quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:01 schreef JimboSlice het volgende:
Die oude Hincapie he, die heet eigenlijk Hincapia
Maar dat was gewoon hop, nieuwe fiets!quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:07 schreef marcodej het volgende:
Dezelfde mechanieker die Menchov op weg hielp in de afsluitende tijdrit Giro 2009. Dacht ik.
Dit ook.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Vind Cavendish wel prima hoor, zeker buiten de koers. Hij is de eerste om al zijn teamgenoten te bedanken. Toen ie wereldkampioen werd bedankte hij iedereen die gezorgd had dat Groot-Brittanie genoeg punten had in WorldTour om negen renners naar WK te sturen.
doel is een ritzege, niet het groen, dus spaart zich voor eindsprintquote:
Weer die kansloze kuttroll.quote:
onderbouw dan eens waarom je hem kansloos vind, dan begrijpen we je wellicht!quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Omdat ik een mening heb, ben ik een troll? Kromme beredenering.
Greipel heeft alle dagen niet meegedaan bij de tussensprints, gaat vol voor de eindsprint.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:14 schreef Wespensteek het volgende:
Lotto is van kop en Griepel deed niet mee met de tussensprint, erg vreemd of heeft iemand lek gereden?
Daar is het hier niet de plaats voor. Gaat dit topic te snel voor.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:14 schreef franklop het volgende:
[..]
onderbouw dan eens waarom je hem kansloos vind, dan begrijpen we je wellicht!
Die wil zich richten op de ritzeges en niet op de groene trui.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:14 schreef Wespensteek het volgende:
Lotto is van kop en Griepel deed niet mee met de tussensprint, erg vreemd of heeft iemand lek gereden?
hebben alle tijd hoor, gebeurd toch weinigquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar is het hier niet de plaats voor. Gaat dit topic te snel voor.
Geen behoefte aan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:15 schreef franklop het volgende:
[..]
hebben alle tijd hoor, gebeurd toch weinig
Okay maar dan moet het gat wel dicht en daar doen ze niets meer aan...quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Greipel heeft alle dagen niet meegedaan bij de tussensprints, gaat vol voor de eindsprint.
vrij logische selectie me dunktquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:17 schreef Szura het volgende:
Froome, Wiggins, Millar en Stannard op de OS met Cav.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |