You never knowquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:59 schreef franklop het volgende:
Als Veelers vandaag wint dan eet ik mn schoen op
Ach, da's een weddenschap van niks. Ik had ooit te voet naar Korea lopen als tegenprestatie ingezet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:59 schreef franklop het volgende:
Quote voor de zekerheid.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:59 schreef franklop het volgende:
maatje 47, probeer die maar eens naar binnen te werkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:01 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ach, da's een weddenschap van niks. Ik had ooit te voet naar Korea lopen als tegenprestatie ingezet.
Erkende hardrijders natuurlijk, de Norenquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:04 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Dat klooster is verwoest door geblokte Noren.
Klasbakken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:05 schreef Guard het volgende:
[..]
Erkende hardrijders natuurlijk, de Noren
Zo gaat dat bij de NOS.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk nu 2 dagen half maar ze bespreken echt altijd de zelfde renners he?Pak er anders een keer iemand anders uit om 10 minuten over te lullen.
Het woord van 2012 is "Treintje".quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:18 schreef Keauning het volgende:
[..]
Het moderne of nieuwe wielrennen zit er niet eens bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |