Die lezen echt niet mee hoor.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:10 schreef Eenskijken het volgende:
Omdat herbert misschien meeleest maar dan moet hij dat even laten weten aan ons
Kreeg jij maar wat radioactiviteit binnenquote:
Omdat dat dat niet kon...quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:22 schreef Thomas B. het volgende:
Waarom worden die topics niet gelinkt? Het wordt zo'n rommeltje zo.
Het is meer bravoure dan arrogantie. Ik hou daar wel van.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij wil zoveel en kan geen flikker. Helaas is hij te arrogant om zichzelf daar bij neer te leggen zodat hij tot nut kan zijn.
eigenlijk wel handigquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Iemand heeft het vorige topic gelinkt aan de reeks van de etappe van gisteren.
Arrogantie vind ik mooi maar dan wel als je ook echt wat presteert. Een grote bek kan iedereen hebben.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is meer bravoure dan arrogantie. Ik hou daar wel van.
vlak nadat hummel de finishlijn is overgekomen en naar achteren kijkt waar Cavendish is geblevenquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:29 schreef freaky40 het volgende:
Wat mij betreft steekt Hummel een dikke middelvinger richting Cavendish vandaag, wat een snotneus.
Staat dan waarschijnlijk al op het podium voor de bloemenquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
vlak nadat hummel de finishlijn is overgekomen en naar achteren kijkt waar Cavendish is gebleven
en toen werd je wakker.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
vlak nadat hummel de finishlijn is overgekomen en naar achteren kijkt waar Cavendish is gebleven
Het is geen arrogantie. Het is gewoon bevlogenheid, losheid. Maling hebben aan de gevestigde orde. Mooi man.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Arrogantie vind ik mooi maar dan wel als je ook echt wat presteert. Een grote bek kan iedereen hebben.
detailsquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Staat dan waarschijnlijk al op het podium voor de bloemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |