oke manquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit zeggen wanneer je het over een boelerfeestje hebt.
Wat een klote muziek eerlijk waar... en ja muziek niet te twisten en zo.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:03 schreef kapiteintje het volgende:
![]()
![]()
Kapiteintje heeft de Fok!-primeur voor de dance-festival hit van 2012.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een klote muziek eerlijk waar... en ja muziek niet te twisten en zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2012 21:22:56 ]
de gay scene zeker he boelerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik durf op deze track 1000 euro te zetten dat het een gigantische plaat gaat worden in de scene.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik durf op deze track 1000 euro te zetten dat het een gigantische plaat gaat worden in de scene.De roze maandag scene in Tilly.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Is goed zo vaak ben ik toch niet in discotheken te vinden dus met een beetje geluk hoor ik het echt geen tweede keer.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nope, spreek jullie over 2 maanden wel weer over dit nummer.
Durf je dat wel?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
Maar Stevy, gaan we nog een handeltje opzetten?
Mijlpaal in je leven.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:24 schreef AFCNiels het volgende:
Boeler heb ik op moeten zoeken met google
Okequote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik woon in TBW he. Ik doe gekkere dingen om te overleven.
schijnt een jungle te zijn daar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar ga je naartoe dan boeler.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:29 schreef Caland het volgende:
Ik zal eens opletten of ik die boelerplaat van Kaptein hoor zaterdag
Ik ben ook van de straat, ik weet hoe negers rollen en daar maak ik gebruik van.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |