SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
------------------------------------------------------------
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
Tja, misschien dat je hem op on-hold kan zetten voor als je later nog zin krijgt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:32 schreef -Strawberry- het volgende: Om de een of andere reden heb ik geen zin om apollon af te kijken. Het verhaal boeit me niet zoveel meer.
Ben bij epi 9.
Het verhaal wordt niet beter ofzo. Als het na episode 9 nog niet boeit wordt het niets meer.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, misschien dat je hem op on-hold kan zetten voor als je later nog zin krijgt.
Hmm.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het verhaal wordt niet beter ofzo. Als het na episode 9 nog niet boeit wordt het niets meer.
Op zich boeide me het wel, maar ik had niet elke week zoiets van YAY ER IS WEER EEN AFLEVERING! Dus toen realiseerde ik me dat het plot me niet zoveel doet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het verhaal wordt niet beter ofzo. Als het na episode 9 nog niet boeit wordt het niets meer.
Jij:Shinji.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:47 schreef robin007bond het volgende:
Op welke anime character vinden jullie mij lijken en op welke vinden jullie jezelf lijken?
QB.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:52 schreef robin007bond het volgende:
Klipnap lijkt qua situatie op Kirino, met haar broer die niets met anime moet hebben en haar ouders evenmin.
Qua persoonlijkheid zou ik het niet weten.
Repel lijkt me echt zo'n Kyon. Overal droog commentaar bij.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:52 schreef robin007bond het volgende:
Klipnap lijkt qua situatie op Kirino, met haar broer die niets met anime moet hebben en haar ouders evenmin.
Qua persoonlijkheid zou ik het niet weten.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Jij:Shinji.
Ik: een mix tussen Mugi/Asuka
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Repel lijkt me echt zo'n Kyon. Overal droog commentaar bij.
Een beetje karakter van Mugi maar weer niet zo aardig weet je welquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo erg introvert ben ik niet hoor. Wacht maar af.
En een mix tussen Yui en Asuka. Hmm. Dat is wel een grappige combinatie.
Hmm, je bent aardig complex.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:55 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Een beetje karakter van Mugi maar weer niet zo aardig weet je welook tsunderetrekjes.
Of anders Kagami.
Jij bent een mix tussen Oooootani en Shinji.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik had toch wel een ander beeld bij hem.![]()
het is dat ze een verdovingsnaald (groter en langer als een reguliere spuit) op zo'n manier in je teen zetten (2x notabene) dat je je afvraagt hoe dat kan, en dat voel je behoorlijk, zeker die 2de was verrotquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb het zo gehad:dat heb ik ook gedaan in het begin, maar het groeide steeds weer in, en nee dat eruit trekken was eigenlijk ook niet echt fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet heel ernstig volgens mij. Gewoon zelf mee zitten kutten met een schaar, zijkant ingeknipt en eruit getrokken.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:59 schreef mschol het volgende:
[..]
het is dat ze een verdovingsnaald (groter en langer als een reguliere spuit) op zo'n manier in je teen zetten (2x notabene) dat je je afvraagt hoe dat kan, en dat voel je behoorlijk, zeker die 2de was verrot(was in mijn grote teen)
[..]
dat heb ik ook gedaan in het begin, maar het groeide steeds weer in, en nee dat eruit trekken was eigenlijk ook niet echt fijn
Ik heb hem nog niet weten te classificeren. Daar ken ik hem niet lang genoeg voor.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:58 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Jij bent een mix tussen Oooootani en Shinji.
Wat had je voor beeld bij Arashimashou?
Jij hebt de meeste B's... Je bent het kattenmens!quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:04 schreef robin007bond het volgende:
Ik voel me nu net zo'n tienermeisje die samen met haar vriendinnen die quizzen gaat doen uit van die meidenbladen.![]()
Welterusten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:07 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Jij hebt de meeste B's... Je bent het kattenmens!
Ik ga slapen
Daarom, dat ga ik dus nooit laten doen hè.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:59 schreef mschol het volgende:
[..]
het is dat ze een verdovingsnaald (groter en langer als een reguliere spuit) op zo'n manier in je teen zetten (2x notabene) dat je je afvraagt hoe dat kan, en dat voel je behoorlijk, zeker die 2de was verrot(was in mijn grote teen)
ach.. ik heb de nodige operaties gehad in mijn jeugd en ben dus aardig wat gewend, en de pijn is daardoor ook relatief: ja het doet pijn, en erg vervelend enzo.. maar ik ken erger..quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daarom, dat ga ik dus nooit laten doen hè.
Ik niet, op verdovingsspuiten bij de kaakchirurg na dan. En dat hou ik graag zo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ach.. ik heb de nodige operaties gehad in mijn jeugd en ben dus aardig wat gewend, en de pijn is daardoor ook relatief: ja het doet pijn, en erg vervelend enzo.. maar ik ken erger..
brrr.. verdovingsspuiten bij een kaak chirurg, dan maar liever helemaal plat ofzoquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik niet, op verdovingsspuiten bij de kaakchirurg na dan. En dat hou ik graag zo.
Ik zie het ook niet...quote:
tschüssquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:53 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet...
Die van Repelsteeltju als Kyon kan ik nog wel inkomen![]()
Zelf heb ik mij nooit kunnen vergelijken met een character, maar als jullie iemand weten hoor ik het graag. Nu tijd om te werken!
Bis später!
Vond het uitwerken van de verdoving vervelender.quote:Op donderdag 5 juli 2012 03:13 schreef mschol het volgende:
[..]
brrr.. verdovingsspuiten bij een kaak chirurg, dan maar liever helemaal plat ofzo
Ik zou het echt niet wetenquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:33 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hee, nee sorry ik weet het niet.
Weet je er zelf nog een?
Waar ben je?quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet wetenNet aan Steins begonnen.
Hihiquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:52 schreef Arashimashou het volgende:
Hm, nu snap ik wel waar banaan met gel vandaan komt?
Oh man. Ik vrees zo dat je het einde niks gaat vinden...quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Neen, nog 1,5 episode. Ga ik straks mee verder.
Ok hoe lang duurt die dan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh man. Ik vrees zo dat je het einde niks gaat vinden...
Gelukkig is er nog End of Evangelion.
ik ben geen tandarts fan, dus elk (scherp) object dat zij hanteren houd ik liever uit mijn mondquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vond het uitwerken van de verdoving vervelender.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben geen tandarts fan, dus elk (scherp) object dat zij hanteren houd ik liever uit mijn mond
Het is niet dat ik graag een spuit in mijn mond krijg natuurlijk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben geen tandarts fan, dus elk (scherp) object dat zij hanteren houd ik liever uit mijn mond
true.. maar toch wel apart:quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is niet dat ik graag een spuit in mijn mond krijg natuurlijk.Maar het is fijn dat verdoving er is, je zou maar zonder moeten.
verstandskiezen eruit zonder verdovingquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is niet dat ik graag een spuit in mijn mond krijg natuurlijk.Maar het is fijn dat verdoving er is, je zou maar zonder moeten.
die hoefde er bij mij (nog) niet uit omdat ze onder het tandvlees zaten...quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
verstandskiezen eruit zonder verdoving![]()
bij mij zaten ze er ook nog onder en werden er alsnog uit gehaaldquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:36 schreef mschol het volgende:
[..]
die hoefde er bij mij (nog) niet uit omdat ze onder het tandvlees zaten...
SPOILER: EVA ep 25Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What happened?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:18 schreef Klipnap het volgende:
Wut?SPOILER: EVA ep 25Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What happened?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2012 13:39:18 ]
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]Das jammer,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ligt aan je interpretatie dus?![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Das jammer,In de tv-serie wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ligt aan je interpretatie dus?SPOILER: Geen spoiler voor jouOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2012 13:45:07 ]
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In de tv-serie wel.SPOILER: Geen spoiler voor jouOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: niet kijken klipnapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]Ik klik automatisch op spoilersSPOILER: niet kijken klipnapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]SPOILER: niet kijken klipnapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]Ooh, dat heb ik dan min of meer gesnapt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ooh, dat heb ik dan min of meer gesnapt!![]()
![]()
SPOILER: EVA 26Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:56 schreef Klipnap het volgende:
GoedgekeurdSPOILER: EVA 26Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh, en ik ben nooit bang voor de tandarts geweest.
Wel een tijdje voor Sinterklaas toen ik heel klein was
[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2012 14:13:08 ]![]()
Niet bang zijn voor de tandartsboor:quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:12 schreef robin007bond het volgende:
Oh, en ik ben nooit bang voor de tandarts geweest.
Wel een tijdje voor Sinterklaas toen ik heel klein was
Bang zijn voor sinterklaas:![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:16 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Niet bang zijn voor de tandartsboor:
Bang zijn voor sinterklaas:![]()
![]()
En bedanktquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Arrgh wie is die vrouw met die hondeketting
What the fuck ben ik aan het kijken? Heel leuk, die filosofische theorieën, maar het heeft niets met het verhaal te maken.![]()
Bedankt waarvoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En bedankt
What the fuck ben ik aan het kijken? Heel leuk, die filosofische theorieën, maar het heeft niets met het verhaal te maken.![]()
![]()
Vagerik. Wat is er toch met die riaquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:27 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Bedankt voor het beledigen van mijn mooie ketting.
Gr Ria![]()
![]()
Dat is het beeld van mijzelf in het hoofd van anderen. Ik heb anderen nodig om mijzelf te kunnen identificeren.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Vagerik. Wat is er toch met die ria
Wie ben ik? Ben ik nep? Besta ik alleen in het hoofd van anderen?![]()
Jij bent een van de weinige vrouwen die mij telkens een glimlach geeft.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:27 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Bedankt voor het beledigen van mijn mooie ketting.
Gr Ria[/nolesbo]
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P![]()
Fout. In mijn hoofd ben je een kruising tussen meisje met hond en Kyuubei.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:31 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat is het beeld van mijzelf in het hoofd van anderen.Irrelevant.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:31 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik heb anderen nodig om mijzelf te kunnen identificeren.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Fout. In mijn hoofd ben je een kruising tussen meisje met hond en Kyuubei.
[..]
Irrelevant.![]()
![]()
Honden zijn minder manipulatief. Dus ik denk dat ik voor de hond ga...quote:
Schijten QB's in andermans tuin?![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En bedankt
What the fuck ben ik aan het kijken? Heel leuk, die filosofische theorieën, maar het heeft niets met het verhaal te maken.Tja. De existentialistische thema's zijn wel prominent aanwezig inderdaadquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:31 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat is het beeld van mijzelf in het hoofd van anderen. Ik heb anderen nodig om mijzelf te kunnen identificeren.
![]()
Blood+ al gezien?quote:
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
nu Upotte!quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:40 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oke, heb je dat ook weer gehadWat nu?
zoalng je het niet serieus neemt en niet met "Moe girls bah" setting erin gaat is hij prima te doen..![]()
Nah. Het is meer: ''Oh, wat een vaag einde. Nouja.''quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, dat is best redelijk.
Het eind heeft het zeker wel voor je verknald? Of valt dat wel mee?
Het is meer de animatie die het heeft verpest, en de robots.Huh? Nooit van gehoord.quote:Tsja. Nu stop ik met anime kijken. Je zult moeten accepteren dat ik nooit Elfen Lied zal afkijken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:40 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oke, heb je dat ook weer gehadWat nu?
![]()
Onacceptabel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nah. Het is meer: ''Oh, wat een vaag einde. Nouja.''
Het is meer de animatie die het heeft verpest, en de robots.
[..]
Huh? Nooit van gehoord.
[..]
Tsja. Nu stop ik met anime kijken. Je zult moeten accepteren dat ik nooit Elfen Lied zal afkijken.![]()
Is Blood + een sequel, prequel of iets anders van Blood C?quote:''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Hmm, fair enough. Wel vet. ;D ;wgflaerkgr4gaermgoaergnaeriongaerioga je hebt hem afquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nah. Het is meer: ''Oh, wat een vaag einde. Nouja.''
Het is meer de animatie die het heeft verpest, en de robots.e4 tngaongoawngoawngaeongaeongroengoaenr
Hihi.quote:[..]
Huh? Nooit van gehoord.
[..]
Tsja. Nu stop ik met anime kijken. Je zult moeten accepteren dat ik nooit Elfen Lied zal afkijken.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, fair enough. Wel vet. ;D ;wgflaerkgr4gaermgoaergnaeriongaerioga je hebt hem afe4 tngaongoawngoawngaeongaeongroengoaenr
![]()
![]()
Ongelofelijk dat je dat ook serieus hebt gedaan, vervolgens gaat print screenen, knippen, opslaan, uploaden en dan hier plaatsenquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:48 schreef Arashimashou het volgende:
Google translate I am disappoint.
[ afbeelding ]Jij hebt zeker last van verveling
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Ik dacht ook al aan Welsch.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:48 schreef Arashimashou het volgende:
Google translate I am disappoint.
[ afbeelding ]![]()
Volgorde ...quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Is Blood + een sequel, prequel of iets anders van Blood C?
Blood: The Last Vampire (2000 anime film)
Blood+ (2005-2006 anime series)
Blood: The Last Vampire (2009 live-action film)
Blood C 12 eps
Blood C: The Last Dark (is vorige maand uitgekomen in de bios in Japan)
Het zijn 2 groepen series maar toch ook wel gerelateerd.Beatus vir qui suffert tentationem.
Ik ben dan ook niet voor niks Arashimashou.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat je dat ook serieus hebt gedaan, vervolgens gaat print screenen, knippen, opslaan, uploaden en dan hier plaatsenJij hebt zeker last van verveling
Ik, me vervelen?HAHAHAHAHA NOOIT.
![]()
Is het nodig om persé alles te zien, voor ik aan Blood C begin?quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Volgorde ...
Blood: The Last Vampire (2000 anime film)
Blood+ (2005-2006 anime series)
Blood: The Last Vampire (2009 live-action film)
Blood C 12 eps
Blood C: The Last Dark (is vorige maand uitgekomen in de bios in Japan)''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Nee maar die eerste film en de 50 eps zijn erg erg goed.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Is het nodig om persé alles te zien, voor ik aan Blood C begin?
Blood C ook trouwens (afgehakte ledematen worden niet geschuwd)Beatus vir qui suffert tentationem.
Fuck een edit. Ik dacht al, woont ze nou in...quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:52 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]Rei
Oh en ik woon niet in Nieuw-Milligen![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nieuw-Milligen
"Bij de landelijke verkiezingen van 2006 behaalde de Staatkundig Gereformeerde Partij in dit gehucht 53,9% van het aantal stemmen."
Waar zijn de bulldozers![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Fuck een edit. Ik dacht al, woont ze nou in...
"Bij de landelijke verkiezingen van 2006 behaalde de Staatkundig Gereformeerde Partij in dit gehucht 53,9% van het aantal stemmen."
Waar zijn de bulldozers![]()
![]()
Ngggh, ledematenquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee maar die eerste film en de 50 eps zijn erg erg goed.
Blood C ook trouwens (afgehakte ledematen worden niet geschuwd)!
Ik ga ze vast downloaden, moet eerst nog even Full Metal Alchemist: Brotherhood afmaken. Ben nu bij episode 33.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Ja, ja, Biblebeltquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Fuck een edit. Ik dacht al, woont ze nou in...
Waar zijn de bulldozersDeze wallpaper was tof.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Misato toffer vond.![]()
![]()
heh, in dit plaatje doet ze me een beetje denken aan Yukari uit Azumanga.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:55 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja, ja, Biblebelt
[..]
Deze wallpaper was tof.
[ afbeelding ]![]()
Ze is eigenlijk ook zo'n typ.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
heh, in dit plaatje doet ze me een beetje denken aan Yukari uit Azumanga.![]()
![]()
God... elke keer als ik 'm zie moet ik weer denken aan little girls.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:59 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ze is eigenlijk ook zo'n typ.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wtf. Is dit de film?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:02 schreef Klipnap het volgende:
Wtf. Is dit de film?Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:05 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, ik ga maar eens wat anders doen.
Ok.![]()
![]()
Zoals?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:05 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, ik ga maar eens wat anders doen.Hierrrr blijven en Elfen zien!
![]()
Nee, zoals mijzelf voorbereiden op de klassenbarbecue.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zoals?Hierrrr blijven en Elfen zien!
![]()
Succes.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:06 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, zoals mijzelf voorbereiden op de klassenbarbecue.![]()
Ennuh.. Als je gaat drinken, doe het met mate he.![]()
![]()
Voorbereiden? Klinkt haast alsof het vervelend is om heen te gaan. Maar goed, dat ben ik...quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:06 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, zoals mijzelf voorbereiden op de klassenbarbecue.Luister naar Robertquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Succes.![]()
Ennuh.. Als je gaat drinken, doe het met mate he.![]()
![]()
Inderdaad. Denk aan de hersenschade die alcohol veroorzaakt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:10 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Voorbereiden? Klinkt haast alsof het vervelend is om heen te gaan. Maar goed, dat ben ik...
[..]
Luister naar Robert![]()
![]()
Ach, het is wel leuk hoor. Alleen ik kan daar niet in mijn pyjama heengaan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:10 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Voorbereiden? Klinkt haast alsof het vervelend is om heen te gaan. Maar goed, dat ben ik...![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:15 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ach, het is wel leuk hoor. Alleen ik kan daar niet in mijn pyjama heengaan.
[ afbeelding ]
En eet smakelijk bij je BBQ.![]()
![]()
Leuk voor op kantoor.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
http://www.animenewsnetwo(...)usepads-offered-nsfw
No fucking way![]()
Waar wacht je nog op?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
No fucking way
Overigens... Ik heb een muismat voornamelijk om esthetische redenen, gezien ik tot het Trackball-masterrace behoor.![]()
Dat is Otaku next level shit. Dat is mij te furrrr.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Waar wacht je nog op?
Overigens... Ik heb een muismat voornamelijk om esthetische redenen, gezien ik tot het Trackball-masterrace behoor.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
No fucking wayTrackballquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Waar wacht je nog op?
Overigens... Ik heb een muismat voornamelijk om esthetische redenen, gezien ik tot het Trackball-masterrace behoor.Tsja.quote:![]()
En een dakimakura, zoals ik heb?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat is Otaku next level shit. Dat is mij te furrrr.
Overigens puur uit meligheid gekocht etc. etc.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor Arashi.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:25 schreef Klipnap het volgende:
Ngghhh, wat zal dat lekker voelen, je arm zo tussen die bobbelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor Arashi.![]()
![]()
Ik meen me te herinneren dat KabutoRaiger of zo er een had. Weet het niet zeker. Kan ook een andere user geweest zijnquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ngghhh, wat zal dat lekker voelen, je arm zo tussen die bobbels![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:25 schreef Klipnap het volgende:
Hmmm, Hmmm... IkarosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor Arashi.![]()
Maar ik ga mijn Disneypad niet vervangen![]()
![]()
Nou ik geef Mobile Suit Gundam: The 8th MS team een 8/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Gundam 00 al gezien?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nou ik geef Mobile Suit Gundam: The 8th MS team een 8![]()
Dit beetje surfen op trapurquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die is ook wel tof.
Eureka Seven
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
hmm lekker bakje noedelsoep
en over een week of 2 EVA weer rewatchen
SHARE THAT SOUP SON.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik maak vanavond weer babi ketjap met pittig gekruide nasi
lekkorquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
SHARE THAT SOUP SON.
Ik maak vanavond weer babi ketjap met pittig gekruide nasi
hoop dat mijn moeder weer eens loempia's gaat maken
Pfft, ik doe hier al het lekkere kookwerk, mijn moeder maakt de Hollandse kost en mijn vader de Italiaansequote:Op donderdag 5 juli 2012 15:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
lekkor
hoop dat mijn moeder weer eens loempia's gaat maken
Ik vond het Surfen in E7 leuker dan de reuzerobotgevechten, het drama en misschien zelf wel dan Dominic en Anemone.“An interesting thing is a good thing.”![]()
de eerste keer dat ik Anemone zag vond ik haar best wel een kut persoon/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Hier http://www.izumi-roermond.nl/ heb ik de afgelopen 6 weken 3 dagen per week gegetenquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
Daar ben ik 1x geweest, en sindsdien wil ik verhuizen naar Roermond.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Hier http://www.izumi-roermond.nl/ heb ik de afgelopen 6 weken 3 dagen per week gegeten
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
en over een week of 2 EVA weer rewatchenHmm, ik vond alles in de serie leuk. Ik vond vooral de character development heel goed.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik vond het Surfen in E7 leuker dan de reuzerobotgevechten, het drama en misschien zelf wel dan Dominic en Anemone.![]()
Ja je ziet wel dat renton ontwikkelt en eureka ook en holland/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
De enige ontwikkeling die ik in Eureka Seven zag was die van Dominic en Anemone!
De rest was gewoon minder interessant.
Charles and Ray.
“An interesting thing is a good thing.”![]()
Waar is de vis?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wel een leuke manier van vissen dit
[ afbeelding ]![]()
quote:
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P![]()
quote:
Je snapt het Klipnap.
Ik had ook niet aan je getwijfeld.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2012 18:08:16 ]![]()
zeker een slok heineken genomenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
zeker een slok heineken genomenJaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het flesje ligt nu halfvol verlaten in de regen![]()
![]()
die mensenquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:14 schreef robin007bond het volgende:
En dan zeggen mensen: "Je moet aan de smaak wennen".!!!
![]()
eventjes snel 61gb ovezetten naar mijn externe schijf duurt het gewoon 30 min
Geen USB 3.0 blijkbaar.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
die mensen![]()
eventjes snel 61gb ovezetten naar mijn externe schijf duurt het gewoon 30 min
Het is trouwens echt falend dat bijna ieder HDD merk die dingen standaard naar FAT32 formatteert.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2012 18:16:37 ]![]()
hdd is usb3.0 compjoeter 2.0quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen USB 3.0 blijkbaar.
Het is trouwens echt falend dat bijna ieder HDD merk die dingen standaard naar FAT32 formatteert./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
jup nog 10 minuten en dan heb ik weer ruimte om series te dloadenquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, dan maakt het niks uit.
Geduld.
of budweiserquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:25 schreef Arashimashou het volgende:
Pffff、als je dan bier drinkt... neem dan Grolsch./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Nee, wel veel hamburgersquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:31 schreef Arashimashou het volgende:
Het is hier nu al een uur stil. Hebben jullie een leven gekregen oid?![]()
![]()
Amen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:30 schreef De_Ilias het volgende:
Naruto was weer vet, Duimpjes omhoog voor darui.NEE, ik speel Darksiders..quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:31 schreef Arashimashou het volgende:
Het is hier nu al een uur stil. Hebben jullie een leven gekregen oid?
En over bier is ranzig; eens. Ik heb liever Jägerbombs of het bekende wijfendrankje Malibu Cola
Sorry, Arashi. Stiekem ben ik best normaalquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:31 schreef Arashimashou het volgende:
Het is hier nu al een uur stil. Hebben jullie een leven gekregen oid?
Of toch niet?!
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2012 19:38:12 ]![]()
Hoeveel al op?quote:
Hm... een spelleke. Ik zit eraan te denken Iron Front: Liberation 1944 te kopen... ik weet nog nietquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Amen.
[..]
NEE, ik speel Darksiders..
En over bier is ranzig; eens. Ik heb liever Jägerbombs of het bekende wijfendrankje Malibu ColaJe bent zo gek als dat je je voelt?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry, Arashi. Stiekem ben ik best normaal
Of toch niet?!![]()
Ik ga eens alle Zelda's spelenquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:38 schreef robin007bond het volgende:
Alle Zelda's al uitgespeeld, Arashi?Heb via een emulator wel eens wat Ocarina of time gespeeld... op de gameboy is Links Awakening geweldig. Buiten dat... nee.
![]()
Zonde. Ocarina of Time is echt een meesterwerkquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ga eens alle Zelda's spelenHeb via een emulator wel eens wat Ocarina of time gespeeld... op de gameboy is Links Awakening geweldig. Buiten dat... nee.
Final Fantasy VI kun je ook op een SNES emulator spelen. Heerlijk spel.![]()
Ciao.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:44 schreef Arashimashou het volgende:
Ik ga even naar opa en oma(boeiend he)
doeg
En succes.![]()
![]()
IK WEL! Maar dan ook echt ALLES, net zoals ik ALLES van dragonball heb gezienquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:38 schreef robin007bond het volgende:
Alle Zelda's al uitgespeeld, Arashi?
Jammer van dat laatste.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
IK WEL! Maar dan ook echt ALLES, net zoals ik ALLES van dragonball heb gezien
Het zijn ongelofelijk goede spellen. A Link to the Past moet ik nog steeds uitspelen.
Overigens:![]()
![]()
3 en heel veel broodquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:38 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hoeveel al op?
[..]
Hm... een spelleke. Ik zit eraan te denken Iron Front: Liberation 1944 te kopen... ik weet nog niet
[..]
Je bent zo gek als dat je je voelt?![]()
![]()
TKquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jammer van dat laatste.
Het zijn ongelofelijk goede spellen. A Link to the Past moet ik nog steeds uitspelen.
Overigens:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Een hele aflevering met 1 gevecht bij Naruto![]()
Deze arc is nu al geslaagd
Lees je de manga ook?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:16 schreef wdn het volgende:
Een hele aflevering met 1 gevecht bij Naruto![]()
Deze arc is nu al geslaagd''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
La storia della Arcana Famiglia is denk ik de meest kinderachtige shoujo serie die ik tot noch toe gezien heb.“An interesting thing is a good thing.”![]()
In welk opzicht is het shoujo? Ik dacht dat het over lasagne ging.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
La storia della Arcana Famiglia is denk ik de meest kinderachtige shoujo serie die ik tot noch toe gezien heb.![]()
Knap dat je dat kan baseren op alleen nog maar de 1e episode.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
La storia della Arcana Famiglia is denk ik de meest kinderachtige shoujo serie die ik tot noch toe gezien heb.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Soms kan dat wel. Heel de stijl om een serie heen verandert vaak niet veel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Knap dat je dat kan baseren op alleen nog maar de 1e episode.![]()
Gundam Age is meh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*Muhdookah*quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Soms kan dat wel. Heel de stijl om een serie heen verandert vaak niet veel.![]()
Tja, je hebt van die uitzonderingen. MEDUUUKA is daar een van.quote:
Hoewel de stijl wel hetzelfde blijft. Het is alleen de toon van de serie die begint te veranderen naarmate het vordert.![]()
De laatste ep van NGE was half met waterverf gemaakt volgens mij.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, je hebt van die uitzonderingen. MEDUUUKA is daar een van.
Hoewel de stijl wel hetzelfde blijft. Het is alleen de toon van de serie die begint te veranderen naarmate het vordert.![]()
Zou misschien best kunnen. Het is in ieder geval heel anders dan de rest van de serie.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:52 schreef Klipnap het volgende:
[..]
De laatste ep van NGE was half met waterverf gemaakt volgens mij.
In End of Evangelion zit ook een live-action fragment waar ik nog steeds niet het doel van weet. Heel apart om te zien.![]()
volgende ext HDD van mij moet gewoon gigabitnetwerk of esata hebben (usb 3.0 heb ik niet in systemen zittenquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen USB 3.0 blijkbaar.
Het is trouwens echt falend dat bijna ieder HDD merk die dingen standaard naar FAT32 formatteert.)
![]()
Ik vond la huppeldepup familia wel leuk. Ik heb jullie mijn favoriete personages reeds bekend gemaakt.![]()
![]()
Bald.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:59 schreef Arashimashou het volgende:
Ik vond la huppeldepup familia wel leuk. Ik heb jullie mijn favoriete personages reeds bekend gemaakt.Ik heb niet echt een externe HDD nodig. Mijn volgende wordt gewoon een normale SATA-II schijf.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:58 schreef mschol het volgende:
[..]
volgende ext HDD van mij moet gewoon gigabitnetwerk of esata hebben (usb 3.0 heb ik niet in systemen zitten)
![]()
klopt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bald.
[..]
Ik heb niet echt een externe HDD nodig. Mijn volgende wordt gewoon een normale SATA-II schijf.
Vreter, kale, uil en been![]()
![]()
mwha normale disk mag ook wel, maar ik wil em niet inbouwen, wordt namelijk een pure backup disk.. en een nas is gelijk zo duurquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bald.
[..]
Ik heb niet echt een externe HDD nodig. Mijn volgende wordt gewoon een normale SATA-II schijf.![]()
![]()
Kopen kopen kopenquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:01 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha normale disk mag ook wel, maar ik wil em niet inbouwen, wordt namelijk een pure backup disk.. en een nas is gelijk zo duur![]()
![]()
Geen idee.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:31 schreef Arashimashou het volgende:
Is Klipnap nog steeds hamburgers vreten?
Het is zo stil![]()
![]()
Het off-topic hoogtepunt was toch wel die keer dat iedereen over zijn probleempjes hier ging praten en over hun middelbare schooltijd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ach ja...
SC Bagger hoogtepunt bereikt btw
Toch was dat wel leuk. Toen wist je nog niet van het bestaan van dit topic volgens mij.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2012 21:43:28 ]![]()
Welke ene keer was datquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het off-topic hoogtepunt was toch wel die keer dat iedereen over zijn probleempjes hier ging praten en over hun middelbare schooltijd.
Toch was dat wel leuk.was ik er toen?
![]()
Zie edit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Welke ene keer was datwas ik er toen?
![]()
![]()
Ik ben hier sowieso nog niet zo lang actief. M'n account zegt 3 Januari 2012, maar eigenlijk ben ik pas ongeveer een week voor het ESF actief gaan posten.
edit: huh![]()
Ik was al geregistreerd op m'n 11e of 12e of zo. Toen durfde ik nog niet te posten. Alleen te lurken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:45 schreef Arashimashou het volgende:
Ik ben hier sowieso nog niet zo lang actief. M'n account zegt 3 Januari 2012, maar eigenlijk ben ik pas ongeveer een week voor het ESF actief gaan posten.
Ik heb de naam Arashimashou wel geclaimed... als je zo naar google kijkt... even kijken als ik probeer
Op mijn 13e was mijn eerste post gemaakt. Ook in deze reeks volgens mij![]()
![]()
Mijn eerste post op FOK!:Pff. Wat een poststijl had ik toenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:00 schreef robin007bond het volgende:
Dat lettertype van de TMD subs is echt niet om aan te zien. Dan maar wachten op Eclipse.
En voor iedereen die de orginele FMA niet heeft gezien, KIJKEN!
FMAAch ja, ik was 13 volgens mij. Wacht eens even. Ik ga even berekenen hoe oud ik toen was.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:03 schreef robin007bond het volgende:
Ik zoek een anime een beetje in de stijl van Clannad en Clannad After Story? 't hoeft niet persé een harem te zijn. En heb de eerste episode van Bakemonogatari, het was een beetje... vreemdWel awesome op zich
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2012 21:49:53 ]![]()
quote:quote:Op maandag 21 mei 2012 22:43 schreef Arashimashou het volgende:
http://www.newgrounds.com/portal/view/439144
Kijk eens aan.![]()
![]()
![]()
Ik snap niet waarom die Quir ons heeft verlaten.
Laatst kwam hij hier terug met een bericht: "Deze reeks is wel kankergay geworden." of zo![]()
![]()
Ik ben niet echt bekend met de heer/mevrouw Quir.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:55 schreef robin007bond het volgende:
Laatst kwam hij hier terug met een bericht: "Deze reeks is wel kankergay geworden." of zo![]()
niet anders als nu toch?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:47 schreef robin007bond het volgende:
Mijn eerste post op FOK!:
[..]
Pff. Wat een poststijl had ik toen![]()
![]()
teveel SC en te weinig gepraat over anime was volgens mij het argument...quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:55 schreef robin007bond het volgende:
Laatst kwam hij hier terug met een bericht: "Deze reeks is wel kankergay geworden." of zo
naja, ik ga een non-anime kijken: A monster in paris![]()
![]()
Hmm, oke. Ben benieuwdquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:00 schreef mschol het volgende:
[..]
teveel SC en te weinig gepraat over anime was volgens mij het argument...
naja, ik ga een non-anime kijken: A monster in paris
Maar natuurlijk ga ik af en toe offtopic. Waar moet ik anders mijn gunka plaatsen?![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:02 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hmm, oke. Ben benieuwd
Maar natuurlijk ga ik af en toe offtopic. Waar moet ik anders mijn gunka plaatsen?
En hij gaf geen argumenten weet ik nog. Ik vroeg ooit nog in een DM waarom, maar daar heeft hij nooit op geantwoord.
Ik heb het trouwens berekend. Ik was 13 toen ik mijn eerste post hier had![]()
![]()
En toen zat je zeker ook al op mootchan. vieze underage b"e:Op donderdag 5 juli 2012 22:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad.
En hij gaf geen argumenten weet ik nog. Ik vroeg ooit nog in een DM waarom, maar daar heeft hij nooit op geantwoord.
Ik heb het trouwens berekend. Ik was 13 toen ik mijn eerste post hier had![]()
![]()
Dat was denk ik op m'n 14e/15e.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:05 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
En toen zat je zeker ook al op mootchan. vieze underage b&![]()
![]()
Rond dezelfde tijd als ik dus, qua jaartal. Kom ik er weer eens, zitten ze weer in Fuck yeah Murrica style... maar goed het was ook 4 juli, dus zo vreemd is dat ook weer niet... misschien moet ik weer eens ZO'N thread starten.... hmmmquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat was denk ik op m'n 14e/15e.![]()
Reverse harem. De lasagne was alleen het beste aan de aflevering... of zou dat zijn als het niet bedoeld was als: kijk mij in ITALIË zijn en een ITALIAANS gerecht eten want ITALIANEN eten lasagne elke dag, de hele dag.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
In welk opzicht is het shoujo? Ik dacht dat het over lasagne ging.Ik denk niet dat we deze serie op originaliteit zullen kunnen betrappen. Op zijn best zullen we kunnen lachen om hoe Japanners denken dat Italië is. /voorspellingquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Knap dat je dat kan baseren op alleen nog maar de 1e episode.
“An interesting thing is a good thing.”![]()
Hmm. Ik browse er nu niet meer op, omdat ik niet meer porn ga kijken he.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Rond dezelfde tijd als ik dus, qua jaartal. Kom ik er weer eens, zitten ze weer in Fuck yeah Murrica style... maar goed het was ook 4 juli, dus zo vreemd is dat ook weer niet... misschien moet ik weer eens ZO'N thread starten.... hmmm
Alleen nog /a/ voor mij af en toe.
Ken je deze al?
http://tohno-chan.com/mai/
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2012 22:13:11 ]![]()
Vandaar... naja ze hebben bij /a/ spoilers bij bepaalde images toch?quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm. Ik browse er nu niet meer op, omdat ik niet meer porn ga kijken he.
Alleen nog /a/ voor mij af en toe.![]()
Ja, klopt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:13 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Vandaar... naja ze hebben bij /a/ spoilers bij bepaalde images toch?
Overigens, dat imageboard in mijn editquote:Guys, I don't know what's real anymore.
A few weeks ago, I broke down and had to be taken to a psychiatrist for some anger/depression related issues and now they put me on this. . . stuff that makes me feel different
I can no longer feel the touch of mai waifu as I lie in bed at night
I can't even see her as I walk to work in the early hours
when I see a picture of her, I still feel the same, but when it is gone, so are my feelings
I fear that this too will fade and soon I will forget her and all of you before I know it
I don't want to go back to my depression, but I also don't want to forget her.
I'm scared. I don't know what to do.![]()
My mind is going....quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Overigens, dat imageboard in mijn edit
[..]
maar even serieus wtf
Pilletjes werken bij mij niet echt tot nu toe.![]()
Wat is dit?quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
JJBA anime en games
EINDELIJK
![]()
![]()
EN geen anime fillers,want er zijn ~800 chaps![]()
![]()
![]()
Pfft, té warm hier. Ben net nog ff met de hond wezen zwemmen, heb allemaal krassen op mijn rug door dat gekke mormel
quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Pfft, té warm hier. Ben net nog ff met de hond wezen zwemmen, heb allemaal krassen op mijn rug door dat gekke mormel
Ben ook een keer door een hond gekrabd... vage beestenquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Pfft, té warm hier. Ben net nog ff met de hond wezen zwemmen, heb allemaal krassen op mijn rug door dat gekke mormel![]()
![]()
Ik ben bang voor honden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:32 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ben ook een keer door een hond gekrabd... vage beesten
Tenzij ik erg aan ze gewend ben.![]()
Honden zijn soms ook stomme kutbeesten, en je weet niet wat je kunt verwachten. Als een grote hond op je afrent...wil ie spelen of bijten? Je weet het niet. Die onzekerheid, daar kan ik slecht tegen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben bang voor honden.
Tenzij ik erg aan ze gewend ben.![]()
Sowwy.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Schaam je![]()
![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/JoJo's_Bizarre_Adventure
Lezen gaat.![]()
Mwah, die van mij is nog maar 10 maand en dit was de eerste keer dat ik samen met hem het water in ging, dus zwom die de hele tijd achter mij aanquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:32 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ben ook een keer door een hond gekrabd... vage beestenJe moet gewoon wat karakter tonen en blijven staan. Geen aandacht aan geven, dan hebben ze het snel genoeg door. Ik haal van nature een hond pas aan als hij rustig naar mij toe komt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:35 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Honden zijn soms ook stomme kutbeesten, en je weet niet wat je kunt verwachten. Als een grote hond op je afrent...wil ie spelen of bijten? Je weet het niet. Die onzekerheid, daar kan ik slecht tegen.
Als een hond mij zou willen aanvallen storm ik het liefst recht op hem af om het initiatief te behouden, en om proberen 'm af te bluffen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:37 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Mwah, die van mij is nog maar 10 maand en dit was de eerste keer dat ik samen met hem het water in ging, dus zwom die de hele tijd achter mij aan
[..]
Je moet gewoon wat karakter tonen en blijven staan. Geen aandacht aan geven, dan hebben ze het snel genoeg door. Ik haal van nature een hond pas aan als hij rustig naar mij toe komt.![]()
![]()
als een hont aanvalt moet je een trap op zijn neus geven dan stopt die,/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
En dan in je been gebeten worden?quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
als een hont aanvalt moet je een trap op zijn neus geven dan stopt die,![]()
![]()
Exact. Precies. Ik kan het niet beter verwoorden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:35 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Honden zijn soms ook stomme kutbeesten, en je weet niet wat je kunt verwachten. Als een grote hond op je afrent...wil ie spelen of bijten? Je weet het niet. Die onzekerheid, daar kan ik slecht tegen.![]()
Ik gniffelde.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:35 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Honden zijn soms ook stomme kutbeesten, en je weet niet wat je kunt verwachten. Als een grote hond op je afrent...wil ie spelen of bijten? Je weet het niet. Die onzekerheid, daar kan ik slecht tegen.“An interesting thing is a good thing.”![]()
sinds ik vroeger als klein kind ben gebeten door een hond vermijd ik ze altijd./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Ik ben er ook bang voorquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:43 schreef Arashimashou het volgende:
Overigens... Nappert is nog steeds weg... zou ze zich dan toch bezat hebben?
Nee joh. Ze is een verantwoordelijk meisje![]()
![]()
Een verantwoordelijk meisje. Wat klinkt dat... ja... gekquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor
Nee joh. Ze is een verantwoordelijk meisjeIk weet niet waarom.
![]()
Je wilde bijna zeggen contradictio in terminis?quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Een verantwoordelijk meisje. Wat klinkt dat... ja... gekIk weet niet waarom.
![]()
!
![]()
Die is vast h'r roes aan 't uitslapen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:43 schreef Arashimashou het volgende:
Overigens... Nappert is nog steeds weg... zou ze zich dan toch bezat hebben?“An interesting thing is a good thing.”![]()
hihiquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je wilde bijna zeggen contradictio in terminis?![]()
!
misschien klinkt het wel zo ja.
![]()
Oh mijn god.
Die reacties. Hoe dom kun je zijn..
http://www.facebook.com/p(...)092.187477207946 509
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2012 22:51:24 ]![]()
Ontmoet
Asuka littner en yoko langleySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ontmoet
Asuka littner en yoko langleyOh mijn fucking god.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Saved.![]()
Hm, misschien wel handig ja.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:04 schreef robin007bond het volgende:
Hier zat ik al eeuwen op te wachten.
http://tweakers.net/nieuw(...)en-in-september.html![]()
De BBQ duurde van vijf tot elf.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Die is vast h'r roes aan 't uitslapen.
Ik heb twee slokken bier en zes bekers cola gehad.
Ook heb ik marshmallows gegeten, waarna we satestokjes gingen verbranden in de vuurkorf. Toen gingen we nog een strandwandeling maken.
Dat was het.
Oh en meisjes kunnen best verantwoordelijk zijn![]()
![]()
Gezellig.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:07 schreef Klipnap het volgende:
[..]
De BBQ duurde van vijf tot elf.
Ook heb ik marshmallows gegeten, waarna we satestokjes gingen verbranden in de vuurkorf. Toen gingen we nog een strandwandeling maken.
Dat was het.
Oh en meisjes kunnen best verantwoordelijk zijn![]()
![]()
SPOILER: EurekaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Ze heeft zich niet klem gezopenquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:07 schreef Klipnap het volgende:
[..]
De BBQ duurde van vijf tot elf.
Dat was het.
Oh en meisjes kunnen best verantwoordelijk zijn
Ergens wel jammer... anders had ik van de nieuwe TT kunnen maken: Klipnap aan 't bier.![]()
Dan komen al die KLB-gastjes die een crush op haar hebben hier naartoe.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:10 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ze heeft zich niet klem gezopen
Ergens wel jammer... anders had ik van de nieuwe TT kunnen maken: Klipnap aan 't bier.![]()
![]()
Ohquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
al die KLB-gastjes die een crush op haar hebben![]()
![]()
![]()
Ik wás aan het bierquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:10 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ze heeft zich niet klem gezopen
Ergens wel jammer... anders had ik van de nieuwe TT kunnen maken:
Klipnap aan 't bier.
Ergens wel goed dat ik het geprobeerd heb. Dan weet ik wat ik "mis".![]()
of niet... want nu zal je wel niet goedkoop uit UK meer kunnen bestellenquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:04 schreef robin007bond het volgende:
Hier zat ik al eeuwen op te wachten.
http://tweakers.net/nieuw(...)en-in-september.html
A monster from paris was grappig gedaan, kon de animatiestijl wel waarderen, maar echt bijzonder wassie niet..![]()
KLB-gasten hebben een crush op alles wat vrouwelijk isquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan komen al die KLB-gastjes die een crush op haar hebben hier naartoe.![]()
![]()
Wie heeft er bier nodig.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kvas
Hmmm... laat ik eens kijken of er nog iets gebeurt daar bij KLB![]()
Tsja, dat is misschien wel zo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:14 schreef Klipnap het volgende:
[..]
KLB-gasten hebben een crush op alles wat vrouwelijk is![]()
![]()
![]()
Ik vond het ook een matige film.quote:
En ik neem aan dat je de naam per ongeluk fout hebt getypt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2012 23:18:08 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: