SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicreeks: DEF SC
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:15 schreef Schild het volgende:
Wijnand hoe is 't eigenlijk met je keuring? Al bij 't CMH geweest?
Hoezo, alles weer om niet te verklaren redenen weer afgesloten?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:23 schreef Erasmo het volgende:
Avond. De haven is nu officieel een parkeerhel
Die torren moeten niet zo zeuren...quote:Op maandag 2 juli 2012 21:30 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Zo mag het toch niet meer genoemd worden?
Ja maar dan moet je wel eerst langs het MBKquote:Op maandag 2 juli 2012 21:40 schreef AchJa het volgende:
@Vlootbalen,
Kom je als militair nog het Maaskamp op?
Oh, met pasje zwaaien en klaar dus.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:48 schreef Erasmo het volgende:
Ja maar dan moet je wel eerst langs het MBK
Of tactisch verplaatsen. Risk is toch te leuk.quote:
Als je dichtbij de haven wil parkeren voor de vlootdagen moet je je auto op fort harssens neerzetten, dichterbij dan Maaskamp. En geen MBK, alleen slagbomen.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:40 schreef AchJa het volgende:
@Vlootbalen,
Kom je als militair nog het Maaskamp op?
Of je flasht je pasje en je rijd door (Y)quote:Op maandag 2 juli 2012 22:23 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Als je dichtbij de haven wil parkeren voor de vlootdagen moet je je auto op fort harssens neerzetten, dichterbij dan Maaskamp. En geen MBK, alleen slagbomen.
sukkel.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:25 schreef m.k het volgende:
Wil je een steentje tussen je schoenprofiel weg halen, trap je gewoon ff je duimnagel in tweeën![]()
Och meisie tochquote:Op maandag 2 juli 2012 22:25 schreef m.k het volgende:
Wil je een steentje tussen je schoenprofiel weg halen, trap je gewoon ff je duimnagel in tweeën![]()
Op Maaskamp gaan ze moeilijk doen.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:25 schreef Esses het volgende:
[..]
Of je flasht je pasje en je rijd door (Y)
Moeten ze dan eens proberen :pquote:Op maandag 2 juli 2012 22:30 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Op Maaskamp gaan ze moeilijk doen.
Noemt hij mij een sukkelquote:
Sukkelquote:
Triangel jostiequote:
Ook nog een optie ja. De MOC bedoel je toch?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:23 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Als je dichtbij de haven wil parkeren voor de vlootdagen moet je je auto op fort harssens neerzetten, dichterbij dan Maaskamp. En geen MBK, alleen slagbomen.
Terrein naast de TESO, wel een klein stukje lopen naar de NH, maar je kunt iig knap je auto kwijtquote:Op maandag 2 juli 2012 22:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ook nog een optie ja. De MOC bedoel je toch?
Hoe duur kost een duikboot?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:44 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Mooi, nog iets wat je wilt weten nu we toch bezig zijn?
We hebben het over hetzelfde.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:47 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Terrein naast de TESO, wel een klein stukje lopen naar de NH, maar je kunt iig knap je auto kwijt
Hoe veel kost een duikboot? ofquote:
Ga je je duikboot verkopen?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoe veel kost een duikboot? of
Hoe duur is een duikboot?![]()
Nieuw of 2e hands?
Gewoon de Marineclub dusquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:59 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Gewoon de Marineclub dus
Waar ik lui om 12:00 al zie tippelen en vervolgens lachend in de auto zie stappen
Wij noemden het altijd de MOC. Goed eten en drinken daar.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:59 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Gewoon de Marineclub dus
Waar ik lui om 12:00 al zie pimpelen en vervolgens lachend in de auto zie stappen
QFIGOquote:Op maandag 2 juli 2012 22:59 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Gewoon de Marineclub dus
Waar ik lui om 12:00 al zie pimpelen en vervolgens lachend in de auto zie stappen
Nah, wilde er vier jaar terug een kopen op ebay, maar won de staatsloterij niet.quote:
Zekerquote:Op maandag 2 juli 2012 23:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wij noemden het altijd de MOC. Goed eten en drinken daar.
Zonde van het geld, kan je leukere dingen mee doenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, wilde er vier jaar terug een kopen op ebay, maar won de staatsloterij niet.
Truste!quote:Op maandag 2 juli 2012 23:04 schreef paintmeester het volgende:
Tijd om te snurken morgen weer vroeg naar de smoelsmid
"ik heb zo veel gezopen, ik amper nog een stap verzetten, gelukkig ben ik met de auto.."quote:Op maandag 2 juli 2012 22:59 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Gewoon de Marineclub dus
Ach, zag indertijd een AUS sub op e-bay voorbij komen voor AU $4,900,000.00 leek mij wel leuk om zo'n speeltje te hebben. Toen ik toch de staatsloterij niet won besefte ik dat het nog best lastig zou worden om een crew samen te stellen om met het ding tripjes te makenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:03 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Zonde van het geld, kan je leukere dingen mee doen
Ook bij de Witte Reiger kun je prima eten.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wij noemden het altijd de MOC. Goed eten en drinken daar.
Zo zag ik laatst die bunkerquote:Op maandag 2 juli 2012 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, zag indertijd een AUS sub op e-bay voorbij komen voor AU $4,900,000.00 leek mij wel leuk om zo'n speeltje te hebben. Toen ik toch de staatsloterij niet won besefte ik dat het nog best lastig zou worden om een crew samen te stellen om met het ding tripjes te maken
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoe veel kost een duikboot? of
Hoe duur is een duikboot?![]()
Nieuw of 2e hands?
Ja en je ziet geen moer op zo'n tripjequote:Op maandag 2 juli 2012 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, zag indertijd een AUS sub op e-bay voorbij komen voor AU $4,900,000.00 leek mij wel leuk om zo'n speeltje te hebben. Toen ik toch de staatsloterij niet won besefte ik dat het nog best lastig zou worden om een crew samen te stellen om met het ding tripjes te maken
Als je de Raaf bedoelt, daar kwam ik meer voor de snelle hap en liters bier.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:08 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ook bij de Witte Reiger kun je prima eten.
quote:
Ik gaf 'm dan ook mooi voor.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik ben helemaal geen taal-nazi, maar dit was een inkoppertje
Ach, ik denk dat ik onbewust Das Boot of The Hunt for Red October teveel geromantiseerd hebquote:Op maandag 2 juli 2012 23:18 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja en je ziet geen moer op zo'n tripje
Die types gun ik het vaak wel als ze hun auto tegen een boom parkeren.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
"ik heb zo veel gezopen, ik amper nog een stap verzetten, gelukkig ben ik met de auto.."
Dat denk ik ookquote:Op maandag 2 juli 2012 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat ik onbewust Das Boot of The Hunt for Red October teveel geromantiseerd heb
Precies, als de Nederlanders zo gevoetbald hadden waren ze zeker verder gekomenquote:
Liever een kmar controlequote:Op maandag 2 juli 2012 23:21 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Die types gun ik het vaak wel als ze hun auto tegen een boom parkeren.
Had het vanmiddag opstaan, bij gebrek aan beter.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Houdt DEF ook niet van wielrennen?
Nee, ook daar word je moe van.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Houdt DEF ook niet van wielrennen?
quote:
Ja, ik moest van mijzelf ook weer even mijn mond wassen met zeepwater na mijn laatste post.quote:
Het is geen voetbal hequote:Op maandag 2 juli 2012 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
Mooi, heb ik tenminste hier een rustige thuishaven tijdens het Tour geweld
Er is maar een sport die ik volg en dat is American Footballquote:
Ik ga inderdaad tandjes poetsen. Trustenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, ik moest van mijzelf ook weer even mijn mond wassen met zeepwater na mijn laatste post.
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad tandjes poetsen. Trusten
Gedoseerd een kikje gevenquote:
Dat is toch geen sport manquote:Op maandag 2 juli 2012 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er is maar een sport die ik volg en dat is American Football
Welke NCAA of NFL?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er is maar een sport die ik volg en dat is American Football
Correct, dat zijn gewoon tig gespierde mannen die over elkaar heen duiken in een fumblequote:Op maandag 2 juli 2012 23:41 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat is toch geen sport man
Daar kan ik mij wél in vinden ja.... Vooral als Navy wintquote:Op maandag 2 juli 2012 23:46 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Kijk beide graag, maar de beste game is de Army navy game
Te snel krijgen mensen last van het ER syndroomquote:
Met bepantsering ja. Rugby is voor de bazenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Correct, dat zijn gewoon tig gespierde mannen die over elkaar heen duiken in een fumble
Hehe, ER heeft zo ook z'n momentjes.. af en toequote:Op maandag 2 juli 2012 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Te snel krijgen mensen last van het ER syndroom
Nah, die discussie heb ik op FOK! al genoeg gevoerd... Ik blijf het bij American Football houden en ga níet weer de youtube filmpjes posten van de rugby bazen die wel even dachten Football te kunnen spelenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Met bepantsering ja. Rugby is voor de bazen
Maar in het marsen-topic durft hij nog niet te postenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehe, ER heeft zo ook z'n momentjes.. af en toe
Klopt, terwijl ik zijn toestemming zelfs heb gevraagd om dat topic om te vormenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar in het marsen-topic durft hij nog niet te posten
Waterpolo! Dat is voor ECHTE bazenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:52 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik vind honkbal (ik heb eigenlijk alleen maar softbal gespeeld) wel een bazensport vinden.
Dat is eenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:52 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik vind honkbal (ik heb eigenlijk alleen maar softbal gespeeld) wel een bazensport vinden.
Ja, het is wel een beetjequote:Op maandag 2 juli 2012 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is eensport... Heb o.a. de Atlanta Braves - New York Metz gezien. Moment na de 7th inning was wel leuk
Komt door de OP hè...quote:Op maandag 2 juli 2012 23:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Klopt, terwijl ik zijn toestemming zelfs heb gevraagd om dat topic om te vormen
Ik verwacht eerdaags een vloedgolf aan posts van ERquote:
Onderscheid maken tussen Europese sportenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, die discussie heb ik op FOK! al genoeg gevoerd... Ik blijf het bij American Football houden en ga níet weer de youtube filmpjes posten van de rugby bazen die wel even dachten Football te kunnen spelen
OK, van alle Europese sporten is Rugby wel een bazensport
Ik heb in de USA my share of sport gezien, ben blijven hangen bij de Atlanta Falconsquote:Op maandag 2 juli 2012 23:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, het is wel een beetjemaar als je in het veld staat op een leuke positie en je team goed samenwerkt is het vet. Was op de middelbare altijd wel een beetje jammer: werd de bal geslagen, ergens in het achterveld liep er dan een lui meisje sjokkend naar de bal en gooide hem 5 meter verder met een luie gooi in het gras waarna de renner al lang safe was
. Op sportdagen hadden we echter alleen altijd de besten in 1 team
.
Is niet waar hoor. Soccer is behoorlijk aan het opkomen in de USA.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Onderscheid maken tussen Europese sporten
Amerikanen willen gewoon niet snappen dat voetbal gespeeld dient te worden met een ronde bal die met de voeten geraakt wordt
Deze meneer heeft niet zoveel verstand van amerikcen voetbalquote:Op maandag 2 juli 2012 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb in de USA my share of sport gezien, ben blijven hangen bij de Atlanta Falcons
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, C4 kon de OP niet veranderen jammergenoeg
Ik weet 't niet, of het kon niet geruisloos zonder gevolgen ofzo. C4 zal er wel een reden voor hebben gehad, ik heb het hem nog specifiek gevraagd.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik dacht dat een modje altijd de OP kon veranderen
het heet voetbal/football, geen soccerquote:Op maandag 2 juli 2012 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is niet waar hoor. Soccer is behoorlijk aan het opkomen in de USA.
Maar het is m.i. niet zo verwonderlijk dat de Amerikanen meer hebben met sporten die afgeleid zijn van Britse sporten.
Vertel het haar, vertel het haar!!!111quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:00 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
het heet voetbal/football, geen soccer!
Ja Ajax of Feyenoord zijn bv. ook van die denderede namen.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
En dan die namen van Amerikaanse sportclubs
San Jose Earthquakes!
Nederlander/Britquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:00 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
het heet voetbal/football, geen soccer!
Gewoon namen die terug te leiden zijn naar de roots van de club jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:01 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja Ajax of Feyenoord zijn bv. ook van die denderede namen.
(Maar weer even normaal)
49'ers van hier, Joe montana nog live zien spelen. En zelf ook nog football gespeeld (amatuer) als wide reciever.
What da fok, dat beginquote:
Wat was Ajax bv. eerst een Griekse club dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Gewoon namen die terug te leiden zijn naar de roots van de club ja
Dat is de haka, traditionele Maori krijger dansquote:
Overal in de wereld jaquote:
Hm, that explains somethingquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:03 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat is de haka, traditionele Maori krijger dans
Lijkt op Ft. Hood.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:04 schreef samthegreat5 het volgende:
Hey Sine, waar is dit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ajax heeft niet altijd Ajax geheten, maar Feyenoord is een beter voorbeeldquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:02 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wat was Ajax bv. eerst een Griekse club dan?
'49 moeten gewoon weer beter wordenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:01 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja Ajax of Feyenoord zijn bv. ook van die denderede namen.
(Maar weer even normaal)
49'ers van hier, Joe montana nog live zien spelen. En zelf ook nog football gespeeld (amatuer) als wide reciever.
Jup, daar zaten ze.quote:
Nederlands of Engels volk?quote:
Ja Jerry rice heeft nooit aan hem kunnen tippen, en ja hoop er ook elk jaar weer op dat ze weerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
'49 moeten gewoon weer beter worden. Joe Montana
quote:
Fucking helllllll. ITS RUBJE AGAIN!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, wou je gewoon ff testen joh.
Dan had je beter plaatjes van Ft. Bragg kunnen plaatsen, kan ik je hoogst waarschijnlijk ook nog zeggen aan welke weg het ligt. Want Ft. Hood komen we haast nooit.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, wou je gewoon ff testen joh.
's Lands trots en bron van infoquote:
Lol, dat gat in de muurquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:10 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik dacht even dat er rechts iemand op z'n kop stond
[ afbeelding ]
Whahaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:12 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja, die met z'n voeten aan die balk hing ofzo
Kwam toevallig dat plaatje op de LMB Facebookpagina tegen, dacht meteen even aan om jouw geheugen te testenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:09 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dan had je beter plaatjes van Ft. Bragg kunnen plaatsen, kan ik je hoogst waarschijnlijk ook nog zeggen aan welke weg het ligt. Want Ft. Hood komen we haast nooit.
Ik vind Eli Manning wel goed spelen, maar die zit voor mij ook bij de verkeerde club.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:07 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja Jerry rice heeft nooit aan hem kunnen tippen, en ja hoop er ook elk jaar weer op dat ze weer
beter worden
Ja, 't gaat snel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, we zijn al weer tig posts verdereven terug lezen hoor.
Jezus, iets later en hij was er geweest..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:15 schreef Sloggi het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ksvogel_v_d_dag.html
Wat een koekwaus.
Ja is niet slecht, maar zo als je al schreef zit hij in de verkeerde club.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind Eli Manning wel goed spelen, maar die zit voor mij ook bij de verkeerde club.
Hij werd net optijd gezekerd jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:21 schreef Sloggi het volgende:
Hij is gezekerd, maar hij had waarschijnlijk toch een flinke klap gemaakt. Sowieso niet handig om te gaan ijsklimmen als de boel zo erg aan het smelten is.
Sprak de leek.
Nico Dijkshoornquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:23 schreef samthegreat5 het volgende:
Hij blijft goed. Vooral z'n Niko Dijkshoorn imitatie.
http://www.dumpert.nl/med(...)in_drie_minuten.html
Als je goed kijkt zie je onder hem nog een touw hangen. Er staat ook een reactie onder van iemand die er wat meer verstand van lijkt te hebben, en hij zou aan het voorklimmen zijn geweest. Hoe dan ook een domme actie, maar minder gevaarlijk dan het lijkt.quote:
Hij blijft er wel lekker rustig onderquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jezus, iets later en hij was er geweest..
Atlanta, GAquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:24 schreef Sine_Pari het volgende:
@MaryMouse, waar heb je in de USA gezeten/gewoond?
De grote FOK! crash? Jaja, Wijnand is een newbquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nico DijkshoornDoordevil vóór de grote FOK! crash
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:27 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
De grote FOK! crash? Jaja, Wijnand is een newb
Dit is mijn enige eckte accountquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]mijn user is jonger dan die van jou hoor
Da's voor Amerikaanse begrippen idd best in de buurt, maar de west kust haal je niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:27 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Oh in de buurt (ongeveer 5 uur rijden)
Ja, inderdaad. Maar op zo'n moment kickt ook adrenaline in en wil je koste wat kost blijven levenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hij blijft er wel lekker rustig onderbeetje grappen met de cameraman enzo.
Ja rij voor werk al zo'n 2 uur, envoor de ILs is het ook zo'n 2 uur. En dan mag ik van geluk spreken (of niet) dat ze in de buurt wonen. En nee, naar TX kan je het met doorrijden in een dag halen, maar in twee weken moet ik naar NV en dat gaat bmooi met het vliegtuigquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Da's voor Amerikaanse begrippen idd best in de buurt, maar de west kust haal je niet.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:29 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dit is mijn enige eckte account
Maar FOK! crash? Is het hier ooit kapot gegaan dan?
Zijn jullie al zo lang lid op FOK?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Moest even zoeken want de posts van vóór de crash zijn er niet meer, maar vond dit Tong80 pareltje Haal hier herinneringen op aan de grote Fok! -crash in 2001.
Oh toenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Moest even zoeken want de posts van vóór de crash zijn er niet meer, maar vond dit Tong80 pareltje Haal hier herinneringen op aan de grote Fok! -crash in 2001.
Nope, geregistreerd op: vrijdag 9 januari 2009 @ 00:53quote:
Gelul, de (mensen) wereld is nog nooit onschuldig geweest.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Oh toenDas nog van voor 11 september 2001 joh. Toen de wereld nog onschuldig was
![]()
Niet lid, wel lurkenquote:
Vandaar ook de emoticon erachterquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:39 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Gelul, de (mensen) wereld is nog nooit onschuldig geweest.
Heb een tijd een klus in Birmingham, Al gehad, gewoon 2,5 uur rijden. Op en neer. Gainesville, FL was aanrijden en hotel pakken gelukkig. Verdere plaatsen vliegen en hotel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:33 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja rij voor werk al zo'n 2 uur, envoor de ILs is het ook zo'n 2 uur. En dan mag ik van geluk spreken (of niet) dat ze in de buurt wonen. En nee, naar TX kan je het met doorrijden in een dag halen, maar in twee weken moet ik naar NV en dat gaat bmooi met het vliegtuig
Precies, NV word wel leuk trouwens, krijg vlucht en hotel betaald, en lekker gratis drinken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb een tijd een klus in Birmingham, Al gehad, gewoon 2,5 uur rijden. Op en neer. Gainesville, FL was aanrijden en hotel pakken gelukkig. Verdere plaatsen vliegen en hotel.
Nog steeds aan het emmeren met die knie?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:43 schreef samthegreat5 het volgende:
Morgen even rennen bij de fysio. Hij wou zien hoe ik m'n voeten neerzette.
Yes sir.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nog steeds aan het emmeren met die knie?
C4 ook erg lang geloof ikquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:45 schreef Sloggi het volgende:
Volgens mij loopt AchJa hier het langst rond.
Mja echt een lijdensweg hoor. Sowieso is hardlopen niet al te best voor je knieën, zachtjes gezegdquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Yes sir.
Tape erop en ging goed vorige keer met lopen, kwam weer een beetje op tempo: 5.5 km in onder 30 minuten. Die tape moet vernieuwd worden om de zoveel dagen + moet een tijd erop blijven om m'n knieschijf aan te wennen zich weer fatsoenlijk te gedragen.
Zo te zien aan AchJa's UserId is die er een van vóór de Crash.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:45 schreef Sloggi het volgende:
Volgens mij loopt AchJa hier het langst rond.
C4 komt graag ouder over dan hij isquote:
Gaat wel over volgens mij, ik kon de vorige keer gewoon lekker doorlopen al. En hij vond ook dat mijn knieën er goed uitzagen, spierkracht bovengemiddeld enzo. Dus komt goedquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:48 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Mja echt een lijdensweg hoor. Sowieso is hardlopen niet al te best voor je knieën, zachtjes gezegd
Oh moet ik meteen aan een slapmaat hier denken. PFC in de NG haalde zijn APFT niet, en zijn readiness SGT, vroeg aan mij of ik met de kerel wou werken omdat hij bij mij uit de buurt kwam.Buiten dat de gast volzat met uitlul smoesjes waarom hij iets niet kon, en een lui flikker washad hij ook nog eens een probleem met rennen. Hij maakte namelijk veel te kleine pasjes en liep op zijn tenen. Ik probeerde met hem er aan te werken maar, hij bleef het doen (uit pure domheid/luiheid) vroeg ik hem eens waarom hij het bleef doen. De beste uitlul smoes die ik die dag hoorde was, "Ik denk dat het de schuld van m'n moeder is, want toen ze zwanger was liep ze altijd op naald haakjes.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:43 schreef samthegreat5 het volgende:
Morgen even rennen bij de fysio. Hij wou zien hoe ik m'n voeten neerzette.
lolquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:51 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Oh moet ik meteen aan een slapmaat hier denken. PFC in de NG haalde zijn APFT niet, en zijn readiness SGT, vroeg aan mij of ik met de kerel wou werken omdat hij bij mij uit de buurt kwam.Buiten dat de gast volzat met uitlul smoesjes waarom hij iets niet kon, en een lui flikker washad hij ook nog eens een probleem met rennen. Hij maakte namelijk veel te kleine pasjes en liep op zijn tenen. Ik probeerde met hem er aan te werken maar, hij bleef het doen (uit pure domheid/luiheid) vroeg ik hem eens waarom hij het bleef doen. De beste uitlul smoes die ik die dag hoorde was, "Ik denk dat het de schuld van m'n moeder is, want toen ze zwanger was liep ze altijd op naald haakjes.
Ik had ook zo'n figuur in mijn hockeyteam, te korte achillespees. Die had ook oudersquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:51 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Oh moet ik meteen aan een slapmaat hier denken. PFC in de NG haalde zijn APFT niet, en zijn readiness SGT, vroeg aan mij of ik met de kerel wou werken omdat hij bij mij uit de buurt kwam.Buiten dat de gast volzat met uitlul smoesjes waarom hij iets niet kon, en een lui flikker washad hij ook nog eens een probleem met rennen. Hij maakte namelijk veel te kleine pasjes en liep op zijn tenen. Ik probeerde met hem er aan te werken maar, hij bleef het doen (uit pure domheid/luiheid) vroeg ik hem eens waarom hij het bleef doen. De beste uitlul smoes die ik die dag hoorde was, "Ik denk dat het de schuld van m'n moeder is, want toen ze zwanger was liep ze altijd op naald haakjes.
quote:
Deze eikel had niks aan zijn poten. Kon verdomme in ACU rondjes om hem rennen terwijl hij zijn PT uniform aanhad. En dat terwijl de eikel half zo oud was als ik. Heb hem toen door zijn CO ook zijn rang laten weg nemen. Jammer genoeg kon de NG hem niet uit dienst vflikkeren, want dan zouden ze niets meer overhouden (want dan moest er nog een heel stel uit gedondered worden).quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:56 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik had ook zo'n figuur in mijn hockeyteam, te korte achillespees. Die had ook ouders![]()
![]()
Met onderbrekingen (uitzendingen, campaigns etc.) zo een 20 jaarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hoe lang zit jij al in de US???
Je gaat me toch niet vertellen dat jij als een baby slaaptquote:
Benauwdquote:
Quotum halen mag niet meer, zal veel meer om een state trooper gaan die je van zijn verveling hebt verlost voor een paar minuten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 04:36 schreef Royyy het volgende:
Godver... ik had het ook kunnen verwachten... In the middle of nowhere in Nevada staat er één bosje struiken in de woestijn. Ik rijd er langs en meteen zie ik zwaailichten in m'n achteruitkijkspiegel verschijnen.. 5 mijl per uur te snel op een compleet verlaten rechte weg in de woestijn. Moest er zeker weer een z'n quotum halen
Dit account is van vlak na de crash.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo te zien aan AchJa's UserId is die er een van vóór de Crash.
Voor Fok kende ik hem nog uit de nieuwsgroepen, toen die nog hoofdzakelijk gebruikt werden als messageboard...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nico DijkshoornDoordevil vóór de grote FOK! crash
Ja was inderdaad een state trooper. Meer dan 60 mijl van het dichtstbijzijnde gehucht af, op een weg waar je eens om het kwartier ofzo een andere auto langs ziet komen... kan me voorstellen dat die zich aan het vervelen was.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 05:36 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Quotum halen mag niet meer, zal veel meer om een state trooper gaan die je van zijn verveling hebt verlost voor een paar minuten.
Dat is mijn ervaring over het algemeen ook, maar ook daar heb je exemplaren rondlopen die zichzelf iets te belangrijk vinden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:34 schreef Pumatje het volgende:
Dacht dat amerikaanse agenten stuk coulanter waren.
Volgens die agent reed ik 79, 75 na correctie. De boete voor die 5 mph in een rural area zelf is maar $25. Maar er komen ook nog eens 3 verschillende soorten administrative fees bij, waardoor het totaal $72 isquote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:59 schreef Druid het volgende:
Nine you're fine, ten you're mine heb ik daar wel eens gehoord. Geen idee of dat ook echt een regel is, maar ik hou 'm zelf wel aan, en ben nog nimmer aangehouden.
in de rechtzaal... daar moet je blij mee zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:49 schreef Pumatje het volgende:
Volgens mijn vriendin is het in ieder geval in Oregon zo dat als je aan wordt gehouden voor een snelheidsovertreding die niet zo gek hard is ze je vaak laten gaan met een waarschuwing.
Zo niet, moet je voorkomen. Hoe dan ook..en dat in de rechtzaal de boete tot stand komt. Die valt altijd wel wat lager uit als je schuld bekent en dat zoiezo de prijzen niet zo achterlijk hoog zijn.
Ze heeft echt een enorme hekel aan Nederlandse politie.
Zonder dat ik daar iets aan kan doen.. goed he.
Ze begrjip die lui in enkele maanden al.
Whehe als je 08000124 googlet kom je bij Skincare ofzoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:21 schreef samthegreat5 het volgende:
Die wachtmuziekjes bij 0800-0124 zijn echt top-notch..
Oh, verkeerde nummer.. ik word zo teruggebeld![]()
quote:Gepubliceerd:
Laatste update: 3 juli 2012 11:25
3 juli 2012 11:45
Deel:
TW
FB
Hernandez en Kortenoeven stappen uit PVV-fractie
DEN HAAG - Tweede Kamerleden Marcial Hernandez en Wim Kortenoeven stappen per direct uit de PVV-fractie.
Foto: NU.nl
Dat hebben zij dinsdag bevestigd tegen NU.nl.
In een persconferentie zei Hernandez: "Alles draait om Geert Wilders en hij houdt met niemand rekening. Hij beslist en speelt met toekomst en levens van hem toegewijde mensen."
Vlak daarvoor presenteerde PVV-leider Geert Wilders het verkiezingsprogramma van zijn partij.
Wilders zelf zei van niks te weten. De partij maakt vrijdag de kandidatenlijst voor de verkiezingen bekend. "Ik vermoed dat mensen anticiperen op het uitkomen van de lijst."
Volgens Wilders is het verkiezingsprogramma "in een uitgebreide fractievergadering besproken. Het is unaniem aanvaard."
Halfuurtje
Maar Hernandez zegt "vele slapeloze nachten" te hebben gehad toen de fractie twee weken geleden het conceptverkiezingsprogramma mocht inzien. Dat deed voor hem de emmer overlopen. "We mochten het allemaal een halfuurtje inkijken en uitsluitend zeggen wat we ervan vonden. Wie een kritische noot durfde te plaatsen, werd afgewimpeld."
Volgens Hernandez heeft de fractie Wilders gezegd dat sowieso de helft van het programma niet kon en niet uitvoerbaar was.
Zo werd volgens hem "voor 600 miljoen euro aan bezuinigingen op Defensie ingevoegd". Daarop zou Fleur Agema hebben gezegd: "Waarom heffen we de luchtmacht niet meteen op?"
Catshuis
Volgens Hernandez wist de fractie ook niets van de breuk in het Catshuis. "Er was zelfs geen mailtje of sms'je, behalve een mail van de fractiesecretaris om met spoed naar Den Haag te komen."
Terwijl volgens Hernandez alles eerst met de fractie overlegd zou worden. "Een paar dagen later hebben meerdere PVV'ers letterlijk op elkaar schouders zitten te huilen, vanwege deze schoffering van Wilders."
Volg reacties op dit nieuws op Twitter via NUlive
Goed ideequote:
Mijn 1e hit is anders:quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:33 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Whehe als je 08000124 googlet kom je bij Skincare ofzo
Hadden geen beter moment kunnen kiezen m.i., Wilders is de news cycle volledig kwijtgeraakt hierdoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Nu krijg je weer die moedige opgestapte kamerleden die nu ineens eerlijk zijn en vertellen wat ze echt denken
Neen, datum prikken voor opkomst AMO kon nog niet daar gebeuren bij mij aangezien ze nog met m'n VO bezig waren. Half Juni zou ik telefoon krijgen, geen telefoon gekregen.quote:
Defensie.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:01 schreef samthegreat5 het volgende:
Half Juni zou ik telefoon krijgen, geen telefoon gekregen.
Ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:44 schreef Sloggi het volgende:
Kamermeerderheid tegen JSF. Ik weet niet of ik er rouwig om moet zijn.
Eurofighter is ook wel tofquote:
Geen JSF betekent waarschijnlijk nieuwe F16's. Daar zullen minder snel onvoorziene kosten bij komen.quote:
Nieuwe F16's betekend...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Geen JSF betekent waarschijnlijk nieuwe F16's. Daar zullen minder snel onvoorziene kosten bij komen.
net zo sterk als bij stilstaand, of het blijft zitten is een andere vraag.quote:
Daarom.....Eurofighterquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:49 schreef samthegreat5 het volgende:
Hm, kiezen tussen 2 kwaden: meer maar outdated fighters vs weinig maar wel redelijk moderne alleskunners en in niets uitblinkende toestellen.
U heeft een auto gekocht?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:56 schreef m.k het volgende:
Esses als je een groene BMW 318 ziet rijden, gaarne tussen de vingers door laseren
neenquote:
Ik laser niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:56 schreef m.k het volgende:
Esses als je een groene BMW 318 ziet rijden, gaarne tussen de vingers door laseren
die discussie word hier wel vaker gehouden.quote:
Ze liegt, soms beweerd Esses ook een man te zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:13 schreef m.k het volgende:
[..]
die discussie word hier wel vaker gehouden.
De vraagtekens komen door coderingquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:32 schreef paintmeester het volgende:
Die lui hadden beter op moeten letten bij de lessen Nederlands. Mijn ogen...
Dan nogquote:
Ja er zit wel een kern van waarheid in, dat banken bv met jou en andermans geld speculeren om een zo groot mogelijke winst te makken voor de aandeel hebbers. Maar kom opzeg, dat wist neusje natuurlijk ook al voordat hij die hypotheek afsloot. Zou een lekkere klote boel worden waneer je omdat je het ergens niet (meer) mee eens bent je contract/afspraken niet na te komen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:45 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ben het niet vaak met iemand eens, maar na dat stuk gelezen te hebben moet ik bekennen dat er wel een kern van waarheid inzit. De macht van de banken sector is veels te groot.
Dat de banken (en andere financiële instellingen) veel invloed hebben op onze maatschappij en economie is een feit, maar kom op zeg...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:45 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ben het niet vaak met iemand eens, maar na dat stuk gelezen te hebben moet ik bekennen dat er wel een kern van waarheid inzit. De macht van de banken sector is veels te groot.
Profiteurs noem ik dit soort lui.quote:Het laat zich raden wat onze visie is op de gezondheidszorg, het onderwijs en religie, maar vooral wat het antwoord volgens ons is op ‘wie ben ik’. Er is veel meer te vertellen over de dissonante manier van leven, met alle arrogantie van dien, die wij mensen erop nahouden. Een manier van leven die ons gevangen houdt, de illusie van enige vooruitgang creëert en ons afhankelijk maakt van anderen.
Dat ben ik met je eens. Je kunt je niet zomaar verschuilen achter je eigen principes nadat je getekend hebt voor een hypotheek.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:49 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja er zit wel een kern van waarheid in, dat banken bv met jou en andermans geld speculeren om een zo groot mogelijke winst te makken voor de aandeel hebbers. Maar kom opzeg, dat wist neusje natuurlijk ook al voordat hij die hypotheek afsloot. Zou een lekkere klote boel worden waneer je omdat je het ergens niet (meer) mee eens bent je contract/afspraken niet na te komen.
Precies!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat de banken (en andere financiële instellingen) veel invloed hebben op onze maatschappij en economie is een feit, maar kom op zeg...
[..]
Profiteurs noem ik dit soort lui.
Zoals ik al tegen Sine schreef, dat maakt mij dus een dubbel gevoel hebben bij het lezen van dat artikelquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat de banken (en andere financiële instellingen) veel invloed hebben op onze maatschappij en economie is een feit, maar kom op zeg...
[..]
Profiteurs noem ik dit soort lui.
Wat nu principes, neusje doet lekker zielig, rot op na een onbewoond eiland zo alos M&M al zei, en bedruip jezelf.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Je kunt je niet zomaar verschuilen achter je eigen principes nadat je getekend hebt voor een hypotheek.
Dat maakt het dus tegelijkertijd zo wrang.
Zoals iemand al schreef in de comments, ga lid worden van de Amish. Maar of je dat wil........quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:53 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wat nu principes, neusje doet lekker zielig, rot op na een onbewoond eiland zo alos M&M al zei, en bedruip jezelf.
Maar een dubbel gevoel hebben is m.i. iets anders dan het wrang vindenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zoals ik al tegen Sine schreef, dat maakt mij dus een dubbel gevoel hebben bij het lezen van dat artikel
Mij gaat het niet om dat gezin hoor. Ze hebben een contract getekend, en klaar. Daar zit je aan vast met de nodige verplichtingen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar een dubbel gevoel hebben is m.i. iets anders dan het wrang vinden
Bijna helemaal met je eens, behalve het failliet laten gaan van de rotte banken die zichzelf niet kunnen bedruipen. Mijn geld staat op de bank, en heb ik niet in een oude sok onder het matras liggen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mij gaat het niet om dat gezin hoor. Ze hebben een contract getekend, en klaar. Daar zit je aan vast met de nodige verplichtingen.
Maar dat wrange gevoel/dubbele, dat is de macht van de banken. De banken, met noodsteun van de overheid, dus ook belastinggeld, overeind gehouden, die zetten tegenwoordig wel veel gezinnen in een wurggreep.
Mijn inziens, rotte banken die zichzelf niet kunnen bedruipen, laat ze maar failliet gaan. Daar moet geen belastinggeld aan verspild worden. Dat heet ook zelfredzaamheid, en duurzaamheid.
hehequote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:57 schreef Sine_Pari het volgende:
Zullen wel weer van het type "occupy wallstreet" zijn. Mischien kunnen ze naar Noord Korea, waar ze een communistisch systeem hebben en niet een kapitalistisch. Daar is iedereen gelijk. Oh shit ik vergaat dat ze daar aan het Orwellse animal farm doen, iedereen is gelijk, enkel een paar zijn gelijker dan de rest.
Dat heb je geheel zelf in de hand, in landen waar ze een comministisch systeem hebben (hadden) kan je enkel met veel geluk wat worden als je doet wat de partij zegt. Hier maakt je aanhang van partij bv. geen reet uit.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe
Nee, maar dat hebben we nu ook al hoor, en dat in onze moderne westerse wereld. De een is soms meer waard dan de ander.
Dat had ik gelezen.Dat hadden ze, als ze deze kijk op de wereld/hun leven hanteren, ook 8 maanden geleden kunnen doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:01 schreef Esses het volgende:
Als jullie het nog even opnieuw lezen, de familie heeft hun huis zelf te koop gezet. Dus het is niet zo dat ze de gevolgen niet accepteren.
Heb ik gelezen, maar ze hebben wel 8 maanden hun hypoteek niet betaald en komen nu met zo een lul brief aanzetten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:01 schreef Esses het volgende:
Als jullie het nog even opnieuw lezen, de familie heeft hun huis zelf te koop gezet. Dus het is niet zo dat ze de gevolgen niet accepteren.
Dus toch een stukje eigen belangquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bijna helemaal met je eens, behalve het failliet laten gaan van de rotte banken die zichzelf niet kunnen bedruipen. Mijn geld staat op de bank, en heb ik niet in een oude sok onder het matras liggen.
Zeker ook eigenbelang, ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dus toch een stukje eigen belang
Nee, ik blijf erbij, indien banken op het punt staan overheidsgeld te willen aanspreken, dan hebben ze iets fout gedaan. Mismanagement dus.
Als een gezin, die niet meer aan de betalingsverplichtingen kan voldoen, ik bedoel dus die gezinnen die buiten hun schuld in bv de shit komen, dan mag je hopen dat de overheid iets voor je doet. Bij de gratie van de ambtenaar dus.
maar oh wee als banken in de shit komen, dan is er een beurs die niet diep genoeg is. Dat vind ik dus erg fout.
Klopt, helaas wel. Echter, vergeet niet dat we in elk land een ander soort sociaal opvangnet hebben. In Nederland was die best prima. Maar als je door weet ik veel wat noodgedwongen aanspraak moet maken op steun, dan moet je letterlijk hemel en aarde verzetten om ook maar enige aanspraak daarom te kunnen maken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:01 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dat heb je geheel zelf in de hand, in landen waar ze een comministisch systeem hebben (hadden) kan je enkel met veel geluk wat worden als je doet wat de partij zegt. Hier maakt je aanhang van partij bv. geen reet uit.
Klopt. Mismanagement mag véél zwaarder bestraft worden, met name als er belastinggeld in het geding is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zeker ook eigenbelang, ja.
Ik persoonlijk ben van mening dat de bankmanagers die voor het mismanagement hebben gezorgd persoonlijk moeten kunnen worden aangepakt. Nu krijgen ze meestal nog nota bene een gouden handdruk mee, terwijl hun personeel in de WW terecht komt.
De (westerse) wereld is niet perfect, en gelijke monniken, gelijke kappen gaat dus niet op. Daarboven moet je niet uit het oog verliezen dat juist door zulke geitenwollen sokken breiers banken (die ook verplichtingen hebben), in de problemen kunnen komen. En dat als een bank over de kop gaat, er vaak duizende mensen oder moeten leiden. Ook zijn mensen die een hypoteek afsluiten vaak zelf de schuld, neem maar eens voorbeelden als ver boven hun inkomen een hypoteek nemen, dubbele hypoteek nemen etc.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dus toch een stukje eigen belang
Nee, ik blijf erbij, indien banken op het punt staan overheidsgeld te willen aanspreken, dan hebben ze iets fout gedaan. Mismanagement dus.
Als een gezin, die niet meer aan de betalingsverplichtingen kan voldoen, ik bedoel dus die gezinnen die buiten hun schuld in bv de shit komen, dan mag je hopen dat de overheid iets voor je doet. Bij de gratie van de ambtenaar dus.
maar oh wee als banken in de shit komen, dan is er een beurs die niet diep genoeg is. Dat vind ik dus erg fout.
Ja Nederland heeft eind 60'tiger begin 70'tiger jaren (net als veel andere Europese landen) de gastarbeiders het land ingehaald om de aow, uitkeringen, ziekenfonds etc te kunnen betalen, en nu merkt men dat het enkel een lap middel was. Want de gastarbeiders die bleven hebben nu ook recht op aow, uitkeringen, ziekenfonds, etc. Eens is het geld op.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt, helaas wel. Echter, vergeet niet dat we in elk land een ander soort sociaal opvangnet hebben. In Nederland was die best prima. Maar als je door weet ik veel wat noodgedwongen aanspraak moet maken op steun, dan moet je letterlijk hemel en aarde verzetten om ook maar enige aanspraak daarom te kunnen maken.
En geloof me, helaas gebeurd dat steeds meer.
Ik heb het dus nadrukkelijk niet over mensen die boven hun stand leven en alles maar op de pof kopen en zodoende in de shit komen. Die mogen wat mij betreft verrekken. Daar is dat sociale vangnet niet voor bedoeld.
Geen enkel systeem is perfect.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:08 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
De (westerse) wereld is niet perfect, en gelijke monniken, gelijke kappen gaat dus niet op. Daarboven moet je niet uit het oog verliezen dat juist door zulke geitenwollen sokken breiers banken (die ook verplichtingen hebben), in de problemen kunnen komen. En dat als een bank over de kop gaat, er vaak duizende mensen oder moeten leiden. Ook zijn mensen die een hypoteek afsluiten vaak zelf de schuld, neem maar eens voorbeelden als ver boven hun inkomen een hypoteek nemen, dubbele hypoteek nemen etc.
Tja, of men stopt met niet nuttige overheids projecten. Té veel, in Nl altnans, die miljarden hebben gekost vanwege het zgn. prestige.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:12 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja Nederland heeft eind 60'tiger begin 70'tiger jaren (net als veel andere Europese landen) de gastarbeiders het land ingehaald om de aow, uitkeringen, ziekenfonds etc te kunnen betalen, en nu merkt men dat het enkel een lap middel was. Want de gastarbeiders die bleven hebben nu ook recht op aow, uitkeringen, ziekenfonds, etc. Eens is het geld op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |