Harde jongen inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:22 schreef reddevil1408 het volgende:
35 km met een gebroken heup....ik meld me gelijk ziek...
Onderschat je Tankink niet een beetje?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:25 schreef Ooku het volgende:
Hopelijk dat ll Sanchez en kruiswijk wat beter worden van de week, zodat ze als meesterknechten kunnen dienen in de bergen. Laat de tank mollema en gesink maar beschermen op het vlakke
Offer dan Renshaw op, daarnaast heb je ook nog Maarten Wynants.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:25 schreef Ooku het volgende:
Hopelijk dat ll Sanchez en kruiswijk wat beter worden van de week, zodat ze als meesterknechten kunnen dienen in de bergen. Laat de tank mollema en gesink maar beschermen op het vlakke
Je zou in de eerste, nerveuze, etappes er wel iets meer rekening mee kunnen houden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:28 schreef Guard het volgende:
Zucht, nu is het fout van de parcourbouwer dat er rotondes liggen in Frankrijk.
Voortaan dan maar de tour de france volledig op de route de soleil rijden?
En vervolgens klagen dat Cav met 16 vingers in zen neus de etappe wint?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je zou in de eerste, nerveuze, etappes er wel iets meer rekening mee kunnen houden.
Hij handelt gewoon conform de regelgevingquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:30 schreef reddevil1408 het volgende:
Die kerel heeft zich zojuist voor een miljoenen publiek belachelijk gemaakt.
Moeten ze aan de eigen grens doen! Komt dat klootjes volk hier geen rotzooi halen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij handelt gewoon conform de regelgeving
Door geen bochten op te nemen in het parcours?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je zou in de eerste, nerveuze, etappes er wel iets meer rekening mee kunnen houden.
Sowieso tour de jour een kans gevenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gisteren Tour Du Jour gekeken, vandaag Avondetappe. Waar ik tijdens het EK altijd op RTL afstemde, is de NOS nu een oase van rust en kwaliteit ten opzichte van een op RTL door sponsoritems gedomineerd programma.
Meesterlijk idd.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:37 schreef reddevil1408 het volgende:
"Wat moe ik dan? Over 'm heen springen!" , Hummeltje heeft er schijt aan....![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:38 schreef Drassss het volgende:
Prima Kenny, kan je morgen weer 16e worden in de sprint.
Ja, ieder interview gaat alleen nog maar daarover, geen enkele uitzondering.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:39 schreef Felagund het volgende:
Johnny is een beetje geïrriteerd. Wel begrijpelijk ook.
En terecht, barbed wire altijd.. Ze zouden eens een keer over zijn rijden beginnen...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:39 schreef Felagund het volgende:
Johnny is een beetje geïrriteerd. Wel begrijpelijk ook.
Het kan ook best nog wel omhoog gaan natuurlijk. Die bocht bij die rotonde was wel gewoon naar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
En vervolgens klagen dat Cav met 16 vingers in zen neus de etappe wint?
Ik snap wel dat hij daar schijtziek van aan het worden is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, ieder interview gaat alleen nog maar daarover, geen enkele uitzondering.
Goed teken lijkt mij. Motivatie is weer helemaal terug, een groot verschil t.o.v. vorig jaar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:43 schreef Guard het volgende:
Gesink is wel altijd aan het lachen dit jaar
Yup, scheelt ook wel dat niet alles van hem moet komen dit jaar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Goed teken lijkt mij. Motivatie is weer helemaal terug, een groot verschil t.o.v. vorig jaar.
Hij voelt zich relaxter als anders. Gesink gaat gewoon de Tour winnen. Ik begin er steeds zekerder van te worden. In de bergen kachelt hij iédereen eraf.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:43 schreef reddevil1408 het volgende:
Wat is er in godsnaam met Gesink aan de hand? Die kerel maakt echt een relaxte "niets aan de hand" indruk...wat een verschil met vorige jaar! Daar gaan we nog mooie dingen van zien...
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:45 schreef JC14 het volgende:
[..]
Hij voelt zich relaxter als anders. Gesink gaat gewoon de Tour winnen. Ik ben er steeds zekerder van te worden. In de bergen kachelt hij iédereen eraf.
Tsja, kwestie van bijzonder groot vertrouwen. Maar ja, ken net zo goed mis gaan. Ach, we gaan het zien.quote:
Uitgemolken? Hoe dan? Hij heeft al een paar dagen na dat incident gezegd dat hij er klaar mee is. Het is niet hem die erover begint hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:44 schreef TheVulture het volgende:
Hoogerland moet niet teveel zeuren over de aandacht, hij heeft het uitgemolken tot en met... En waarom hij nu zijn eigen item heeft
lang seizoen, past niet in de voorbereiding van OSquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:49 schreef Thomas B. het volgende:
Waarom zit Terpstra niet in de Tour eigenlijk?(sorry, kom net invallen)
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:44 schreef TheVulture het volgende:
Hoogerland moet niet teveel zeuren over de aandacht, hij heeft het uitgemolken tot en met... En waarom hij nu zijn eigen item heeft
Inderdaad, dat gebeurt vooral door de media. Zelfde geldt voor dat gedoe met van Hummel 3 jaar geleden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:49 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Uitgemolken? Hoe dan? Hij heeft al een paar dagen na dat incident gezegd dat hij er klaar mee is. Het is niet hem die erover begint hoor.
Mart en stoppen is niet zo'n succesquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:01 schreef JC14 het volgende:
Trouwens, Mart stopt natuurlijk. Maar weet iemand al wie de opvolger wordt? Of wie een opvolgster...
Ik zeg Dione de Graaff.
Hij had daar zelf ideeën over. Ik vermoed Henry Schut, maar vraag me af of hij zwaar genoeg is om zo'n programma te kunnen dragen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:01 schreef JC14 het volgende:
Trouwens, Mart stopt natuurlijk. Maar weet iemand al wie de opvolger wordt? Of wie een opvolgster...
Ik zeg Dione de Graaff.
Hehe, maar ja, zal nu wel definitief stoppen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Mart en stoppen is niet zo'n succes.
Dione is leuk maar weet ze iets van wielrennen?
Dan moet je de sfeer wat aanpassen. Die jongen die het op de Belg doet is ook een heel ander type maar het programma is gewoon prima.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij had daar zelf ideeën over. Ik vermoed Henry Schut, maar vraag me af of hij zwaar genoeg is om zo'n programma te kunnen dragen.
Misschien een duo-presentatie met Wilfried de Jong, waarbij de laatste weer voor mooie reportages kan zorgen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij had daar zelf ideeën over. Ik vermoed Henry Schut, maar vraag me af of hij zwaar genoeg is om zo'n programma te kunnen dragen.
Wilfried is wel een held eerste klasquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien een duo-presentatie met Wilfried de Jong, waarbij de laatste weer voor mooie reportages kan zorgen.
Niet zo zwaar als Mart.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Omdat Mart zo een ongelooflijke dikke kneus is.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:13 schreef Oidipous het volgende:
Nikki en Mart konden elkaar niet echt verdagen leek wel, in ieder geval zaten ze vaak niet op dezelfde golflengte. Werkte storend, McEwen maakte echter veel goed.
Die verslaggever weet niet wanneer hij moet stoppen met dat soort vragen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze verslaggever heeft een fascinatie voor dat prikkeldraad zeg...
Herman vd Zandt. Baasquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:01 schreef JC14 het volgende:
Ik zeg Dione de Graaff.
En gelijk heeft ie, drank is er om te drinken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:31 schreef Eenskijken het volgende:
Rofl mart had op 't einde zijn glas al zowat leeg. De ouwe zuiperd![]()
Fantastische jongen, die terpstra trouwens. Lijkt wel een beetje op mijEcht zo'n typische noord-hollandse houding van 'ach, ik doe m'n best en ik zie wel'
quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:57 schreef Guard het volgende:
[..]
En gelijk heeft ie, drank is er om te drinken.
Daarin lijkt ie wel een beetje op mij, echt een typische Bourgondische houding van 'ach ik geniet van het leven en ik zie wel'
Vind het ook maar magertjes voor een gerenommeerd wielerjournalist, hij voegt idd niet zo veel toe.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind wagendorp maar weinig toegevoegde waarde hebben. En dan ook nog er lekker naast zitten met zijn onverantwoorde bocht (die volgens mcewen en de samenvatting goed te doen was), koers van 100 km etc. En dat even zogenaamd de ziel van Hoogerland ontleden na dat interviewtje vond ik misplaatst en gênant. Sowieso is dat hele item tot nu toe redelijk belachelijk.
Vind het overigens wel weer genieten, dit programma.
Helaas, geen natwordende Mart en wegwaaidende parasols enzotwitter:NOSavondetappe twitterde op woensdag 04-07-2012 om 21:18:03Grote plensbuien en hevig onweer teisteren de uitzendlocatie van vanavond. Technische mensen nu razend druk met ombouwen naar binnenlocatie. reageer retweet
Zonde, dat was 1 of 2 jaar geleden echt geweldige tv.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:22 schreef Pino112 het volgende:
Helaas, geen natwordende Mart en wegwaaidende parasols enzotwitter:NOSavondetappe twitterde op woensdag 04-07-2012 om 21:18:03Grote plensbuien en hevig onweer teisteren de uitzendlocatie van vanavond. Technische mensen nu razend druk met ombouwen naar binnenlocatie. reageer retweet
.
Inderdaad jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zonde, dat was 1 of 2 jaar geleden echt geweldige tv.
Dat zal een unaniem belachelijk groot succes worden, senk joe!quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:21 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Eerst het programma van Ivo Niehe, daarna Mart Smeets. Het is wel 'grote ego-avond' op Nederland 1. Lijkt me lachen als die twee samen een programma gaan presenteren.
Zeer interessant, krijg een goed beeld zoquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:20 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Altijd leuk, foto's van achter de schermen: http://www.flickr.com/photos/unitedmp/sets/72157630295074790/
Dan vind je deze ook wel interessant, van dezelfde groep: http://backstage.united4all.nl/Backstage/Home.htmlquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:32 schreef knep het volgende:
[..]
Zeer interessant, krijg een goed beeld zo.
Haha ja. Zeer slechte kwaliteit maar het geeft wel een indicatie.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zonde, dat was 1 of 2 jaar geleden echt geweldige tv.
Brian Bulgac, profrenner bij Lotto-Belisol, en Filemon.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:02 schreef reddevil1408 het volgende:
zit er weer klaar voor, wie zijn de gasten?
Filemonquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Brian Bulgac, profrenner bij Lotto-Belisol, en Filemon.
Ja maar... sta je er bij Mart van te kijken?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:09 schreef TheArt het volgende:
Weet ie al een paar dagen dat Bulgac zijn gast wordt vandaag, komt ie met het eerste feitje van hem en dat klopt dan al niet
Maar toch, de fucking ploeg van je gastquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:10 schreef JC14 het volgende:
[..]
Ja maar... sta je er bij Mart van te kijken?
Ben ik het wel met je eens. Dus Mart moet zich gaan schamen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar toch, de fucking ploeg van je gastHoe moeilijk kan het zijn. Zelfs voor Mart's standaarden vind ik dit dramatisch.
Ik vind dit altijd wel leuk, die live samenvattingen van Smeets.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik zal wel de enige zijn die zich irriteert aan Mart, of niet?
Dat acteren van hem vind ik zwaar irritant.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd wel leuk, die live samenvattingen van Smeets.
Genoeg anderen wel, maar niet zoveel in dit topic denk ik.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat acteren van hem vind ik zwaar irritant.
Maar dat heb ik altijd al gehad, en merk dat anderen dat niet hebben
Na de 1e week.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:22 schreef Guard het volgende:
Wanneer is die Bert weer naar huis? Heb wel genoeg van hem, en die DWDD opzet van tafelheer
Je vind hem een held, of je haat hem. Tussenin kan niet bij Mart.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:21 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Genoeg anderen wel, maar niet zoveel in dit topic denk ik.
Lees net dat het rond de 1,2 miljoen ligt..quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:33 schreef reddevil1408 het volgende:
wat zou een gemiddelde wielrenner voor een jaarsalaris hebben?
Voor 2012 is het ¤264,000 gemiddeld in de ProTour, het is ontzettend gestegen afgelopen jaren door Sky en BMC. TJ Van Garderen verdient naar verluidt $1.5 miljoen bijvoorbeeld.quote:
Hij is het ook pas sinds dit jaar gaan leren.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:44 schreef Bananenvlaflip het volgende:
Als Sagan Engels kan, dan kan ik Slowaaks.
Hij spreekt waarschijnlijk wel beter Italiaans dan jij.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:44 schreef Bananenvlaflip het volgende:
Als Sagan Engels kan, dan kan ik Slowaaks.
Ja, daar verbaasde ik me ook over ja. Maar, mijn Italiaans is dan weer beter dan mijn Slowaaks.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:45 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Hij spreekt waarschijnlijk wel beter Italiaans dan jij.
Eens.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:47 schreef Guard het volgende:
Johnny wordt zo ook een karikatuur van zichzelf..
Dat snap ik ook niet. Zorg dat je iemand hebt die in ieder geval één van de talen Italiaans, Frans of Spaans kan, dan kan je zoveel mooie fragmentjes maken over renners die nu nooit aan bod komen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:47 schreef Ambrosius het volgende:
Snap ook niet dat ze 'm niet in het Italiaans interviewen, zorg dat je iemand hebt die dat spreekt. In het peloton toch een veelbesproken taal.
Ze hadden/hebben wel iemand die Spaans kan, dat was de taal waarin ze Menchov altijd interviewden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:48 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Zorg dat je iemand hebt die in ieder geval één van de talen Italiaans, Frans of Spaans kan, dan kan je zoveel mooie fragmentjes maken over renners die nu nooit aan bod komen.
Maar ja... NOS.
That's right, noquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hadden/hebben wel iemand die Spaans kan, dat was de taal waarin ze Menchov altijd interviewden.
Hehe.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:54 schreef Panthera. het volgende:
Dus ze hebben ontdekt dat er een Higgs deeltje is, maar als het er niet geweest was waren wij er niet geweest.
Welja. Zoek de logica.
Dan had je alleen geen massa gehad.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:54 schreef Panthera. het volgende:
Dus ze hebben ontdekt dat er een Higgs deeltje is, maar als het er niet geweest was waren wij er niet geweest.
Welja. Zoek de logica.
Yes... het enige wat ik graag nog zou zien is iemand als die figuur van DWDD bij Tour du Jour die gewoon naar wat koersverhaaltjes op zoek gaat, vind ik altijd aangename fragmentjes en is de enige reden waarom ik dat programma terugkijk.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:58 schreef thettes het volgende:
Ik vind de grote martshow toch weer aangenaam dit jaar.
Dit. Wat dat betreft vind ik Tour du Jour journalistieker. Ze hebben meer itempjes over de renners en wat er in een etappe allemaal gebeurd is ipv de grote-slechte-vragen-Mart-show, waar ik ondanks dat wel van kan genieten omdat Mart nooit verveelt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:59 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Yes... het enige wat ik graag nog zou zien is iemand als die figuur van DWDD bij Tour du Jour die gewoon naar wat koersverhaaltjes op zoek gaat, vind ik altijd aangename fragmentjes en is de enige reden waarom ik dat programma terugkijk.
Zo ontstaat er toch wel een zwak voor hem als Nederlander.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:52 schreef franklop het volgende:
Had Tejay nog geen Nederlands horen praten, doet ie goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |