Toen hij net begon vond ik hem echt een groot talent, alleen het is hem nooit gelukt om zich verder door te ontwikkelen, wel jammer want het lijkt me wel een goeie gast.quote:
Voor een marokkaan zekerquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toen hij net begon vond ik hem echt een groot talent, alleen het is hem nooit gelukt om zich verder door te ontwikkelen, wel jammer want het lijkt me wel een goeie gast.
Als je zorgt dat je een ban krijgt, dan kom je er ook bijquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind dat nieuwe plaatje in de op niet kunnen
want?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind dat nieuwe plaatje in de op niet kunnen
De belangerijkste user van deze reeks staat er niet op.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De belangerijkste user van deze reeks staat er niet op.
Middelste die de kist draagt?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Smoofie staat erbij hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
inderdaad, schandalig dat ik er niet op sta.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijken jullie ook al uit naar de VBL SC nachtbagger?
addergebroed, hoelang geleden ben jij bij de efteling geweest?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
En dan dat Addergebroed van een Davy en Stylo wel.
Ik heb het plaatje gemaakt, fool.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
En dan dat Addergebroed van een Davy en Stylo wel.
Dan moet het er sowieso niet in.quote:
Top 100 posts per reeks van 01-06-2012 t/m 30-06-2012
VBL Slowchat, voor internethooligans en andere debielen heten wij echt zo?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
nr / aantal posts / reeks
001 60127 KLB SC
002 57517 Abo SC
003 44191 X-Raydio
004 42735 [FIFA 12] #1
005 35250 VBL Slowchat, voor internethooligans en andere debielen
We moeten naar 1.
Wat is dat voor een gay shit op 3 en 4?
Geen flauw idee, dan vraag je dat toch in die topicsquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
001 60127 KLB SC
002 57517 Abo SC
003 44191 X-Raydio
004 42735 [FIFA 12] #1
We moeten naar 1.
Komen ook alle no-lifers van FOK bij elkaar.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
KLB halen we nooit in. Gaat daar te snel.
Jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
VBL Slowchat, voor internethooligans en andere debielen heten wij echt zo?
Ik zie het. FIFA inhalen moet te doen zijn als de gebande terug zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Komen ook alle no-lifers van FOK bij elkaar.
Fifa 12 is een voetbalspelletje.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
001 60127 KLB SC
002 57517 Abo SC
003 44191 X-Raydio
004 42735 [FIFA 12] #1
We moeten naar 1.
quote:
Olympische spelen?quote:
Rukkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:27 schreef stevenmac26 het volgende:
Leeft Stinho nog?
Al een paar uur geen dm gehad
Dat is zorgwekkend, maar hopen dat hij zich snel weer meldt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:27 schreef stevenmac26 het volgende:
Leeft Stinho nog?
Al een paar uur geen dm gehad
Daarom moet ik modquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:26 schreef Smoofie het volgende:
Maar als mod kan je niet meer trollen heh
ligt aan het subforum.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:26 schreef Smoofie het volgende:
Maar als mod kan je niet meer trollen heh
Wanneer kan hij weer zijn posts omhoog werken?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is zorgwekkend, maar hopen dat hij zich snel weer meldt.
Vrijdag de 13equote:Op woensdag 4 juli 2012 22:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wanneer kan hij weer zijn posts omhoog werken?
kutten en klonenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat heeft hij wel niet gedaan om het tot zo ver te laten komen>?
dat kutten wel, dat klonen is ook nieuw voor mijquote:
Je kent ClapAnus toch wel?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat kutten wel, dat klonen is ook nieuw voor mij
Dat klonen wel een beetje, toen postte hij met een ander acc en toen ging hij zichzelf complimenten gevenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat kutten wel, dat klonen is ook nieuw voor mij
dingen verzinnenquote:
Maar misschien niet als je met z'n zus ligt te 69-en.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Stijn zou het misschien grappig vinden
Nee gewoon neequote:Op woensdag 4 juli 2012 22:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar misschien niet als je met z'n zus ligt te 69-en.
Ik gok een zus verbod binnen nu en 2 dagen van een admin..quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar misschien niet als je met z'n zus ligt te 69-en.
het is ook wel weer leuk geweest manquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik gok een zus verbod binnen nu en 2 dagen van een admin..
Gebogen op de fietsquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:50 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is Dost? Nu al uit de selectie gezet ofzo?
Alleen als je te oud bent voor de top lijkt het me nog wel lekker om te cashen daar, als je op je top zit dan gooi je toch een groot gedeelte van je carrière weg.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:49 schreef stevenmac26 het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)welwillende-toivonen
Buiten het geld om snap ik echt niet dat spelers naar Rusland gaan
ah it humor.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe zal dat zijn zo´n triootje![]()
Komt door al die PSVersquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:19 schreef Saind het volgende:
Schiet niet echt op met topics vanavond hea
ohquote:
Hhahaha goeie! Genee bij Tijd voor Maxquote:
Wilfriedquote:
Heb jij tegen ajaciedje gezegd dat ie me 09879868768776565 dm's moet sturen omdat ie zich verveeld?quote:
neequote:Op woensdag 4 juli 2012 23:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb jij tegen ajaciedje gezegd dat ie me 09879868768776565 dm's moet sturen omdat ie zich verveeld?
Echt hèquote:
Ik weet precies hoe zijn dag eruit zietquote:
Ik maak mij ook wel zorgen dat jij de hele dag online bentquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik weet precies hoe zijn dag eruit ziet
Maar ik mij nu wel zorgen want heb al zeker 3uur geen dm gehad
Ik nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik maak mij ook wel zorgen dat jij de hele dag online bent
Kijk hem populair zijnquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:59 schreef stevenmac26 het volgende:
DM van Stinho,Rens en Geo achter elkaar
populaire jongen hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:59 schreef stevenmac26 het volgende:
Niet weten waar dit over gaatquote:
Gelukkig, hij is er nog, als je een paar uur geen berichtjes van hem ziet dan ga je je toch zorgen makenquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:59 schreef stevenmac26 het volgende:
Mooizo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Stinho maakt het goed mensen, hij was bezig met zijn eredivisie voorspelling en de tour aan het kijken
Inhoud van DM mogen niet gepost worden, daar ga je mod carrierequote:Op donderdag 5 juli 2012 00:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Stinho maakt het goed mensen, hij was bezig met zijn eredivisie voorspelling en de tour aan het kijken
Ik zeg alleen wat ie gedaan heeftquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Inhoud van DM mogen niet gepost worden, daar ga je mod carriere
Over een week zal hij wel volop aan het posten zijn in het Tour de France forumquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Is dat nuttig dan?quote:
Zullen we samen op zoek gaan naar mensen die lekker gek doen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hihi leuke comment, lekker gek doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is dat nuttig dan?
[..]
Zullen we samen op zoek gaan naar mensen die lekker gek doen?Ja, dan weet je dus wat er bedoeld wordt flipselsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zullen we samen op zoek gaan naar mensen die lekker gek doen?Vind je hier genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stinho moet eerder terug komenquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Over een week zal hij wel volop aan het posten zijn in het Tour de France forum
Dat zou het allerbeste zijn.quote:
Ik heb vandaag ook een stukje tour de france gekeken en dat commentaar is evenwaardig slecht aan Snoeks bij het voetbalquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Over een week zal hij wel volop aan het posten zijn in het Tour de France forum
Ga je het uitleggen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, dan weet je dus wat er bedoeld wordt flipsels
Hoe vind je die tussen de trolls en "kwaliteitsusers"?quote:
Nee, moet je maar vaker hier komen postenquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga je het uitleggen?
[..]
Hoe vind je die tussen de trolls en "kwaliteitsusers"?
Mwha, ik ben eigenlijk de enige met wat kwaliteit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga je het uitleggen?
[..]
Hoe vind je die tussen de trolls en "kwaliteitsusers"?
Heb je je poen eindelijk, mooiquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik niet
Ik heb dan wel mijn geld gekregen vandaag maar daarvoor had ik geen geld om iets te doen
En tja werk zoeken gaat ook niet 1,2,3 zo makkelijk
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha, ik ben eigenlijk de enige met wat kwaliteit.
Dat is een beetje het standaard NOS niveau geloof ik, ik vind het ook niks. Jammer dat de enige topper die ze nog hadden, dekselse Evert, met pensioen is.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook een stukje tour de france gekeken en dat commentaar is evenwaardig slecht aan Snoeks bij het voetbal
jaloers?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit is in ieder geval dé grap van de dag.
Komt goedquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je je poen eindelijk, mooi
Mag je me op een cider tracteren, gewoon omdat het kan
Vooral vaker lurken maar.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, moet je maar vaker hier komen posten
Zwaar leven wel dan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha, ik ben eigenlijk de enige met wat kwaliteit.
Ik mis serieus zijn inbrengquote:
Doe maar niet ik word al zenuwachtig genoeg van de vrouwelijke posters die er nu al rondlopen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vooral vaker lurken maar.
[..]
Zwaar leven wel dan.
Je weet in ieder geval zeker dat er leven in de brouwerij komt wanneer hij terug isquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik mis serieus zijn inbreng
Maar na een paar dagen ben ik hem alweer zat denk ik
Ja alleen we moeten geen zusje grappen meer maken, dat zit hem echt dwarsquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval zeker dat er leven in de brouwerij komt wanneer hij terug is
en je hoeft nooit te wachten op een nieuw topic.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval zeker dat er leven in de brouwerij komt wanneer hij terug is
Dan zijn de nachten weer heerlijk posten zonder Stijn. Maar nu duurt het eigenlijk te láng ja.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik mis serieus zijn inbreng
Maar na een paar dagen ben ik hem alweer zat denk ik
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
en je hoeft nooit te wachten op een nieuw topic.
Na een paar honderd keer wordt een grap ook nog een stuk minder leuk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja alleen we moeten geen zusje grappen meer maken, dat zit hem echt dwars
Hij is 14 en slaapt nog in een beren pyjama man
Kapi dan ook dus?quote:
Hoe zijn de vorderingen tot nu toe dan? Veel gebande users wel, misschien tijd voor een ander aanpak?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik probeer ze wel altijd wel wat te leren. Ik voel mij een soort vader van 30 kinderen.
Lurken merk je niets van toch? Dus dan blijven je zenuwen rustig.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe maar niet ik word al zenuwachtig genoeg van de vrouwelijke posters die er nu al rondlopen.
quote:
Ja al moet het nog wel een grap blijken te zijn de zus in kwestie is geen 14 meer... maar ok voor de harmonie binnen deze SC.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Na een paar honderd keer wordt een grap ook nog een stuk minder leuk.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Is Stinho dan ook terug
oh niet dus, kreeg meteen een dm van hem
Ik ga waarschijnlijk Supernanny inhuren, want zo kan het niet langer.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe zijn de vorderingen tot nu toe dan? Veel gebande users wel, misschien tijd voor een ander aanpak?
quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Is Stinho dan ook terug
oh niet dus, kreeg meteen een dm van hem
Heeftie gewoon heel netjes gedaan, zo kan het ookquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dat heb je snel voor elkaar gekregen.
nou nou, da weet ik nie.quote:
Ahh toe, laat dat joch weer terug komenquote:
Nog niehieeeeeeeeeeet, jeweetz.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ahh toe, laat dat joch weer terug komen
Ik kom persoonlijk een krat cider naar je brengen
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:13 schreef napoleonfour het volgende:
steven wordt weerman, vannacht wordt het bijna overal droog, maar niet overal.
Ik neem een abo als stinho nu weer kan posten en je krijgt een krat ciderquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik neem een abo als stinho nu weer kan posten en je krijgt een krat cider
En ik DM paar lekkere mannen uit mijn collectie.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ook Stijn heeft zijn Xbox vandaag schoongemaakt met zijn vaders drank voorraad en dure whiskeys.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:14 schreef napoleonfour het volgende:
je laat een user terugkomen die wodka over zijn ps3 doet, maar niet lieve kleine stijntje?
tjacka deed dat en niet rensquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:14 schreef napoleonfour het volgende:
je laat een user terugkomen die wodka over zijn ps3 doet, maar niet lieve kleine stijntje?
Ja rens wodka knul.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:14 schreef napoleonfour het volgende:
ach, hoe is het eigenlijk flipsbi?quote:
Deed ik niet eensquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:14 schreef napoleonfour het volgende:
ohquote:
Ja best goedquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ach, hoe is het eigenlijk flipsbi?
bijna vakantie.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja best goedBijna vakantie enzo.
Met jou?
Maar je weet dat evengoed niets hier hem ontgaatquote:
Dat heb je aleens eerder beloofdquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Toen heb ik die abo ook genomenquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat heb je aleens eerder beloofdJe bent hem na 2 dagen weer zat!
ga morgen terug naar cas, heb eigenlijk al 2 weken vakance maar had vandaag nog een gesprek.quote:
Fucking zielig vind ik dat voor hem hequote:Op donderdag 5 juli 2012 00:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Ajacied422
Zijn daggemiddelde is al omlaag
Het voelt net alsof hij er gewoon bij isquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Maar je weet dat evengoed niets hier hem ontgaat
En nee ik ben hem dan niet zat, ik mag dat joch welquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat heb je aleens eerder beloofdJe bent hem na 2 dagen weer zat!
Nietquote:
Hij staat nog wel in de top 100quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Ajacied422
Zijn daggemiddelde is al omlaag
3 dagen, maxquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En nee ik ben hem dan niet zat, ik mag dat joch wel
Echt wel dus hequote:
Die jongen komt zo gebroken terug op school na de vakantie dat de school de kinderbescherming inschakelt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Fucking zielig vind ik dat voor hem heKindermishandeling.
steven en stijntje hebben een speciale band hoor.quote:
Bureau jeugdzorg, dan ben je nog niet klaar als je leest wat die allemaal uithalen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die jongen komt zo gebroken terug op school na de vakantie dat de school de kinderbescherming inschakelt.
Nee joh, ik mag hem gewoonquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:21 schreef Caland het volgende:
Stijntje kan beter volledig afkicken joh. Geef hem gewoon een halfjaarban.
die ruttequote:
Ze kunnen hier mooi een langlopende serie van maken.quote:
GGMM al een paar dagen niet echt actief gezien hierquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, krijg je weer dat Lapogehunt van hem... GGMM is genoeg
Die is druk bezig heel EK te lapoenquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
GGMM al een paar dagen niet echt actief gezien hier
Zoals al eerder gezegd hij wordt momenteel klaargestoomd tot FA en zal op 25 juli in dienst treden. De deadline tot de nieuwe moderator op het VBL was niet voor niks verrassend ver vooruit geschoven.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
GGMM al een paar dagen niet echt actief gezien hier
Gaat netflippert weer aftreden danquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd hij wordt momenteel klaargestoomd tot FA en zal op 25 juli in dienst treden. De deadline tot de nieuwe moderator op het VBL was niet voor niks verrassend ver vooruit geschoven.
Haten op Netsplitterquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat netflippert weer aftreden danOm vervolgens weer terug te komen.
Mensen blijven daar maar doorposten, meestal is het toch wel het tig keer herhalen van dezelfde argumenten over van alles.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die is druk bezig heel EK te lapoen
Gebeurt dat in een nonnenklooster?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd hij wordt momenteel klaargestoomd tot FA en zal op 25 juli in dienst treden. De deadline tot de nieuwe moderator op het VBL was niet voor niks verrassend ver vooruit geschoven.
Het zelfde waar getracht is Van Gaal Duits te leren spreken.quote:
Mooi toch topicje van Tong hier en daar waar hij o.a. de Uefa beticht van partijdigheid om Torres tot topscorer uit te roepen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mensen blijven daar maar doorposten, meestal is het toch wel het tig keer herhalen van dezelfde argumenten over van alles.
Zelfde klooster als Trappatoni toch?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zelfde waar getracht is Van Gaal Duits te leren spreken.
Dat belooft dan helaas niet veel goeds.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zelfde waar getracht is Van Gaal Duits te leren spreken.
Niet hardop zeggen. De gevestigde orde kan er niet goed mee omgaan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik haat niet man, het is meer leedvermaak.
toch 2 jaar in voorarrest gezeten?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Oh shit mensen
Stinho is het zat en neemt de wereld straks niet meer serieus omdat een waxinelichten gooier maar 2 maanden cel heeft gekregen en hij een 2 weken ban
Je bent terug.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stylo, je hebt weer iemand om in de nacht Rap nummers uit te wisselen
Kan ik begrijpen, hij heeft volgens liever een jaar cel, dan 2 weken ban.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Oh shit mensen
Stinho is het zat en neemt de wereld straks niet meer serieus omdat een waxinelichten gooier maar 2 maanden cel heeft gekregen en hij een 2 weken ban
Moest 22 zijnquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
toch 2 jaar in voorarrest gezeten?
?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen, hij heeft volgens liever een jaar ce, dan 2 weken ban.
Over een week zit hij serieus met afkick verschijnselen op bureau jeugdzorg wat een internet slot zal opleveren ben ik bangquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:30 schreef Caland het volgende:
Misschien kan Yvonne wat doen om Stinho's leven te verbeteren. Z'n ouders inschakelen ofzo.
Praten over zijn schorsing.
Als hij internet in die cel heeft verandert er feitelijk niks voor hem.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen, hij heeft volgens liever een jaar ce, dan 2 weken ban.
Ik ben blij dat ik mijn geld eindelijk hebquote:001. 650 stevenmac26
002. 339 ToT
003. 300 4EverBlackEyed
004. 250 Lithia
005. 227 DeParo
006. 226 Zosk
007. 223 vandermar
008. 208 GeeftJeEnergie
009. 205 Littlerabbit
010. 200 Nick-GizMo
Ja godver dieptepuntje hoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik mijn geld eindelijk heb
Dat is wel een goed plan, ik schakel gewoon z'n ouders in.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:30 schreef Caland het volgende:
Misschien kan Yvonne wat doen om Stinho's leven te verbeteren. Z'n ouders inschakelen ofzo.
Praten over zijn schorsing.
Je staat bijna iedere dag bovenaan geloof ik.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hater.quote:012. 189 mrstylo
Die weten helemaal niet dat hij in de nacht nog achter de PC zit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is wel een goed plan, ik schakel gewoon z'n ouders in.
Mooie gif is dat. Persoon die deze gemaakt heeft is echt een pro.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
Stijn, HMF, Geo en Kapiteintje ook terug?
[ afbeelding ]
Een beetje temperen he jij hebt ook zitten aftellen tot het einde van je banquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die weten helemaal niet dat hij in de nacht nog achter de PC zit.
Hebben al opgegeven denk ik.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moet je doen. Jij als admin hebt ook wel een bepaalde maatschappelijke verantwoordelijkheid natuurlijk. Iemand die tegen de 100k posts aanzit op zijn 14e lijkt me niet zo wenselijk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is wel een goed plan, ik schakel gewoon z'n ouders in.
Jij?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooie gif is dat. Persoon die deze gemaakt heeft is echt een pro.
Ik ging ook pas om 4uur slapen om al om 10uur wakker te zijnquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja godver dieptepuntje hoorDoor Fok! (Of eigenlijk geen zin in slapen) ook maar 2 uur slaap gepakt.
Nee precies, ik voel me verantwoordelijk voor die knul.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je doen. Jij als admin hebt ook wel een bepaalde maatschappelijke verantwoordelijkheid natuurlijk. Iemand die tegen de 100k posts aanzit op zijn 14e lijkt me niet zo wenselijk.
Een of andere notoire domoor was dat.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooie gif is dat. Persoon die deze gemaakt heeft is echt een pro.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee precies, ik voel me verantwoordelijk voor die knul.
Nah, lijkt mij wel een toffe gozer.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Een of andere notoire domoor was dat.
Dan moet je wel je kerstpak uit doen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee precies, ik voel me verantwoordelijk voor die knul.
Dat is toch helemaal niet goed voor dat kind!quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Laat ik dat maar niet doenquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan moet je wel je kerstpak uit doen.
In jouw tijd was er geen FOK! of een computer en dus moest je tijdens de schoolvakantie wel een boek lezen bij kaarslichtquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet goed voor dat kind!
HIj heeft vakantie, als hij naar school moet dan gaat hij altijd op tijd naar bed.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet goed voor dat kind!
JA DAT ZIE IK STIEF! NU HEEFTIE EEN BAN!quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij zorgen hier wel voor hem hoor
Dat is hmf zijn schuldquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
JA DAT ZIE IK STIEF! NU HEEFTIE EEN BAN!
Pak hem aan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stenen tafelen waren dat manquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In jouw tijd was er geen FOK! of een computer en dus moest je tijdens de schoolvakantie wel een boek lezen bij kaarslicht
Die kan tijdens zijn ban mooi een paar extra studietjes meepakken.quote:
Daarom moet je hem ook status geven zodat belhamels als 422 hem werkelijk serieus nemen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nog mooierquote:
Waarom post je eigenlijk in vbl? Zeker om de boel hier te checken? Je vertrouwd je modjes niet>? Geef maar toe? Ik ben geschikt namelijkquote:
Vertel ons meer over de tijd dat je nog de post kreeg door een man op paard en wagen.quote:
Wie ben jij nou weer.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom post je eigenlijk in vbl? Zeker om de boel hier te checken? Je vertrouwd je modjes niet>? Geef maar toe? Ik ben geschikt namelijk
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Vertel ons meer over de tijd dat je nog de post kreeg door een man op paard en wagen.
Je bent in de war met de melkboer.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Vertel ons meer over de tijd dat je nog de post kreeg door een man op paard en wagen.
En dat de melkboer ook echt nog bestond en melk kwam brengenquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:38 schreef Caland het volgende:
[..]
nee hij is een volle homo.quote:
Doublepain is de grootste hooli van VBL.quote:
Ruzie? om wat dan??quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vroeger hadden we altijd ruzie, nu niet meer he.
Bedankt, je hebt mijn sollicitatie verneukt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Doublepain is de grootste hooli van VBL.
Heeft Steven met uitgaan al flink wat tikken verkocht,
Jij hoort aan mijn kant te staan kneusquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Doublepain is de grootste hooli van VBL.
Heeft Steven met uitgaan al flink wat tikken verkocht,
Drugs verkopen toch mattiequote:Op donderdag 5 juli 2012 00:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geen geld meer, chicks zijn dan opeens weg
Je hebt mij manquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij hoort aan mijn kant te staan kneus
Mocht ik dat niet zeggen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bedankt, je hebt mijn sollicitatie verneukt.
Moet je niet naar de hoeren gaan hequote:Op donderdag 5 juli 2012 00:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geen geld meer, chicks zijn dan opeens weg
quote:
PSV thema over heel VBL.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik was bijna mod en dan kon ik alles overnemen hier en dan kon het.
http://www.homorazzi.com/(...)singers-celebrities/quote:
Ajax reeks eruit, Feyenoord veranderen naar Feyenooit, Barça verboden te zeggen, Messi is homo etc.quote:
Ik blijf nog steeds luisteren.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://www.homorazzi.com/(...)singers-celebrities/
http://www.metronieuws.nl(...)WiL0jvBcTeNCG54KlpQ/
http://www.pp2g.com/News/(...)-de-kast-Ik-ben-homo
http://www.celebritypop.c(...)about-his-sexuality/
http://www.538juize.nl/nieuws/frank-ocean-komt-uit-de-kast/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |