SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicreeks: DEF SCConform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Thaboel is niet dom, is ze een zus dan gaat er gewoon een jassie omquote:
Crimineelquote:Op maandag 2 juli 2012 00:03 schreef Thaboel het volgende:
3e naam topic
[..]
Thaboel is niet dom, is ze een zus dan gaat er gewoon een jassie om
Bij een broer niet?quote:Op maandag 2 juli 2012 00:03 schreef Thaboel het volgende:
3e naam topic
[..]
Thaboel is niet dom, is ze een zus dan gaat er gewoon een jassie om
Die had ik liever gehad ja dan een thaboel die zit te pronken met z'n zussenquote:Op maandag 2 juli 2012 00:04 schreef Rave_NL het volgende:
DEF#386 Wim-Lex met Korpsbaret ipv platte pet.
Met bijbehorend filmpje.
Daar doe ik niet aan.quote:
Ho ho, slappe kuko dat je er bent. Esses is TS, ik heb er niks mee te maken.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die had ik liever gehad ja dan een thaboel die zit te pronken met z'n zussen
Had ik het tegen jou? Mondje!quote:Op maandag 2 juli 2012 00:06 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ho ho, slappe kuko dat je er bent. Esses is TS, ik heb er niks mee te maken.
Je zegt toch dat IK loop te pronken...quote:
Zal morgen last monthstats doen. Ander gaat straks automatischquote:Op maandag 2 juli 2012 00:04 schreef Cobra4 het volgende:
Mooi, kun je meteen de OP up to date brengen. Juni is al voorbij.
Truste dushiquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 00:10 schreef Esses het volgende:
[..]
Zal morgen last monthstats doen. Ander gaat straks automatisch
en dan vraag je dat?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:40 schreef EllaN het volgende:
De geslachtsverandering bevalt je dus goed?
Schreef toch al;quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:43 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Moet nog een lange weg voor het voltooid is, maar bevalt me uitstekkend.
Je hebt je ware ik gevonden?quote:Op maandag 2 juli 2012 00:22 schreef -Amber- het volgende:
Ja waarom zou ik nu een Facebook, Pinterest etc account onder de naam Amber hebben en liever de margriet lezen dan bv. een voetbal blad?
Kut, omdat ik vandaag 300 keer dood ben gegaan toen ik net fatsoenlijke gear had in DayZ.quote:
Zo herinner ik me het ook idd. Een explosie aan kloons.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
In die tijd hebben trouwens onder andere AchJa en ik ook onze ware ''ik'' gevonden.
quote:Op maandag 2 juli 2012 00:32 schreef EllaN het volgende:
[..]
Zo herinner ik me het ook idd. Een explosie aan kloons.
Ja, al je gear kwijt en je mag op een random plek gespawned overnieuw beginnen..quote:Op maandag 2 juli 2012 00:32 schreef thesystem het volgende:
ooohthats sucks.....
Hoe zit dat trouwens in DayZ...dood is alle items kwijt?
Nerd-allertquote:Op maandag 2 juli 2012 00:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, al je gear kwijt en je mag op een random plek gespawned overnieuw beginnen..
Had ik net een M16 met een STANAG mag, alt-tab, ik alt-tab terug --> dood.
Godver
Zat eerst even te denken Alt-Tab da's toch puter, maar zie dat het dus om een schiet me dood spelletje gaatquote:Op maandag 2 juli 2012 00:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, al je gear kwijt en je mag op een random plek gespawned overnieuw beginnen..
Had ik net een M16 met een STANAG mag, alt-tab, ik alt-tab terug --> dood.
Godver
Het kutste is nog doodgeschoten door een player die eerst op je vraag ''FRIENDLY!?!?'' in de voice antwoordt: ''Yeah yeah friendly!''![]()
.
quote:
Haha, geeneens een pistooltje. Je begint met helemaal niks, noppes. Alleen een rugzakquote:Op maandag 2 juli 2012 00:41 schreef thesystem het volgende:
[..]![]()
@ Sam
Daamn...i feel your pain.....
Nu dus weer beginnen met een pistooltje...
Altijd leuk die buddy's die je eerst coveren en je dan in je rug schieten...en dan vooral nog je gear afpakken!
Waarom vraag je dan nog of iemand friendly is?quote:Op maandag 2 juli 2012 00:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, geeneens een pistooltje. Je begint met helemaal niks, noppes. Alleen een rugzak.
En die gasten zijn inderdaad klote, tegenwoordig knal ik gewoon iedere player zonder pardon af. Zo paranoia hebben ze me wel gekregen.
Sam is een noobquote:Op maandag 2 juli 2012 00:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan nog of iemand friendly is?
Jep, hier is de map:quote:Op maandag 2 juli 2012 00:58 schreef thesystem het volgende:
Hahahaha![]()
Ook een strategie...
Jat alles van andere spelers
Dus je begint met niks en dan maar zoeken naar een gun?
Ik vind het zo lullig om iemand zonder munitie op zak en/of die achterna wordt gezeten door zombies af te knallen. Dus ik vroeg altijd van ''friendly?''. Maar mijn 300 doodervaringen hebben me geleerd niet meer het goede in de DayZ player te zienquote:Op maandag 2 juli 2012 00:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan nog of iemand friendly is?
Al bekomen van het complimentje van liesje?quote:
Vroeger was ik er aan gewend, maar ik geniet er nog steeds vanquote:Op maandag 2 juli 2012 01:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Al bekomen van het complimentje van liesje?
quote:Op maandag 2 juli 2012 01:06 schreef m.k het volgende:
[..]
Vroeger was ik er aan gewend, maar ik geniet er nog steeds van![]()
![]()
![]()
Waar?quote:Op maandag 2 juli 2012 01:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Al bekomen van het complimentje van liesje?
Als je had opgelet had je het geweten.quote:
Like I said, noob.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik was dus te bezig met doodgaan in DayZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |