Dat is toch helemaal niet goed voor dat kind!quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die weten helemaal niet dat hij in de nacht nog achter de PC zit.
Laat ik dat maar niet doenquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan moet je wel je kerstpak uit doen.
In jouw tijd was er geen FOK! of een computer en dus moest je tijdens de schoolvakantie wel een boek lezen bij kaarslichtquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet goed voor dat kind!
HIj heeft vakantie, als hij naar school moet dan gaat hij altijd op tijd naar bed.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet goed voor dat kind!
JA DAT ZIE IK STIEF! NU HEEFTIE EEN BAN!quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij zorgen hier wel voor hem hoor
Dat is hmf zijn schuldquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
JA DAT ZIE IK STIEF! NU HEEFTIE EEN BAN!
Pak hem aan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stenen tafelen waren dat manquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In jouw tijd was er geen FOK! of een computer en dus moest je tijdens de schoolvakantie wel een boek lezen bij kaarslicht
Die kan tijdens zijn ban mooi een paar extra studietjes meepakken.quote:
Daarom moet je hem ook status geven zodat belhamels als 422 hem werkelijk serieus nemen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nog mooierquote:
Waarom post je eigenlijk in vbl? Zeker om de boel hier te checken? Je vertrouwd je modjes niet>? Geef maar toe? Ik ben geschikt namelijkquote:
Vertel ons meer over de tijd dat je nog de post kreeg door een man op paard en wagen.quote:
Wie ben jij nou weer.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom post je eigenlijk in vbl? Zeker om de boel hier te checken? Je vertrouwd je modjes niet>? Geef maar toe? Ik ben geschikt namelijk
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Vertel ons meer over de tijd dat je nog de post kreeg door een man op paard en wagen.
Je bent in de war met de melkboer.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Vertel ons meer over de tijd dat je nog de post kreeg door een man op paard en wagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |