Would be nice als je het werkende krijgt.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:55 schreef Ame_thyst het volgende:
nja anders kan ik misschien een hostje regelen voor tekkit morgen :S
tenzij er nog een over is hier?
ik heb het zelfde probleem......net terug uit den helder op wat dozen weg te brengen (daar was alles nog goed) ik kom thuis en alles ligt platquote:Op maandag 2 juli 2012 20:49 schreef drumstickNL het volgende:
Internal client error: java.net.connect.exception Connection timed out: connect
ligt het nu aan MC-server shit of heeft Tekkit mijn MC geslooptquote:
twitter:mollstam twitterde op maandag 02-07-2012 om 21:26:25Just wanted to mention that your death is just as certain no matter the state of the login servers. Confess to someone you love! reageer retweet
JA? FUCK JA JA JA JANAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
JA? FUCK JA JA JA JANAquote:Op maandag 2 juli 2012 22:14 schreef Ame_thyst het volgende:
oh, maar dat is mijn wens niet hoor, ik dacht laat ik hem alleen maar even maken.
foto's?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
In ander nieuws; ik heb verse mieren. Deze schijnen gelukkig WEL iets te doen.
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:36 schreef gogosweden het volgende:
Zo, glaasje vodka in de ene hand, muis in de andere
avondje lol maken, nu ik ff alleen thuis ben
Ik hou je er aanquote:Op maandag 2 juli 2012 23:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Met dit licht en alles? Morgen
meppenler torenbitterquote:Op maandag 2 juli 2012 23:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vodka
Fucking Vodka
Vodka vodka vodka vodka
Goedkope smakeloze troep, kom op zeg. Neem dan water als je toch niks wilt proeven of meng dat als je een rustig feestje hebt.
Vodka
Neem dan voor vergelijkbare sterkte whisky, jenever, korn, kruidenbitter o.i.d.
Ben beslist alcoholist voor als je het nog niet wist. Jalalaquote:Op maandag 2 juli 2012 23:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
meppenler torenbitter
nee, maar vodka koop ik alleen omat je het zo makkelijk kan mengen
Thuis achter je computer alleen gaan drinken zonder andere mensenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vodka
Fucking Vodka
Vodka vodka vodka vodka
Goedkope smakeloze troep, kom op zeg. Neem dan water als je toch niks wilt proeven of meng dat als je een rustig feestje hebt.
Vodka
Neem dan voor vergelijkbare sterkte whisky, jenever, korn, kruidenbitter o.i.d.
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:45 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ben beslist alcoholist voor als je het nog niet wist. Jalala
niet haten bro.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:47 schreef Berend. het volgende:
[..]
Thuis achter je computer alleen gaan drinken zonder andere mensen![]()
(Even een aanvulling op je klachten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |