Laatste 2 episodes niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Seizoen 4 eindeHeb je die wel gezien Stylo?
SPOILER: dexterOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:48 schreef Saind het volgende:
[..]
dat is toch dat einde dat ie bijna een rela met quinn krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Laatste 2 episodes niet.Ja dat wist ik ookSPOILER: dexterOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut youtube comments verpesten het voor mij
![]()
Wat een kankerzooi is dat...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Helemaal geen alarmbellen geweest vandaag en Morph is er
Toch hou ik je in de gatenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Helemaal geen alarmbellen geweest vandaag en Morph is er
D66 al hoop ik wel dat Pechtold hoewel de fractieleider niet perse de inhoud van het programma beinvloed wel vaker het programma bespreken en verdedigen in debatten ipv enkel afgeven op andere fractievoorzitters. Het is best vermakelijk maar als kiezer word je niks wijzer wat betreft zijn standpunten.quote:
Mijn zus verpestte het voor me.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja dat wist ik ookKut youtube comments verpesten het voor mij
Toch nutteloos joh, die krijgen toch geen zetel. Kan je net zo goed thuis blijven.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien nog piratenpartij ofzo. Maar dan moet ik even naar het programma van ze kijken.
Ik zeg het niet meerquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien nog piratenpartij ofzo. Maar dan moet ik even naar het programma van ze kijken.
Nah, dan ken je me niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ik vind jou wel een Partij van de Dieren stemmer
zelfde kabel heb je voor 2euro bij de action gekquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:51 schreef napoleonfour het volgende:
die kabel is echt retesnel steven, echt beste koop ooit dit
Rechtse bal dan? Linkse hippie? Of hang je er een beetje tussen in?quote:
hij ziet er ook uit als een berenvechterquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ik vind jou wel een Partij van de Dieren stemmer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |