SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HAHA dat was niet eens zo bedoeldquote:.
Overigens, epic TT.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Al die verschillende linkjes leert mij wel dat ik waarschijnlijk een 'zweepslag' voelde tijdens het lopen. Komt ook meer overeen qua omschrijving dan een shin split.quote:De zweepslag dankt zijn naam aan de plotselinge felle pijnscheut die optreed tijdens het moment van ontstaan. Een zweepslag kan een kleine verrekking tot een totale scheur van de spier inhouden.
Een zweepslag kan in alle spieren optreden maar komt het meeste in de kuit en boven beenspieren voor. De scheur zit meestal op de overgang van spier- naar peesweefsel.
Tijdens een activiteit voelt de sporter een plotselinge pijnscheut in de kuit alsof er een hard voorwerp tegen zijn kuit wordt gegooid, daarna is het meestal onmogelijk om door te sporten of om zelfs op het desbetreffende been te staanVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
of, just let it run. Period.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Net terug van hardlopen. Lekker ontspannen weer, nog redelijk wat mensen tegengekomen onderweg, kan je nog wat mensen kijken. Overigens schone straten hier! Denk dat alles geplugd zit![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:03 schreef xFriendx het volgende:
Net terug van hardlopen. Lekker ontspannen weer, nog redelijk wat mensen tegengekomen onderweg, kan je nog wat mensen kijken. Overigens schone straten hier! Denk dat alles geplugd zit
Ecosia
och, ik heb ff een deur in de verf gezet... Ben nu aardig high.... (is krijtbord verf...)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
overmoede humor in de active topic lijst... Bazen topic was datquote:
Ecosia
Hm, ik geloof dat ik maar eens niet ga teruglezen...
Ik heb lekker gelopen, dat was fijn. Ik heb alleen ook epic zitten falen met het instellen van m'n Garmin... De targetsnelheid klopte voor geen meter... Nu ben ik zo dyscalculistisch als de pest (ik kan dus heel slecht rekenen), dus ik ga eens even puzzelen waar ik een fout heb gemaakt met de instellingen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat het vorige topic net dicht was stond die 2e bovenaan, dacht eerst even dat dat het nieuwe topic was.quote:![]()
Iddquote:Op maandag 2 juli 2012 20:05 schreef Jumparound het volgende:
[..]
overmoede humor in de active topic lijst... Bazen topic was dat![]()
![]()
Aai.. Niet zo best. Wanneer heb je dit gehad?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:03 schreef Maraca het volgende:
Al die verschillende linkjes leert mij wel dat ik waarschijnlijk een 'zweepslag' voelde tijdens het lopen. Komt ook meer overeen qua omschrijving dan een shin split.
[..]![]()
Gisterenquote:Op maandag 2 juli 2012 20:06 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Aai.. Niet zo best. Wanneer heb je dit gehad?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:05 schreef Guppyfriend het volgende:
Hm, ik geloof dat ik maar eens niet ga teruglezen...
Ik heb lekker gelopen, dat was fijn. Ik heb alleen ook epic zitten falen met het instellen van m'n Garmin... De targetsnelheid klopte voor geen meter... Nu ben ik zo dyscalculistisch als de pest (ik kan dus heel slecht rekenen), dus ik ga eens even puzzelen waar ik een fout heb gemaakt met de instellingenmoet ik je schema's gaan maken Gup? *grin*
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
schijnt fuszy ook te hebben gehad. Die lag er zes weken uitquote:Op maandag 2 juli 2012 20:03 schreef Maraca het volgende:
Al die verschillende linkjes leert mij wel dat ik waarschijnlijk een 'zweepslag' voelde tijdens het lopen. Komt ook meer overeen qua omschrijving dan een shin split.
[..]. Hoe gaat t nu?
Niet meer actief op Fok!![]()
Laten we hopen van niet want dan ben je weken van huisquote:Op maandag 2 juli 2012 20:03 schreef Maraca het volgende:
[..]![]()
![]()
Nu moet ik alleen nog wel een paar nieuwe schoenen.
Ik denk sterk aan de Nike Lunar Eclipse +2 of de Nike Lunar Glide +4
Iemand die ervaringen weet te delen over deze 2?![]()
Ik denk dat ik de fout al gevonden hebquote:Op maandag 2 juli 2012 20:11 schreef slacker_nl het volgende:
[..]moet ik je schema's gaan maken Gup? *grin*
![]()
Lach maar, ik kan echt heel erg slecht rekenen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ga niet af op ervaringen van een ander. Laat schoenen aanmeten en koop ze niet omdat je merkjesgeil bentquote:Op maandag 2 juli 2012 20:11 schreef Rekkie het volgende:
Iemand die ervaringen weet te delen over deze 2?
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
ik grinnik alleen maarquote:Op maandag 2 juli 2012 20:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de fout al gevonden heb![]()
Lach maar, ik kan echt heel erg slecht rekenenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Rekkiequote:Op maandag 2 juli 2012 20:11 schreef Rekkie het volgende:
Iemand die ervaringen weet te delen over deze 2?.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Wat deze boi zegt. Of zoals Gino Pitermaai het verwoorde: Niets laten merken van merken.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ga niet af op ervaringen van een ander. Laat schoenen aanmeten en koop ze niet omdat je merkjesgeil bent![]()
Als je toch dat geld ervoor wil uitgeven, laat dan je schoenen aanmeten in een goede hardloopwinkel, zoals Runnersworld of Run2Day.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:11 schreef Rekkie het volgende:
Iemand die ervaringen weet te delen over deze 2?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wordt trouwens een leuk loopweekje. Morgen Haarlem - werk, vrijdag met een vriendin lopen in Almere en zondag met twee vrienden in Amsterdam.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Gelukkig heb ik de fout gevonden denk ikquote:Nu moet het goedkomen. Ik ga vast de workout van woensdag instellen.
Ik ben terug!!!quote:Op maandag 2 juli 2012 20:14 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Wat deze boi zegt. Of zoals Gino Pitermaai het verwoorde: Niets laten merken van merken.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
9posts/km, je weet. Posten op hartslag, soms gaan we nog rapper, met intervalposts.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:16 schreef DutchieBre het volgende:
Jezus zeg, jullie topics gaan net zo hard als dat jullie lopen ...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Het is nog te vroeg om iets te roepen daarover. Vooralsnog ga ik ervan uit dat ik zaterdag gewoon mee kan doen.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:10 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Hmmm... Hopen op snel herstel..
En de Ekiden?Ik denk dat ik geluk heb gehad en dat ik alleen maar iets verrekt heb. Dat van die plotselinge pijn en niet meer kunnen lopen is precies wat er zondag gebeurdequote:Op maandag 2 juli 2012 20:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
schijnt fuszy ook te hebben gehad. Die lag er zes weken uit. Hoe gaat t nu?
Idd alsof iemand letterlijk met een zweep sloeg *ril*
Er zijn 'gelukkig' verschillende gradaties. Kan nog wel gewoon lopen en heb alleen nog last van mijn linkerbeen terwijl de pijn gisteren in beide benen zat.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet want dan ben je weken van huis
En ik baalWilde betalen en mijn pinpas doet het niet meer
Zat een klein deukje in (ok, bijna doormidden) maar kan nog wel pinnen en chippen. Maar de eReader vertikt het dus weer
Nou ja, dan maar de diepvriesgroente blijven gebruiken.
Wat klopt hier niet?quote:Zat een klein deukje in (ok, bijna doormidden).
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Dat heb ik gedaan hoor, ik heb zaterdag daar stom in de winkel lopen rennenquote:Op maandag 2 juli 2012 20:14 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Als je toch dat geld ervoor wil uitgeven, laat dan je schoenen aanmeten in een goede hardloopwinkel, zoals Runnersworld of Run2Day.![]()
![]()
Teruglezen = hahaha! Maraca waar woon je ergens? Miss kan ik wat voor je doen? Of anders meer diepvriesveggies halen. Of ijsblokjes in een waterdicht zakje zijn ook een tussenoplossing.Niet meer actief op Fok!![]()
Neequote:
Nou..hij is aardig kapot.. maar niet helemaalquote:
Ik mocht buitenquote:Op maandag 2 juli 2012 20:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan hoor, ik heb zaterdag daar stom in de winkel lopen rennenDie mensen die ik tegenkwam raar kijken toen ik met 2 verschillende schoenen aan het rennen was
![]()
![]()
Ah, en toen had je de keuze tussen die twee? Als ze allebei even goed zijn bevonden door de verkoper daar, gewoon voor de goedkoopste of de mooiste gaanquote:Op maandag 2 juli 2012 20:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan hoor, ik heb zaterdag daar stom in de winkel lopen rennen
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
IK GA ERVOOR! mijn luie kant even opzij gezet om het weer een kwartiertje te proberen
Feyenoord Rotterdam![]()
Hahaha je mocht? Ik moest naar buiten. Van die mensen roepen: Breng je ze wel terug!?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik mocht buitenDie mensen die ik tegenkwam raar kijken toen ik met 2 verschillende schoenen aan het rennen was
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hahaha je mocht? Ik moest naar buiten. Van die mensen roepen: Breng je ze wel terug!?Ik moest eerst voor de camera een paar keer om te kijken of ze wel stevig genoeg waren
![]()
![]()
Hmmmhmmmm iets voor je doenquote:Op maandag 2 juli 2012 20:21 schreef Viking84 het volgende:
Teruglezen = hahaha! Maraca waar woon je ergens? Miss kan ik wat voor je doen?![]()
I see what you did there
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hahaha je mocht? Ik moest naar buiten. Van die mensen roepen: Breng je ze wel terug!?![]()
Het criminele circuit in LWD breidt zich uit met hardlopers. De politie moet nog aan het werk.
![]()
ow ik ken dat soort loopjes.
ik heb dat ook een keer als inpuls gedaan.
ik was toch in de stad en liep binnen bij runnersworld.
schoentje gepast en naar buiten geschopt!
lopen jij!
daar liep ik dan met gloednieuwe sportschoenen, topje met vleermuis mouwen en een gothic lange rok.
tsja flitsend kun je het niet noemen!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:23 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Hmmmhmmmm iets voor je doen![]()
I see what you did there
Ik ook. En wat was ik blij dat die man zei dat ik normaal afzet, zweef en neerkomquote:Op maandag 2 juli 2012 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik moest eerst voor de camera een paar keer om te kijken of ze wel stevig genoeg waren
Er kwamen meerdere schoenen eigenlijk uit... Brooks en Nike (Op de vraag welke van de 2 bovengenoemde dan beter waren, was het antwoord dat het elkaar niet veel maakt)quote:Op maandag 2 juli 2012 20:21 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ah, en toen had je de keuze tussen die twee? Als ze allebei even goed zijn bevonden door de verkoper daar, gewoon voor de goedkoopste of de mooiste gaan
Dat neemt nog niet weg dat ik graag ervaringen hoor met mensen die beide kennen of 1 van de 2.
Het zal mijn keuze niet kunnen beïnvloeden omdat ik nog steeds in de orientatie fase zit. Zie het als leesvoer.![]()
Dat zeiden ze bij mij nietquote:Op maandag 2 juli 2012 20:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ook. En wat was ik blij dat die man zei dat ik normaal afzet, zweef en neerkom
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
'De dader loopt op twee verschillende schoenen'quote:Op maandag 2 juli 2012 20:24 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]![]()
Het criminele circuit in LWD breidt zich uit met hardlopers. De politie moet nog aan het werk.
Lief van jequote:Op maandag 2 juli 2012 20:21 schreef Viking84 het volgende:
Teruglezen = hahaha! Maraca waar woon je ergens? Miss kan ik wat voor je doen? Of anders meer diepvriesveggies halen. Of ijsblokjes in een waterdicht zakje zijn ook een tussenoplossing.Maar het komt wel goed
Alleen zou ik willen dat mijn "annu nu" bank iets moderner was. Postzegels? Wasda?
Zodanig dat het Fierljep squadron moet uitrukken.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:26 schreef justmattie het volgende:
[..]
'De dader loopt op twee verschillende schoenen'![]()
jij spoort op andere vlakken dan weer nietquote:Op maandag 2 juli 2012 20:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ook. En wat was ik blij dat die man zei dat ik normaal afzet, zweef en neerkom
Zo, speciaal voor de sportarts mn beentjes geschoren. Of moet dit ook onder een spoiler?
Die zijn vriendelijker dan het Kaatssquadronquote:Op maandag 2 juli 2012 20:27 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Zodanig dat het Fierljep squadron moet uitrukken.Wat did I doquote:Op maandag 2 juli 2012 20:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
jij spoort op andere vlakken dan weer niet
Zo, speciaal voor de sportarts mn beentjes geschoren. Of moet dit ook onder een spoiler?
![]()
Vrouwenbenen horen altijd glad te zijn![]()
Dat gebeurt alleen bij speciale gelegenheden?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
![]()
![]()
pics!quote:Op maandag 2 juli 2012 20:30 schreef Viking84 het volgende:
Nee hoor één of twee keer per week maar nu speciaal voor morgen bewaard![]()
![]()
Hmmmm gladde vrouwenbenenquote:Op maandag 2 juli 2012 20:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben daar te lui voorquote:Op maandag 2 juli 2012 20:30 schreef Viking84 het volgende:
Nee hoor één of twee keer per week maar nu speciaal voor morgen bewaard![]()
Epileren ftw
![]()
![]()
Nu durf ik niet meer voor een loopanalyse te gaan hoor, volgens mij ren ik echt als een idioot
Voorlopig zitten er ook nog geen nieuwe schoenen in, ivm verhuizing niet zoveel geld over, en als ik nieuwe schoenen ga kopen wil ik het natuurlijk goed doen![]()
![]()
Slaap lekker!quote:Op maandag 2 juli 2012 20:33 schreef CantFazeMe het volgende:
Goede nachtrust en tot morgen iedereen.
Even iets off topic
Naar aanleiding van wat STING in het begin postte. Zijn er mensen die hier bloed geven? Een vriend van me doet het wel. Ik zou het ook wel (eens) willen doen. Maar die naalden lijkt me niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
Slaap lekker!
Even iets off topic
Naar aanleiding van wat STING in het begin postte. Zijn er mensen die hier bloed geven? Een vriend van me doet het wel. Ik zou het ook wel (eens) willen doen. Maar die naalden lijkt me nikshttp://www.sanquin.nl/bloed-geven/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leef je uit.![]()
Nieuwe pas aangevraagdBankmedewerkster moest lachen om mijn omschrijving van de pas in huidige staat
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:36 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
http://www.sanquin.nl/bloed-geven/
leef je uit.quote:Donortest
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Je hebt je (nog) niet aangemeld als donor.
Wil je meer weten over het donorschap? Surf eens rond op onze website.
Wil je je aanmelden als nieuwe donor? Vul dan het aanmeldformulier in.Ze willen nu al van alles van me weten
Nadeel van epileren vind ik dat je je haren eerst moet laten groeien, loop je dan (of ik in mijn geval) met een zwarte mat op je benenquote:![]()
![]()
'.... Nou, hij is een beetje opgevouwen. Kent u postzegels nog? Die plakkers van vroeger? Daar zou ie nu onder verdwijnen. Tevens bevat de chip volgens mij zoveel roest dat ik em alleen nog kan gebruiken waar de wind niet waait anders waaien de korrels weg....'quote:Op maandag 2 juli 2012 20:36 schreef Maraca het volgende:
Nieuwe pas aangevraagdBankmedewerkster moest lachen om mijn omschrijving van de pas in huidige staat
![]()
[..]
Slaap lekker!
Even iets off topic
Naar aanleiding van wat STING in het begin postte. Zijn er mensen die hier bloed geven? Een vriend van me doet het wel. Ik zou het ook wel (eens) willen doen. Maar die naalden lijkt me niksHet stelt echt niets voor, ik voel de naalden nooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon doen![]()
![]()
[..]
Slaap lekker!
Even iets off topic
Naar aanleiding van wat STING in het begin postte. Zijn er mensen die hier bloed geven? Een vriend van me doet het wel. Ik zou het ook wel (eens) willen doen. Maar die naalden lijkt me niksIk geef ook bloedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De naald is best stevig, maar ze prikken goed en dan voel je er nauwelijks iets van. Daarbij, donatie van volbloed duurt helemaal niet lang. Minuutje of 7, dan ben je een halve liter lichter en kan de naald er alweer uit. Gewoon niet naar kijken, boekje lezen en je merkt er bijna niks van.
Overigens: niet sporten na het doneren! Minimaal 24 uur wachten.
En gratis check ja![]()
Maar als je ook maar enigszins denkt dat je risico gelopen hebt, mag je niet geven en kan je die check dus wel op je buik schrijven
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
'.... Nou, hij is een beetje opgevouwen. Kent u postzegels nog? Die plakkers van vroeger? Daar zou ie nu onder verdwijnen. Tevens bevat de chip volgens mij zoveel roest dat ik em alleen nog kan gebruiken waar de wind niet waait anders waaien de korrels weg....'
Eerder "hij is een beetje dubbelgevouwen"
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het stelt echt niets voor, ik voel de naalden nooit.
Gewoon doenJa maar, de enige naald die ooit in mij is gegaan was die toen ik 10 was of zo.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik geef ook bloed
De naald is best stevig, maar ze prikken goed en dan voel je er nauwelijks iets van. Daarbij, donatie van volbloed duurt helemaal niet lang. Minuutje of 7, dan ben je een halve liter lichter en kan de naald er alweer uit. Gewoon niet naar kijken, boekje lezen en je merkt er bijna niks van.
En gratis check ja![]()
Maar als je ook maar enigszins denkt dat je risico gelopen hebt, mag je niet geven en kan je die check dus wel op je buik schrijven
Oh en een paar gemene prikjes bij de tandarts maar dat is anders.
En nee, ik heb geen risico gelopen
Op mijn facebook staat een foto van zo'n naaldquote:Op maandag 2 juli 2012 20:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
[..]
Ja maar, de enige naald die ooit in mij is gegaan was die toen ik 10 was of zo.
En nee, ik heb geen risico gelopen
Maar nogmaals: je voelt er bijna niks van. En aan de andere kant: als je echt tegen die naald opziet, dan moet je het gewoon niet doen. Het moet wel leuk blijven
Tijd dat er weer een in gaat tochquote:Op maandag 2 juli 2012 20:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
[..]
Ja maar, de enige naald die ooit in mij is gegaan was die toen ik 10 was of zo.
En nee, ik heb geen risico gelopen![]()
![]()
Autorijden lijkt me dan ook niet zo verstandig of welquote:Op maandag 2 juli 2012 20:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik geef ook bloed
En gratis check ja![]()
In het ziekenhuis toen ik 12 was, bloed afnemen voor een operatie.quote:
Goh zegt die vrouw na 4 buisjes bloed, jij hebt wel erg mooi bloed, vind je het erg als ik wat meer afneem?
Dus ik als stoere boy: Nee doe maar.
Nou dat heb ik geweten![]()
![]()
Brrrr ik heb het ook niet zo op naalden. Ik val al bijna flauw als er iemand geprikt wordt in een tekenfilm![]()
![]()
Die hoef ik niet te zien. Naalden brrrquote:Op maandag 2 juli 2012 20:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Op mijn facebook staat een foto van zo'n naaldJa en nee. Aan de ene kant wil ik wel iets voor een ander doen. Bloed geven dus. Maar aan de andere kant..Naalden..quote:Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Dat heb ik alleen met films waar mensen hun polsen worden doorgesneden. Dat is het enige wat ik echt niet kan aanzienquote:Op maandag 2 juli 2012 20:43 schreef Shravani het volgende:
Brrrr ik heb het ook niet zo op naalden. Ik val al bijna flauw als er iemand geprikt wordt in een tekenfilm![]()
![]()
Wanneer? Na de donatie? Ik heb persoonlijk nergens last van dan.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Autorijden lijkt me dan ook niet zo verstandig of wel
10 minuten na de donatie stap ik weer in de auto om 30 minuten te rijden.![]()
Dat kan gewoon hoorquote:Op maandag 2 juli 2012 20:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Autorijden lijkt me dan ook niet zo verstandig of welJe bent namelijk verplicht om iets te eten en drinken voor je vertrekt en je mag niet weg als je je duizelig voelt ofzo. Ze passen goed op je hoor.
Sporten mag niet omdat je 0,5 liter vocht + rode (ijzerhoudende en dus zuurstof vervoerende) bloedcellen + zouten kwijt bent. Dat moet weer even op peil komen voor je je echt gaat inspannen.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Okquote:Op maandag 2 juli 2012 20:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wanneer? Na de donatie? Ik heb persoonlijk nergens last van dan.
10 minuten na de donatie stap ik weer in de auto om 30 minuten te rijden.Ik dacht omdat je misschien een beetje lichtjes in je hoofd wordt
Why the F wilde ze meer bloed afnemen?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:43 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
In het ziekenhuis toen ik 12 was, bloed afnemen voor een operatie.
Goh zegt die vrouw na 4 buisjes bloed, jij hebt wel erg mooi bloed, vind je het erg als ik wat meer afneem?
Dus ik als stoere boy: Nee doe maar.
Nou dat heb ik geweten
Ah, vandaarquote:Op maandag 2 juli 2012 20:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat kan gewoon hoorJe bent namelijk verplicht om iets te eten en drinken voor je vertrekt en je mag niet weg als je je duizelig voelt ofzo. Ze passen goed op je hoor.
Sporten mag niet omdat je 0,5 liter vocht + rode (ijzerhoudende en dus zuurstof vervoerende) bloedcellen + zouten kwijt bent. Dat moet weer even op peil komen voor je je echt gaat inspannen.
Daarvoor hebben we de smoezen top 5:quote:Op maandag 2 juli 2012 20:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die hoef ik niet te zien. Naalden brrr
[..]
Ja en nee. Aan de ene kant wil ik wel iets voor een ander doen. Bloed geven dus. Maar aan de andere kant..Naalden..
http://www.sanquin.nl/blo(...)donor/smoezen-top-5/![]()
Mop... doe het dan gewoon nietquote:Op maandag 2 juli 2012 20:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die hoef ik niet te zien. Naalden brrr
[..]
Ja en nee. Aan de ene kant wil ik wel iets voor een ander doen. Bloed geven dus. Maar aan de andere kant..Naalden..
Met een goed gevoel een loopje gedaan. Dezelfde als vorige week en nu iets langer achter elkaar lopen en dus wat minder wandelen. Vorige keer had ik een klein beetje last, vrees voor pijn was het denk ik. Dit keer nergens last van gehad
Feyenoord Rotterdam![]()
Smoezen? Ik vind een aantal wel goede redenenquote:Op maandag 2 juli 2012 20:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we de smoezen top 5:
http://www.sanquin.nl/blo(...)donor/smoezen-top-5/![]()
![]()
Topquote:Op maandag 2 juli 2012 20:46 schreef Fuszy het volgende:
Met een goed gevoel een loopje gedaan. Dezelfde als vorige week en nu iets langer achter elkaar lopen en dus wat minder wandelen. Vorige keer had ik een klein beetje last, vrees voor pijn was het denk ik. Dit keer nergens last van gehad
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:46 schreef Fuszy het volgende:
Met een goed gevoel een loopje gedaan. Dezelfde als vorige week en nu iets langer achter elkaar lopen en dus wat minder wandelen. Vorige keer had ik een klein beetje last, vrees voor pijn was het denk ik. Dit keer nergens last van gehadGoed bezig! En mooi dat je geen pijn hebt gehad.
![]()
Goed bezig!quote:Op maandag 2 juli 2012 20:46 schreef Fuszy het volgende:
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: