Klopt, hoorde ik ook alquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat Vacansoleil vandaag voor Boeckmans ging. Niet dat die veel hoger zal eindigen.
Als ie al het parcours kan volgen...quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat Vacansoleil vandaag voor Boeckmans ging. Niet dat die veel hoger zal eindigen.
Oja, dat is ook zo. Het valt me nog mee dat hij niet over de uitspraak Sioutsou/Sivtsov begint.quote:
Langeveld heeft toch een hele tijd op kop gereden? En twee mannetjes van Lotto.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:48 schreef Wespensteek het volgende:
Vreemd, de ploegen van de topsprinters doen geen kopwerk.
Daardoor is het toch vreemd dat ze er opeens allemaal mee stoppen en gokken op een andere ploeg met minder kwaliteit of de gele trui.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:49 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Langeveld heeft toch een hele tijd op kop gereden? En twee mannetjes van Lotto.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:52 schreef Guard het volgende:
Als in mijn poule punten gegeven werden voor valpartijen was ik onklopbaar..
quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:52 schreef Guard het volgende:
Als in mijn poule punten gegeven werden voor valpartijen was ik onklopbaar..
You never knowquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:59 schreef franklop het volgende:
Als Veelers vandaag wint dan eet ik mn schoen op
Ach, da's een weddenschap van niks. Ik had ooit te voet naar Korea lopen als tegenprestatie ingezet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:59 schreef franklop het volgende:
Quote voor de zekerheid.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:59 schreef franklop het volgende:
maatje 47, probeer die maar eens naar binnen te werkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:01 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ach, da's een weddenschap van niks. Ik had ooit te voet naar Korea lopen als tegenprestatie ingezet.
Erkende hardrijders natuurlijk, de Norenquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:04 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Dat klooster is verwoest door geblokte Noren.
Klasbakken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:05 schreef Guard het volgende:
[..]
Erkende hardrijders natuurlijk, de Noren
Zo gaat dat bij de NOS.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk nu 2 dagen half maar ze bespreken echt altijd de zelfde renners he?Pak er anders een keer iemand anders uit om 10 minuten over te lullen.
Het woord van 2012 is "Treintje".quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:18 schreef Keauning het volgende:
[..]
Het moderne of nieuwe wielrennen zit er niet eens bij.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Millar een zonne allergie heeft en dat als het heel warm wordt hij zich helemaal insmeert?![]()
Dat verhaal heb ik nog nooit gehoord.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Millar een zonne allergie heeft en dat als het heel warm wordt hij zich helemaal insmeert?![]()
10e in OS toch?quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:22 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Cadel Evans schijnt vroeger mountainbiker te zijn geweest.
15 minuten.quote:
zga een groepje van vijf van rabo (kruiswijk, wijnants, tankink,mollema, gesink) en ergens rechts een andere alleen, zal wel Renshaw zijn geweestquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:26 schreef Ericr het volgende:
Renshaw mag weer sprinten voor een 10de plek, verspil die energie er toch niet aan.
waarschijnlijk had die het in zijn contract staan, ze hadden hem gewoon nooit moeten kopenquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:29 schreef Szura het volgende:
Renshaw meenemen, of alleen al aantrekken, is niet te begrijpen
naja kopen voor kleine rittenkoersen is prima, maar voor de Tour meenemen is onbegrijpelijkquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:29 schreef Szura het volgende:
Renshaw meenemen, of alleen al aantrekken, is niet te begrijpen
quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:32 schreef Zelva het volgende:
Herbert en Maarten doen weer verwoede pogingen om het spannend te doen lijken.
Zuurpruim.quote:
Tegen complete ploegen maak je toch weinig kans.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:33 schreef marcodej het volgende:
Een echt goeie Gilbert had hier overtuigender van weggereden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |