Wel hij gaat aan het einde optreden samen met Genee. Lidl had nog wat CD's over welke weg moeten.quote:
Even Mart-bashen denk ik. Gewoon doorlullen.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:44 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik dacht dat de uitzending maar 1 uurtje was?
Erik Diekstra in korte broek.quote:
EPG klopt niet.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:44 schreef waaromniet1988 het volgende:
En met kunstzinnig hoedjequote:Op maandag 2 juli 2012 23:45 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Erik Diekstra in korte broek.![]()
[ afbeelding ]
Ze moeten wel anders zit dat team nog te fietsen in de studio als iedereen naar huis gaat..quote:Op maandag 2 juli 2012 23:44 schreef waaromniet1988 het volgende:
Dit gifje hoeft van mij niet zo.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:45 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:46 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ze moeten wel anders zit dat team nog te fietsen in de studio als iedereen naar huis gaat..
Gaat die dat prikkeldraad jatten toch? Geweldige man.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:45 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja zo`n paaltjequote:Op maandag 2 juli 2012 23:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gaat die dat prikkeldraad jatten toch? Geweldige man.
Linkje ofzo?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:46 schreef tralalala het volgende:
Dijkstra vorig jaar bij Passage du Gois op die gozer schelden
Westlandse damesquote:Op maandag 2 juli 2012 23:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Meteen weer die vieze wijven eromheen zwerven.
Ja, zit hij hard te fietsen, is hij is geen meter verder gekomen..quote:
Noooooooooooo geen driesquote:Op maandag 2 juli 2012 23:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wolter Kroes in publiek in zwart pak
klinkt als kklaaierquote:Op maandag 2 juli 2012 23:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Hoe Gert die naam ook uitspreekt. "Kansjelččreh"
Waarschijnlijk wel mooiere billen en strakker buikje dan veel andere vrouwen van 39quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |