SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicreeks: DEF SCConform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Thaboel is niet dom, is ze een zus dan gaat er gewoon een jassie omquote:
Crimineelquote:Op maandag 2 juli 2012 00:03 schreef Thaboel het volgende:
3e naam topic
[..]
Thaboel is niet dom, is ze een zus dan gaat er gewoon een jassie om
Bij een broer niet?quote:Op maandag 2 juli 2012 00:03 schreef Thaboel het volgende:
3e naam topic
[..]
Thaboel is niet dom, is ze een zus dan gaat er gewoon een jassie om
Die had ik liever gehad ja dan een thaboel die zit te pronken met z'n zussenquote:Op maandag 2 juli 2012 00:04 schreef Rave_NL het volgende:
DEF#386 Wim-Lex met Korpsbaret ipv platte pet.
Met bijbehorend filmpje.
Daar doe ik niet aan.quote:
Ho ho, slappe kuko dat je er bent. Esses is TS, ik heb er niks mee te maken.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die had ik liever gehad ja dan een thaboel die zit te pronken met z'n zussen
Had ik het tegen jou? Mondje!quote:Op maandag 2 juli 2012 00:06 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ho ho, slappe kuko dat je er bent. Esses is TS, ik heb er niks mee te maken.
Je zegt toch dat IK loop te pronken...quote:
Zal morgen last monthstats doen. Ander gaat straks automatischquote:Op maandag 2 juli 2012 00:04 schreef Cobra4 het volgende:
Mooi, kun je meteen de OP up to date brengen. Juni is al voorbij.
Truste dushiquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 00:10 schreef Esses het volgende:
[..]
Zal morgen last monthstats doen. Ander gaat straks automatisch
en dan vraag je dat?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:40 schreef EllaN het volgende:
De geslachtsverandering bevalt je dus goed?
Schreef toch al;quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:43 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Moet nog een lange weg voor het voltooid is, maar bevalt me uitstekkend.
Je hebt je ware ik gevonden?quote:Op maandag 2 juli 2012 00:22 schreef -Amber- het volgende:
Ja waarom zou ik nu een Facebook, Pinterest etc account onder de naam Amber hebben en liever de margriet lezen dan bv. een voetbal blad?
Kut, omdat ik vandaag 300 keer dood ben gegaan toen ik net fatsoenlijke gear had in DayZ.quote:
Zo herinner ik me het ook idd. Een explosie aan kloons.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
In die tijd hebben trouwens onder andere AchJa en ik ook onze ware ''ik'' gevonden.
quote:Op maandag 2 juli 2012 00:32 schreef EllaN het volgende:
[..]
Zo herinner ik me het ook idd. Een explosie aan kloons.
Ja, al je gear kwijt en je mag op een random plek gespawned overnieuw beginnen..quote:Op maandag 2 juli 2012 00:32 schreef thesystem het volgende:
ooohthats sucks.....
Hoe zit dat trouwens in DayZ...dood is alle items kwijt?
Nerd-allertquote:Op maandag 2 juli 2012 00:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, al je gear kwijt en je mag op een random plek gespawned overnieuw beginnen..
Had ik net een M16 met een STANAG mag, alt-tab, ik alt-tab terug --> dood.
Godver
Zat eerst even te denken Alt-Tab da's toch puter, maar zie dat het dus om een schiet me dood spelletje gaatquote:Op maandag 2 juli 2012 00:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, al je gear kwijt en je mag op een random plek gespawned overnieuw beginnen..
Had ik net een M16 met een STANAG mag, alt-tab, ik alt-tab terug --> dood.
Godver
Het kutste is nog doodgeschoten door een player die eerst op je vraag ''FRIENDLY!?!?'' in de voice antwoordt: ''Yeah yeah friendly!''![]()
.
quote:
Haha, geeneens een pistooltje. Je begint met helemaal niks, noppes. Alleen een rugzakquote:Op maandag 2 juli 2012 00:41 schreef thesystem het volgende:
[..]![]()
@ Sam
Daamn...i feel your pain.....
Nu dus weer beginnen met een pistooltje...
Altijd leuk die buddy's die je eerst coveren en je dan in je rug schieten...en dan vooral nog je gear afpakken!
Waarom vraag je dan nog of iemand friendly is?quote:Op maandag 2 juli 2012 00:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, geeneens een pistooltje. Je begint met helemaal niks, noppes. Alleen een rugzak.
En die gasten zijn inderdaad klote, tegenwoordig knal ik gewoon iedere player zonder pardon af. Zo paranoia hebben ze me wel gekregen.
Sam is een noobquote:Op maandag 2 juli 2012 00:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan nog of iemand friendly is?
Jep, hier is de map:quote:Op maandag 2 juli 2012 00:58 schreef thesystem het volgende:
Hahahaha![]()
Ook een strategie...
Jat alles van andere spelers
Dus je begint met niks en dan maar zoeken naar een gun?
Ik vind het zo lullig om iemand zonder munitie op zak en/of die achterna wordt gezeten door zombies af te knallen. Dus ik vroeg altijd van ''friendly?''. Maar mijn 300 doodervaringen hebben me geleerd niet meer het goede in de DayZ player te zienquote:Op maandag 2 juli 2012 00:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan nog of iemand friendly is?
Al bekomen van het complimentje van liesje?quote:
Vroeger was ik er aan gewend, maar ik geniet er nog steeds vanquote:Op maandag 2 juli 2012 01:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Al bekomen van het complimentje van liesje?
quote:Op maandag 2 juli 2012 01:06 schreef m.k het volgende:
[..]
Vroeger was ik er aan gewend, maar ik geniet er nog steeds van![]()
![]()
![]()
Waar?quote:Op maandag 2 juli 2012 01:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Al bekomen van het complimentje van liesje?
Als je had opgelet had je het geweten.quote:
Like I said, noob.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik was dus te bezig met doodgaan in DayZ
Maar je spawnt zonder wapenquote:
Geen wonder dat jij het mist als een leuke vrouw iemand een compliment geeft.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maar je spawnt zonder wapen
Op een eiland van 255km² met 300/400 zombies en 60 spelers die er op uit zijn om jou te vermoorden.
Mazzel.quote:
Hey, ik heb zwoele looks, wacht maarquote:Op maandag 2 juli 2012 01:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen wonder dat jij het mist als een leuke vrouw iemand een compliment geeft.
Hey sine, zag je tweede helft netquote:
um neequote:
waarom niet?quote:
Een klein leeftijd's verschilletjequote:
Whut? Waar komt dat nou weer vandaan.quote:
Ik ben een en al vriendelijkheidquote:Op maandag 2 juli 2012 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou dat is dan wel weer vriendelijk omschreven.
Wij zijn al de hele dag hard aan het baggeren, dan mag hetquote:
quote:
Nee.quote:
Geloof ik wel. Jij en Cobra bantwoorden met alle geduld mijn domme vragen:Yquote:
Ik zag eerder vanavond popcornwaardige posts. Die zijn goed.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:57 schreef m.k het volgende:
[..]
Wij zijn al de hele dag hard aan het baggeren, dan mag het
Maar er was ook een man die hoi tegen me zei, die had misschien nog toffere ogen. Geen idee meer wie het was, al heeft cobra het wel uitgelegd. Iets met hij ws bij de overdracht als...quote:
Dat was de parade commandant van de CDS commando overdracht.quote:Op maandag 2 juli 2012 02:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar er was ook een man die hoi tegen me zei, die had misschien nog toffere ogen. Geen idee meer wie het was, al heeft cobra het wel uitgelegd. Iets met hij ws bij de overdracht als...
Maar die man was weer 2x zo oud als ik.
Een en al geduld, dat zijn al plee plusjes voor de keuringquote:Op maandag 2 juli 2012 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geloof ik wel. Jij en Cobra bantwoorden met alle geduld mijn domme vragen:Y
Ik gun je wel een baan bij defensie.
Kan nietquote:Op maandag 2 juli 2012 02:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
die had misschien nog toffere ogen.
Hoe heet hij?quote:Op maandag 2 juli 2012 02:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was de parade commandant van de CDS commando overdracht.
Nou ik had al gezegd dat jij mooie ogen hebt he? Moet je niet gaan vissen hoor!quote:Op maandag 2 juli 2012 02:04 schreef m.k het volgende:
[..]
Een en al geduld, dat zijn al plee plusjes voor de keuring
[..]
Kan niet
Geen idee. Maar het is wat Rave een "mooie man" noemt. Hij zal het dus wel weten.quote:
Graag gedaan.quote:Op maandag 2 juli 2012 02:10 schreef liesje1979 het volgende:
En Belle dinges vind ik niet zo leuk. Maar ik keek wel mijn ogen uit. Weet nu veel meer over uniformen enzo. Dus dank jullie wel.
Het was ook een mooie man, ik was stomverbaasd dat hij hoi zei. En toen mompelde ik een hoi terug en wierp vervolgens een WTF blik naar MM.quote:Op maandag 2 juli 2012 02:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen idee. Maar het is wat Rave een "mooie man" noemt. Hij zal het dus wel weten.
Liesje die van haar stuk gebracht is.quote:Op maandag 2 juli 2012 02:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het was ook een mooie man, ik was stomverbaasd dat hij hoi zei. En toen mompelde ik een hoi terug en wierp vervolgens een WTF blik naar MM.
Weet ik niet.quote:Op maandag 2 juli 2012 02:12 schreef liesje1979 het volgende:
M.K Je hebt nog niet mijn foto;s van WA gezien denk ik.
Ik wijs alleen even op de feitenquote:Op maandag 2 juli 2012 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ik had al gezegd dat jij mooie ogen hebt he? Moet je niet gaan vissen hoor!
Sowieso was het testosterongehalte heel erg hoog daar op het malieveld.
Nou, ik weet wel waarom.quote:Op maandag 2 juli 2012 02:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik dacht echt: HUUUUUUH? Waarom zegt hij hoi.
Ik stond daar onwijs brak en duf te zijn, ik dus niet.quote:
Heb je nog meer foto's?quote:
Geen foto van de mooie ogen van m.k.?quote:Op maandag 2 juli 2012 02:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar die zijn hetzelfde of minder duidelijk.
"Ja wil je even naar mijn telefoon kijken zodat ik een fofo kan maken om te bewijzen dat je mooie ogen hebt? " Nee dus.quote:
Als je maar weet dat die niet online gaan, auteursrechten en zulksquote:
Ik moet maar eens gaan slapen denk ik. Mijn posts komen niet meer over als ik bedoelde.quote:Op maandag 2 juli 2012 02:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
"Ja wil je even naar mijn telefoon kijken zodat ik een fofo kan maken om te bewijzen dat je mooie ogen hebt? " Nee dus.
Je hebt ze zelf ook gezien he?
Nu wordt het echt een dingetje, ik bedoelde het gewoon als compliment.
Nee joh. Maar het was gewoon een vriendelijk bedoelde opmerking. Maar het wordt wat uitvergroot hier en daar.quote:Op maandag 2 juli 2012 02:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik moet maar eens gaan slapen denk ik. Mijn posts komen niet meer over als ik bedoelde.
Welneequote:Op maandag 2 juli 2012 02:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee joh. Maar het was gewoon een vriendelijk bedoelde opmerking. Maar het wordt wat uitvergroot hier en daar.
Truste m.k.quote:
Truste.quote:Op maandag 2 juli 2012 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook.
Doei nachtmensen, mooie dromen voor straks.
Moet jij zo niet je schoonheidsslaapje doen?quote:
Ja ga ook zo slapen. Maar voor de schoonheid hoef ik het niet te doen, dat zou enkel maar tijd verspilling zijn.quote:Op maandag 2 juli 2012 08:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Moet jij zo niet je schoonheidsslaapje doen?
die foto heb ik welquote:
"Elektrozavodsk"quote:Op maandag 2 juli 2012 01:04 schreef samthegreat5 het volgende:
Jep, hier is de map:
http://dayzmap.info/
WTFquote:Op maandag 2 juli 2012 13:15 schreef m.k het volgende:
[..]
simpele uitleg
http://9gag.com/gag/4659097
Typisch Nederlands(e Regeering), lekker langs de kantlijn blijven staan, en niet mee willen spelen, maar wel een grote bek hebben over hoe het moet.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:45 schreef MaryMouse het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)arzelen-met-jsf.html
En als je Diederick Samson (PvdA) moet geloven mag er best nog 1 miljard weg bij defensiequote:Op maandag 2 juli 2012 14:04 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Typisch Nederlands(e Regeering), lekker langs de kantlijn blijven staan, en niet mee willen spelen, maar wel een grote bek hebben over hoe het moet.
Waarom is dat typisch Nederlands? Dat zie je ook in andere landenquote:Op maandag 2 juli 2012 14:04 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Typisch Nederlands(e Regeering), lekker langs de kantlijn blijven staan, en niet mee willen spelen, maar wel een grote bek hebben over hoe het moet.
Gewoon al het materieel aan Duitsland (of andere) verkopen, bezuinig je niet enkel, maar maak je ook nog eens geld.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En als je Diederick Samson moet geloven mag er best nog 1 miljard weg bij defensie
Whole-Sale, uitverkoop, discount. Nu kopen is 3 halen 2 betalen. Failliesements-verkoop Defensiequote:Op maandag 2 juli 2012 14:10 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Gewoon al het materieel aan Duitsland (of andere) verkopen, bezuinig je niet enkel, maar maak je ook nog eens geld.
Ja men ziet het ook (wel eens) in andere landen, maar niet in de uitmaten waarop Nederland het doet. Neem bv. Afghanistan, trekken zich terug, maar willen wel even zeggen hoe die die daar blijven het moeten doen. En dit is slechts een voorbeeld.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:09 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Waarom is dat typisch Nederlands? Dat zie je ook in andere landen
Nog even en onze krijgsmacht is nog lichter dan de Belgischequote:Op maandag 2 juli 2012 14:13 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja men ziet het ook (wel eens) in andere landen, maar niet in de uitmaten waarop Nederland het doet. Neem bv. Afghanistan, trekken zich terug, maar willen wel even zeggen hoe die die daar blijven het moeten doen. En dit is slechts een voorbeeld.
Dat was een idee van André Flahaut, toendertijd die dikke drol die de Belgische Strijdkrachten ook uitkleeddequote:
Zekers ja.quote:
Deze moet geqoute worden voordat deze verdwijnt in de diepe donkere kelder van Fokquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 14:48 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Deze moet geqoute worden voordat deze verdwijnt in de diepe donkere kelder van Fok
Zit je al met je anus in de CV90? Of heb je weer een andere functie?quote:
Wat heeft het uit-shirt van Ajax hier nou weer mee te makenquote:Op maandag 2 juli 2012 14:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zekers ja.
En hij wilde dit gedrocht voor de ere-wacht aanstellen om buitenlandse gasten mee te ontvangen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 juli 2012 15:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wat heeft het uit-shirt van Ajax hier nou weer mee te maken
Vertel?quote:Op maandag 2 juli 2012 15:42 schreef hoogvlieger het volgende:
Gotver. Rij je in de vroege ochtend uren met zn 3'en weer naar huis na een festival weekend. Word je ineens door de popo's van de weg geplukt en mag je een kwartier later met een man minder je weg vervolgen. Gare bende.
hebben ze die ene standrechtelijk geëxecuteerd?quote:Op maandag 2 juli 2012 15:42 schreef hoogvlieger het volgende:
Gotver. Rij je in de vroege ochtend uren met zn 3'en weer naar huis na een festival weekend. Word je ineens door de popo's van de weg geplukt en mag je een kwartier later met een man minder je weg vervolgen. Gare bende.
quote:Op maandag 2 juli 2012 15:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hebben ze die ene standrechtelijk geëxecuteerd?
Die zal dan niet een weekje te laat zijn met betalen denk ikquote:Op maandag 2 juli 2012 15:52 schreef hoogvlieger het volgende:
Aangehouden vanwege een of andere gerechtelijk verordening. Dus in gijzeling genomen. Is geen strafzaak oid. Waarschijnlijk door een niet betaalde boete oid.
Uiteindelijk hebben we toch niet veel aan dat geldquote:Op maandag 2 juli 2012 14:10 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Gewoon al het materieel aan Duitsland (of andere) verkopen, bezuinig je niet enkel, maar maak je ook nog eens geld.
Welk geld?quote:Op maandag 2 juli 2012 16:12 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Uiteindelijk hebben we toch niet veel aan dat geld
Ga even jezelf inlezen en zie dat je niet opgelicht bent.quote:
Tijdelijk = tijdelijk, niet permanent! Geen voet tussen te krijgen. Maar maak dat die heren en dames politici eens wijs.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:39 schreef Esses het volgende:
[..]
Ga even jezelf inlezen en zie dat je niet opgelicht bent.
Volgens mij is het kwartje van kok er al weer enige jaren af.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:40 schreef ErwinRommel het volgende:
Tijdeli
[..]
Tijdelijk = tijdelijk, niet permanent! Geen voet tussen te krijgen. Maar maak dat die heren en dames politici eens wijs.
Liegebeest, ik merk er niks van als ik aan de pomp staquote:Op maandag 2 juli 2012 16:40 schreef Esses het volgende:
[..]
Volgens mij is het kwartje van kok er al weer enige jaren af.
quote:Op maandag 2 juli 2012 15:53 schreef Thaboel het volgende:
Esses weet er wel meer van. Maar volgens mij mag dat gewoon en is het geen gijzeling oid
Daarnaast, is het altijd een structurele maatregel geweest en ook zo bedoeld. Eerst inlezen, dan dom blaten.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Liegebeest, ik merk er niks van als ik aan de pomp sta
In theorie al sinds 1995.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:40 schreef Esses het volgende:
[..]
Volgens mij is het kwartje van kok er al weer enige jaren af.
quote:Door bevriezing van de accijns voor de eerste drie jaren na de invoering van het kwartje van Kok, is het volgens de overheid reeds aan de weggebruiker teruggegeven. Door aan het begin van een periode de reguliere cumulatieve verhogingen te heffen is er aan het eind van de periode geen verschil meer tussen de verschillende methodes en is de extra heffing slechts voor deze periode.
Daarnaast is het een permanente accijnsheffingquote:
Blaat zelf niet zo dom, aapje. Dat kwartje is er nooit vanaf gegaan.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:43 schreef Esses het volgende:
[..]
Daarnaast, is het altijd een structurele maatregel geweest en ook zo bedoeld. Eerst inlezen, dan dom blaten.
Je mist iets, namelijk dat de inflatiecorrectie na het invoeren van het kwartje niet doorgevoerd is. Hierdoor is hij feitenlijk al weer er van af. Maar dit is niet spannend en men kan beter janken over het niet terug geven (feitenlijk in een keer). Daarnaast, dat de inflatiecorrectie stop is gezet is al prachtig, immers het kwartje van kok was STELSELMATIG bedoeld.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Blaat zelf niet zo dom, aapje. Dat kwartje is er nooit vanaf gegaan.
Als dat wel zo was geweest dan moet ik die vetgedrukte krantenkoppen hebben gemist, en die heb ik niet gemist.
quote:Op maandag 2 juli 2012 15:42 schreef hoogvlieger het volgende:
quote:Op maandag 2 juli 2012 15:52 schreef hoogvlieger het volgende:
Aangehouden vanwege een of andere gerechtelijk verordening. Dus in gijzeling genomen. Is geen strafzaak oid. Waarschijnlijk door een niet betaalde boete oid.
quote:Op maandag 2 juli 2012 16:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Blaat zelf niet zo dom, aapje. Dat kwartje is er nooit vanaf gegaan.
Als dat wel zo was geweest dan moet ik die vetgedrukte krantenkoppen hebben gemist, en die heb ik niet gemist.
bronquote:4. Bent u bereid eindelijk het gestolen kwartje van Kok aan de automobilist terug te geven? Zo neen, waarom niet?
Naar aanleiding van de door deze leden gebruikte kwalificatie ('gestolen') merk ik op dat de hier bedoelde accijnsverhoging bij wet in formele zin is vastgesteld (Wet van 4 juli 1991, Staatsblad 1991, 344). Het wetsvoorstel dat tot deze wet heeft geleid is door de Staten-Generaal aanvaard. De term 'gestolen' acht ik in dit verband dan ook op zijn minst ongepast, niet alleen in de richting van het kabinet maar ook in de richting van het parlement.
Voor het overige verwijs ik deze leden kortheidshalve naar het antwoord op een identieke vraag van het lid Wilders (Groep Wilders; ingezonden 8 september 2005). Het antwoord is opgenomen in Aanhangsel van de Handelingen, Kamerstukken II 2005/06, nr. 51.
Moest nog een straf uitzitten? Of een boete betalen die hij niet kon betalen?quote:
Daar bovenop moet je de kamerstukken rond invoering gaan bekijken. Is nooit over tijdelijk gesproken.quote:
Als HV even reageerdquote:Op maandag 2 juli 2012 16:49 schreef Esses het volgende:
[..]
Moest nog een straf uitzitten? Of een boete betalen die hij niet kon betalen?
Tjah, politiek jongen... politiek. Goedgekeurd door onze volksvertegenwoordigers, dus per definitie geen diefstalquote:Op maandag 2 juli 2012 16:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Ok, dan neem ik m'n woorden terug![]()
Maar het is en blijft diefstal!!!
Legaal de burgers als een citroen uitpersen dus, goed gedaan door zequote:Op maandag 2 juli 2012 16:53 schreef Esses het volgende:
[..]
Tjah, politiek jongen... politiek. Goedgekeurd door onze volksvertegenwoordigers, dus per definitie geen diefstal
Hey, verkassen naar de USA is ook een optie. Griekenland...quote:Op maandag 2 juli 2012 16:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Legaal de burgers als een citroen uitpersen dus, goed gedaan door ze
Dit was 'diefstal'.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Ok, dan neem ik m'n woorden terug![]()
Maar het is en blijft diefstal!!!
Och was ik maar, in Brazilijehehe gebleheven, och was ik maar etc etc etc biss bissquote:Op maandag 2 juli 2012 16:55 schreef Esses het volgende:
[..]
Hey, verkassen naar de USA is ook een optie. Griekenland...
Bij moeder thuisgebleven?quote:Op maandag 2 juli 2012 16:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Och was ik maar, in Brazilijehehe gebleheven, och was ik maar etc etc etc biss biss
In Deutschland is men helemaal zot van die Steuer. Dus nee, geen optiequote:
Klopt.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit was 'diefstal'.
'Ze' (de politiek) heeft dat indertijd opgelost door te bepalen dat je níet meer vanaf je 18e pensioen kon bijdragen, maar pas vanaf je 25e. Jongeren die vanaf hun 18e pensioen betaald hadden maar nog géén 25 waren bij invoering zijn dat geld gewoon kwijt.
Misschien is het wel handig om het terug te draaien gezien de tekorten en de vergrijzing...quote:Op maandag 2 juli 2012 16:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit was 'diefstal'.
'Ze' (de politiek) heeft dat indertijd opgelost door te bepalen dat je nÃet meer vanaf je 18e pensioen kon bijdragen, maar pas vanaf je 25e. Jongeren die vanaf hun 18e pensioen betaald hadden maar nog géén 25 waren bij invoering zijn dat geld gewoon kwijt.
Fout, die spin is er later aan gegeven. Ik weet nog dat de Wiki zelfs een keer veranderd is van tijdelijk naar structureel.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:47 schreef Esses het volgende:
[..]
Je mist iets, namelijk dat de inflatiecorrectie na het invoeren van het kwartje niet doorgevoerd is. Hierdoor is hij feitenlijk al weer er van af. Maar dit is niet spannend en men kan beter janken over het niet terug geven (feitenlijk in een keer). Daarnaast, dat de inflatiecorrectie stop is gezet is al prachtig, immers het kwartje van kok was STELSELMATIG bedoeld.
Wij betalen nu de AOW voor de mensen die 'met pensioen' zijn. Mensen hebben recht op een AOW-uitkering en krijgen daarbovenop de aanvulling vanuit hun eigen pensioenfonds.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Misschien is het wel handig om het terug te draaien gezien de tekorten en de vergrijzing...
Fout, ga de kamerstukken maar over terug lezenquote:Op maandag 2 juli 2012 17:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Fout, die spin is er later aan gegeven. Ik weet nog dat de Wiki zelfs een keer veranderd is van tijdelijk naar structureel.
Kamerstukken correct, staat nergens "tijdelijk" echter ook niet "structureel". Maar is destijds verkocht aan het volk als "tijdelijk". Dat is de nuance in het verhaal.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:14 schreef Esses het volgende:
[..]
Fout, ga de kamerstukken maar over terug lezen
Edit & toelichting: Kamerstukken kan je niet aanpassen
En die nuance is er ook. Immers er is geen inflatiecorrectie toegepast ter compensatie.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kamerstukken correct, staat nergens "tijdelijk" echter ook niet "structureel". Maar is destijds verkocht aan het volk als "tijdelijk". Dat is de nuance in het verhaal.
Natuurlijk... en die daarna ruim teniet werd gedaan door de BTW verhoging...quote:Op maandag 2 juli 2012 17:18 schreef Esses het volgende:
En die nuance is er ook. Immers er is geen inflatiecorrectie toegepast ter compensatie.
Wel.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:14 schreef Esses het volgende:
Edit & toelichting: Kamerstukken kan je niet aanpassen
Kale benzineprijs...quote:Op maandag 2 juli 2012 17:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
En toch (een van?) de hoogste belasting op de brandstof ter wereld. Ik blijf me verbazen aan de pomp.
dat maakt toch niet uit. nouja eigenlijk wel maar zijn wel losstaande feitenquote:Op maandag 2 juli 2012 17:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Natuurlijk... en die daarna ruim teniet werd gedaan door de BTW verhoging...
Bij de viskraam gaat dat makkelijker.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:30 schreef Thaboel het volgende:
Ik ga zo maar eens het water op en kijken of er nog wat vissen te vangen zijn.
En dan zijn ze al schoon en gebakken (Y)quote:
Ahjoh, wat wat vrienden die ik al een tijd niet heb gezien. We hebben met ze 3e nog NOOIT! een vis gevangen maar gezelligheid ten topquote:
Hoeveel kratten gaan er mee het bootje in?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ahjoh, wat wat vrienden die ik al een tijd niet heb gezien. We hebben met ze 3e nog NOOIT! een vis gevangen maar gezelligheid ten top
Meer dan genoeg! Zitten namelijk geen bankjes inquote:Op maandag 2 juli 2012 18:37 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hoeveel kratten gaan er mee het bootje in?
quote:Op maandag 2 juli 2012 18:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Meer dan genoeg! Zitten namelijk geen bankjes in
En de zusjes zijn ook veilig.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Meer dan genoeg! Zitten namelijk geen bankjes in
Of die mogen gebukt mee om op te zitten.quote:
Om vrolijk van te wordenquote:Op maandag 2 juli 2012 18:47 schreef Esses het volgende:
Onder dat nu.nl bericht, de reacties... damn
Nja, wie dacht dat we in de jaren 90 nog een burgeroorlog in europa zouden krijgen?quote:
Genoeg mensen, die was nl. al in volle gangquote:Op maandag 2 juli 2012 18:54 schreef Esses het volgende:
[..]
Nja, wie dacht dat we in de jaren 90 nog een burgeroorlog in europa zouden krijgen?
Was jouw hond?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:54 schreef Thaboel het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)haapjes-op-het-droge
De oplettende Fok!ker weet waarom ik dit deel
Haha nopequote:
Camo ondergoed?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Haha nopeKijk goed. (ook de schapen niet)
En jij was zo oplettendquote:
De fotografe is de vrouw van die vent, tevens de infameuze Yvonne?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Haha nopeKijk goed. (ook de schapen niet)
Bijna goed.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:17 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
De fotografe is de vrouw van die vent, tevens de infameuze Yvonne?
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:17 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Almostquote:Op maandag 2 juli 2012 19:17 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
ik weet hetquote:
Gelul, Nederland geeft geen winters. Maar voor het buitenland zeker.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:35 schreef ErwinRommel het volgende:
Rave_NL, vraag, winterbanden of geen winterbanden?
Ok, duidelijk, geef ik dat door aan enkele nitwits die denken dat winterbanden ook in NL heilig zijnquote:Op maandag 2 juli 2012 19:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Gelul, Nederland geeft geen winters. Maar voor het buitenland zeker.
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ok, duidelijk, geef ik dat door aan enkele nitwits die denken dat winterbanden ook in NL heilig zijn
quote:Op maandag 2 juli 2012 18:54 schreef Thaboel het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)haapjes-op-het-droge
De oplettende Fok!ker weet waarom ik dit deel
Op welke van de honderden servers je ook speelt, al je gear die je oppakt en de plek waar je quit etc. wordt gesaved naar een centrale player server en de volgende keer dat je een andere server joint spawn je op de zelfde plek met dezelfde gearquote:Op maandag 2 juli 2012 01:38 schreef thesystem het volgende:
[..]
Kun je ook saven of begin je telkens opnieuw?
quote:
Nja, ik heb wel baat bij winterbanden andersquote:Op maandag 2 juli 2012 19:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ok, duidelijk, geef ik dat door aan enkele nitwits die denken dat winterbanden ook in NL heilig zijn
Waarom spawn jij eigenlijk iedere keer hier?quote:Op maandag 2 juli 2012 19:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Op welke van de honderden servers je ook speelt, al je gear die je oppakt en de plek waar je quit etc. wordt gesaved naar een centrale player server en de volgende keer dat je een andere server joint spawn je op de zelfde plek met dezelfde gear.
Omdat hij hoopt militier te worden.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom spawn jij eigenlijk iedere keer hier?
Omdat ik beleefd antwoord wil geven op de vraag van thesystemquote:Op maandag 2 juli 2012 19:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Problemen mee danquote:Op maandag 2 juli 2012 19:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die Grolsch, duidelijkquote:Op maandag 2 juli 2012 20:00 schreef AchJa het volgende:
Btw, wat is er nou voor bijzonders aan dat nieuwsbericht van Thaboel?
'Tel het aantal cameltoe's' ofzo?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:02 schreef Esses het volgende:
http://gigapica.geenstijl(...)s_championshi_1.html
zelfs een uitstekende schaamlip.quote:
Ik stel alleen een vraag.quote:
twitter:superernie twitterde op zaterdag 30-06-2012 om 19:26:16Die gasten van de Koninklijke Marechaussee met hun Darth Vader pakken vond ik best heftig, net als dat pantservoertuig dat met ze meereed reageer retweet
Hipsterquote:Op maandag 2 juli 2012 20:12 schreef Esses het volgende:
twitter:superernie twitterde op zaterdag 30-06-2012 om 19:26:16Die gasten van de Koninklijke Marechaussee met hun Darth Vader pakken vond ik best heftig, net als dat pantservoertuig dat met ze meereed reageer retweet
Ik vond hem nogal suggestief.quote:
Dat ligt dan toch aan jou.quote:
Laat maar. Ik gebruik geen game nerd termen meer.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maar zo vaak spawn ik hier toch niet? En je wist toch wat ik met defensie te maken had?
Ohquote:Op maandag 2 juli 2012 20:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laat maar. Ik gebruik geen game nerd termen meer.
Eerst eens vertellen wat dat is.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:23 schreef samthegreat5 het volgende:
Zeg Cobra, jij vindt ToP vast wel vet toch?
Ik las het net... Weet alleen niet of we hier nu wel zo slecht aan doenquote:Op maandag 2 juli 2012 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
Ja, hoor, kamer was toch tegen, dus nu koopt Indonesië maar de tanks bij onze oosterburen.
http://www.nu.nl/buitenla(...)derlandse-tanks.html
Gewoon weer opnemen in de KL die dingenquote:Op maandag 2 juli 2012 20:31 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik las het net... Weet alleen niet of we hier nu wel zo slecht aan doen
Hahaquote:
Het zijn geen marsen ouwequote:Op maandag 2 juli 2012 20:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Baggerherrie![]()
Pleur maar in dat marsen topic van je...
We moeten toch van de tanks af lijkt mij.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:31 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik las het net... Weet alleen niet of we hier nu wel zo slecht aan doen
True, maar lijkt me niet dat je dat wil doen aan een staat die ze zeker weten tegen eigen bevolking in zal zetten. Vooral gelet ons verleden al met die eigen bevolking.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
We moeten toch van de tanks af lijkt mij.
Joh, dat meen je nietquote:Op maandag 2 juli 2012 20:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, maar je hebt ER zowaar overtroffen...
Daar heb je een punt. Maar wat ik verwachtte, als wij ze niet willen verkopen doen de buren dat wel.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:35 schreef Esses het volgende:
[..]
True, maar lijkt me niet dat je dat wil doen aan een staat die ze zeker weten tegen eigen bevolking in zal zetten. Vooral gelet ons verleden al met die eigen bevolking.
Waar ik nog een TT aan gewijd hebquote:Op maandag 2 juli 2012 20:35 schreef Esses het volgende:
Vooral gelet ons verleden al met die eigen bevolking.
Klopt. Maar die hebben ook een historie met genocide. :xquote:Op maandag 2 juli 2012 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Maar wat ik verwachtte, als wij ze niet willen verkopen doen de buren dat wel.
GODWINquote:Op maandag 2 juli 2012 20:39 schreef Esses het volgende:
[..]
Klopt. Maar die hebben ook een historie met genocide. :x
Erg subtielquote:Op maandag 2 juli 2012 20:39 schreef Esses het volgende:
[..]
Kijk mij cultureel muzikaal grachtengordel hip zijn...quote:Op maandag 2 juli 2012 20:38 schreef samthegreat5 het volgende:
En dit is ook wel vet, alleen wat moeilijker om naar te luisteren. Ik denk meer interessant voor jazz/blues/funk/fusion muzikanten zelf:
Verhip, ja, en nog niet eens zo heel ver terug.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Waar ik nog een TT aan gewijd heb
Auwquote:Op maandag 2 juli 2012 20:39 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja, moest even om te laten zien dat ik niet ER benquote:Op maandag 2 juli 2012 20:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kijk mij cultureel muzikaal grachtengordel hip zijn...
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
Oh, ik moest nog muziek voor Cobra posten
De Achterhoekse grachtengordelquote:Op maandag 2 juli 2012 20:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kijk mij cultureel muzikaal grachtengordel hip zijn...
C4 is hier meer van schat ik zo in...quote:Op maandag 2 juli 2012 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
C4 was van de blues/jazz dacht ik.quote:
was weer een heerlijk genuanceerde manier om te zeggen: Als ik van de brug spring, spring jij me dan achterna?quote:
Ook van jazz hoor, maar hij weet niet wie Soesja Citroen isquote:
Hangt van de omstandigheden af.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:48 schreef Esses het volgende:
[..]
was weer een heerlijk genuanceerde manier om te zeggen: Als ik van de brug spring, spring jij me dan achterna?
Nice.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
Blijft goed.quote:
Funky.quote:
Ik mis dequote:
Nee, klinkt lekker.quote:
Heb je het nieuwe en verbeterde marsentopic al gezien?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:04 schreef ErwinRommel het volgende:
En ik riskeer gvd een permban als ik youtube marsen post
Maar jij komt dan ook (vaak) met (dezelfde) klote muziek.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:04 schreef ErwinRommel het volgende:
En ik riskeer gvd een permban als ik youtube marsen post
Daar durft ie niet te postenquote:Op maandag 2 juli 2012 21:05 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Heb je het nieuwe en verbeterde marsentopic al gezien?
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:05 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Maar jij komt dan ook (vaak) met (dezelfde) klote muziek.
Dat is niet leuk.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:05 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Heb je het nieuwe en verbeterde marsentopic al gezien?
Eensch.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:05 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Maar jij komt dan ook (vaak) met (dezelfde) klote muziek.
Over smaken kan men strijden, maar mij kerel noemen.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Klote muziek is wat sammy plaatste kerel!
Manwijf dan!!quote:Op maandag 2 juli 2012 21:07 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Over smaken kan men strijden, maar mij kerel noemen.
QFT!quote:Op maandag 2 juli 2012 21:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Klote muziek is wat sammy plaatste kerel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |