Nog nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:18 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ik zit op mijn werk en kan het dus niet op de TV volgen... is de 10 sec per km regel al langsgekomen?
jawel hoor, ''je kan het tekentafel wielrennen noemen'' met in het vervolg van de zin de beroemde regel.quote:
Had nog wel iemand als Swift verwacht om de sprint aan te trekken. (al blijkt in de Tour dat hij dat niet echt nodig heeftquote:
Want Swift rijdt ff mee Box Hill over?quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Had nog wel iemand als Swift verwacht om de sprint aan te trekken. (al blijkt in de Tour dat hij dat niet echt nodig heeft)
Ja, Swift is één van de beter klimmende sprinters. Maar weet niet of hij nog op de baan gaat rijden.quote:
Denk dat hij tekort komt om dat op volle snelheid te overleven. Zal erg explosief worden. Maar goed, we zullen het nooit weten. Hoe zwaar het nou werkelijk gaat zijn weten we ook pas op de wedstrijddagquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, Swift is één van de beter klimmende sprinters. Maar weet niet of hij nog op de baan gaat rijden.
verkeerde trainer meegenomen waarschijnlijkquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:29 schreef Reya het volgende:
Wat me trouwens opvalt: Cobo staat al op meer dan tien minuten achterstand? Heeft hij pech gehad ergens?
Is volgens mij wel normaal voor hem, het wordt juist opvallend als hij wel meedoet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:29 schreef Reya het volgende:
Wat me trouwens opvalt: Cobo staat al op meer dan tien minuten achterstand? Heeft hij pech gehad ergens?
Misschien heeft hij ook eens wat pech gehad, maar het ligt gewoon aan zijn vorm. Hij is hier volgens mij op de eerste plaats om zich voor te bereiden op de Vuelta.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:29 schreef Reya het volgende:
Dat zou me ook verstandig lijken, overigens, alhoewel het dit jaar vermoedelijk een stuk moeilijker gaat worden in de Vuelta.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:30 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Misschien heeft hij ook eens wat pech gehad, maar het ligt gewoon aan zijn vorm. Hij is hier volgens mij op de eerste plaats om zich voor te bereiden op de Vuelta.
Hij mist Gianettiquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:29 schreef Reya het volgende:
Twee ploegen (naja, meer een ploeg die een doorstart maakte) waarbij Cobo de stenen wel uit de grond reedquote:Later werd Gianetti algemeen manager bij oa de wielerploeg van Saunier Duval-Prodir en vervolgens was hij dat van Geox-TMC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |