Vind Cavendish wel prima hoor, zeker buiten de koers. Hij is de eerste om al zijn teamgenoten te bedanken. Toen ie wereldkampioen werd bedankte hij iedereen die gezorgd had dat Groot-Brittanie genoeg punten had in WorldTour om negen renners naar WK te sturen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Cav is zeker niet mijn favoriete sprinter omdat hij denkt dat hij god is. Geef mij maar een gast als Greipel.
Je kan diep vallen als je jezelf op een voetstuk plaatst, dus kijk daar dan maar naar uit...quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Cav is zeker niet mijn favoriete sprinter omdat hij denkt dat hij god is. Geef mij maar een gast als Greipel.
Zijn nog best wat mensen die het geloven ookquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:38 schreef starbeach het volgende:
Dus de valpartijen zijn een gevolg van carbon.... Wat een onzin en ieder jaar wordt het weer herhaald. "De fiets fietst met u"
Geloven heeft iets religieus.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn nog best wat mensen die het geloven ook
Dat is wel weer waar moet ik toegeven, maar hoe hij Greipel neersabelde in de pers vond ik zeker niet kunnen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:34 schreef franklop het volgende:
Vind Cavendish wel prima hoor, zeker buiten de koers. Hij is de eerste om al zijn teamgenoten te bedanken. Toen ie wereldkampioen werd bedankte hij iedereen die gezorgd had dat Groot-Brittanie genoeg punten had in WorldTour om negen renners naar WK te sturen.
Hij moet sowieso niet nadenken en gewoon kijken wat hij ziet... helaas doet hij dat ook al niet goedquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:41 schreef Wespensteek het volgende:
Ducrot heeft er ook geen verstand van, de ene breuk is de nadere niet. Hij doet net alsof hij als commentator wel kan beslissen wat er kan en wat niet.
Hij moet de tijd wel zien te vullen, soms moet je dan uit je nek l....n.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:41 schreef Wespensteek het volgende:
Ducrot heeft er ook geen verstand van, de ene breuk is de nadere niet. Hij doet net alsof hij als commentator wel kan beslissen wat er kan en wat niet.
Tegen wanneer mag hij weer meedoen aan koersen? Ik neem aan dat dit met terugwerkende kracht is.quote:
Dan gebruik je natuurlijk het grote kastelenboek...quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:43 schreef sorcees het volgende:
[..]
Hij moet de tijd wel zien te vullen, soms moet je dan uit je nek l....n.
yes, volgend voorjaar volgens mij alweerquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Tegen wanneer mag hij weer meedoen aan koersen? Ik neem aan dat dit met terugwerkende kracht is.
je moet zelfs gecontroleerd blijven worden, anders mag je niet weer terug koersenquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:47 schreef Guard het volgende:
Kun je tijdens z'n schorsing ook een "where-abouts violation" oplopen?
M.a.w. kun je dan ook gecontroleerd worden?
OK thanks!quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:48 schreef franklop het volgende:
[..]
je moet zelfs gecontroleerd blijven worden, anders mag je niet weer terug koersen
eerder prima in vorm voor het WKquote:
Ik was redelijk sarcastischquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:51 schreef Sautor het volgende:
[..]
Die komt net terug van een sleutelbeenbreuk
yup, was massasprintquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:57 schreef Drassss het volgende:
Goed kunnen rekenen.. het is ook een belachelijke/moeilijke rekensom Herbert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |