jij hebt WebOS?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:00 schreef vogelkooi het volgende:
Android en IOS en Windows phone e.a.zijn Verschrikkelijk. Sloom, niet normaal te bedienen, energie zuipen en lelijk bovendien. Iedereen die zegt dat dit niet klopt is verslaaft aan de constante bereikbaarheid en de constante info-diarree en neemt alle nadelen voor lief. Als en soort zombies lopen ze rond.
Ik de nieuwe profeet, ben immuun voor dit verschijnsel en kan het doorprikken. Waardoor ik jullie er op kan wijzen wat ik net zei. Je kan best en uur wachten om je info-diarree te kunnen checken op een veel efficiëntere manier dan met zon klein energie zuigend schermpje.
Ik kan jullie niet vertellen hoe je moet leven maar ik waarschuw je maar een keer.
quote:Op maandag 2 juli 2012 18:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Stierenschijt.
Verzonden vanaf mijn Samsung Galaxy S2 iMac 27-inch: 3,1-GHz
quote:Op maandag 2 juli 2012 18:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Runderontlasting.
Verzonden vanaf mijn iPad 2
Faal.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nokia
Overhyped, je betaald puur voor het merk
nut don?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:08 schreef mschol het volgende:
oude nokia's (non WP7)
zijn gewoon not doe in de huidige maatschappij, apparaten die continue problemen geven
Ik had een Nokia N95. Wat een ellende was datquote:Op maandag 2 juli 2012 18:08 schreef mschol het volgende:
oude nokia's (non WP7)
zijn gewoon not doe in de huidige maatschappij, apparaten die continue problemen geven
Ik moet wel toegeven dat zo'n ding weinig rust geeft. Je zit toch regelmatig op dat klote ding te kijken. Iedere dag weer.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:00 schreef vogelkooi het volgende:
Android en IOS en Windows phone e.a.zijn Verschrikkelijk. Sloom, niet normaal te bedienen, energie zuipen en lelijk bovendien. Iedereen die zegt dat dit niet klopt is verslaaft aan de constante bereikbaarheid en de constante info-diarree en neemt alle nadelen voor lief. Als en soort zombies lopen ze rond.
Ik de nieuwe profeet, ben immuun voor dit verschijnsel en kan het doorprikken. Waardoor ik jullie er op kan wijzen wat ik net zei. Je kan best en uur wachten om je info-diarree te kunnen checken op een veel efficiëntere manier dan met zon klein energie zuigend schermpje.
Ik kan jullie niet vertellen hoe je moet leven maar ik waarschuw je maar een keer.
Als je 3g snel is dan kun je nog wel en super computer hebben maar dan is 3g de bottleneck.quote:
Jullie zijn te snel tevreden. Ook ik ga ooit aan zo'n ding maar dan moeten ze eerst Veeeeeel beter worden. Poepapparaten.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:42 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn gewoon te oud, Jullie kunnen niet meer met de tijd mee
QFTquote:Op maandag 2 juli 2012 19:46 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik denk altijd maar, als ik iets wil opzoeken op internet en ik ben het al vergeten wanneer ik thuis ben dan was het vast niet belangrijk
Tekkit vond ik vet.quote:
terechte ergenisquote:Op maandag 2 juli 2012 20:38 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik heb weer een nieuwe ergernis![]()
Mensen die op youtube om de titel van een nummer vragen terwijl het , door youtube zelf, onder het filmpje gezet is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |