Die lezen echt niet mee hoor.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:10 schreef Eenskijken het volgende:
Omdat herbert misschien meeleest maar dan moet hij dat even laten weten aan ons
Kreeg jij maar wat radioactiviteit binnenquote:
Omdat dat dat niet kon...quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:22 schreef Thomas B. het volgende:
Waarom worden die topics niet gelinkt? Het wordt zo'n rommeltje zo.
Het is meer bravoure dan arrogantie. Ik hou daar wel van.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij wil zoveel en kan geen flikker. Helaas is hij te arrogant om zichzelf daar bij neer te leggen zodat hij tot nut kan zijn.
eigenlijk wel handigquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Iemand heeft het vorige topic gelinkt aan de reeks van de etappe van gisteren.
Arrogantie vind ik mooi maar dan wel als je ook echt wat presteert. Een grote bek kan iedereen hebben.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is meer bravoure dan arrogantie. Ik hou daar wel van.
vlak nadat hummel de finishlijn is overgekomen en naar achteren kijkt waar Cavendish is geblevenquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:29 schreef freaky40 het volgende:
Wat mij betreft steekt Hummel een dikke middelvinger richting Cavendish vandaag, wat een snotneus.
Staat dan waarschijnlijk al op het podium voor de bloemenquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
vlak nadat hummel de finishlijn is overgekomen en naar achteren kijkt waar Cavendish is gebleven
en toen werd je wakker.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
vlak nadat hummel de finishlijn is overgekomen en naar achteren kijkt waar Cavendish is gebleven
Het is geen arrogantie. Het is gewoon bevlogenheid, losheid. Maling hebben aan de gevestigde orde. Mooi man.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Arrogantie vind ik mooi maar dan wel als je ook echt wat presteert. Een grote bek kan iedereen hebben.
detailsquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Staat dan waarschijnlijk al op het podium voor de bloemen
Vind Cavendish wel prima hoor, zeker buiten de koers. Hij is de eerste om al zijn teamgenoten te bedanken. Toen ie wereldkampioen werd bedankte hij iedereen die gezorgd had dat Groot-Brittanie genoeg punten had in WorldTour om negen renners naar WK te sturen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Cav is zeker niet mijn favoriete sprinter omdat hij denkt dat hij god is. Geef mij maar een gast als Greipel.
Je kan diep vallen als je jezelf op een voetstuk plaatst, dus kijk daar dan maar naar uit...quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Cav is zeker niet mijn favoriete sprinter omdat hij denkt dat hij god is. Geef mij maar een gast als Greipel.
Zijn nog best wat mensen die het geloven ookquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:38 schreef starbeach het volgende:
Dus de valpartijen zijn een gevolg van carbon.... Wat een onzin en ieder jaar wordt het weer herhaald. "De fiets fietst met u"
Geloven heeft iets religieus.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn nog best wat mensen die het geloven ook
Dat is wel weer waar moet ik toegeven, maar hoe hij Greipel neersabelde in de pers vond ik zeker niet kunnen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:34 schreef franklop het volgende:
Vind Cavendish wel prima hoor, zeker buiten de koers. Hij is de eerste om al zijn teamgenoten te bedanken. Toen ie wereldkampioen werd bedankte hij iedereen die gezorgd had dat Groot-Brittanie genoeg punten had in WorldTour om negen renners naar WK te sturen.
Hij moet sowieso niet nadenken en gewoon kijken wat hij ziet... helaas doet hij dat ook al niet goedquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:41 schreef Wespensteek het volgende:
Ducrot heeft er ook geen verstand van, de ene breuk is de nadere niet. Hij doet net alsof hij als commentator wel kan beslissen wat er kan en wat niet.
Hij moet de tijd wel zien te vullen, soms moet je dan uit je nek l....n.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:41 schreef Wespensteek het volgende:
Ducrot heeft er ook geen verstand van, de ene breuk is de nadere niet. Hij doet net alsof hij als commentator wel kan beslissen wat er kan en wat niet.
Tegen wanneer mag hij weer meedoen aan koersen? Ik neem aan dat dit met terugwerkende kracht is.quote:
Dan gebruik je natuurlijk het grote kastelenboek...quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:43 schreef sorcees het volgende:
[..]
Hij moet de tijd wel zien te vullen, soms moet je dan uit je nek l....n.
yes, volgend voorjaar volgens mij alweerquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Tegen wanneer mag hij weer meedoen aan koersen? Ik neem aan dat dit met terugwerkende kracht is.
je moet zelfs gecontroleerd blijven worden, anders mag je niet weer terug koersenquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:47 schreef Guard het volgende:
Kun je tijdens z'n schorsing ook een "where-abouts violation" oplopen?
M.a.w. kun je dan ook gecontroleerd worden?
OK thanks!quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:48 schreef franklop het volgende:
[..]
je moet zelfs gecontroleerd blijven worden, anders mag je niet weer terug koersen
eerder prima in vorm voor het WKquote:
Ik was redelijk sarcastischquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:51 schreef Sautor het volgende:
[..]
Die komt net terug van een sleutelbeenbreuk
yup, was massasprintquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:57 schreef Drassss het volgende:
Goed kunnen rekenen.. het is ook een belachelijke/moeilijke rekensom Herbert.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:01 schreef JimboSlice het volgende:
Die oude Hincapie he, die heet eigenlijk Hincapia
Maar dat was gewoon hop, nieuwe fiets!quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:07 schreef marcodej het volgende:
Dezelfde mechanieker die Menchov op weg hielp in de afsluitende tijdrit Giro 2009. Dacht ik.
Dit ook.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Vind Cavendish wel prima hoor, zeker buiten de koers. Hij is de eerste om al zijn teamgenoten te bedanken. Toen ie wereldkampioen werd bedankte hij iedereen die gezorgd had dat Groot-Brittanie genoeg punten had in WorldTour om negen renners naar WK te sturen.
doel is een ritzege, niet het groen, dus spaart zich voor eindsprintquote:
Weer die kansloze kuttroll.quote:
onderbouw dan eens waarom je hem kansloos vind, dan begrijpen we je wellicht!quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Omdat ik een mening heb, ben ik een troll? Kromme beredenering.
Greipel heeft alle dagen niet meegedaan bij de tussensprints, gaat vol voor de eindsprint.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:14 schreef Wespensteek het volgende:
Lotto is van kop en Griepel deed niet mee met de tussensprint, erg vreemd of heeft iemand lek gereden?
Daar is het hier niet de plaats voor. Gaat dit topic te snel voor.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:14 schreef franklop het volgende:
[..]
onderbouw dan eens waarom je hem kansloos vind, dan begrijpen we je wellicht!
Die wil zich richten op de ritzeges en niet op de groene trui.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:14 schreef Wespensteek het volgende:
Lotto is van kop en Griepel deed niet mee met de tussensprint, erg vreemd of heeft iemand lek gereden?
hebben alle tijd hoor, gebeurd toch weinigquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar is het hier niet de plaats voor. Gaat dit topic te snel voor.
Geen behoefte aan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:15 schreef franklop het volgende:
[..]
hebben alle tijd hoor, gebeurd toch weinig
Okay maar dan moet het gat wel dicht en daar doen ze niets meer aan...quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Greipel heeft alle dagen niet meegedaan bij de tussensprints, gaat vol voor de eindsprint.
vrij logische selectie me dunktquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:17 schreef Szura het volgende:
Froome, Wiggins, Millar en Stannard op de OS met Cav.
Nog nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:18 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ik zit op mijn werk en kan het dus niet op de TV volgen... is de 10 sec per km regel al langsgekomen?
jawel hoor, ''je kan het tekentafel wielrennen noemen'' met in het vervolg van de zin de beroemde regel.quote:
Had nog wel iemand als Swift verwacht om de sprint aan te trekken. (al blijkt in de Tour dat hij dat niet echt nodig heeftquote:
Want Swift rijdt ff mee Box Hill over?quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Had nog wel iemand als Swift verwacht om de sprint aan te trekken. (al blijkt in de Tour dat hij dat niet echt nodig heeft)
Ja, Swift is één van de beter klimmende sprinters. Maar weet niet of hij nog op de baan gaat rijden.quote:
Denk dat hij tekort komt om dat op volle snelheid te overleven. Zal erg explosief worden. Maar goed, we zullen het nooit weten. Hoe zwaar het nou werkelijk gaat zijn weten we ook pas op de wedstrijddagquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, Swift is één van de beter klimmende sprinters. Maar weet niet of hij nog op de baan gaat rijden.
verkeerde trainer meegenomen waarschijnlijkquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:29 schreef Reya het volgende:
Wat me trouwens opvalt: Cobo staat al op meer dan tien minuten achterstand? Heeft hij pech gehad ergens?
Is volgens mij wel normaal voor hem, het wordt juist opvallend als hij wel meedoet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:29 schreef Reya het volgende:
Wat me trouwens opvalt: Cobo staat al op meer dan tien minuten achterstand? Heeft hij pech gehad ergens?
Misschien heeft hij ook eens wat pech gehad, maar het ligt gewoon aan zijn vorm. Hij is hier volgens mij op de eerste plaats om zich voor te bereiden op de Vuelta.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:29 schreef Reya het volgende:
Dat zou me ook verstandig lijken, overigens, alhoewel het dit jaar vermoedelijk een stuk moeilijker gaat worden in de Vuelta.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:30 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Misschien heeft hij ook eens wat pech gehad, maar het ligt gewoon aan zijn vorm. Hij is hier volgens mij op de eerste plaats om zich voor te bereiden op de Vuelta.
Hij mist Gianettiquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:29 schreef Reya het volgende:
Twee ploegen (naja, meer een ploeg die een doorstart maakte) waarbij Cobo de stenen wel uit de grond reedquote:Later werd Gianetti algemeen manager bij oa de wielerploeg van Saunier Duval-Prodir en vervolgens was hij dat van Geox-TMC.
Helemaal noppesquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:37 schreef Zhero het volgende:
Ben ik een keertje gaan sporten heb ik natuurlijk ontzettend veel gemist, of valt het mee?
Dan zal de NOS zo wel een filmpje instarten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:37 schreef Drassss het volgende:
Mijn neus zegt dat ze binnen nu en 15km gaan vallen.
Hemenex, ze rijden net een buitje in.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:37 schreef Zhero het volgende:
Ben ik een keertje gaan sporten heb ik natuurlijk ontzettend veel gemist, of valt het mee?
Weet niet of je zelf wel eens gefietst hebt, maar valpartijen zijn natuurlijk alles behalve leuk!quote:
Vacansoleil voor Van Hummel.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:41 schreef Slobeend het volgende:
Katusha op kop voor Freire![]()
Gaat AG2R zo ook voor Hinault rijden zeker.
Hutarovichquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:42 schreef Wespensteek het volgende:
FDJ doet wel mee maar wie hebben die dan??
Het is Gerbert.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:44 schreef Slobeend het volgende:
Nee, niet weer dat verhaal van het cyrillische schrift Herbert.
Kenny zou daar een moord voor doen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Die kan toch maar mooi voor een eervolle achtste plaats gaan.
Ik kreeg de indruk dat Vacansoleil vandaag voor Boeckmans ging. Niet dat die veel hoger zal eindigen.quote:
Klopt, hoorde ik ook alquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat Vacansoleil vandaag voor Boeckmans ging. Niet dat die veel hoger zal eindigen.
Als ie al het parcours kan volgen...quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat Vacansoleil vandaag voor Boeckmans ging. Niet dat die veel hoger zal eindigen.
Oja, dat is ook zo. Het valt me nog mee dat hij niet over de uitspraak Sioutsou/Sivtsov begint.quote:
Langeveld heeft toch een hele tijd op kop gereden? En twee mannetjes van Lotto.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:48 schreef Wespensteek het volgende:
Vreemd, de ploegen van de topsprinters doen geen kopwerk.
Daardoor is het toch vreemd dat ze er opeens allemaal mee stoppen en gokken op een andere ploeg met minder kwaliteit of de gele trui.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:49 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Langeveld heeft toch een hele tijd op kop gereden? En twee mannetjes van Lotto.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:52 schreef Guard het volgende:
Als in mijn poule punten gegeven werden voor valpartijen was ik onklopbaar..
quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:52 schreef Guard het volgende:
Als in mijn poule punten gegeven werden voor valpartijen was ik onklopbaar..
You never knowquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:59 schreef franklop het volgende:
Als Veelers vandaag wint dan eet ik mn schoen op
Ach, da's een weddenschap van niks. Ik had ooit te voet naar Korea lopen als tegenprestatie ingezet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:59 schreef franklop het volgende:
Quote voor de zekerheid.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:59 schreef franklop het volgende:
maatje 47, probeer die maar eens naar binnen te werkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:01 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ach, da's een weddenschap van niks. Ik had ooit te voet naar Korea lopen als tegenprestatie ingezet.
Erkende hardrijders natuurlijk, de Norenquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:04 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Dat klooster is verwoest door geblokte Noren.
Klasbakken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:05 schreef Guard het volgende:
[..]
Erkende hardrijders natuurlijk, de Noren
Zo gaat dat bij de NOS.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk nu 2 dagen half maar ze bespreken echt altijd de zelfde renners he?Pak er anders een keer iemand anders uit om 10 minuten over te lullen.
Het woord van 2012 is "Treintje".quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:18 schreef Keauning het volgende:
[..]
Het moderne of nieuwe wielrennen zit er niet eens bij.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Millar een zonne allergie heeft en dat als het heel warm wordt hij zich helemaal insmeert?![]()
Dat verhaal heb ik nog nooit gehoord.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Millar een zonne allergie heeft en dat als het heel warm wordt hij zich helemaal insmeert?![]()
10e in OS toch?quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:22 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Cadel Evans schijnt vroeger mountainbiker te zijn geweest.
15 minuten.quote:
zga een groepje van vijf van rabo (kruiswijk, wijnants, tankink,mollema, gesink) en ergens rechts een andere alleen, zal wel Renshaw zijn geweestquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:26 schreef Ericr het volgende:
Renshaw mag weer sprinten voor een 10de plek, verspil die energie er toch niet aan.
waarschijnlijk had die het in zijn contract staan, ze hadden hem gewoon nooit moeten kopenquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:29 schreef Szura het volgende:
Renshaw meenemen, of alleen al aantrekken, is niet te begrijpen
naja kopen voor kleine rittenkoersen is prima, maar voor de Tour meenemen is onbegrijpelijkquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:29 schreef Szura het volgende:
Renshaw meenemen, of alleen al aantrekken, is niet te begrijpen
quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:32 schreef Zelva het volgende:
Herbert en Maarten doen weer verwoede pogingen om het spannend te doen lijken.
Zuurpruim.quote:
Tegen complete ploegen maak je toch weinig kans.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:33 schreef marcodej het volgende:
Een echt goeie Gilbert had hier overtuigender van weggereden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |