Niet weten waar dit over gaatquote:
Gelukkig, hij is er nog, als je een paar uur geen berichtjes van hem ziet dan ga je je toch zorgen makenquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:59 schreef stevenmac26 het volgende:
DM van Stinho,Rens en Geo achter elkaar
Mooizo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Stinho maakt het goed mensen, hij was bezig met zijn eredivisie voorspelling en de tour aan het kijken
Inhoud van DM mogen niet gepost worden, daar ga je mod carrierequote:Op donderdag 5 juli 2012 00:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Stinho maakt het goed mensen, hij was bezig met zijn eredivisie voorspelling en de tour aan het kijken
Ik zeg alleen wat ie gedaan heeftquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Inhoud van DM mogen niet gepost worden, daar ga je mod carriere
Over een week zal hij wel volop aan het posten zijn in het Tour de France forumquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Is dat nuttig dan?quote:
Zullen we samen op zoek gaan naar mensen die lekker gek doen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hihi leuke comment, lekker gek doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is dat nuttig dan?
[..]
Zullen we samen op zoek gaan naar mensen die lekker gek doen?Ja, dan weet je dus wat er bedoeld wordt flipselsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zullen we samen op zoek gaan naar mensen die lekker gek doen?Vind je hier genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stinho moet eerder terug komenquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Over een week zal hij wel volop aan het posten zijn in het Tour de France forum
Dat zou het allerbeste zijn.quote:
Ik heb vandaag ook een stukje tour de france gekeken en dat commentaar is evenwaardig slecht aan Snoeks bij het voetbalquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Over een week zal hij wel volop aan het posten zijn in het Tour de France forum
Ga je het uitleggen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, dan weet je dus wat er bedoeld wordt flipsels
Hoe vind je die tussen de trolls en "kwaliteitsusers"?quote:
Nee, moet je maar vaker hier komen postenquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga je het uitleggen?
[..]
Hoe vind je die tussen de trolls en "kwaliteitsusers"?
Mwha, ik ben eigenlijk de enige met wat kwaliteit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga je het uitleggen?
[..]
Hoe vind je die tussen de trolls en "kwaliteitsusers"?
Heb je je poen eindelijk, mooiquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik niet
Ik heb dan wel mijn geld gekregen vandaag maar daarvoor had ik geen geld om iets te doen
En tja werk zoeken gaat ook niet 1,2,3 zo makkelijk
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha, ik ben eigenlijk de enige met wat kwaliteit.
Dat is een beetje het standaard NOS niveau geloof ik, ik vind het ook niks. Jammer dat de enige topper die ze nog hadden, dekselse Evert, met pensioen is.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook een stukje tour de france gekeken en dat commentaar is evenwaardig slecht aan Snoeks bij het voetbal
jaloers?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit is in ieder geval dé grap van de dag.
Komt goedquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je je poen eindelijk, mooi
Mag je me op een cider tracteren, gewoon omdat het kan
Vooral vaker lurken maar.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, moet je maar vaker hier komen posten
Zwaar leven wel dan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha, ik ben eigenlijk de enige met wat kwaliteit.
Ik mis serieus zijn inbrengquote:
Doe maar niet ik word al zenuwachtig genoeg van de vrouwelijke posters die er nu al rondlopen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vooral vaker lurken maar.
[..]
Zwaar leven wel dan.
Je weet in ieder geval zeker dat er leven in de brouwerij komt wanneer hij terug isquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik mis serieus zijn inbreng
Maar na een paar dagen ben ik hem alweer zat denk ik
Ja alleen we moeten geen zusje grappen meer maken, dat zit hem echt dwarsquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval zeker dat er leven in de brouwerij komt wanneer hij terug is
en je hoeft nooit te wachten op een nieuw topic.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval zeker dat er leven in de brouwerij komt wanneer hij terug is
Dan zijn de nachten weer heerlijk posten zonder Stijn. Maar nu duurt het eigenlijk te láng ja.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik mis serieus zijn inbreng
Maar na een paar dagen ben ik hem alweer zat denk ik
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
en je hoeft nooit te wachten op een nieuw topic.
Na een paar honderd keer wordt een grap ook nog een stuk minder leuk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja alleen we moeten geen zusje grappen meer maken, dat zit hem echt dwars
Hij is 14 en slaapt nog in een beren pyjama man
Kapi dan ook dus?quote:
Hoe zijn de vorderingen tot nu toe dan? Veel gebande users wel, misschien tijd voor een ander aanpak?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik probeer ze wel altijd wel wat te leren. Ik voel mij een soort vader van 30 kinderen.
Lurken merk je niets van toch? Dus dan blijven je zenuwen rustig.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe maar niet ik word al zenuwachtig genoeg van de vrouwelijke posters die er nu al rondlopen.
quote:
Ja al moet het nog wel een grap blijken te zijn de zus in kwestie is geen 14 meer... maar ok voor de harmonie binnen deze SC.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Na een paar honderd keer wordt een grap ook nog een stuk minder leuk.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Is Stinho dan ook terug
oh niet dus, kreeg meteen een dm van hem
Ik ga waarschijnlijk Supernanny inhuren, want zo kan het niet langer.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe zijn de vorderingen tot nu toe dan? Veel gebande users wel, misschien tijd voor een ander aanpak?
quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Is Stinho dan ook terug
oh niet dus, kreeg meteen een dm van hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |