Kitquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee tuurlijk is dat hem niet.
Beetje op de schrijfstijl letten en daar ben je zo achter. En dan zo de sherlock uithangen
Stinho kloont niet meer hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Is dat hem GGMM of is dat nog iets wat jij niet kan zien?
Dat is populisme. Hetzelfde als waar de PVV zo goed in is. Dingen zeggen waar de meeste mensen het wel mee eens zijn. Dat kan elke mongool.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Je weet het niet, die gekken hebben zoveel zetels in de peilingen
Idd en uitvoeren / bewijzen ho maar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is populisme. Hetzelfde als waar de PVV zo goed in is. Dingen zeggen waar de meeste mensen het wel mee eens zijn. Dat kan elke mongool.
Absoluut.quote:
sinds ik hulp heb van ggmm niet meer verloren.quote:
GGMM is kaal?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze man kopen voor 20 miljoen of toch maar niet?
Met welke club?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn naam staat er niet bij.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan wel.quote:
hhahaha jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik vermoed dat douplepain nu wel een dm van stinho heeft gehad
PSV haat komt naar boven.quote:
Nee joh, hij is pas 20.quote:
quote:
Heeft ie een ban, zit hij nog de godganse dag op FOK!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik vermoed dat douplepain nu wel een dm van stinho heeft gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |