SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicreeks: DEF SC
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:15 schreef Schild het volgende:
Wijnand hoe is 't eigenlijk met je keuring? Al bij 't CMH geweest?
Hoezo, alles weer om niet te verklaren redenen weer afgesloten?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:23 schreef Erasmo het volgende:
Avond. De haven is nu officieel een parkeerhel
Die torren moeten niet zo zeuren...quote:Op maandag 2 juli 2012 21:30 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Zo mag het toch niet meer genoemd worden?
Ja maar dan moet je wel eerst langs het MBKquote:Op maandag 2 juli 2012 21:40 schreef AchJa het volgende:
@Vlootbalen,
Kom je als militair nog het Maaskamp op?
Oh, met pasje zwaaien en klaar dus.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:48 schreef Erasmo het volgende:
Ja maar dan moet je wel eerst langs het MBK
Of tactisch verplaatsen. Risk is toch te leuk.quote:
Als je dichtbij de haven wil parkeren voor de vlootdagen moet je je auto op fort harssens neerzetten, dichterbij dan Maaskamp. En geen MBK, alleen slagbomen.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:40 schreef AchJa het volgende:
@Vlootbalen,
Kom je als militair nog het Maaskamp op?
Of je flasht je pasje en je rijd door (Y)quote:Op maandag 2 juli 2012 22:23 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Als je dichtbij de haven wil parkeren voor de vlootdagen moet je je auto op fort harssens neerzetten, dichterbij dan Maaskamp. En geen MBK, alleen slagbomen.
sukkel.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:25 schreef m.k het volgende:
Wil je een steentje tussen je schoenprofiel weg halen, trap je gewoon ff je duimnagel in tweeën![]()
Och meisie tochquote:Op maandag 2 juli 2012 22:25 schreef m.k het volgende:
Wil je een steentje tussen je schoenprofiel weg halen, trap je gewoon ff je duimnagel in tweeën![]()
Op Maaskamp gaan ze moeilijk doen.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:25 schreef Esses het volgende:
[..]
Of je flasht je pasje en je rijd door (Y)
Moeten ze dan eens proberen :pquote:Op maandag 2 juli 2012 22:30 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Op Maaskamp gaan ze moeilijk doen.
Noemt hij mij een sukkelquote:
Sukkelquote:
Triangel jostiequote:
Ook nog een optie ja. De MOC bedoel je toch?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:23 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Als je dichtbij de haven wil parkeren voor de vlootdagen moet je je auto op fort harssens neerzetten, dichterbij dan Maaskamp. En geen MBK, alleen slagbomen.
Terrein naast de TESO, wel een klein stukje lopen naar de NH, maar je kunt iig knap je auto kwijtquote:Op maandag 2 juli 2012 22:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ook nog een optie ja. De MOC bedoel je toch?
Hoe duur kost een duikboot?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:44 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Mooi, nog iets wat je wilt weten nu we toch bezig zijn?
We hebben het over hetzelfde.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:47 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Terrein naast de TESO, wel een klein stukje lopen naar de NH, maar je kunt iig knap je auto kwijt
Hoe veel kost een duikboot? ofquote:
Ga je je duikboot verkopen?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoe veel kost een duikboot? of
Hoe duur is een duikboot?![]()
Nieuw of 2e hands?
Gewoon de Marineclub dusquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:59 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Gewoon de Marineclub dus
Waar ik lui om 12:00 al zie tippelen en vervolgens lachend in de auto zie stappen
Wij noemden het altijd de MOC. Goed eten en drinken daar.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:59 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Gewoon de Marineclub dus
Waar ik lui om 12:00 al zie pimpelen en vervolgens lachend in de auto zie stappen
QFIGOquote:Op maandag 2 juli 2012 22:59 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Gewoon de Marineclub dus
Waar ik lui om 12:00 al zie pimpelen en vervolgens lachend in de auto zie stappen
Nah, wilde er vier jaar terug een kopen op ebay, maar won de staatsloterij niet.quote:
Zekerquote:Op maandag 2 juli 2012 23:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wij noemden het altijd de MOC. Goed eten en drinken daar.
Zonde van het geld, kan je leukere dingen mee doenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, wilde er vier jaar terug een kopen op ebay, maar won de staatsloterij niet.
Truste!quote:Op maandag 2 juli 2012 23:04 schreef paintmeester het volgende:
Tijd om te snurken morgen weer vroeg naar de smoelsmid
"ik heb zo veel gezopen, ik amper nog een stap verzetten, gelukkig ben ik met de auto.."quote:Op maandag 2 juli 2012 22:59 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Gewoon de Marineclub dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |