bijna vakantie.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja best goedBijna vakantie enzo.
Met jou?
Maar je weet dat evengoed niets hier hem ontgaatquote:
Dat heb je aleens eerder beloofdquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik neem een abo als stinho nu weer kan posten en je krijgt een krat cider
Toen heb ik die abo ook genomenquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat heb je aleens eerder beloofdJe bent hem na 2 dagen weer zat!
ga morgen terug naar cas, heb eigenlijk al 2 weken vakance maar had vandaag nog een gesprek.quote:
Fucking zielig vind ik dat voor hem hequote:Op donderdag 5 juli 2012 00:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Ajacied422
Zijn daggemiddelde is al omlaag
Het voelt net alsof hij er gewoon bij isquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Maar je weet dat evengoed niets hier hem ontgaat
En nee ik ben hem dan niet zat, ik mag dat joch welquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat heb je aleens eerder beloofdJe bent hem na 2 dagen weer zat!
Nietquote:
Hij staat nog wel in de top 100quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Ajacied422
Zijn daggemiddelde is al omlaag
3 dagen, maxquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En nee ik ben hem dan niet zat, ik mag dat joch wel
Echt wel dus hequote:
Die jongen komt zo gebroken terug op school na de vakantie dat de school de kinderbescherming inschakelt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Fucking zielig vind ik dat voor hem heKindermishandeling.
steven en stijntje hebben een speciale band hoor.quote:
Bureau jeugdzorg, dan ben je nog niet klaar als je leest wat die allemaal uithalen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die jongen komt zo gebroken terug op school na de vakantie dat de school de kinderbescherming inschakelt.
Nee joh, ik mag hem gewoonquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:21 schreef Caland het volgende:
Stijntje kan beter volledig afkicken joh. Geef hem gewoon een halfjaarban.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |