Mart en stoppen is niet zo'n succesquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:01 schreef JC14 het volgende:
Trouwens, Mart stopt natuurlijk. Maar weet iemand al wie de opvolger wordt? Of wie een opvolgster...
Ik zeg Dione de Graaff.
Hij had daar zelf ideeën over. Ik vermoed Henry Schut, maar vraag me af of hij zwaar genoeg is om zo'n programma te kunnen dragen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:01 schreef JC14 het volgende:
Trouwens, Mart stopt natuurlijk. Maar weet iemand al wie de opvolger wordt? Of wie een opvolgster...
Ik zeg Dione de Graaff.
Hehe, maar ja, zal nu wel definitief stoppen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Mart en stoppen is niet zo'n succes.
Dione is leuk maar weet ze iets van wielrennen?
Dan moet je de sfeer wat aanpassen. Die jongen die het op de Belg doet is ook een heel ander type maar het programma is gewoon prima.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij had daar zelf ideeën over. Ik vermoed Henry Schut, maar vraag me af of hij zwaar genoeg is om zo'n programma te kunnen dragen.
Misschien een duo-presentatie met Wilfried de Jong, waarbij de laatste weer voor mooie reportages kan zorgen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij had daar zelf ideeën over. Ik vermoed Henry Schut, maar vraag me af of hij zwaar genoeg is om zo'n programma te kunnen dragen.
Wilfried is wel een held eerste klasquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien een duo-presentatie met Wilfried de Jong, waarbij de laatste weer voor mooie reportages kan zorgen.
Niet zo zwaar als Mart.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Omdat Mart zo een ongelooflijke dikke kneus is.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:13 schreef Oidipous het volgende:
Nikki en Mart konden elkaar niet echt verdagen leek wel, in ieder geval zaten ze vaak niet op dezelfde golflengte. Werkte storend, McEwen maakte echter veel goed.
Die verslaggever weet niet wanneer hij moet stoppen met dat soort vragen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze verslaggever heeft een fascinatie voor dat prikkeldraad zeg...
Herman vd Zandt. Baasquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:01 schreef JC14 het volgende:
Ik zeg Dione de Graaff.
En gelijk heeft ie, drank is er om te drinken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:31 schreef Eenskijken het volgende:
Rofl mart had op 't einde zijn glas al zowat leeg. De ouwe zuiperd![]()
Fantastische jongen, die terpstra trouwens. Lijkt wel een beetje op mijEcht zo'n typische noord-hollandse houding van 'ach, ik doe m'n best en ik zie wel'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |