Wel hij gaat aan het einde optreden samen met Genee. Lidl had nog wat CD's over welke weg moeten.quote:
Even Mart-bashen denk ik. Gewoon doorlullen.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:44 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik dacht dat de uitzending maar 1 uurtje was?
Erik Diekstra in korte broek.quote:
EPG klopt niet.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:44 schreef waaromniet1988 het volgende:
En met kunstzinnig hoedjequote:Op maandag 2 juli 2012 23:45 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Erik Diekstra in korte broek.![]()
[ afbeelding ]
Ze moeten wel anders zit dat team nog te fietsen in de studio als iedereen naar huis gaat..quote:Op maandag 2 juli 2012 23:44 schreef waaromniet1988 het volgende:
Dit gifje hoeft van mij niet zo.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:45 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:46 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ze moeten wel anders zit dat team nog te fietsen in de studio als iedereen naar huis gaat..
Gaat die dat prikkeldraad jatten toch? Geweldige man.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:45 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja zo`n paaltjequote:Op maandag 2 juli 2012 23:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gaat die dat prikkeldraad jatten toch? Geweldige man.
Linkje ofzo?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:46 schreef tralalala het volgende:
Dijkstra vorig jaar bij Passage du Gois op die gozer schelden
Westlandse damesquote:Op maandag 2 juli 2012 23:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Meteen weer die vieze wijven eromheen zwerven.
Ja, zit hij hard te fietsen, is hij is geen meter verder gekomen..quote:
Noooooooooooo geen driesquote:Op maandag 2 juli 2012 23:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wolter Kroes in publiek in zwart pak
klinkt als kklaaierquote:Op maandag 2 juli 2012 23:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Hoe Gert die naam ook uitspreekt. "Kansjelèèreh"
Waarschijnlijk wel mooiere billen en strakker buikje dan veel andere vrouwen van 39quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:54 schreef j0rdiiii het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA DRIESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:54 schreef j0rdiiii het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA DRIESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Niet zijn schuld dat Genee het verkeerde nummer inzette.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:55 schreef exile79 het volgende:
Pffffffffff, wat slecht geplaybacked hahahaha
Ja, nét iets te laat...quote:Op maandag 2 juli 2012 23:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hahahaha dat was wel ff een vette betrapt op playback. Microfoon net iets te laat bij zn mond
Even inkomen he, komt nog joh. Laat gaan.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:55 schreef marcodej het volgende:
Een polonaise van vijf man is geen polonaise. Dan loop je voor lul.
En dries!quote:Op maandag 2 juli 2012 23:56 schreef muzas het volgende:
[..]
Nogal. Wat dat betreft dikke kudo's voor Danny Vera
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:55 schreef Eenskijken het volgende:
De tour de france, de tijd van je leven
Ligt er meer aan dat hij die gasten nu niet mag en dat over voetballen lullen 1000x zo interessant is.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:58 schreef Ooku het volgende:
De avondetappe vind ik beter, Genee moet gijpie en Derksen bij zich hebben om goed tot uiting te komen
Alleen is het daar dit jaar niet gelukt, op enkele afleveringen na.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:57 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Klopt. Hetzelfde gold voor VI Oranje dit jaar.
Tot 01:40?quote:
Vind het ook wat te laat ja. Eerst komt nog dat tennis er tussendoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:00 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Tot 01:40?
Beetje klotetijden wel. Nu ben ik het wel gewend om laat te maken, maartoch. Had liever halfuur eerder gezien.
Je flikkert toch halverwege in slaap.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:00 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Beetje klotetijden wel. Nu ben ik het wel gewend om laat te maken, maartoch. Had liever halfuur eerder gezien.
Komt omdat ze Wimbledon ertussen uitzenden, daarna is het gewoon ~ 0:20.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:00 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Die ouwe loopt er na enkele seconden echt lekker houterig bijquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:58 schreef Ooku het volgende:
De avondetappe vind ik beter, Genee moet gijpie en Derksen bij zich hebben om goed tot uiting te komen
Daarom is ie ook topartiest geworden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dries schijnt trouwens een gymnasiumdiploma te hebben..
Beter dan dat inhoudsloze gedoequote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je flikkert toch halverwege in slaap.
Hij heeft ook nog professioneel gevoetbald maar een knieblessure gooide al vroeg roet in het eten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dries schijnt trouwens een gymnasiumdiploma te hebben..
Tennisquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vind het ook wat te laat ja. Eerst komt nog dat tennis er tussendoor
FC Amsterdam toch?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog professioneel gevoetbald maar een knieblessure gooide al vroeg roet in het eten.
Is opzich wel leuk om te kijken, maar zendt die samenvattingen dan niet op zo'n laat tijdstip uit.quote:
Rondom het programma van Mart hangt ook een bepaalde sfeer, die uitstekend past bij de tijd van het jaar. Een sfeer waar je graag naar uit kijkt. Dat is dan ook vooral hetgeen wat Jack mist. Dat programma is zo kil en sfeerloos.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:24 schreef Redefine het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen het een of het ander willen kijken als het tegelijkertijd is. Uiteraard zijn er ook genoeg mensen die een herhaling kijken of via uitzendinggemist. Maar de grootste groep kijkt toch alleen de live uitzending.
Verder denk ik dat er genoeg mensen zijn die afgelopen jaar beide programma's keken. En dan wint Mart het toch meestal wel. Ook daar zit wel eens een saaie aflevering bij, maar het is niet zo erg als bij SS.
Zeker. Jack is sowieso nooit een echte top presentator geweest. Wel zeer geschikt voor korte enthousiaste dingen. Maar een Van Peperstraten is veel beter voor dergelijke programma's dan Van Gelder. En voorheen was de verdere tafelbezetting nog wat beter. Een Hugo Borst vervang je niet zomaar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Rondom het programma van Mart hangt ook een bepaalde sfeer, die uitstekend past bij de tijd van het jaar. Een sfeer waar je graag naar uit kijkt. Dat is dan ook vooral hetgeen wat Jack mist. Dat programma is zo kil en sfeerloos.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. Jack is sowieso nooit een echte top presentator geweest. Wel zeer geschikt voor korte enthousiaste dingen. Maar een Van Peperstraten is veel beter voor dergelijke programma's dan Van Gelder. En voorheen was de verdere tafelbezetting nog wat beter. Een Hugo Borst vervang je niet zomaar.
Als ze Toine het gewoon laten overnemen en wat betere vaste gasten neerzetten. Dan zou het programma sowieso een stuk beter er op worden. En over een aantal jaar kunnen ze Henri Schut er neerzetten. Dat vind ik nog steeds het grote talent van Studio Sport.
En oh ja natuurlijk niet vergeten: Joep Schreuder een ongelooflijke schop geven. Schandalig dat iemand met zo weinig tv talent overal maar naar toe wordt gestuurd.
Haha ja, ik gebruik die zin nog steeds wel eensquote:
Mwah, valt wel mee hoor. Vorig jaar was het ook zo rond deze cijfers. Overigens had Mart meer instroom van kijkers door nog hoger scorende programma's.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:34 schreef Oidipous het volgende:
608.000 kijkers. Tegenvallertje? Mart trok 808.000 kijkers.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:10 schreef zeebeschuit het volgende:
http://us.rtl.nl/rtlxl/ne(...)601-2afacea5bd79.mp4
Vorig jaar begonnen ze met 359.000 kijkers (en was het gemiddelde aan het eind 477.208), dus wat dat betreft is het zeker niet slecht. In vergelijking met VI Oranje is het wel een stuk minder natuurlijk, maar dat is niet zo onlogisch.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:34 schreef Oidipous het volgende:
Was wel een leuk showtje hoor ik ben blij dat ik ook de laatste minuten inschakelde en Genee zijn acteer prestaties zijn ook al beter geworden ten opzichte van zijn optreden in de TV-kantine. (Zijn optreden in dat verschrikkelijke programma zal ik hem nooit vergeven)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb nog even de laatste 5 minuten teruggekeken, wat een spektakel! Dries Roelvink wie had dat gedacht! En schitterend live zingen vooral niet playbacken wat een ster is het toch ook.
Wel mee eens jah. Vond het wel een informatief programma. In het begin wat houterig, maar later kwamen de discussies wel op gang. VI is gewoon wat meer trollen, is gewoon niet te vergelijken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:03 schreef Eenskijken het volgende:
Ik vond dit tig keer beter dan VI. de gasten waren gewoon veel en veel beter omdat ze daadwerkelijk wat te zeggen hadden.
Wel voor het laten steigeren van mijn Janquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:31 schreef Anno2012 het volgende:
Wie?
Heeft die ooit iets betekend voor het nederlands voetbal?
Zal ie wel een pijnlijke arm hebben.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:34 schreef Oidipous het volgende:
Jezus zeg, sterkte.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 07:38 schreef Karina het volgende:
Ik kon niet zo laat opblijven, Dries gemist dus
Ik zag gister iets op de NOS over hardlopen, het vrouwenteam.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:31 schreef Anno2012 het volgende:
Wie?
Heeft die ooit iets betekend voor het nederlands voetbal?
Godver.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal ie wel een pijnlijke arm hebben.
Dat heeft Arnie wel goed voor elkaar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:21 schreef ZuidGrens het volgende:
Net showtje van gisteren gezien, wat is die Overgaag toch een bloedgeil wijf.
Beste deel van het programmaquote:Op maandag 2 juli 2012 23:45 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die gast is zo dom, subtiele grapjes gaan volledig langs hem heenquote:
Inderdaad ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:16 schreef Heufd het volgende:
Zolang Gert Jakobs niet een soort derderangs versie van Van der Gijp speelt is hij best oké.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal ie wel een pijnlijke arm hebben.
Dit. Let's go!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:23 schreef reddevil1408 het volgende:
ik zit er weer klaar voor, veel te bespreken vandaag: valpartijen, grote namen nu al uit de tour, Sagan die wint en Tjalingi die er met een gebroken heup (!) de rit uit rijdt.
Dat is er meer eentje voor Gijpiequote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:27 schreef Van_Poppel het volgende:
En Boeckmans natuurlijk die rechtdoor rijdt...
Moeilijk zegquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:19 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Gertje toch al 4 op 4 qua voorspellingen. Ik zeg: stoppen op je hoogtepunt
Is elke wielrenster lekker of zoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Aha. Ik geloof dat ik het concept van de tafelgasten begin te snappen![]()
[ afbeelding ]
Ja vooral die Marianne Vos, d'n geile donderquote:
Dit.. Even tegen dat geplamuurde gezichtje kwakken op de TVquote:
Hij zit daar altijd.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:37 schreef R-woud88 het volgende:
Waarom zit gert ineens aan de andere kant?
Boskamp heeft geld.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:38 schreef reddevil1408 het volgende:
Annette weet ze te pleasen hoor, "nu ik nog...." maar eerlijk is eerlijk: Alsi ik moest kiezen tussen boskamp en Jacobs..
Viel me gister ook al op jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:38 schreef Karina het volgende:
Danny zit volgens mij zijn buik in te houden
Haha dat zal best ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:38 schreef Karina het volgende:
Danny zit volgens mij zijn buik in te houden
Nee joh, heeft per ongeluk het koffer van vorige jaar meegenomen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:39 schreef 1-0-8 het volgende:
Wat is die Nelissen een prop geworden in de loop der jaren. Manman...
Eng idd.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:40 schreef marcodej het volgende:
Dat lokje maakt van Danny een enorme Duitser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |