Ligt er meer aan dat hij die gasten nu niet mag en dat over voetballen lullen 1000x zo interessant is.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:58 schreef Ooku het volgende:
De avondetappe vind ik beter, Genee moet gijpie en Derksen bij zich hebben om goed tot uiting te komen
Alleen is het daar dit jaar niet gelukt, op enkele afleveringen na.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:57 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Klopt. Hetzelfde gold voor VI Oranje dit jaar.
Tot 01:40?quote:
Vind het ook wat te laat ja. Eerst komt nog dat tennis er tussendoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:00 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Tot 01:40?
Beetje klotetijden wel. Nu ben ik het wel gewend om laat te maken, maartoch. Had liever halfuur eerder gezien.
Je flikkert toch halverwege in slaap.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:00 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Beetje klotetijden wel. Nu ben ik het wel gewend om laat te maken, maartoch. Had liever halfuur eerder gezien.
Komt omdat ze Wimbledon ertussen uitzenden, daarna is het gewoon ~ 0:20.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:00 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Die ouwe loopt er na enkele seconden echt lekker houterig bijquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:58 schreef Ooku het volgende:
De avondetappe vind ik beter, Genee moet gijpie en Derksen bij zich hebben om goed tot uiting te komen
Daarom is ie ook topartiest geworden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dries schijnt trouwens een gymnasiumdiploma te hebben..
Beter dan dat inhoudsloze gedoequote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je flikkert toch halverwege in slaap.
Hij heeft ook nog professioneel gevoetbald maar een knieblessure gooide al vroeg roet in het eten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dries schijnt trouwens een gymnasiumdiploma te hebben..
Tennisquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vind het ook wat te laat ja. Eerst komt nog dat tennis er tussendoor
FC Amsterdam toch?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog professioneel gevoetbald maar een knieblessure gooide al vroeg roet in het eten.
Is opzich wel leuk om te kijken, maar zendt die samenvattingen dan niet op zo'n laat tijdstip uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |