SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicreeks: DEF SC
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:15 schreef Schild het volgende:
Wijnand hoe is 't eigenlijk met je keuring? Al bij 't CMH geweest?
Hoezo, alles weer om niet te verklaren redenen weer afgesloten?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:23 schreef Erasmo het volgende:
Avond. De haven is nu officieel een parkeerhel
Die torren moeten niet zo zeuren...quote:Op maandag 2 juli 2012 21:30 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Zo mag het toch niet meer genoemd worden?
Ja maar dan moet je wel eerst langs het MBKquote:Op maandag 2 juli 2012 21:40 schreef AchJa het volgende:
@Vlootbalen,
Kom je als militair nog het Maaskamp op?
Oh, met pasje zwaaien en klaar dus.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:48 schreef Erasmo het volgende:
Ja maar dan moet je wel eerst langs het MBK
Of tactisch verplaatsen. Risk is toch te leuk.quote:
Als je dichtbij de haven wil parkeren voor de vlootdagen moet je je auto op fort harssens neerzetten, dichterbij dan Maaskamp. En geen MBK, alleen slagbomen.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:40 schreef AchJa het volgende:
@Vlootbalen,
Kom je als militair nog het Maaskamp op?
Of je flasht je pasje en je rijd door (Y)quote:Op maandag 2 juli 2012 22:23 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Als je dichtbij de haven wil parkeren voor de vlootdagen moet je je auto op fort harssens neerzetten, dichterbij dan Maaskamp. En geen MBK, alleen slagbomen.
sukkel.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:25 schreef m.k het volgende:
Wil je een steentje tussen je schoenprofiel weg halen, trap je gewoon ff je duimnagel in tweeën![]()
Och meisie tochquote:Op maandag 2 juli 2012 22:25 schreef m.k het volgende:
Wil je een steentje tussen je schoenprofiel weg halen, trap je gewoon ff je duimnagel in tweeën![]()
Op Maaskamp gaan ze moeilijk doen.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:25 schreef Esses het volgende:
[..]
Of je flasht je pasje en je rijd door (Y)
Moeten ze dan eens proberen :pquote:Op maandag 2 juli 2012 22:30 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Op Maaskamp gaan ze moeilijk doen.
Noemt hij mij een sukkelquote:
Sukkelquote:
Triangel jostiequote:
Ook nog een optie ja. De MOC bedoel je toch?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:23 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Als je dichtbij de haven wil parkeren voor de vlootdagen moet je je auto op fort harssens neerzetten, dichterbij dan Maaskamp. En geen MBK, alleen slagbomen.
Terrein naast de TESO, wel een klein stukje lopen naar de NH, maar je kunt iig knap je auto kwijtquote:Op maandag 2 juli 2012 22:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ook nog een optie ja. De MOC bedoel je toch?
Hoe duur kost een duikboot?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:44 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Mooi, nog iets wat je wilt weten nu we toch bezig zijn?
We hebben het over hetzelfde.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:47 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Terrein naast de TESO, wel een klein stukje lopen naar de NH, maar je kunt iig knap je auto kwijt
Hoe veel kost een duikboot? ofquote:
Ga je je duikboot verkopen?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoe veel kost een duikboot? of
Hoe duur is een duikboot?![]()
Nieuw of 2e hands?
Gewoon de Marineclub dusquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:59 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Gewoon de Marineclub dus
Waar ik lui om 12:00 al zie tippelen en vervolgens lachend in de auto zie stappen
Wij noemden het altijd de MOC. Goed eten en drinken daar.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:59 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Gewoon de Marineclub dus
Waar ik lui om 12:00 al zie pimpelen en vervolgens lachend in de auto zie stappen
QFIGOquote:Op maandag 2 juli 2012 22:59 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Gewoon de Marineclub dus
Waar ik lui om 12:00 al zie pimpelen en vervolgens lachend in de auto zie stappen
Nah, wilde er vier jaar terug een kopen op ebay, maar won de staatsloterij niet.quote:
Zekerquote:Op maandag 2 juli 2012 23:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wij noemden het altijd de MOC. Goed eten en drinken daar.
Zonde van het geld, kan je leukere dingen mee doenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, wilde er vier jaar terug een kopen op ebay, maar won de staatsloterij niet.
Truste!quote:Op maandag 2 juli 2012 23:04 schreef paintmeester het volgende:
Tijd om te snurken morgen weer vroeg naar de smoelsmid
"ik heb zo veel gezopen, ik amper nog een stap verzetten, gelukkig ben ik met de auto.."quote:Op maandag 2 juli 2012 22:59 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Gewoon de Marineclub dus
Ach, zag indertijd een AUS sub op e-bay voorbij komen voor AU $4,900,000.00 leek mij wel leuk om zo'n speeltje te hebben. Toen ik toch de staatsloterij niet won besefte ik dat het nog best lastig zou worden om een crew samen te stellen om met het ding tripjes te makenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:03 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Zonde van het geld, kan je leukere dingen mee doen
Ook bij de Witte Reiger kun je prima eten.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wij noemden het altijd de MOC. Goed eten en drinken daar.
Zo zag ik laatst die bunkerquote:Op maandag 2 juli 2012 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, zag indertijd een AUS sub op e-bay voorbij komen voor AU $4,900,000.00 leek mij wel leuk om zo'n speeltje te hebben. Toen ik toch de staatsloterij niet won besefte ik dat het nog best lastig zou worden om een crew samen te stellen om met het ding tripjes te maken
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoe veel kost een duikboot? of
Hoe duur is een duikboot?![]()
Nieuw of 2e hands?
Ja en je ziet geen moer op zo'n tripjequote:Op maandag 2 juli 2012 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, zag indertijd een AUS sub op e-bay voorbij komen voor AU $4,900,000.00 leek mij wel leuk om zo'n speeltje te hebben. Toen ik toch de staatsloterij niet won besefte ik dat het nog best lastig zou worden om een crew samen te stellen om met het ding tripjes te maken
Als je de Raaf bedoelt, daar kwam ik meer voor de snelle hap en liters bier.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:08 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ook bij de Witte Reiger kun je prima eten.
quote:
Ik gaf 'm dan ook mooi voor.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik ben helemaal geen taal-nazi, maar dit was een inkoppertje
Ach, ik denk dat ik onbewust Das Boot of The Hunt for Red October teveel geromantiseerd hebquote:Op maandag 2 juli 2012 23:18 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja en je ziet geen moer op zo'n tripje
Die types gun ik het vaak wel als ze hun auto tegen een boom parkeren.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
"ik heb zo veel gezopen, ik amper nog een stap verzetten, gelukkig ben ik met de auto.."
Dat denk ik ookquote:Op maandag 2 juli 2012 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat ik onbewust Das Boot of The Hunt for Red October teveel geromantiseerd heb
Precies, als de Nederlanders zo gevoetbald hadden waren ze zeker verder gekomenquote:
Liever een kmar controlequote:Op maandag 2 juli 2012 23:21 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Die types gun ik het vaak wel als ze hun auto tegen een boom parkeren.
Had het vanmiddag opstaan, bij gebrek aan beter.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Houdt DEF ook niet van wielrennen?
Nee, ook daar word je moe van.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Houdt DEF ook niet van wielrennen?
quote:
Ja, ik moest van mijzelf ook weer even mijn mond wassen met zeepwater na mijn laatste post.quote:
Het is geen voetbal hequote:Op maandag 2 juli 2012 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
Mooi, heb ik tenminste hier een rustige thuishaven tijdens het Tour geweld
Er is maar een sport die ik volg en dat is American Footballquote:
Ik ga inderdaad tandjes poetsen. Trustenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, ik moest van mijzelf ook weer even mijn mond wassen met zeepwater na mijn laatste post.
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad tandjes poetsen. Trusten
Gedoseerd een kikje gevenquote:
Dat is toch geen sport manquote:Op maandag 2 juli 2012 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er is maar een sport die ik volg en dat is American Football
Welke NCAA of NFL?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er is maar een sport die ik volg en dat is American Football
Correct, dat zijn gewoon tig gespierde mannen die over elkaar heen duiken in een fumblequote:Op maandag 2 juli 2012 23:41 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat is toch geen sport man
Daar kan ik mij wél in vinden ja.... Vooral als Navy wintquote:Op maandag 2 juli 2012 23:46 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Kijk beide graag, maar de beste game is de Army navy game
Te snel krijgen mensen last van het ER syndroomquote:
Met bepantsering ja. Rugby is voor de bazenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Correct, dat zijn gewoon tig gespierde mannen die over elkaar heen duiken in een fumble
Hehe, ER heeft zo ook z'n momentjes.. af en toequote:Op maandag 2 juli 2012 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Te snel krijgen mensen last van het ER syndroom
Nah, die discussie heb ik op FOK! al genoeg gevoerd... Ik blijf het bij American Football houden en ga níet weer de youtube filmpjes posten van de rugby bazen die wel even dachten Football te kunnen spelenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Met bepantsering ja. Rugby is voor de bazen
Maar in het marsen-topic durft hij nog niet te postenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehe, ER heeft zo ook z'n momentjes.. af en toe
Klopt, terwijl ik zijn toestemming zelfs heb gevraagd om dat topic om te vormenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar in het marsen-topic durft hij nog niet te posten
Waterpolo! Dat is voor ECHTE bazenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:52 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik vind honkbal (ik heb eigenlijk alleen maar softbal gespeeld) wel een bazensport vinden.
Dat is eenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:52 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik vind honkbal (ik heb eigenlijk alleen maar softbal gespeeld) wel een bazensport vinden.
Ja, het is wel een beetjequote:Op maandag 2 juli 2012 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is eensport... Heb o.a. de Atlanta Braves - New York Metz gezien. Moment na de 7th inning was wel leuk
Komt door de OP hè...quote:Op maandag 2 juli 2012 23:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Klopt, terwijl ik zijn toestemming zelfs heb gevraagd om dat topic om te vormen
Ik verwacht eerdaags een vloedgolf aan posts van ERquote:
Onderscheid maken tussen Europese sportenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, die discussie heb ik op FOK! al genoeg gevoerd... Ik blijf het bij American Football houden en ga níet weer de youtube filmpjes posten van de rugby bazen die wel even dachten Football te kunnen spelen
OK, van alle Europese sporten is Rugby wel een bazensport
Ik heb in de USA my share of sport gezien, ben blijven hangen bij de Atlanta Falconsquote:Op maandag 2 juli 2012 23:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, het is wel een beetjemaar als je in het veld staat op een leuke positie en je team goed samenwerkt is het vet. Was op de middelbare altijd wel een beetje jammer: werd de bal geslagen, ergens in het achterveld liep er dan een lui meisje sjokkend naar de bal en gooide hem 5 meter verder met een luie gooi in het gras waarna de renner al lang safe was
. Op sportdagen hadden we echter alleen altijd de besten in 1 team
.
Is niet waar hoor. Soccer is behoorlijk aan het opkomen in de USA.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Onderscheid maken tussen Europese sporten
Amerikanen willen gewoon niet snappen dat voetbal gespeeld dient te worden met een ronde bal die met de voeten geraakt wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |