Dit dus, en kap eens met aandacht trekken ten koste van andere, niet grappig. Zoal ik al zei in het vorige topic. Als je van je af moet praten, dan ga je maar naar R&P.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:33 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hoe kinderachtig ben je als je op een internet forum je ex probeert zwart te maken? En dan ook nog raar opkijken dat ze je negeert.
Die had toch en kwaadaardige tumor die na 9 maanden begint te krijsen.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:20 schreef TJV het volgende:
Net als Doutzen Kroes, dat is ook zo'n strijkplank nu.
quote:Op maandag 2 juli 2012 17:22 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Die had toch en kwaadaardige tumor die na 9 maanden begint te krijsen.
Jij nog en mooie opmerking die kan dienen als doodoener bij vrouwen met en kinderwens?quote:Op maandag 2 juli 2012 17:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Het is de meest accurate beschrijving die ik ooit las
"De baby kan op AlDie lijken"quote:Op maandag 2 juli 2012 17:33 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Jij nog en mooie opmerking die kan dienen als doodoener bij vrouwen met en kinderwens?
Wordt de laatste tijd lastig gevallen door vrouwen met rinkelende eieerstokjes.
Iets met zwavelstokjes lijkt me wel vet.
Jij natuurlijk balenquote:Op maandag 2 juli 2012 17:41 schreef vogelkooi het volgende:
Collega heeft en autoclaaf run verknald, zit nu tot 8 uur niks te doen... Ik bedoel dat is mijn prognose.
quote:Op maandag 2 juli 2012 17:39 schreef MineraalWater het volgende:
Google voice wint van siri met gemak.
quote:Op maandag 2 juli 2012 17:40 schreef MineraalWater het volgende:
Het blijkt maar weer dat Android beter is dan iOS, Plexcon uit.
hou op zegquote:Op maandag 2 juli 2012 17:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Windows 8 gaat wel de beste worden
jij hebt WebOS?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:00 schreef vogelkooi het volgende:
Android en IOS en Windows phone e.a.zijn Verschrikkelijk. Sloom, niet normaal te bedienen, energie zuipen en lelijk bovendien. Iedereen die zegt dat dit niet klopt is verslaaft aan de constante bereikbaarheid en de constante info-diarree en neemt alle nadelen voor lief. Als en soort zombies lopen ze rond.
Ik de nieuwe profeet, ben immuun voor dit verschijnsel en kan het doorprikken. Waardoor ik jullie er op kan wijzen wat ik net zei. Je kan best en uur wachten om je info-diarree te kunnen checken op een veel efficiëntere manier dan met zon klein energie zuigend schermpje.
Ik kan jullie niet vertellen hoe je moet leven maar ik waarschuw je maar een keer.
quote:Op maandag 2 juli 2012 18:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Stierenschijt.
Verzonden vanaf mijn Samsung Galaxy S2 iMac 27-inch: 3,1-GHz
quote:Op maandag 2 juli 2012 18:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Runderontlasting.
Verzonden vanaf mijn iPad 2
Faal.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nokia
Overhyped, je betaald puur voor het merk
nut don?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:08 schreef mschol het volgende:
oude nokia's (non WP7)
zijn gewoon not doe in de huidige maatschappij, apparaten die continue problemen geven
Ik had een Nokia N95. Wat een ellende was datquote:Op maandag 2 juli 2012 18:08 schreef mschol het volgende:
oude nokia's (non WP7)
zijn gewoon not doe in de huidige maatschappij, apparaten die continue problemen geven
Ik moet wel toegeven dat zo'n ding weinig rust geeft. Je zit toch regelmatig op dat klote ding te kijken. Iedere dag weer.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:00 schreef vogelkooi het volgende:
Android en IOS en Windows phone e.a.zijn Verschrikkelijk. Sloom, niet normaal te bedienen, energie zuipen en lelijk bovendien. Iedereen die zegt dat dit niet klopt is verslaaft aan de constante bereikbaarheid en de constante info-diarree en neemt alle nadelen voor lief. Als en soort zombies lopen ze rond.
Ik de nieuwe profeet, ben immuun voor dit verschijnsel en kan het doorprikken. Waardoor ik jullie er op kan wijzen wat ik net zei. Je kan best en uur wachten om je info-diarree te kunnen checken op een veel efficiëntere manier dan met zon klein energie zuigend schermpje.
Ik kan jullie niet vertellen hoe je moet leven maar ik waarschuw je maar een keer.
Als je 3g snel is dan kun je nog wel en super computer hebben maar dan is 3g de bottleneck.quote:
Jullie zijn te snel tevreden. Ook ik ga ooit aan zo'n ding maar dan moeten ze eerst Veeeeeel beter worden. Poepapparaten.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:42 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn gewoon te oud, Jullie kunnen niet meer met de tijd mee
QFTquote:Op maandag 2 juli 2012 19:46 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik denk altijd maar, als ik iets wil opzoeken op internet en ik ben het al vergeten wanneer ik thuis ben dan was het vast niet belangrijk
Tekkit vond ik vet.quote:
terechte ergenisquote:Op maandag 2 juli 2012 20:38 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik heb weer een nieuwe ergernis![]()
Mensen die op youtube om de titel van een nummer vragen terwijl het , door youtube zelf, onder het filmpje gezet is
Would be nice als je het werkende krijgt.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:55 schreef Ame_thyst het volgende:
nja anders kan ik misschien een hostje regelen voor tekkit morgen :S
tenzij er nog een over is hier?
ik heb het zelfde probleem......net terug uit den helder op wat dozen weg te brengen (daar was alles nog goed) ik kom thuis en alles ligt platquote:Op maandag 2 juli 2012 20:49 schreef drumstickNL het volgende:
Internal client error: java.net.connect.exception Connection timed out: connect
ligt het nu aan MC-server shit of heeft Tekkit mijn MC geslooptquote:
twitter:mollstam twitterde op maandag 02-07-2012 om 21:26:25Just wanted to mention that your death is just as certain no matter the state of the login servers. Confess to someone you love! reageer retweet
JA? FUCK JA JA JA JANAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
JA? FUCK JA JA JA JANAquote:Op maandag 2 juli 2012 22:14 schreef Ame_thyst het volgende:
oh, maar dat is mijn wens niet hoor, ik dacht laat ik hem alleen maar even maken.
foto's?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
In ander nieuws; ik heb verse mieren. Deze schijnen gelukkig WEL iets te doen.
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:36 schreef gogosweden het volgende:
Zo, glaasje vodka in de ene hand, muis in de andere
avondje lol maken, nu ik ff alleen thuis ben
Ik hou je er aanquote:Op maandag 2 juli 2012 23:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Met dit licht en alles? Morgen
meppenler torenbitterquote:Op maandag 2 juli 2012 23:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vodka
Fucking Vodka
Vodka vodka vodka vodka
Goedkope smakeloze troep, kom op zeg. Neem dan water als je toch niks wilt proeven of meng dat als je een rustig feestje hebt.
Vodka
Neem dan voor vergelijkbare sterkte whisky, jenever, korn, kruidenbitter o.i.d.
Ben beslist alcoholist voor als je het nog niet wist. Jalalaquote:Op maandag 2 juli 2012 23:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
meppenler torenbitter
nee, maar vodka koop ik alleen omat je het zo makkelijk kan mengen
Thuis achter je computer alleen gaan drinken zonder andere mensenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vodka
Fucking Vodka
Vodka vodka vodka vodka
Goedkope smakeloze troep, kom op zeg. Neem dan water als je toch niks wilt proeven of meng dat als je een rustig feestje hebt.
Vodka
Neem dan voor vergelijkbare sterkte whisky, jenever, korn, kruidenbitter o.i.d.
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:45 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ben beslist alcoholist voor als je het nog niet wist. Jalala
niet haten bro.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:47 schreef Berend. het volgende:
[..]
Thuis achter je computer alleen gaan drinken zonder andere mensen![]()
(Even een aanvulling op je klachten)
Prima, upcomingquote:Op maandag 2 juli 2012 23:49 schreef Ame_thyst het volgende:
te lui om er een vodka versie van te maken (plan slingre die paint van je eens aan )
wat een baas manquote:Op maandag 2 juli 2012 23:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mijn pake had trouwens toen hij nog leefde als hij naar een verjaardagsfeestje o.i.d. ging altijd een kruikje van een bittertje mee. Het was een hele stricte man (altijd in pak naar feestelijke gelegenheden, had compleet uitgezaaide longkanker in beide longen maar stond altijd om vijf uur op om koeien te melken enzo, omdat dat van hemzelf moest), heel keurig enzo.
Maar ook echt altijd dat bittertje van hem mee. En dan rolde hij een sigaartje, stak die aan en kieperde dat bittertje achterover in kleine glaasjes. Ik heb dat ook eens geprobeerd, maar dat spul BRANDDE, HOLY FUCK AUW AUW AUW 60% pure hel en zwavel en verdoemenis.
Ik ben echt wel iets gewend, maar dat mensen dat drinkenDat spul is zo sterk, dat vreet dwars door ijzer heen
De fuck doe je, kerel
![]()
Anders stop je met roken, drinken en om vijf uur opstaan voor die kutkoeien ofzo
Russian Standard is de moeite, maar voor dat geld heb je betere andere dranken.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:54 schreef vogelkooi het volgende:
Niet haten op wodka, goedkope troep is net schoonmaak middel maar als je Absolut hebt geproeft.... Zelfs puur is het lekker.
Echt hequote:Op maandag 2 juli 2012 23:47 schreef Berend. het volgende:
[..]
Thuis achter je computer alleen gaan drinken zonder andere mensen![]()
(Even een aanvulling op je klachten)
Trouwens inderdaad een half terechte klacht. Jezelf lens drinken ("lol hebbenquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Huib, je vodka-versie:
[ afbeelding ]
Dacht ik wel, maar ik vond deze leukerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:09 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]ik had iets anders in gedachte maar okey
Creatief wel
Dat bedoelde ik ja,quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Trouwens inderdaad een half terechte klacht. Jezelf lens drinken ("lol hebben") in je eentje is kut met schijt, maar iets om af en toe een slok van te nemen (lees; cognac, whisky, bourbon e.d.) is op zich heel niet verkeerd.
Als het maar om de smaak te doen is, niet om "lol te hebben" of omdat dat "stoer is", eh|?
?quote:
Nee, GISTERENquote:
Nee? Ik typ dit in me slaap.quote:
Waar heb je het over?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:51 schreef vogelkooi het volgende:
Ik hoorde wel dat er en geheime slome chat is, laten we daar eens kijken, over and out!
Jullie zijn peuter foto's van elkaar aan het uitwisselen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:36 schreef vogelkooi het volgende:
Ik heb peuter foto´s gezien van AlDie. SOOOOO CUTE!!!!
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:56 schreef MineraalWater het volgende:
Eindelijk eens cable-management gedaan
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:02 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik kom daar nooit aan toe; het is een hopeloze missie.
een uur voor zo'n kut hoekje?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:06 schreef MineraalWater het volgende:
Ben er een klein uurtje mee bezig nu
Qft. Alleen hij drinkt vodka dus ja..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Trouwens inderdaad een half terechte klacht. Jezelf lens drinken ("lol hebben") in je eentje is kut met schijt, maar iets om af en toe een slok van te nemen (lees; cognac, whisky, bourbon e.d.) is op zich heel niet verkeerd.
Als het maar om de smaak te doen is, niet om "lol te hebben" of omdat dat "stoer is", eh|?
Ja ik heb godverdomme nog extra zo'n plank eronder gemaakt zodat ik alles makkelijk weg kan halen als ik naar een lan ga.quote:
Eerste keren zijn altijd leukquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:29 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja ik heb godverdomme nog extra zo'n plank eronder gemaakt zodat ik alles makkelijk weg kan halen als ik naar een lan ga.
En dit is mijn eerste keer dus ik ben trots op mezelf.
Sjaak klaagbaak.
Hm? Beetje aanmodderen, geen idee wat waar moet en een bloederige troep op het einde zul je bedoelen?quote:
dat kan ik toch niet ruiken?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:29 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja ik heb godverdomme nog extra zo'n plank eronder gemaakt zodat ik alles makkelijk weg kan halen als ik naar een lan ga.
En dit is mijn eerste keer dus ik ben trots op mezelf.
Over welke barbaarse methode heb jij het nou weer? Eerste keer bij en slagerij werken?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hm? Beetje aanmodderen, geen idee wat waar moet en een bloederige troep op het einde zul je bedoelen?
He die muis heb ik ookquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:04 schreef MineraalWater het volgende:
Is nog niet helemaal af, Maar het begint er al op te lijken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
doe danquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:37 schreef Mordecai het volgende:
Zal zo eens een foto maken van de kabelchaos hier
Oh ja, die mieren!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:19 schreef Mender het volgende:
[..]
doe dan
Aldie moest jij ook niet een foto posten ergens van?
Wat die john deere?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hola, die wil ik wel eens rijden
Welk van de twee laat ik in het midden
Die hond in de achtergrond?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hola, die wil ik wel eens rijden
Welk van de twee laat ik in het midden
Ah dacht al en hont met en snavel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat is een gans hoor
Hier in de Betuwe hebben die beesten en aparte ren, dus die kunnen daar toch niks slopen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat zijn niet erg veel boeren, die kutbeesten vreten al je gras weg.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:02 schreef TJV het volgende:
Mijn videokaart was 95 graden laatst. Volgende keer ga ik er een eitje op bakken.
wtfquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:03 schreef TJV het volgende:
Ventilator draait ongeveer 4 rondjes per minuut. Maarja, zolang het nog gaat koop ik geen nieuwe.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb een Acer gehadDat ding tikte tijdens het formateren ineens 100 celsius aan
Nog nooit zo hard geschrokken, nadat dat ding uitviel meteen zo'n grijze vuilsniszak met sneeuw gevuld en eronder gelegd
ja, die gebruikte ik dus ook idd.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:04 schreef MineraalWater het volgende:
Insmeren? Gewoon rijstkorrel/druppel methode gebruiken.
Ja maar die stock koeler is 3 keer niks. Volgensmij kan je die van Coolermaster al voor een euro of 30 krijgen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:05 schreef gogosweden het volgende:
maar het duurt altijd x aantal uur voordat hij het beste koelt he, iets van 240 uur oid
misschien toch maar eens gaan doen dan, ik wil mijn 4e core ook gaan unlocken namelijkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:06 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja maar die stock koeler is 3 keer niks. Volgensmij kan je die van Coolermaster al voor een euro of 30 krijgen.
pauperrrquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |