wtfquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:03 schreef TJV het volgende:
Ventilator draait ongeveer 4 rondjes per minuut. Maarja, zolang het nog gaat koop ik geen nieuwe.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb een Acer gehadDat ding tikte tijdens het formateren ineens 100 celsius aan
Nog nooit zo hard geschrokken, nadat dat ding uitviel meteen zo'n grijze vuilsniszak met sneeuw gevuld en eronder gelegd
ja, die gebruikte ik dus ook idd.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:04 schreef MineraalWater het volgende:
Insmeren? Gewoon rijstkorrel/druppel methode gebruiken.
Ja maar die stock koeler is 3 keer niks. Volgensmij kan je die van Coolermaster al voor een euro of 30 krijgen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:05 schreef gogosweden het volgende:
maar het duurt altijd x aantal uur voordat hij het beste koelt he, iets van 240 uur oid
misschien toch maar eens gaan doen dan, ik wil mijn 4e core ook gaan unlocken namelijkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:06 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja maar die stock koeler is 3 keer niks. Volgensmij kan je die van Coolermaster al voor een euro of 30 krijgen.
pauperrrquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |