SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
------------------------------------------------------------
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
Tja, misschien dat je hem op on-hold kan zetten voor als je later nog zin krijgt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:32 schreef -Strawberry- het volgende: Om de een of andere reden heb ik geen zin om apollon af te kijken. Het verhaal boeit me niet zoveel meer.
Ben bij epi 9.
Het verhaal wordt niet beter ofzo. Als het na episode 9 nog niet boeit wordt het niets meer.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, misschien dat je hem op on-hold kan zetten voor als je later nog zin krijgt.
Hmm.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het verhaal wordt niet beter ofzo. Als het na episode 9 nog niet boeit wordt het niets meer.
Op zich boeide me het wel, maar ik had niet elke week zoiets van YAY ER IS WEER EEN AFLEVERING! Dus toen realiseerde ik me dat het plot me niet zoveel doet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het verhaal wordt niet beter ofzo. Als het na episode 9 nog niet boeit wordt het niets meer.
Jij:Shinji.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:47 schreef robin007bond het volgende:
Op welke anime character vinden jullie mij lijken en op welke vinden jullie jezelf lijken?
QB.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:52 schreef robin007bond het volgende:
Klipnap lijkt qua situatie op Kirino, met haar broer die niets met anime moet hebben en haar ouders evenmin.
Qua persoonlijkheid zou ik het niet weten.
Repel lijkt me echt zo'n Kyon. Overal droog commentaar bij.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:52 schreef robin007bond het volgende:
Klipnap lijkt qua situatie op Kirino, met haar broer die niets met anime moet hebben en haar ouders evenmin.
Qua persoonlijkheid zou ik het niet weten.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Jij:Shinji.
Ik: een mix tussen Mugi/Asuka
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Repel lijkt me echt zo'n Kyon. Overal droog commentaar bij.
Een beetje karakter van Mugi maar weer niet zo aardig weet je welquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo erg introvert ben ik niet hoor. Wacht maar af.
En een mix tussen Yui en Asuka. Hmm. Dat is wel een grappige combinatie.
Hmm, je bent aardig complex.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:55 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Een beetje karakter van Mugi maar weer niet zo aardig weet je welook tsunderetrekjes.
Of anders Kagami.
Jij bent een mix tussen Oooootani en Shinji.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik had toch wel een ander beeld bij hem.![]()
het is dat ze een verdovingsnaald (groter en langer als een reguliere spuit) op zo'n manier in je teen zetten (2x notabene) dat je je afvraagt hoe dat kan, en dat voel je behoorlijk, zeker die 2de was verrotquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb het zo gehad:dat heb ik ook gedaan in het begin, maar het groeide steeds weer in, en nee dat eruit trekken was eigenlijk ook niet echt fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet heel ernstig volgens mij. Gewoon zelf mee zitten kutten met een schaar, zijkant ingeknipt en eruit getrokken.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:59 schreef mschol het volgende:
[..]
het is dat ze een verdovingsnaald (groter en langer als een reguliere spuit) op zo'n manier in je teen zetten (2x notabene) dat je je afvraagt hoe dat kan, en dat voel je behoorlijk, zeker die 2de was verrot(was in mijn grote teen)
[..]
dat heb ik ook gedaan in het begin, maar het groeide steeds weer in, en nee dat eruit trekken was eigenlijk ook niet echt fijn
Ik heb hem nog niet weten te classificeren. Daar ken ik hem niet lang genoeg voor.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:58 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Jij bent een mix tussen Oooootani en Shinji.
Wat had je voor beeld bij Arashimashou?
Jij hebt de meeste B's... Je bent het kattenmens!quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:04 schreef robin007bond het volgende:
Ik voel me nu net zo'n tienermeisje die samen met haar vriendinnen die quizzen gaat doen uit van die meidenbladen.![]()
Welterusten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:07 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Jij hebt de meeste B's... Je bent het kattenmens!
Ik ga slapen
Daarom, dat ga ik dus nooit laten doen hè.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:59 schreef mschol het volgende:
[..]
het is dat ze een verdovingsnaald (groter en langer als een reguliere spuit) op zo'n manier in je teen zetten (2x notabene) dat je je afvraagt hoe dat kan, en dat voel je behoorlijk, zeker die 2de was verrot(was in mijn grote teen)
ach.. ik heb de nodige operaties gehad in mijn jeugd en ben dus aardig wat gewend, en de pijn is daardoor ook relatief: ja het doet pijn, en erg vervelend enzo.. maar ik ken erger..quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daarom, dat ga ik dus nooit laten doen hè.
Ik niet, op verdovingsspuiten bij de kaakchirurg na dan. En dat hou ik graag zo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ach.. ik heb de nodige operaties gehad in mijn jeugd en ben dus aardig wat gewend, en de pijn is daardoor ook relatief: ja het doet pijn, en erg vervelend enzo.. maar ik ken erger..
brrr.. verdovingsspuiten bij een kaak chirurg, dan maar liever helemaal plat ofzoquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik niet, op verdovingsspuiten bij de kaakchirurg na dan. En dat hou ik graag zo.
Ik zie het ook niet...quote:
tschüssquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:53 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet...
Die van Repelsteeltju als Kyon kan ik nog wel inkomen![]()
Zelf heb ik mij nooit kunnen vergelijken met een character, maar als jullie iemand weten hoor ik het graag. Nu tijd om te werken!
Bis später!
Vond het uitwerken van de verdoving vervelender.quote:Op donderdag 5 juli 2012 03:13 schreef mschol het volgende:
[..]
brrr.. verdovingsspuiten bij een kaak chirurg, dan maar liever helemaal plat ofzo
Ik zou het echt niet wetenquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:33 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hee, nee sorry ik weet het niet.
Weet je er zelf nog een?
Waar ben je?quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet wetenNet aan Steins begonnen.
Hihiquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:52 schreef Arashimashou het volgende:
Hm, nu snap ik wel waar banaan met gel vandaan komt?
Oh man. Ik vrees zo dat je het einde niks gaat vinden...quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Neen, nog 1,5 episode. Ga ik straks mee verder.
Ok hoe lang duurt die dan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh man. Ik vrees zo dat je het einde niks gaat vinden...
Gelukkig is er nog End of Evangelion.
ik ben geen tandarts fan, dus elk (scherp) object dat zij hanteren houd ik liever uit mijn mondquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vond het uitwerken van de verdoving vervelender.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben geen tandarts fan, dus elk (scherp) object dat zij hanteren houd ik liever uit mijn mond
Het is niet dat ik graag een spuit in mijn mond krijg natuurlijk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben geen tandarts fan, dus elk (scherp) object dat zij hanteren houd ik liever uit mijn mond
true.. maar toch wel apart:quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is niet dat ik graag een spuit in mijn mond krijg natuurlijk.Maar het is fijn dat verdoving er is, je zou maar zonder moeten.
verstandskiezen eruit zonder verdovingquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is niet dat ik graag een spuit in mijn mond krijg natuurlijk.Maar het is fijn dat verdoving er is, je zou maar zonder moeten.
die hoefde er bij mij (nog) niet uit omdat ze onder het tandvlees zaten...quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
verstandskiezen eruit zonder verdoving![]()
bij mij zaten ze er ook nog onder en werden er alsnog uit gehaaldquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:36 schreef mschol het volgende:
[..]
die hoefde er bij mij (nog) niet uit omdat ze onder het tandvlees zaten...
SPOILER: EVA ep 25Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What happened?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:18 schreef Klipnap het volgende:
Wut?SPOILER: EVA ep 25Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What happened?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2012 13:39:18 ]
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]Das jammer,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ligt aan je interpretatie dus?![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Das jammer,In de tv-serie wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ligt aan je interpretatie dus?SPOILER: Geen spoiler voor jouOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2012 13:45:07 ]
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In de tv-serie wel.SPOILER: Geen spoiler voor jouOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: niet kijken klipnapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]Ik klik automatisch op spoilersSPOILER: niet kijken klipnapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]SPOILER: niet kijken klipnapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]Ooh, dat heb ik dan min of meer gesnapt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ooh, dat heb ik dan min of meer gesnapt!![]()
![]()
SPOILER: EVA 26Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:56 schreef Klipnap het volgende:
GoedgekeurdSPOILER: EVA 26Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh, en ik ben nooit bang voor de tandarts geweest.
Wel een tijdje voor Sinterklaas toen ik heel klein was
[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2012 14:13:08 ]![]()
Niet bang zijn voor de tandartsboor:quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:12 schreef robin007bond het volgende:
Oh, en ik ben nooit bang voor de tandarts geweest.
Wel een tijdje voor Sinterklaas toen ik heel klein was
Bang zijn voor sinterklaas:![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:16 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Niet bang zijn voor de tandartsboor:
Bang zijn voor sinterklaas:![]()
![]()
En bedanktquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Arrgh wie is die vrouw met die hondeketting
What the fuck ben ik aan het kijken? Heel leuk, die filosofische theorieën, maar het heeft niets met het verhaal te maken.![]()
Bedankt waarvoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En bedankt
What the fuck ben ik aan het kijken? Heel leuk, die filosofische theorieën, maar het heeft niets met het verhaal te maken.![]()
![]()
Vagerik. Wat is er toch met die riaquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:27 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Bedankt voor het beledigen van mijn mooie ketting.
Gr Ria![]()
![]()
Dat is het beeld van mijzelf in het hoofd van anderen. Ik heb anderen nodig om mijzelf te kunnen identificeren.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Vagerik. Wat is er toch met die ria
Wie ben ik? Ben ik nep? Besta ik alleen in het hoofd van anderen?![]()
Jij bent een van de weinige vrouwen die mij telkens een glimlach geeft.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:27 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Bedankt voor het beledigen van mijn mooie ketting.
Gr Ria[/nolesbo]
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P![]()
Fout. In mijn hoofd ben je een kruising tussen meisje met hond en Kyuubei.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:31 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat is het beeld van mijzelf in het hoofd van anderen.Irrelevant.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:31 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik heb anderen nodig om mijzelf te kunnen identificeren.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Fout. In mijn hoofd ben je een kruising tussen meisje met hond en Kyuubei.
[..]
Irrelevant.![]()
![]()
Honden zijn minder manipulatief. Dus ik denk dat ik voor de hond ga...quote:
Schijten QB's in andermans tuin?![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En bedankt
What the fuck ben ik aan het kijken? Heel leuk, die filosofische theorieën, maar het heeft niets met het verhaal te maken.Tja. De existentialistische thema's zijn wel prominent aanwezig inderdaadquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:31 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat is het beeld van mijzelf in het hoofd van anderen. Ik heb anderen nodig om mijzelf te kunnen identificeren.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: