quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
heb nu wel een goede en high speed troep.niet eens een monster kabel.
SPOILER: DexterOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
SPOILER: DexterOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DexterOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Laten we een deal sluiten. Dan moet het drugs gezeik ook worden beperkt.
Heb nog een kwart grammetje over.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Laten we een deal sluiten. Dan moet het drugs gezeik ook worden beperkt.
Graag gedaan.quote:
Net als ik dus.quote:
dat is toch dat einde dat ie bijna een rela met quinn krijgtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Seizoen 4 eindeHeb je die wel gezien Stylo?
Laatste 2 episodes niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Seizoen 4 eindeHeb je die wel gezien Stylo?
SPOILER: dexterOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:48 schreef Saind het volgende:
[..]
dat is toch dat einde dat ie bijna een rela met quinn krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Laatste 2 episodes niet.Ja dat wist ik ookSPOILER: dexterOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut youtube comments verpesten het voor mij
![]()
Wat een kankerzooi is dat...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Helemaal geen alarmbellen geweest vandaag en Morph is er
Toch hou ik je in de gatenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Helemaal geen alarmbellen geweest vandaag en Morph is er
D66 al hoop ik wel dat Pechtold hoewel de fractieleider niet perse de inhoud van het programma beinvloed wel vaker het programma bespreken en verdedigen in debatten ipv enkel afgeven op andere fractievoorzitters. Het is best vermakelijk maar als kiezer word je niks wijzer wat betreft zijn standpunten.quote:
Mijn zus verpestte het voor me.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja dat wist ik ookKut youtube comments verpesten het voor mij
Toch nutteloos joh, die krijgen toch geen zetel. Kan je net zo goed thuis blijven.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien nog piratenpartij ofzo. Maar dan moet ik even naar het programma van ze kijken.
Ik zeg het niet meerquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien nog piratenpartij ofzo. Maar dan moet ik even naar het programma van ze kijken.
Nah, dan ken je me niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ik vind jou wel een Partij van de Dieren stemmer
zelfde kabel heb je voor 2euro bij de action gekquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:51 schreef napoleonfour het volgende:
die kabel is echt retesnel steven, echt beste koop ooit dit
Rechtse bal dan? Linkse hippie? Of hang je er een beetje tussen in?quote:
hij ziet er ook uit als een berenvechterquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ik vind jou wel een Partij van de Dieren stemmer
deze is goud.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
zelfde kabel heb je voor 2euro bij de action gek
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:52 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een HDMI kabel van 99,- gekocht, veel betere kwaliteit.
Ik nam ze altijd gratis mee van mijn werkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:52 schreef GGMM het volgende:
Monster kabel? Dat zijn echt hele goeie kabels.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:52 schreef GGMM het volgende:
Cool.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:52 schreef GGMM het volgende:
Gewoon Chinese kwaliteit kopen online joh.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:52 schreef GGMM het volgende:
dat deed ik met telefoonsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik nam ze altijd gratis mee van mijn werk
Of als mensen iets moesten bestellen hun meer laten betalen en dan 2 kabels bestellen
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:52 schreef GGMM het volgende:
So hardcore.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik nam ze altijd gratis mee van mijn werk
Of als mensen iets moesten bestellen hun meer laten betalen en dan 2 kabels bestellen
Ik heb een 3D HDMI kabel van 2 meter voor 30 euro doet het prima! Was eigenlijk 60 euro maar kregen hem mee voor de prijs van 1 meter.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:52 schreef GGMM het volgende:
Ik zit in het midden, neig naar links. Al vind ik dat hele links rechts gedoe gezeik van de bovenste plank.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Rechtse bal dan? Linkse hippie? Of hang je er een beetje tussen in?
Ah. Dus D66 of PvdA? SP iets te gok ik..?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zit in het midden, neig naar links. Al vind ik dat hele links rechts gedoe gezeik van de bovenste plank.
Gesink werd 2 jaar gele 6e in het eindklassement ..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:53 schreef Saind het volgende:
Niet eens verkeerd, Nederlander op 11 in de tour
Ik heb laatst nog zo'n oplader uit China gekocht voor mijn mobiele telefoon. Telefoon begon helemaal te trippen toen die er aan hing, begon zelf door de menuutjes heen te gaan en random tekens weer te geven. SIndsdien koop ik daar niet meer zomaar watquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon Chinese kwaliteit kopen online joh.
D66 is rechts, economisch gezienquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ah. Dus D66 of PvdA? SP iets te gok ik..?
'Iets te' terwijl hij stelt in het midden te zittenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ah mijn HDMI kabel en Xbox controller ontvang ding voor computer werkt prima.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:54 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog zo'n oplader uit China gekocht voor mijn mobiele telefoon. Telefoon begon helemaal te trippen toen die er aan hing, begon zelf door de menuutjes heen te gaan en random tekens weer te geven. SIndsdien koop ik daar niet meer zomaar wat
PVV'erquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
D66 altijd wel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'Iets te' terwijl hij stelt in het midden te zitten
Nee tuurlijk is dat hem niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Is dat hem GGMM of is dat nog iets wat jij niet kan zien?
Alleen bij Mauricequote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Je weet het niet, die gekken hebben zoveel zetels in de peilingen
Kitquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee tuurlijk is dat hem niet.
Beetje op de schrijfstijl letten en daar ben je zo achter. En dan zo de sherlock uithangen
Stinho kloont niet meer hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Is dat hem GGMM of is dat nog iets wat jij niet kan zien?
Dat is populisme. Hetzelfde als waar de PVV zo goed in is. Dingen zeggen waar de meeste mensen het wel mee eens zijn. Dat kan elke mongool.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Je weet het niet, die gekken hebben zoveel zetels in de peilingen
Idd en uitvoeren / bewijzen ho maar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is populisme. Hetzelfde als waar de PVV zo goed in is. Dingen zeggen waar de meeste mensen het wel mee eens zijn. Dat kan elke mongool.
Absoluut.quote:
sinds ik hulp heb van ggmm niet meer verloren.quote:
GGMM is kaal?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze man kopen voor 20 miljoen of toch maar niet?
Met welke club?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn naam staat er niet bij.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan wel.quote:
hhahaha jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik vermoed dat douplepain nu wel een dm van stinho heeft gehad
PSV haat komt naar boven.quote:
Nee joh, hij is pas 20.quote:
quote:
Heeft ie een ban, zit hij nog de godganse dag op FOK!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik vermoed dat douplepain nu wel een dm van stinho heeft gehad
Ik heb iets voor die jongen geregeldquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heeft ie een ban, zit hij nog de godganse dag op FOK!
Kut ajacied heeft me verraden he?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mooi dan koop ik hem dus niet, bedankt
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heeft ie een ban, zit hij nog de godganse dag op FOK!
Een lekker wijf?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb iets voor die jongen geregeld
Soort van jaquote:
Heb alle episodes gezien, maar was meer van hetzelfde.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:02 schreef GGMM het volgende:
Joey is trouwens een fantastische serie![]()
Wat ongelooflijk kut dat ze die serie gecanceld hebben.
Vind je... vond Joey is Friends heel leuk door de wisselwerking maar alleen gaat hij snel vervelen..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:02 schreef GGMM het volgende:
Fantastisch kut ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:02 schreef GGMM het volgende:
haar kutquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:03 schreef Happel het volgende:
Alles van Friends is kut, op Jennifer Aniston na dan.
Ik vind/vond friends leuk.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:03 schreef Happel het volgende:
De Friends hype heeft mij ook nooit geraakt. Als er echt niks anders is leuke achtergrond tv maar voor de rest.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:03 schreef Happel het volgende:
Ik vind Two And A Half Men met Charlie toch stukken hilarischerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:03 schreef GGMM het volgende:
Die hele serie slaat gewoon nergens op en is zo dom dat het fucking hilarisch is.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind Two And A Half Men met Charlie toch stukken hilarischer
Was het ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ook bij die serie ontgaat mij de genialiteit.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij die serie ontgaat mij de genialiteit.
Bazen serie.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:05 schreef Happel het volgende:
Een echte goeie komedie was Bored to Death op HBO. Jammer dat die gecancelled is.
quote:
Naja... na 20 jaar op RTL7 en nu 30 re runs op Comedy Central is het wel een keer klaar maar inderdaad een mooie serie.quote:
Dat vind ik dan wel weer een leuke serie.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:09 schreef RensAjacied het volgende:
Psych waardeer ik opzich ook wel. Niet dat ik er speciaal voor ga zitten maar als het erop is en ik zap er langs blijf ik altijd wel hangen.
Ja dat filmpje is fucking briljantquote:
weighquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja dat filmpje is fucking briljant
"I suggest you try the room, you weight less there"
lekker tegendraads hoor, hipsterquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind populaire series nooit echt boeiendWaardoor ik vaak maar ja moet knikken terwijl ik geen idee waar mensen het over hebben.
[..]
Dat vind ik dan wel weer een leuke serie.
quote:
Rest vind ik series op Comedy Central en Veronica niet boeiend. Ja animatieseries als Southpark en Family Guy maar verder kom ik niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind populaire series nooit echt boeiendWaardoor ik vaak maar ja moet knikken terwijl ik geen idee waar mensen het over hebben.
[..]
Dat vind ik dan wel weer een leuke serie.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mr Koerdiequote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:10 schreef mrstylo het volgende:
Kan iemand mij helpen met nieuwe series?
Series die ik al gezien heb:
http://followmy.tv/u/mrkoerdie/time_wasted
Sowieso.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mr KoerdieSteven doe je ding.
[..]
Sowieso.
Laatste seizoen was afgeraffeld door die staking in Amerika toch?quote:
Nee, het laatste seizoen was in 2011, staking 2007quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laatste seizoen was afgeraffeld door die staking in Amerika toch?
Ja weet ik veel, het einde was zwaar bagger namelijkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, het laatste seizoen was in 2011, staking 2007
Drugs hé.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, het laatste seizoen was in 2011, staking 2007
+1 notequote:
Ik heb er serieus nog 1 bij ook.quote:
quote:Je hebt 18 notes gekregen van onze moderators.
Kwam het niet door het einde van de Koude Oorlog?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, het einde was zwaar bagger namelijk
quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:10 schreef mrstylo het volgende:
Kan iemand mij helpen met nieuwe series?
Series die ik al gezien heb:
http://followmy.tv/u/mrkoerdie/time_wasted
MrKoerdie, nogmaalsquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Willekeurige soap ben je wel ff zoet.The Bold and the Beautiful of zo
Deze is wel vet jaquote:
Ik ga nog een keer doen.quote:
Ff trailer checken.quote:
Niets voor mij.quote:
was dat laatste seizoen daarvan tof?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja kijk ook pas 2 jaar echt naar serieus via Amerikaanse schema.quote:
Zeker omdat de Duitsers verliezen Mr Koerdie.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ga nog een keer doen.
[..]
Ff trailer checken.
[..]
Niets voor mij.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:18 schreef Saind het volgende:
[..]
was dat laatste seizoen daarvan tof?
ben gestopt toenDaarna krijg je nog een seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Nee maar heb niets met oorlog films/series.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker omdat de Duitsers verliezen Mr Koerdie.
Sowiesoquote:
Ja én goed.quote:
Ik ga maandag al met 1 van deze lijst beginnen denk ik.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja én goed.
Justified ook.
The wire ook.
Battlestar galactica ook
Band of brothers is een must see
The wirequote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ga maandag al met 1 van deze lijst beginnen denk ik.
Maar is het zonder ondertiteling het echt te doen?quote:
ja en anders regel je ondertitelsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar is het zonder ondertiteling het echt te doen?
Jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
anders gewoon bierdopje.com en je subs zoeken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
wtf is dat voor een freaky hd shitquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:23 schreef mrstylo het volgende:
Heb gevonden maar gewoon 118 gb.
Moet ff 40 gig vrij maken dus.
Is via spotnet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:24 schreef Saind het volgende:
[..]
wtf is dat voor een freaky hd shit
stuur ff door!
dm, anders bannen ze je
Niks man, helemaal niks maar omdat ik mij zo verveel slaat de gekheid een beetje toequote:
compilaties van ari gold kijken, aanraderquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks man, helemaal niks maar omdat ik mij zo verveel slaat de gekheid een beetje toe
Ga zo weer breaking bad verder kijkenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:36 schreef Saind het volgende:
[..]
compilaties van ari gold kijken, aanrader
Ga een boek lezen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks man, helemaal niks maar omdat ik mij zo verveel slaat de gekheid een beetje toe
Al gedaanquote:
Was met boek van Zlatan bezigquote:
laat hem naar psv gaanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:57 schreef AFCNiels het volgende:
Ajax heeft zich weer gemeld bij Heerenveen voor Narsingh
goed boek andersquote:
neequote:
nietquote:
Hoe komt hij in dat boek over?quote:
Erg arrogantquote:
Neequote:
Zo hard niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:03 schreef kapiteintje het volgende:
![]()
![]()
Kapiteintje heeft de Fok!-primeur voor de dance-festival hit van 2012.
Zet 'm maar ff op een fatsoenlijke set HMF z'n audio-installatie.quote:
Misschien voor op een boelerfeestje.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zet 'm maar ff op een fatsoenlijke set HMF z'n audio-installatie.Hoeft btw ook niet hard te zijn...vind 't echt zo'n lekker smerig plaatje om erin te komen man.
quote:
Is dat niet ?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:03 schreef kapiteintje het volgende:
![]()
![]()
Kopen we van die gestolen 50 euro van jou een doosje poppers en jouw AH-busje gebruiken we dan als Bangbus. Ik ben voor.quote:
Serieus...die kermismuziek man. Hardstyle.quote:
Poppersquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kopen we van die gestolen 50 euro van jou een doosje poppers en jouw AH-busje gebruiken we dan als Bangbus. Ik ben voor.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus...die kermismuziek man. Hardstyle.
Deze man weetquote:
dit wordt hem.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:03 schreef kapiteintje het volgende:
![]()
![]()
lekker dubbelopquote:
Bijna zelfde effect zonder het open poepertje.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gaat je poepertje daar ook van open staan dan?
oke manquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit zeggen wanneer je het over een boelerfeestje hebt.
Wat een klote muziek eerlijk waar... en ja muziek niet te twisten en zo.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:03 schreef kapiteintje het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een klote muziek eerlijk waar... en ja muziek niet te twisten en zo.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2012 21:22:56 ]
de gay scene zeker he boelerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik durf op deze track 1000 euro te zetten dat het een gigantische plaat gaat worden in de scene.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik durf op deze track 1000 euro te zetten dat het een gigantische plaat gaat worden in de scene.De roze maandag scene in Tilly.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Is goed zo vaak ben ik toch niet in discotheken te vinden dus met een beetje geluk hoor ik het echt geen tweede keer.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nope, spreek jullie over 2 maanden wel weer over dit nummer.
Durf je dat wel?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
Maar Stevy, gaan we nog een handeltje opzetten?
Mijlpaal in je leven.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:24 schreef AFCNiels het volgende:
Boeler heb ik op moeten zoeken met google
Okequote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik woon in TBW he. Ik doe gekkere dingen om te overleven.
schijnt een jungle te zijn daar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar ga je naartoe dan boeler.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:29 schreef Caland het volgende:
Ik zal eens opletten of ik die boelerplaat van Kaptein hoor zaterdag
Ik ben ook van de straat, ik weet hoe negers rollen en daar maak ik gebruik van.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb er nog wel over nagedacht jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
Steven, ga jij daar ook naartoe dan mattie?
Je kan zeggen wat je wilt, maar er zijn onder m'n oude kamer al eens mensen gepopt, achter onze straat 3 wietplantages gerold, in mijn huidige flat worden mensen op klaarlichte dag in hun eigen appartement in elkaar geslagen en beroofd en de eigenaar van de plaatselijke snackbar is onlangs nog neergestoken. Dat allemaal op 1 km2 in het afgelopen jaar. That's how we roll in TBW.quote:
Toen ik naar mijn bankrekening keek en zag dat het niet mogelijk was wel jaquote:
Ach man 40 euro voor zo'n kaartje is toch weer een flinke gram he.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Toen ik naar mijn bankrekening keek en zag dat het niet mogelijk was wel ja
Lekker agressief sfeertje zal daar hangen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:35 schreef Caland het volgende:
Zag er vorig jaar wel ok uit. En het wordt goed weer, en dichtbij. En 2 bussen
Agressieve sfeer heb je eerder bij house enzo op festivals.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker agressief sfeertje zal daar hangen.
Misschien moeten ze eerst jouw plaat erin gooien ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker agressief sfeertje zal daar hangen.
Dat zal een flinke aftrekpartij wordenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien moeten ze eerst jouw plaat erin gooien ja.
Is de spanning er gelijk af toch?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat zal een flinke aftrekpartij worden
Dat sowieso. One love alles.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien moeten ze eerst jouw plaat erin gooien ja.
Beetje hetzelfde gevoel als wanneer jij net de nieuwste Nicki Minaj clip hebt mogen zien.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is de spanning er gelijk af toch?
Heeft ze een nieuwe?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde gevoel als wanneer jij net de nieuwste Nicki Minaj clip hebt mogen zien.
Vraag jij dit aan mij? Ik dacht dat jij hier de expert was.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft ze een nieuwe?Of doel je nog steeds op Starships.
quote:
Jij bent toch sowieso van de boelersongs hier? Call me maybe enzo.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vraag jij dit aan mij? Ik dacht dat jij hier de expert was.
1. XD goeien grap.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij bent toch sowieso van de boelersongs hier? Call me maybe enzo.
Daarbij is alles wat catchy klinkt een nummer 1 hit tegenwoordig (Op Nicki Minaj na dat is gewoonweg vernieuwend)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |