Heeftie gewoon heel netjes gedaan, zo kan het ookquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dat heb je snel voor elkaar gekregen.
nou nou, da weet ik nie.quote:
Ahh toe, laat dat joch weer terug komenquote:
Nog niehieeeeeeeeeeet, jeweetz.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ahh toe, laat dat joch weer terug komen
Ik kom persoonlijk een krat cider naar je brengen
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:13 schreef napoleonfour het volgende:
steven wordt weerman, vannacht wordt het bijna overal droog, maar niet overal.
Ik neem een abo als stinho nu weer kan posten en je krijgt een krat ciderquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik neem een abo als stinho nu weer kan posten en je krijgt een krat cider
En ik DM paar lekkere mannen uit mijn collectie.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik neem een abo als stinho nu weer kan posten en je krijgt een krat cider
Ook Stijn heeft zijn Xbox vandaag schoongemaakt met zijn vaders drank voorraad en dure whiskeys.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:14 schreef napoleonfour het volgende:
je laat een user terugkomen die wodka over zijn ps3 doet, maar niet lieve kleine stijntje?
tjacka deed dat en niet rensquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:14 schreef napoleonfour het volgende:
je laat een user terugkomen die wodka over zijn ps3 doet, maar niet lieve kleine stijntje?
Ja rens wodka knul.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:14 schreef napoleonfour het volgende:
ach, hoe is het eigenlijk flipsbi?quote:
Deed ik niet eensquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:14 schreef napoleonfour het volgende:
ohquote:
Ja best goedquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ach, hoe is het eigenlijk flipsbi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |