dag, de hele dag.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 20:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Ik denk niet dat we deze serie op originaliteit zullen kunnen betrappen. Op zijn best zullen we kunnen lachen om hoe Japanners denken dat Italië is. /voorspelling :)
pi_113826027
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 22:09 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Rond dezelfde tijd als ik dus, qua jaartal. Kom ik er weer eens, zitten ze weer in Fuck yeah Murrica style... maar goed het was ook 4 juli, dus zo vreemd is dat ook weer niet... misschien moet ik weer eens ZO'N thread starten.... hmmm
Hmm. Ik browse er nu niet meer op, omdat ik niet meer porn ga kijken he.

Alleen nog /a/ voor mij af en toe.

Ken je deze al :D?

http://tohno-chan.com/mai/

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2012 22:13:11 ]
pi_113826093
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 22:11 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hmm. Ik browse er nu niet meer op, omdat ik niet meer porn ga kijken he.

Alleen nog /a/ voor mij af en toe.
Vandaar... naja ze hebben bij /a/ spoilers bij bepaalde images toch?
pi_113826134
quote:
15s.gif Op donderdag 5 juli 2012 22:11 schreef Qunix het volgende:
# 333 Qunix 48.323
I'll get there I'll get there >:)

hmmmm... zal ik daar eens rond gaan hangen......?
pi_113826154
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 22:13 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Vandaar... naja ze hebben bij /a/ spoilers bij bepaalde images toch?
Ja, klopt.

Overigens, dat imageboard in mijn edit ;(

quote:
Guys, I don't know what's real anymore.
A few weeks ago, I broke down and had to be taken to a psychiatrist for some anger/depression related issues and now they put me on this. . . stuff that makes me feel different
I can no longer feel the touch of mai waifu as I lie in bed at night
I can't even see her as I walk to work in the early hours
when I see a picture of her, I still feel the same, but when it is gone, so are my feelings
I fear that this too will fade and soon I will forget her and all of you before I know it
I don't want to go back to my depression, but I also don't want to forget her.
I'm scared. I don't know what to do.
pi_113826264
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 22:14 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ja, klopt.

Overigens, dat imageboard in mijn edit ;(

[..]

My mind is going....
maar even serieus wtf
Pilletjes werken bij mij niet echt tot nu toe.
  donderdag 5 juli 2012 @ 22:30:53 #254
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_113826873
Pfft, té warm hier. Ben net nog ff met de hond wezen zwemmen, heb allemaal krassen op mijn rug door dat gekke mormel :')
  donderdag 5 juli 2012 @ 22:31:43 #255
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_113826917
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 22:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Pfft, té warm hier. Ben net nog ff met de hond wezen zwemmen, heb allemaal krassen op mijn rug door dat gekke mormel :')
pi_113826970
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 22:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ben ook een keer door een hond gekrabd... vage beesten :')
pi_113826986
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 22:32 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ik ben bang voor honden. :@

Tenzij ik erg aan ze gewend ben.
pi_113827078
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 22:33 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik ben bang voor honden. :@

Tenzij ik erg aan ze gewend ben.
Honden zijn soms ook stomme kutbeesten, en je weet niet wat je kunt verwachten. Als een grote hond op je afrent...wil ie spelen of bijten? Je weet het niet. Die onzekerheid, daar kan ik slecht tegen.
pi_113827086
quote:
Sowwy.
Lezen gaat.
pi_113827131
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 22:35 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Sowwy.
Lezen gaat.
Staat ook in MAL! :P
  donderdag 5 juli 2012 @ 22:37:54 #262
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_113827212
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 22:32 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Mwah, die van mij is nog maar 10 maand en dit was de eerste keer dat ik samen met hem het water in ging, dus zwom die de hele tijd achter mij aan :P
quote:

[..]

Honden zijn soms ook stomme kutbeesten, en je weet niet wat je kunt verwachten. Als een grote hond op je afrent...wil ie spelen of bijten? Je weet het niet. Die onzekerheid, daar kan ik slecht tegen.
Je moet gewoon wat karakter tonen en blijven staan. Geen aandacht aan geven, dan hebben ze het snel genoeg door. Ik haal van nature een hond pas aan als hij rustig naar mij toe komt. :P
pi_113827316
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 22:37 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Mwah, die van mij is nog maar 10 maand en dit was de eerste keer dat ik samen met hem het water in ging, dus zwom die de hele tijd achter mij aan :P

[..]

Je moet gewoon wat karakter tonen en blijven staan. Geen aandacht aan geven, dan hebben ze het snel genoeg door. Ik haal van nature een hond pas aan als hij rustig naar mij toe komt. :P
Als een hond mij zou willen aanvallen storm ik het liefst recht op hem af om het initiatief te behouden, en om proberen 'm af te bluffen.
  donderdag 5 juli 2012 @ 22:40:48 #264
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_113827362
als een hont aanvalt moet je een trap op zijn neus geven dan stopt die,
pi_113827382
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juli 2012 22:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
als een hont aanvalt moet je een trap op zijn neus geven dan stopt die,
En dan in je been gebeten worden? ;(
pi_113827432
quote:

[..]

Exact. Precies. Ik kan het niet beter verwoorden.
  donderdag 5 juli 2012 @ 22:42:02 #267
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_113827438
quote:

[..]

Ik gniffelde.
pi_113827454
quote:
10s.gif Op donderdag 5 juli 2012 22:42 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ik gniffelde.
Ik rilde :(
pi_113827514
Overigens... Nappert is nog steeds weg... zou ze zich dan toch bezat hebben?
  donderdag 5 juli 2012 @ 22:43:47 #270
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_113827530
sinds ik vroeger als klein kind ben gebeten door een hond vermijd ik ze altijd.
pi_113827539
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 22:43 schreef Arashimashou het volgende:
Ik ben er ook bang voor ;(

Nee joh. Ze is een verantwoordelijk meisje :P
pi_113827598
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 22:44 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik ben er ook bang voor ;(

Nee joh. Ze is een verantwoordelijk meisje :P
Een verantwoordelijk meisje. Wat klinkt dat... ja... gek :') Ik weet niet waarom.
pi_113827641
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 22:45 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Een verantwoordelijk meisje. Wat klinkt dat... ja... gek :') Ik weet niet waarom.
Je wilde bijna zeggen contradictio in terminis? :o :')!
  donderdag 5 juli 2012 @ 22:46:20 #274
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_113827656
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 22:43 schreef Arashimashou het volgende:
Die is vast h'r roes aan 't uitslapen.
pi_113827674
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 22:46 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Je wilde bijna zeggen contradictio in terminis? :o :')!
hihi :P misschien klinkt het wel zo ja.
pi_113827889
Oh mijn god.

Die reacties. Hoe dom kun je zijn :')..

http://www.facebook.com/p(...)092.187477207946 509

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2012 22:51:24 ]
  donderdag 5 juli 2012 @ 22:55:14 #277
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_113828113
die gozer met zijn gay?
pi_113828139
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juli 2012 22:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
die gozer met zijn gay?
Nee, dat veel mensen denken dat het Cirno van Touhou is :')
  donderdag 5 juli 2012 @ 22:55:58 #279
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_113828143
Ontmoet
Asuka littner en yoko langley :D
SPOILER
pi_113828179
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juli 2012 22:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ontmoet
Asuka littner en yoko langley :D
SPOILER
Oh mijn fucking god.

Saved.
pi_113828596
Hier zat ik al eeuwen op te wachten.

http://tweakers.net/nieuw(...)en-in-september.html
pi_113828692
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 23:04 schreef robin007bond het volgende:

Hm, misschien wel handig ja.
  donderdag 5 juli 2012 @ 23:07:30 #283
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113828759
quote:
3s.gif Op donderdag 5 juli 2012 22:46 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Die is vast h'r roes aan 't uitslapen.
De BBQ duurde van vijf tot elf.
Ik heb twee slokken bier en zes bekers cola gehad.
Ook heb ik marshmallows gegeten, waarna we satestokjes gingen verbranden in de vuurkorf. Toen gingen we nog een strandwandeling maken.

Dat was het.

Oh en meisjes kunnen best verantwoordelijk zijn :{w
pi_113828873
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juli 2012 23:07 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ook heb ik marshmallows gegeten, waarna we satestokjes gingen verbranden in de vuurkorf. Toen gingen we nog een strandwandeling maken.

Dat was het.

Gezellig. ^O^
  donderdag 5 juli 2012 @ 23:10:16 #285
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_113828930
SPOILER: Eureka
pi_113828938
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juli 2012 23:07 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Dat was het.

Ze heeft zich niet klem gezopen :D

Ergens wel jammer... anders had ik van de nieuwe TT kunnen maken: Klipnap aan 't bier.
pi_113828996
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 23:10 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ergens wel jammer... anders had ik van de nieuwe TT kunnen maken: Klipnap aan 't bier.
Dan komen al die KLB-gastjes die een crush op haar hebben hier naartoe. :{w
pi_113829046
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 23:11 schreef robin007bond het volgende:

[..]

al die KLB-gastjes die een crush op haar hebben
Oh :? :')
  donderdag 5 juli 2012 @ 23:12:59 #289
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113829073
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 23:10 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ergens wel jammer... anders had ik van de nieuwe TT kunnen maken:
Klipnap aan 't bier.
Ik wás aan het bier :P
Ergens wel goed dat ik het geprobeerd heb. Dan weet ik wat ik "mis".
pi_113829095
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 23:04 schreef robin007bond het volgende:

of niet... want nu zal je wel niet goedkoop uit UK meer kunnen bestellen :+

A monster from paris was grappig gedaan, kon de animatiestijl wel waarderen, maar echt bijzonder wassie niet..
  donderdag 5 juli 2012 @ 23:14:02 #291
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113829140
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 23:11 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dan komen al die KLB-gastjes die een crush op haar hebben hier naartoe. :{w
KLB-gasten hebben een crush op alles wat vrouwelijk is :')
  donderdag 5 juli 2012 @ 23:14:30 #292
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_113829172
en ik zit alleen in klb en hier :')
pi_113829177
Wie heeft er bier nodig.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Kvas :Y)

Hmmm... laat ik eens kijken of er nog iets gebeurt daar bij KLB
pi_113829291
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 23:14 schreef Klipnap het volgende:

[..]

KLB-gasten hebben een crush op alles wat vrouwelijk is :')
Tsja, dat is misschien wel zo. :P _O-
pi_113829325
Crush hebben op QB :{w
pi_113829326
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juli 2012 23:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
en ik zit alleen in klb en hier :')
maar klb. waarom zou je daar zitten... alleen maar prut ;(
pi_113829351
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 23:16 schreef Arashimashou het volgende:
Crush hebben op QB :{w