Heb er nog wel over nagedacht jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
Steven, ga jij daar ook naartoe dan mattie?
Je kan zeggen wat je wilt, maar er zijn onder m'n oude kamer al eens mensen gepopt, achter onze straat 3 wietplantages gerold, in mijn huidige flat worden mensen op klaarlichte dag in hun eigen appartement in elkaar geslagen en beroofd en de eigenaar van de plaatselijke snackbar is onlangs nog neergestoken. Dat allemaal op 1 km2 in het afgelopen jaar. That's how we roll in TBW.quote:
Toen ik naar mijn bankrekening keek en zag dat het niet mogelijk was wel jaquote:
Ach man 40 euro voor zo'n kaartje is toch weer een flinke gram he.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Toen ik naar mijn bankrekening keek en zag dat het niet mogelijk was wel ja
Lekker agressief sfeertje zal daar hangen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:35 schreef Caland het volgende:
Zag er vorig jaar wel ok uit. En het wordt goed weer, en dichtbij. En 2 bussen
Agressieve sfeer heb je eerder bij house enzo op festivals.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker agressief sfeertje zal daar hangen.
Misschien moeten ze eerst jouw plaat erin gooien ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker agressief sfeertje zal daar hangen.
Dat zal een flinke aftrekpartij wordenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien moeten ze eerst jouw plaat erin gooien ja.
Is de spanning er gelijk af toch?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat zal een flinke aftrekpartij worden
Dat sowieso. One love alles.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien moeten ze eerst jouw plaat erin gooien ja.
Beetje hetzelfde gevoel als wanneer jij net de nieuwste Nicki Minaj clip hebt mogen zien.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is de spanning er gelijk af toch?
Heeft ze een nieuwe?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde gevoel als wanneer jij net de nieuwste Nicki Minaj clip hebt mogen zien.
Vraag jij dit aan mij? Ik dacht dat jij hier de expert was.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft ze een nieuwe?Of doel je nog steeds op Starships.
quote:
Jij bent toch sowieso van de boelersongs hier? Call me maybe enzo.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vraag jij dit aan mij? Ik dacht dat jij hier de expert was.
1. XD goeien grap.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij bent toch sowieso van de boelersongs hier? Call me maybe enzo.
Daarbij is alles wat catchy klinkt een nummer 1 hit tegenwoordig (Op Nicki Minaj na dat is gewoonweg vernieuwend)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |