Harde jongen inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:22 schreef reddevil1408 het volgende:
35 km met een gebroken heup....ik meld me gelijk ziek...
Onderschat je Tankink niet een beetje?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:25 schreef Ooku het volgende:
Hopelijk dat ll Sanchez en kruiswijk wat beter worden van de week, zodat ze als meesterknechten kunnen dienen in de bergen. Laat de tank mollema en gesink maar beschermen op het vlakke
Offer dan Renshaw op, daarnaast heb je ook nog Maarten Wynants.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:25 schreef Ooku het volgende:
Hopelijk dat ll Sanchez en kruiswijk wat beter worden van de week, zodat ze als meesterknechten kunnen dienen in de bergen. Laat de tank mollema en gesink maar beschermen op het vlakke
Je zou in de eerste, nerveuze, etappes er wel iets meer rekening mee kunnen houden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:28 schreef Guard het volgende:
Zucht, nu is het fout van de parcourbouwer dat er rotondes liggen in Frankrijk.
Voortaan dan maar de tour de france volledig op de route de soleil rijden?
En vervolgens klagen dat Cav met 16 vingers in zen neus de etappe wint?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je zou in de eerste, nerveuze, etappes er wel iets meer rekening mee kunnen houden.
Hij handelt gewoon conform de regelgevingquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:30 schreef reddevil1408 het volgende:
Die kerel heeft zich zojuist voor een miljoenen publiek belachelijk gemaakt.
Moeten ze aan de eigen grens doen! Komt dat klootjes volk hier geen rotzooi halen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij handelt gewoon conform de regelgeving
Door geen bochten op te nemen in het parcours?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je zou in de eerste, nerveuze, etappes er wel iets meer rekening mee kunnen houden.
Sowieso tour de jour een kans gevenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gisteren Tour Du Jour gekeken, vandaag Avondetappe. Waar ik tijdens het EK altijd op RTL afstemde, is de NOS nu een oase van rust en kwaliteit ten opzichte van een op RTL door sponsoritems gedomineerd programma.
Meesterlijk idd.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:37 schreef reddevil1408 het volgende:
"Wat moe ik dan? Over 'm heen springen!" , Hummeltje heeft er schijt aan....![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:38 schreef Drassss het volgende:
Prima Kenny, kan je morgen weer 16e worden in de sprint.
Ja, ieder interview gaat alleen nog maar daarover, geen enkele uitzondering.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:39 schreef Felagund het volgende:
Johnny is een beetje geïrriteerd. Wel begrijpelijk ook.
En terecht, barbed wire altijd.. Ze zouden eens een keer over zijn rijden beginnen...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:39 schreef Felagund het volgende:
Johnny is een beetje geïrriteerd. Wel begrijpelijk ook.
Het kan ook best nog wel omhoog gaan natuurlijk. Die bocht bij die rotonde was wel gewoon naar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
En vervolgens klagen dat Cav met 16 vingers in zen neus de etappe wint?
Ik snap wel dat hij daar schijtziek van aan het worden is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, ieder interview gaat alleen nog maar daarover, geen enkele uitzondering.
Goed teken lijkt mij. Motivatie is weer helemaal terug, een groot verschil t.o.v. vorig jaar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:43 schreef Guard het volgende:
Gesink is wel altijd aan het lachen dit jaar
Yup, scheelt ook wel dat niet alles van hem moet komen dit jaar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Goed teken lijkt mij. Motivatie is weer helemaal terug, een groot verschil t.o.v. vorig jaar.
Hij voelt zich relaxter als anders. Gesink gaat gewoon de Tour winnen. Ik begin er steeds zekerder van te worden. In de bergen kachelt hij iédereen eraf.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:43 schreef reddevil1408 het volgende:
Wat is er in godsnaam met Gesink aan de hand? Die kerel maakt echt een relaxte "niets aan de hand" indruk...wat een verschil met vorige jaar! Daar gaan we nog mooie dingen van zien...
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:45 schreef JC14 het volgende:
[..]
Hij voelt zich relaxter als anders. Gesink gaat gewoon de Tour winnen. Ik ben er steeds zekerder van te worden. In de bergen kachelt hij iédereen eraf.
Tsja, kwestie van bijzonder groot vertrouwen. Maar ja, ken net zo goed mis gaan. Ach, we gaan het zien.quote:
Uitgemolken? Hoe dan? Hij heeft al een paar dagen na dat incident gezegd dat hij er klaar mee is. Het is niet hem die erover begint hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:44 schreef TheVulture het volgende:
Hoogerland moet niet teveel zeuren over de aandacht, hij heeft het uitgemolken tot en met... En waarom hij nu zijn eigen item heeft
lang seizoen, past niet in de voorbereiding van OSquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:49 schreef Thomas B. het volgende:
Waarom zit Terpstra niet in de Tour eigenlijk?(sorry, kom net invallen)
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:44 schreef TheVulture het volgende:
Hoogerland moet niet teveel zeuren over de aandacht, hij heeft het uitgemolken tot en met... En waarom hij nu zijn eigen item heeft
Inderdaad, dat gebeurt vooral door de media. Zelfde geldt voor dat gedoe met van Hummel 3 jaar geleden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:49 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Uitgemolken? Hoe dan? Hij heeft al een paar dagen na dat incident gezegd dat hij er klaar mee is. Het is niet hem die erover begint hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |