Rondom het programma van Mart hangt ook een bepaalde sfeer, die uitstekend past bij de tijd van het jaar. Een sfeer waar je graag naar uit kijkt. Dat is dan ook vooral hetgeen wat Jack mist. Dat programma is zo kil en sfeerloos.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:24 schreef Redefine het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen het een of het ander willen kijken als het tegelijkertijd is. Uiteraard zijn er ook genoeg mensen die een herhaling kijken of via uitzendinggemist. Maar de grootste groep kijkt toch alleen de live uitzending.
Verder denk ik dat er genoeg mensen zijn die afgelopen jaar beide programma's keken. En dan wint Mart het toch meestal wel. Ook daar zit wel eens een saaie aflevering bij, maar het is niet zo erg als bij SS.
Zeker. Jack is sowieso nooit een echte top presentator geweest. Wel zeer geschikt voor korte enthousiaste dingen. Maar een Van Peperstraten is veel beter voor dergelijke programma's dan Van Gelder. En voorheen was de verdere tafelbezetting nog wat beter. Een Hugo Borst vervang je niet zomaar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Rondom het programma van Mart hangt ook een bepaalde sfeer, die uitstekend past bij de tijd van het jaar. Een sfeer waar je graag naar uit kijkt. Dat is dan ook vooral hetgeen wat Jack mist. Dat programma is zo kil en sfeerloos.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. Jack is sowieso nooit een echte top presentator geweest. Wel zeer geschikt voor korte enthousiaste dingen. Maar een Van Peperstraten is veel beter voor dergelijke programma's dan Van Gelder. En voorheen was de verdere tafelbezetting nog wat beter. Een Hugo Borst vervang je niet zomaar.
Als ze Toine het gewoon laten overnemen en wat betere vaste gasten neerzetten. Dan zou het programma sowieso een stuk beter er op worden. En over een aantal jaar kunnen ze Henri Schut er neerzetten. Dat vind ik nog steeds het grote talent van Studio Sport.
En oh ja natuurlijk niet vergeten: Joep Schreuder een ongelooflijke schop geven. Schandalig dat iemand met zo weinig tv talent overal maar naar toe wordt gestuurd.
Haha ja, ik gebruik die zin nog steeds wel eensquote:
Mwah, valt wel mee hoor. Vorig jaar was het ook zo rond deze cijfers. Overigens had Mart meer instroom van kijkers door nog hoger scorende programma's.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:34 schreef Oidipous het volgende:
608.000 kijkers. Tegenvallertje? Mart trok 808.000 kijkers.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:10 schreef zeebeschuit het volgende:
http://us.rtl.nl/rtlxl/ne(...)601-2afacea5bd79.mp4
Vorig jaar begonnen ze met 359.000 kijkers (en was het gemiddelde aan het eind 477.208), dus wat dat betreft is het zeker niet slecht. In vergelijking met VI Oranje is het wel een stuk minder natuurlijk, maar dat is niet zo onlogisch.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:34 schreef Oidipous het volgende:
608.000 kijkers. Tegenvallertje? Mart trok 808.000 kijkers.
Was wel een leuk showtje hoor ik ben blij dat ik ook de laatste minuten inschakelde en Genee zijn acteer prestaties zijn ook al beter geworden ten opzichte van zijn optreden in de TV-kantine. (Zijn optreden in dat verschrikkelijke programma zal ik hem nooit vergeven)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb nog even de laatste 5 minuten teruggekeken, wat een spektakel! Dries Roelvink wie had dat gedacht! En schitterend live zingen vooral niet playbacken wat een ster is het toch ook.
Wel mee eens jah. Vond het wel een informatief programma. In het begin wat houterig, maar later kwamen de discussies wel op gang. VI is gewoon wat meer trollen, is gewoon niet te vergelijken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:03 schreef Eenskijken het volgende:
Ik vond dit tig keer beter dan VI. de gasten waren gewoon veel en veel beter omdat ze daadwerkelijk wat te zeggen hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |