Dit dus, en kap eens met aandacht trekken ten koste van andere, niet grappig. Zoal ik al zei in het vorige topic. Als je van je af moet praten, dan ga je maar naar R&P.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:33 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hoe kinderachtig ben je als je op een internet forum je ex probeert zwart te maken? En dan ook nog raar opkijken dat ze je negeert.
Die had toch en kwaadaardige tumor die na 9 maanden begint te krijsen.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:20 schreef TJV het volgende:
Net als Doutzen Kroes, dat is ook zo'n strijkplank nu.
quote:Op maandag 2 juli 2012 17:22 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Die had toch en kwaadaardige tumor die na 9 maanden begint te krijsen.
Jij nog en mooie opmerking die kan dienen als doodoener bij vrouwen met en kinderwens?quote:Op maandag 2 juli 2012 17:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Het is de meest accurate beschrijving die ik ooit las
"De baby kan op AlDie lijken"quote:Op maandag 2 juli 2012 17:33 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Jij nog en mooie opmerking die kan dienen als doodoener bij vrouwen met en kinderwens?
Wordt de laatste tijd lastig gevallen door vrouwen met rinkelende eieerstokjes.
Iets met zwavelstokjes lijkt me wel vet.
Jij natuurlijk balenquote:Op maandag 2 juli 2012 17:41 schreef vogelkooi het volgende:
Collega heeft en autoclaaf run verknald, zit nu tot 8 uur niks te doen... Ik bedoel dat is mijn prognose.
quote:Op maandag 2 juli 2012 17:39 schreef MineraalWater het volgende:
Google voice wint van siri met gemak.
quote:Op maandag 2 juli 2012 17:40 schreef MineraalWater het volgende:
Het blijkt maar weer dat Android beter is dan iOS, Plexcon uit.
hou op zegquote:Op maandag 2 juli 2012 17:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Windows 8 gaat wel de beste worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |