Heeft volgens mij meer te maken met mensenrechten dan rechtstaat. Ook als er geen rechtstaat is hoef je mensen niet te martelen.quote:
Auwquote:Bamboo torture supposedly is a form of torture where a bamboo shoot is grown through the body of a victim. Bamboo torture was allegedly used in East and South Asia. Accounts accuse Japanese soldiers of practicing the torture technique during World War II.[1][2]
Hij gaat steeds in 1x dood bij mij.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:43 schreef Arashimashou het volgende:
http://www.newgrounds.com/portal/view/439144
Kijk eens aan.
Ik was niet wakkerquote:Op maandag 21 mei 2012 22:43 schreef OnweersComplex het volgende:
Ach... zo kon je ook levend gekookt worden of simpelweg op een paal zitten met een scherpe punt en wachten totdat die paal uit je keel komt en je mag aankloppen bij Petrus
je hebt de uitspraak over Robert M vandaag gevolgd en wilde ons laten verzinnen wat de beste middeleeuwse straf is voor die viespeuk?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:45 schreef haan33 het volgende:
Of dat je doormidden gezaagd werd en dat wel 3 dagen kon duren voor je eraan bezweek.
Middeleeuwse sauna'squote:Op maandag 21 mei 2012 22:46 schreef Cigarette het volgende:
Of in een ijzeren stier worden gepropt met een vuurtje eronder
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:49 schreef Dimac het volgende:
Of doodgemaakt worden tot je dood bent.
tevens zijn martelmethodes soms wel handig qua onderhandeligen en ondervragingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |