abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113631768
Voor de zombie fans, de walking dead fans, of gewoon de gamers onder ons is er een nieuwe mod uitgekomen die het zombie genre op een totaal nieuwe manier uitvoert.

De mod plaatst je op een map van 225 km² groot.
Je moet als overleefende munitie, wapens , eten, drinken en medische spullen vinden om te overleven.
Je hebt ook de opties om gereedschap te vinden om auto's, helikopters en boten tot werking te krijgen.
Het spel is PVP dus je hebt altijd de kans dat je als je niet achterna word gezeten door een horde zombies dat een speler jou dood schiet. Als speler krijg je dus de vrije keuzen om alleen om pad te gaan, met een groep vrienden ( gezellig via teamspeak) , of het leven te lijden van een bandiet en anderen het werk te laten doen zodat jij alleen maar hun hoeft te beroven of een kogel door hun hoofd te jagen om aan hun spullen te komen.

De mod is voor Arma 2 + operation arrowhead ( de standalone uitbreiding)
Het spel bevind zich momenteel in de Alpha versie en er word hard aan gewerkt (onder andere door een ontwikkelaar die aan de orignele ARMA 2 heeft gewerkt) met om de paar dagen patches en fixes.

Fan made trailer:

Gameplay met comentaar ( aanrader om te kijken)

instructies en tips
http://imageshack.us/f/825/dayz.jpg/ (copy/paste deze link)

bij het installeren is het aanbevolen om de non steam instructies te volgen ( ook al heb je alles via steam gekocht, toch is het aanbevolen)

de map
http://imageshack.us/f/205/1335911941327.jpg/ (copy/paste deze link)

Als er nog vragen zijn, ik blijf dit topic volgen
  zondag 1 juli 2012 @ 16:17:58 #2
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_113632058
#2 staat niet in mijn volglijstje, dus tvp'tje.
pi_113635323
Oui.
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_113637547
En volgen maar!
pi_113637952
Ik volg het ook maar eens even.
Wel bloedirritant dat je geen default melee attack hebt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_113638528
Heb je wel op nieuw topic geklikt?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_113638961
Iemand ff teamen? Ik zit nu geloof ik ergens boven Cherno
pi_113639012
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 19:19 schreef DannyDeko het volgende:
Iemand ff teamen? Ik zit nu geloof ik ergens boven Cherno
edit: zo ja, stuur ff DM

-,-' dat was de quote knop
pi_113650148
yeah sure als ik kan joinen
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_113650593
Morgen avond maar weer eens opnieuw beginnen, het is wel wennen dat vaak doodgaan voordat je nuttige gear heb maar het laatm e nu bijna koud,alleen gaan me graphics dan buggen en moet ik of van high na normal en dan high zetten, of gewoon herstarten :(
pi_113650966
Pending Update: Build 1.7.2
Target date is Monday. Backup is for Saturday during offpeak time.

The update will include some new functionality. Currently, it includes some leftover fixes from the end of 1.7.1

But I will be updating the progress here. 1.7.1.5 will remain all weekend, unless something serious happens.

This is the completed changelog so far:

Changelog:
* [FIXED] Infected hear perfectly through objects (noise reduced by 50% through an object)
* [FIXED] Animal bodies despawn way too fast (now despawn automatically after 2 minutes)
* [FIXED] Corrupted update data causes people to spawn in debug forest (now will not save corrupted position data)
* [FIXED] States where animal might stop walking around (now should walk around more)
* [FIXED] Animal AI routines consuming large amounts of FPS (now in line with Infected AI routines, reduced FPS usage)
* [NEW] Player Syncing system replaced (increased performance and ammo quantity tracking)
* [FIXED] Error reports are almost invisible (has now been fixed)
* [FIXED] Daylight calculations causing slight FPS issue
* [NEW] Visibility now smoothly alters based on sun, moon, cloud, rain, and fog state
* [NEW] Aubility now dampened in rain and increased by fog
* [FIXED] Object cleanup causing significant (huge) performance issue on servers (reduced by up to 50%, means more players + zombies possible)
* [FIXED] Use of "allMissionObjects" causing performance issue on clients (new engine command "entities" used to improve FPS on clients)
* [FIXED] Too easy to break legs due to infected (reduced probability of leg damage, reduced amount of leg damage)
* [FIXED] Inspection of dead bodies does not work (fix only applies with ArmA2 Beta 94033 and above)
* [NEW] Exponent driven probability introduced into visibility calculation
* [FIXED] Hatchet/Crowbar requires reloading ( https://dev-heaven.net/issues/34903 )
* [FIXED] Unlimited Wire fence/Sandbag/Tank Trap Bug ( https://dev-heaven.net/issues/34283 )
* [FIXED] Duplication Exploit on object pickup ( https://dev-heaven.net/issues/34031 )
* [FIXED] Not full magazines disappear when you reconnect ( https://dev-heaven.net/issues/33998 )
* [NEW] Set Bear Traps that break player and infected legs, kills animals, when activated
* [NEW] Authentication process streamlined with new ArmA2 Beta commands (publicVariableServer and publicVariableClient)
* [NEW] Authentication for duplicate IDs supportive of the new beta patch (ArmAX users)

Ziet er goed uit :).

Sorry voor dubbelpost.
  zondag 1 juli 2012 @ 22:46:44 #12
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_113650994
Topic stond niet in een reeks, vandaar dat hij niet automatisch in jullie Actieve topics komt. Heb er een reeks van gemaakt. Als het goed is gaat het vanaf nu wel goed.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_113658847
* [NEW] Set Bear Traps that break player and infected legs, kills animals, when activated

dat wordt dus niet meer snel even een vliegtoren of brandweerkazerne binnenrennen
pi_113661594
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 01:32 schreef norrie13 het volgende:

dat wordt dus niet meer snel even een vliegtoren of brandweerkazerne binnenrennen
Yep, maar het is wel beter die update :), zelf vroeg ik me af waar ik moet beginnen als ik net start, eerst voedsel of inlands gaan voor gear?
pi_113663677
Afgelopen weekend speelde ik ook weer even. Ik vond een crowbar en een bijl. Maar kun je die bijl ook gebruiken? En welke is dan beter?

Ook vond ik vlak daarna een double barrel shotgun en een shotgun waar ook 3x16 kogels bij lagen. Normaal gesproken vind ik echt nooit wapens. :P
pi_113666891
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 10:17 schreef maurisioo het volgende:
Afgelopen weekend speelde ik ook weer even. Ik vond een crowbar en een bijl. Maar kun je die bijl ook gebruiken? En welke is dan beter?

Ook vond ik vlak daarna een double barrel shotgun en een shotgun waar ook 3x16 kogels bij lagen. Normaal gesproken vind ik echt nooit wapens. :P
Je axe kan je gebruiken ja om zombies te 1 hitten, tenminste als ik er 1 vind dan, Double barrel shotgun is best oke maar de 2 kogels en het geleid zijn echt verschrikkelijk hard en trek dus te veel aandacht, zelf ga ik nu weer in-game, wish me luck.
pi_113694346
Ben ik de enige die blijft hangen op het "waiting for character to create" scherm? De Dayz servers schijnen aangevallen te zijn door een DDOS. Maar als ik een server probeer te joinen hoor ik wel mensen praten en zie ik ook berichten die mensen typen, hoe kan dat dan?
Wat een kuttopic :')
pi_113694431
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:28 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
Ben ik de enige die blijft hangen op het "waiting for character to create" scherm? De Dayz servers schijnen aangevallen te zijn door een DDOS. Maar als ik een server probeer te joinen hoor ik wel mensen praten en zie ik ook berichten die mensen typen, hoe kan dat dan?
Als het goed is kun je nu niemand meer zo snel horen; waarschijnlijk join je andere arma 2 servers? :D
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_113694630
quote:
11s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:29 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Als het goed is kun je nu niemand meer zo snel horen; waarschijnlijk join je andere arma 2 servers? :D
Ik join servers via de Six launcher, dat zijn allemaal dayz servers
pi_113695568
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 18:31 schreef ikveranderhemniet het volgende:
En volgen maar!
Children of the night. What music they make.
pi_113695599
quote:
14s.gif Op zondag 1 juli 2012 22:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Topic stond niet in een reeks, vandaar dat hij niet automatisch in jullie Actieve topics komt. Heb er een reeks van gemaakt. Als het goed is gaat het vanaf nu wel goed.
_O_ ^O^
pi_113702006
Ik kan inmiddels weer joinen, ze zullen het wel opgelost hebben
pi_113725812
Zo,ARMA2 maar even gekocht! Curious what the hype is all about!
Nu nog even tot alles gedownload is :I
www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?
pi_113729980
Iemand teamen op TS?

Heb nog geen stuff ofzo maar kan mezelf wel aardig redden. :D
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_113734409
Zo,hoelang duurt het meestal met laden enzo?
pi_113734464
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:43 schreef DirtyDaniel het volgende:
Zo,hoelang duurt het meestal met laden enzo?
Mwoah verschilt.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_113734876
Sta al 10minuten in het laad scherm. mja zou deze error kunnen zijn

Beta patch is not instantly BattleEye enabled after release. You may have to wait a couple of hours to be able to play with it online- Dayz Wiki

Dat zou zuigen want dan word het pas morgen avond :/
pi_113738230
Wie heeft meer ArmA X en kan het niet spelen?
  dinsdag 3 juli 2012 @ 23:54:13 #29
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_113742368
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 22:49 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Wie heeft meer ArmA X en kan het niet spelen?
Wat is je foutmelding? Want in nieuwe patch;

* [NEW] Authentication for duplicate IDs supportive of the new beta patch (ArmAX users)
pi_113742796
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 23:54 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Wat is je foutmelding? Want in nieuwe patch;

This server is running an incorrect version of the server side application. You cannot play on this server. If you are the server admin please contact DayZ staff.
  woensdag 4 juli 2012 @ 00:02:47 #31
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_113742849
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 00:01 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

This server is running an incorrect version of the server side application. You cannot play on this server. If you are the server admin please contact DayZ staff.
:|W
Kut-error, ik krijg er soms last van, maar is tijdelijk bij mij. Geld dan ook op alle servers, kan ik een half uur of uur iets anders doen en dan doen ze het weer. Six Updater gebruikt en alles?
pi_113743995
Gister ook Arma 2 aangeschaft speciaal voor DayZ. Het is nog even wennen aan de controls en aan het overleven, maar verder is het tof.

Echter binnen 3 minuten heb ik al een zombie achter me aan, waardoor het spel snel over is voor me. Meerdere mensen hier ook last van?
pi_113744007
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 00:02 schreef Chef_M het volgende:

[..]

:|W
Kut-error, ik krijg er soms last van, maar is tijdelijk bij mij. Geld dan ook op alle servers, kan ik een half uur of uur iets anders doen en dan doen ze het weer. Six Updater gebruikt en alles?
Six Updater ja... Kan sinds 1.7.1.5 niet meer spelen. En dan bedoel ik ook echt ALLE servers.
  woensdag 4 juli 2012 @ 00:51:37 #34
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_113744872
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 00:30 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Six Updater ja... Kan sinds 1.7.1.5 niet meer spelen. En dan bedoel ik ook echt ALLE servers.
En ingame MP filteren op DayZ geeft je dezelfde error bij alle servers? Dan ben je echt fucked. :X
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 00:29 schreef Tical2000 het volgende:
Gister ook Arma 2 aangeschaft speciaal voor DayZ. Het is nog even wennen aan de controls en aan het overleven, maar verder is het tof.

Echter binnen 3 minuten heb ik al een zombie achter me aan, waardoor het spel snel over is voor me. Meerdere mensen hier ook last van?
Speel op een recruit server, dan heb je veel minder zombies en is het een stuk makkelijker. Goed om te trainen en de map te kennen met items.
pi_113744975
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 00:51 schreef Chef_M het volgende:

[..]

En ingame MP filteren op DayZ geeft je dezelfde error bij alle servers? Dan ben je echt fucked. :X

Yup, ingame joinen is meestal nog erger, dan krijg ik bad version er ook nog bij.
Het is wachten op 1.7.2 en hopen dat het goed komt.
pi_113749357
Als hij bad version zegt heb je de verkeerde versie van Arma 2. Hier kan je de benodigde updates downloaden: http://www.arma2.com/beta-patch.php/

De meest gespeelde versie nu is 93965 maar veel spelen ook 94364.
pi_113762010
hurk met X, druk 1x of 2x shift voor nog zachter sluipen .
pi_113762054
600 kills en 15 uur in 1 charachter. Snap niet wat er zo moeilijk is. Het is alleen weten hoe je zombies van je afschud. en hoe je moet mikken als je een bandit tegenkomt. En natuurlijk de map uit je hoofd kennen.
  woensdag 4 juli 2012 @ 15:12:10 #39
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_113762154
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:10 schreef norrie13 het volgende:
600 kills en 15 uur in 1 charachter. Snap niet wat er zo moeilijk is. Het is alleen weten hoe je zombies van je afschud. en hoe je moet mikken als je een bandit tegenkomt. En natuurlijk de map uit je hoofd kennen.
Vertel mij is, hoe schud ik zombies af? :@ Als ze eenmaal achter me aanrennen dan kan ik alleen nog maar rennen om ze van me af te houden, maar dat houd ook een keer op. Bossen, huizen, ligplaatsen, overal achtervolgen ze me dan.
pi_113763160
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:12 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Vertel mij is, hoe schud ik zombies af? :@ Als ze eenmaal achter me aanrennen dan kan ik alleen nog maar rennen om ze van me af te houden, maar dat houd ook een keer op. Bossen, huizen, ligplaatsen, overal achtervolgen ze me dan.
Maakt niet uit of je 2,10, of 40 achter je aan hebt. Je moet door huizen, schuren rennen met 2 in/uitgangen. Daar gaan ze langzaam lopen en verliezen ze je uit het oog. Je krijgt er vaak 1 of 2 nog achter je aan maar die kun je gemakkelijk doden als je ze weg van de anderen hebt gelokt. Probeer niet gewoon om te draaien en te schieten. Gebruik alt om je hoofd te draaien en hou ze in de gaten, maak kleine stopjes. Hier door gaan ze in een animatie waar ze op een plek staan en je proberen te klauwen. Als dit gebeurt kan je je omdraaien en hun schieten. Anders raken ze je door een van de nieuwere patches die ervoor heeft gezorgd dat ze langere range hebben om je te raken.
pi_113765145
die fps zelfs als ik op de allerlaagste settings speel :'(
het licht ook heel erg aan op welke server ik speel merk ik
pi_113765531
Gekilled worden omdat je maatje je positie verraad terwijl je een .50 cal en een silenced Bizon op zak heb is kut :(
pi_113769007
Ok heb het eindelijk voor elkaar,maar nu hoe krijg ik de 3th person view?
  woensdag 4 juli 2012 @ 18:01:22 #44
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_113769580
quote:
2s.gif Op woensdag 4 juli 2012 17:48 schreef DirtyDaniel het volgende:
Ok heb het eindelijk voor elkaar,maar nu hoe krijg ik de 3th person view?
Enter op je numpad. ;)
pi_113769957
thnx:D Als er genoeg mensen up ervoor zijn kunnen we van het weekend wel een server raiden met Fok mensen!
pi_113777352
quote:
2s.gif Op woensdag 4 juli 2012 18:11 schreef DirtyDaniel het volgende:
thnx:D Als er genoeg mensen up ervoor zijn kunnen we van het weekend wel een server raiden met Fok mensen!
Dat schiet toch niet echt op :P Tenzij je met zn alle de hele dag de tijd heb ofzo
pi_113777857
Echt jammer dat die zombies zo bugged lopen. Had net een shotgun met 3x15 kogels, dus dacht, laat ik alle zombies hier eens neerschieten. Heb al mijn kogels verspild om 15 zombies te killen en ook nog eens 10000 bloed verloren. ;(
pi_113778775
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:06 schreef maurisioo het volgende:
Echt jammer dat die zombies zo bugged lopen. Had net een shotgun met 3x15 kogels, dus dacht, laat ik alle zombies hier eens neerschieten. Heb al mijn kogels verspild om 15 zombies te killen en ook nog eens 10000 bloed verloren. ;(
worst idea ever

Heb gisteren een russische vriend gemaakt; kerel spawnde zo een apache. Ik zo "can i be your gunner?" hij zo "ok"

Was best lachen; niks geraakt tough.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_113780220
quote:
10s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:25 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

worst idea ever

Heb gisteren een russische vriend gemaakt; kerel spawnde zo een apache. Ik zo "can i be your gunner?" hij zo "ok"

Was best lachen; niks geraakt tough.
Ja ik had geen zin meer. :P
Ik wil ook eens een helicopter, rijdende auto of fiets vinden ;(
pi_113791714
ik lig met gebroken botten ergens ten noord-westen van kamishovo in een klein sniper torentje uitkijkend over een veld. een vriend is morphine aan het halen maar ik heb geen idee hoe ik moet beschrijven waar ik ben, weten jullie het misschien?
  donderdag 5 juli 2012 @ 01:47:26 #51
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_113791898
jezelf localiseren op een static map (http://avidblur.com/arma2/) en dat doorgeven aan je vriend. :P Ik heb ook echt geen idee, behalve dan dat je de map uit je hoofd moet kennen zoals de meeste dat blijkbaar doen. :P
pi_113791950
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 01:47 schreef Chef_M het volgende:
jezelf localiseren op een static map (http://avidblur.com/arma2/) en dat doorgeven aan je vriend. :P Ik heb ook echt geen idee, behalve dan dat je de map uit je hoofd moet kennen zoals de meeste dat blijkbaar doen. :P
daar gaat het niet mee lukken maar bedankt
pi_113792339
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 01:47 schreef Chef_M het volgende:
Handige map als je 2 schermen hebt. Ik heb nog altijd me Ipad ernaast maar die hoef ik nu nauwelijks meer te gebruiken. Map is snel uit het hoofd te leren.

Also, de gecrashte heli's met godtier loot die je soms vindt. De plekken verschillen per servers. Dus je kan niet altijd hem vinden.
pi_113797047
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 02:07 schreef norrie13 het volgende:

[..]

Handige map als je 2 schermen hebt. Ik heb nog altijd me Ipad ernaast maar die hoef ik nu nauwelijks meer te gebruiken. Map is snel uit het hoofd te leren.

Also, de gecrashte heli's met godtier loot die je soms vindt. De plekken verschillen per servers. Dus je kan niet altijd hem vinden.
Zijn het wel gefixte afwisselende locaties dan of is het geheel willekeurig waar ze spawnen ?
pi_113798749
https://store.bistudio.com/chernarus-map-collection/

Of op papier aanschaffen :). Je krijgt hem nu btw gratis bij aankoop van Arma II: OA
pi_113806222
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 10:34 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Zijn het wel gefixte afwisselende locaties dan of is het geheel willekeurig waar ze spawnen ?
Dat weet ik nog niet..
  donderdag 5 juli 2012 @ 14:41:21 #57
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_113806644
Mocht er nog iemand zijn die ARMA C:O wil kopen, ik heb hem en vind het geen flikker aan, dus misschien heeft iemand wat te ruil?
  donderdag 5 juli 2012 @ 15:08:16 #58
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_113807804
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 14:41 schreef Stevenzenl het volgende:
Mocht er nog iemand zijn die ARMA C:O wil kopen, ik heb hem en vind het geen flikker aan, dus misschien heeft iemand wat te ruil?
Kan je het nog giften dan?
  donderdag 5 juli 2012 @ 15:18:47 #59
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_113808322
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:08 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Kan je het nog giften dan?
Nee maar wel traden toch?
pi_113808544
Ik zie even door de bomen het bos niet meer. Wat gebruiken jullie voor het updaten van Dayz en wat voor het zoeken van servers?

Ik heb nu Arma zelf + six updater + six launcher + http://www.worrom.com.

Vaak kom ik er niet in omdat mijn versie niet gelijk is met die van de server. Waar kun je hem nu het beste vanaf downloaden en waar kun je het beste mee joinen?
  donderdag 5 juli 2012 @ 15:48:59 #61
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_113809587
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:18 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Nee maar wel traden toch?
Giften/Traden, kan allebei zowiezo niet nadat je ze zelf geactiveerd hebt. :P
  donderdag 5 juli 2012 @ 15:50:50 #62
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_113809664
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:23 schreef Siempievk het volgende:
Ik zie even door de bomen het bos niet meer. Wat gebruiken jullie voor het updaten van Dayz en wat voor het zoeken van servers?

Ik heb nu Arma zelf + six updater + six launcher + http://www.worrom.com.

Vaak kom ik er niet in omdat mijn versie niet gelijk is met die van de server. Waar kun je hem nu het beste vanaf downloaden en waar kun je het beste mee joinen?
Meer mensen hebben hetzelfde probleem, tot nu toe geen fix. Ik gebruik zelf ARMA2:CO (X schijnt problemen vaker te geven) + Sixlauncher&updater, meer heb ik niet nodig. Worrom lijkt me iets teveel van het goede, is gewoon hetzelfde als Six volgens mij?
  donderdag 5 juli 2012 @ 16:10:39 #63
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_113810482
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:48 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Giften/Traden, kan allebei zowiezo niet nadat je ze zelf geactiveerd hebt. :P
Ja zag het ook al :')

Belachelijk eigenlijks maargoed.
pi_113814967
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 16:10 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Ja zag het ook al :')

Belachelijk eigenlijks maargoed.
je kan wel dayz gaan spelen
pi_113819047
Hebben jullie nog bepaalde voorkeur servers ? of gewoon random klikken?

Owja en doen jullie nog iets met Brightness? Want bij mij is het echt fking donker :/
pi_113819276
quote:
2s.gif Op donderdag 5 juli 2012 19:48 schreef DirtyDaniel het volgende:
Hebben jullie nog bepaalde voorkeur servers ? of gewoon random klikken?
Sorteren op laagste ping en dan klikken. Liefst eentje met nederlands vlaggetje. :P
pi_113823333
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 19:52 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Sorteren op laagste ping en dan klikken. Liefst eentje met nederlands vlaggetje. :P
ik zie geen vlaggetjes of heb je wat anders om te joinen
pi_113823380
omg,ren nu al 2 uur rond...geen dorp of huis nee niks :D ik ga als eerste dood door dorst i.p.v andere speler of zombie
pi_113823434
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:18 schreef wuuht het volgende:

[..]

ik zie geen vlaggetjes of heb je wat anders om te joinen
Gebruik je wel Six Launcher? Is het makkelijkst om een server mee te joinen. :)
pi_113823584
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:20 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Gebruik je wel Six Launcher? Is het makkelijkst om een server mee te joinen. :)
heb het net gedownload dacht als zoiets :P maar als ik daarmee join heb ik dan nog mijn bestaande account
pi_113823783
en hoe de fuck komt het dat ik gewoon rond de 120 luxemburgse servers vind :')_________________11111111!!
pi_113825685
pff na 1 keer dood door honger,heb ik eindelijk een paar boerderijtjes gevonden. Met veel pijn in moeite een barn in gekropen zonder opgemerkt te worden door de aanwezige zombies,kom ik boven...ligt er een shot gun aan de andere kant van de zolder >.> net waar de zombies voor de trap en boven staaan. /fml
pi_113835683
moet je nou in speciale servers zijn om fietsen te kunnen vinden
pi_113856318
De fietsen zijn volgens mij in elke server.

Is er al een TS voor fokkers in dayz of een verzamel plek oid. Lijkt me leuk om wat makkelijker af te spreken ingame.
pi_113860550
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 16:32 schreef Siempievk het volgende:
De fietsen zijn volgens mij in elke server.

Is er al een TS voor fokkers in dayz of een verzamel plek oid. Lijkt me leuk om wat makkelijker af te spreken ingame.
we kapen de fok bf3 ts wel die heeft wel een vrije channel
pi_113880061
Lastig om mensen in-game te vertrouwen. Zodra ze me zien, word ik 9 van de 10 keer beschoten of neergemaaid met een hatchet :')
  zaterdag 7 juli 2012 @ 01:58:34 #77
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_113880144
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 01:56 schreef Tical2000 het volgende:
Lastig om mensen in-game te vertrouwen. Zodra ze me zien, word ik 9 van de 10 keer beschoten of neergemaaid met een hatchet :')
Word een female character, geloof mij maar, speel atijd als dude, na 31x dood te zijn gegaan per ongeluk Female aangeklikt, heb alleen nog maar last van de zombies. :')
pi_113905807
Ik ben nu met een grote groep mensen steden aan het raiden _O_ we hebben 2 auto's
  zondag 8 juli 2012 @ 12:26:00 #79
182073 invine
blablabla etc.
pi_113919783
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 22:08 schreef wuuht het volgende:
Ik ben nu met een grote groep mensen steden aan het raiden _O_ we hebben 2 auto's
[ afbeelding ]
2 auto's is 2x zoveel benzine regelen... als je met zijn alle in 1 past lijkt het mij veel slimmer.
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  zondag 8 juli 2012 @ 12:38:29 #80
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_113920138
:D geen chopper hebben
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  zondag 8 juli 2012 @ 12:42:02 #81
182073 invine
blablabla etc.
pi_113920254
quote:
11s.gif Op zondag 8 juli 2012 12:38 schreef drumstickNL het volgende:
Choppers zijn toch uit de game? Omdat er een bug inzat die de inzittende afmaakte.
pi_113920772
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 12:26 schreef invine het volgende:

[..]

2 auto's is 2x zoveel benzine regelen... als je met zijn alle in 1 past lijkt het mij veel slimmer.
benzine was echt geen probleem, maar we waaren ook met zn vertienen
  zondag 8 juli 2012 @ 13:22:55 #83
182073 invine
blablabla etc.
pi_113921622
quote:
11s.gif Op zondag 8 juli 2012 12:38 schreef drumstickNL het volgende:
Ik heb trouwens nog met jou gespeeld geloof ik, was mijn eerste keer dayz :P
  zondag 8 juli 2012 @ 20:59:14 #84
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_113942512
waardeloos dat je nu zonder pistool spawnt -.-
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  zondag 8 juli 2012 @ 21:02:10 #85
182073 invine
blablabla etc.
pi_113942669
quote:
7s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
Vind het wel spannend :)
pi_113986419
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 12:58 schreef wuuht het volgende:

[..]

benzine was echt geen probleem, maar we waaren ook met zn vertienen
met de halve server op rape tocht? hoe is dat leuk? dat is toch geen uitdaging?
Geen dank voor mijn genade.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 10:46:37 #87
182073 invine
blablabla etc.
pi_114003479
Ik join net een server en wil even reloggen, kom terug in de server en sta in debug zonder gear.. wtf?
pi_114004014
quote:
7s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ach tenminste geen groepen russen meer die overal op schieten met die makerov. Terwijl je net een beetje stuff e.d. hebt.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_114005082
Gister eindelijk een stadje gevonden,na een paar keer geraped te zijn door zombies. Kom ik een andere speler tegen. Die ziet dat ik geen wapens en heb en jawel hoor een kogel in me rug -.-
  dinsdag 10 juli 2012 @ 11:48:59 #90
182073 invine
blablabla etc.
pi_114005306
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 11:42 schreef DirtyDaniel het volgende:
Gister eindelijk een stadje gevonden,na een paar keer geraped te zijn door zombies. Kom ik een andere speler tegen. Die ziet dat ik geen wapens en heb en jawel hoor een kogel in me rug -.-
Welkom in Dayz ;)
pi_114005458
Nou hetgeen waar ik me het meest in erger is het vinden van eten en drinken en een wapen.Mja zal maar eens een filmpje checken hoe andere mensen dat doen straks. :P
pi_114008628
Ik kom helemaal niet meer in de game jullie wel ? Blijft heletijd hangen op Character creation !?
pi_114009590
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 13:02 schreef Hurricane2k het volgende:
Ik kom helemaal niet meer in de game jullie wel ? Blijft heletijd hangen op Character creation !?
de hive is weer down. iig instabiel.
afwachten tot dat gefixed is.
pi_114011060
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 13:22 schreef corkydiggles het volgende:

[..]

de hive is weer down. iig instabiel.
afwachten tot dat gefixed is.
Komt dit vaker voor ? heb de game gister gekocht heb nog niet 1x kunnen spelen haha :P !
  dinsdag 10 juli 2012 @ 13:55:16 #95
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114011115
Vanochtend 3 survivers en 1 bandit afgeknald :D
wel weer een AKM erbij
pi_114011476
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 13:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
Vanochtend 3 survivers en 1 bandit afgeknald :D
wel weer een AKM erbij
Kom je nu nog steeds op de servers ?
  dinsdag 10 juli 2012 @ 14:09:18 #97
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114011705
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 14:04 schreef Hurricane2k het volgende:

[..]

Kom je nu nog steeds op de servers ?
Ik speel niet op die hives servers
  dinsdag 10 juli 2012 @ 15:03:54 #98
182073 invine
blablabla etc.
pi_114014282
Hives?
pi_114014377
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 15:03 schreef invine het volgende:
Hives?
Hoogste instituut voor eerste klas schurken !
  dinsdag 10 juli 2012 @ 15:06:30 #100
182073 invine
blablabla etc.
pi_114014405
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 15:05 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Hoogste instituut voor eerste klas schurken !
Kom is online jij!
pi_114014662
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 15:06 schreef invine het volgende:

[..]

Kom is online jij!
Even het huis aan kant maken. Daarna kom ik de zombies van kant maken (::
Ben btw in military camp bij Balota
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:48:25 #102
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114059309
Net van het vliegveld bij balota naar chernogorsk gegaan had alleen een G17 en een bijl uurtje wezen looten kwam bij het ziekenhuis aan allemaal medische spullen opgeslagen en dan de appartementen ingegaan vond een dubbel barreld shotgun met genoeg rounds liep naar het gebouw ernaast, stond op de trap stond daar iemand naar buiten te kijken dus ik schiet snel 1 round in zijn kop :D.
Pak zijn spullen en zijn AKM spawnd er iemand buiten schiet hem ook snel dood.
heeft die gozer een ALICE pack dus die snel gepakt 9 rounds voor de M1911 en nog eens 4 rounds voor de AKM, gelukkid had die gozer ook een map,kompas,klok,hunting knife, NVG.
dit bij al 1 goede dag looten :D.
pi_114059559
bandits :'(
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:54:14 #104
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114059623
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:52 schreef wuuht het volgende:
Ik ben geen bandit hoor maar ik vertrouw gewoon niemand.
  woensdag 11 juli 2012 @ 15:24:54 #105
182073 invine
blablabla etc.
pi_114063988
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:52 schreef wuuht het volgende:
bandits _O_ waarom zelf zoeken als iemand anders het al gevonden heeft? Net ook iemand bij het vliegveld in balota afgeschoten, ze (female character ja) had nog geen wapens maar wel toolbox & wat eten wat ik wel kon gebruiken. Prima!
pi_114064035
Het beste moment is wanneer je een auto kapot schiet als je na gaat hoeveel tijd erin is gestoken.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_114067494
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 15:24 schreef invine het volgende:

[..]

bandits _O_ waarom zelf zoeken als iemand anders het al gevonden heeft? Net ook iemand bij het vliegveld in balota afgeschoten, ze (female character ja) had nog geen wapens maar wel toolbox & wat eten wat ik wel kon gebruiken. Prima!
Schurk!
  woensdag 11 juli 2012 @ 16:39:32 #108
182073 invine
blablabla etc.
pi_114068015
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 16:30 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Schurk!
;(
pi_114079289
Spelen jullie alleen ? ben al 2x dood gegaan haha .. kut bandits :P !
pi_114116103
Ik speelde eerst altijd wel alleen, nu spelen er steeds meer mensen op mijn eigen server en ben nu wel gaan teamen met kameraden. Alleen geef ik wel de voorkeur aan alleen spelen als ik aan het snipen ben, kan ik gewoon rustig weglopen na een schot of als er mensen op mij afkomen.
  donderdag 12 juli 2012 @ 18:09:41 #111
182073 invine
blablabla etc.
pi_114118284
Alleen of met nog iemand. Soms met een groep maar dan moet je wel auto(s) hebben.
pi_114118970
Pff gaat er soms toch hard aan toe haha !
6uur of zo levend gebleven had camo gear , ak47 , veel food , veel drinken , vlees enz !
Kom bij een stadje ... BoooOOoOooom Sniper einde verhaal haha !
Maar goed zelf schuld niet goed genoeg gekeken !

Iemand die straks mischien opnieuw wilt beginnen ?
pi_114120419
Ik ben overtuigd, kga het ook spelen. Ik hoopte eerder al een open world zombie apoc game te vinden.
pi_114120594
Ben net begonnen, maar het is wel lastig om zonder wapen aan spullen te komen.
Geen referral hier.
  donderdag 12 juli 2012 @ 19:19:51 #115
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114120761
Hoppa een squad van 5 man gesniped bij devils castle :D
pi_114121723
Dakgoot zin om samen wat te knallen ?
pi_114127074
Nog geen andere persoon tegen gekomen.

Verder alleen maar 2 keer een double barreled shotgun gevonden, vrij nutteloos wapen met maar 2 kogels.
Geen referral hier.
pi_114136762
Oke ff een hele stomme vraag: hoe equip ik een hunting knife? Of kan ik dat niet gebruiken om zombies af te weren?

Veel moeite gedaan om grote depots in te komen, is er 1 knife en wat jerry cans enzo waar ik dus niks mee kan.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 11:02:26 #119
182073 invine
blablabla etc.
pi_114144988
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 00:24 schreef koffiegast het volgende:
Oke ff een hele stomme vraag: hoe equip ik een hunting knife? Of kan ik dat niet gebruiken om zombies af te weren?

Veel moeite gedaan om grote depots in te komen, is er 1 knife en wat jerry cans enzo waar ik dus niks mee kan.
Alleen een hatchet en een crowbar kan je gebruiken, maar dat werkt ook niet lekker..
  vrijdag 13 juli 2012 @ 13:08:37 #120
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_114150192
Deze even volgen!
Lijkt me een hele vette game als je met een groep probeert te surviven.

Is het een beetje makkelijk om mekaar te vinden? of is er iets waardoor je makkelijk met "friends"dit kan spelen?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  vrijdag 13 juli 2012 @ 13:50:02 #121
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_114152011
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 13:08 schreef KneusTeun het volgende:
Deze even volgen!
Lijkt me een hele vette game als je met een groep probeert te surviven.

Is het een beetje makkelijk om mekaar te vinden? of is er iets waardoor je makkelijk met "friends"dit kan spelen?
Als je met elkaar op teamspeak oid zit wel ja; gewoon een map van google pakken en kijken waar je bent.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  vrijdag 13 juli 2012 @ 13:58:07 #122
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_114152388
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 13:50 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Als je met elkaar op teamspeak oid zit wel ja; gewoon een map van google pakken en kijken waar je bent.
Misschien straks maar is even aanschaffen dan :)
pi_114155651
zeker 2uur gameplay verloren .. zit te spelen en opeens server reset :( heeft hij dus niks opgeslagen had ram veel loot gevonden wel jammer maar goed we gaan door !
pi_114156722
Hij is nu in de aanbieding, miss wordt hij nog verder afgeprijst op steam, het is nu of nooit als je het wilt kopen wanneer het spel nog volop in leven is :)
pi_114157526
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 15:39 schreef norrie13 het volgende:
Hij is nu in de aanbieding, miss wordt hij nog verder afgeprijst op steam, het is nu of nooit als je het wilt kopen wanneer het spel nog volop in leven is :)
Ik hoop dat de ontwikkelaar van Arma II gaat samenwerken met de bedenker van deze mod om het allemaal af te maken en goed op de markt te zetten. Zou een geweldig spel kunnen opleveren.
Geen referral hier.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 16:19:22 #126
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_114158442
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 15:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Ik hoop dat de ontwikkelaar van Arma II gaat samenwerken met de bedenker van deze mod om het allemaal af te maken en goed op de markt te zetten. Zou een geweldig spel kunnen opleveren.
Bohemia is druk bezig met ARMA3, en gezien de (totaal) geen support meer voor ARMA2 MP lijkt het me sterk. Maar ik denk dat DayZ ook voor ARMA3 word uitgebracht, aangezien die engine volgens mij een stuk stabieler is. :Y
pi_114161884
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 16:19 schreef Chef_M het volgende:

[..]Maar ik denk dat DayZ ook voor ARMA3 word uitgebracht, aangezien die engine volgens mij een stuk stabieler is. :Y
Dat is al lang geleden aangekondigd. DayZ kan overgezet worden op de nieuwe engine.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 17:39:58 #128
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_114162102
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:35 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Dat is al lang geleden aangekondigd. DayZ kan overgezet worden op de nieuwe engine.
Allang zelfs? Bron graag, want ik lees dat het van release tot aan 2 jaar na release word uitgebracht, DayZ voor ARMA3, maar allemaal van users en geen een van een dev. Ook lees ik op andere websites dat het waarschijnlijk ook nog een betaalde mod word, maar ook niks dat van een dev kwam. Dus graag een bron.

EDIT: Dit werd 4 dagen geleden gepost trouwens, ook niet echt oninteressant.
http://www.g4tv.com/thefe(...)-standalone-release/
pi_114162179
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:39 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Allang zelfs? Bron graag, want ik lees dat het van release tot aan 2 jaar na release word uitgebracht, DayZ voor ARMA3, maar allemaal van users en geen een van een dev. Ook lees ik op andere websites dat het waarschijnlijk ook nog een betaalde mod word, maar ook niks dat van een dev kwam. Dus graag een bron.
Poeh, dan moet ik hard opzoek. Stamt in ieder geval uit de begintijd van de mod. Het werd als 'excuus' aangehaald als toekomstige oplossing voor veel van de bugs die erin zaten.

Ik post hier als ik het terugvind.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 17:42:33 #130
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_114162217
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:41 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Poeh, dan moet ik hard opzoek. Stamt in ieder geval uit de begintijd van de mod. Het werd als 'excuus' aangehaald als toekomstige oplossing voor veel van de bugs die erin zaten.

Ik post hier als ik het terugvind.
Toen de mod net begon was er amper nieuws uit van ARMA3, dus ik denk niet dat dat als feit kan gelden. :P
  vrijdag 13 juli 2012 @ 19:33:27 #131
182073 invine
blablabla etc.
pi_114167096
Ik word wel beetje para van de bugs in het spel, voor de zoveelste keer ergens doorheen gevallen en dood.. met alleen maar goede gear.
pi_114167335
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 19:33 schreef invine het volgende:
Ik word wel beetje para van de bugs in het spel, voor de zoveelste keer ergens doorheen gevallen en dood.. met alleen maar goede gear.
Ik word er ook gek van. Zit je te sluipen, krijg je ineens zombies achter je aan terwijl ze je niet eens zouden moeten horen/zien. Of ga je een gebouw in om zombies af te schudden, lopen ze dwars door de muur heen. :')

En ze lopen zo raar dat je ze niet eens kunt raken met een geweer. :')
pi_114168252
Dit is wel pas Alpha denk dat het nog wel allemaal goed komt me de bugs !
Maar er zitten er idd wel veel in !
Sprong gister over een hekje benen gebroken haha !
Dag ervoor viel ik gewoon ergeens doorheen ook dood !

Ook is de engine zwaar klote !
Draai games , zoals skyrim , battlefield 3 ALLES op max ! .
Maar deze game als ik in een stad ben dropt alles toch wel naar 30/40 frames !
Niet dat het zo erg is maar is maar toch !
Meer mensen last van zware frame drops in citys ?

System :
Windows 7 Home Premium 64Bit
Nvidia GTX 590 3GB
Blu-Ray LG
SataIII Hard Disc 2000GB
OCZ Agility3 SSD Hard Disc 250GB
16GB Vengeance DDR3
Asus 1155 Sabertooth P67 (rev.3)
Corsair Hydro H80
Intel Core i7-2600K 3,4GHz
Thermaltake 875Watt Toughpower XT
Cooler Master HAF X
pi_114171684
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 19:56 schreef Hurricane2k het volgende:
Dit is wel pas Alpha denk dat het nog wel allemaal goed komt me de bugs !
Maar er zitten er idd wel veel in !
Sprong gister over een hekje benen gebroken haha !
Dag ervoor viel ik gewoon ergeens doorheen ook dood !

Ook is de engine zwaar klote !
Draai games , zoals skyrim , battlefield 3 ALLES op max ! .
Maar deze game als ik in een stad ben dropt alles toch wel naar 30/40 frames !
Niet dat het zo erg is maar is maar toch !
Meer mensen last van zware frame drops in citys ?

System :
Windows 7 Home Premium 64Bit
Nvidia GTX 590 3GB
Blu-Ray LG
SataIII Hard Disc 2000GB
OCZ Agility3 SSD Hard Disc 250GB
16GB Vengeance DDR3
Asus 1155 Sabertooth P67 (rev.3)
Corsair Hydro H80
Intel Core i7-2600K 3,4GHz
Thermaltake 875Watt Toughpower XT
Cooler Master HAF X
Ik heb het wel eens gehad op bepaalde servers, weet niet of je het al getest hebt met verschillende servers. Maar nu ik op mijn eigen server (LU172, indien je het wilt testen) heb geen problemen meer mee aangezien die in Amsterdam staat. Maar gezien de specs bij jou moet jij geen enkel probleem hebben het ook op zijn max kunnen spelen.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 22:08:57 #135
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_114174202
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 21:18 schreef SirClark het volgende:

[..]

Ik heb het wel eens gehad op bepaalde servers, weet niet of je het al getest hebt met verschillende servers. Maar nu ik op mijn eigen server (LU172, indien je het wilt testen) heb geen problemen meer mee aangezien die in Amsterdam staat. Maar gezien de specs bij jou moet jij geen enkel probleem hebben het ook op zijn max kunnen spelen.
Ik probeer die te joinen, maar klopt het dat het eeeerrrgggg lang duurt?
pi_114174766
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 22:08 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ik probeer die te joinen, maar klopt het dat het eeeerrrgggg lang duurt?
Even snel getest, ik zat er in 10 sec in.
pi_114174828
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 22:21 schreef SirClark het volgende:

[..]

Even snel getest, ik zat er in 10 sec in.
Vrij apart. Want hier duurt het nu ook al een minuut of 4. Maar denk dat de server een oudere versie gebruikt :)?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  vrijdag 13 juli 2012 @ 22:31:50 #138
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_114175330
Hier is het ook een ramp. servers zijn eerst verkeerde versie, vind ik een nieuwere, moet ik eerst zelf weer updaten... en nog zwart scherm.
pi_114175354
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 22:22 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Vrij apart. Want hier duurt het nu ook al een minuut of 4. Maar denk dat de server een oudere versie gebruikt :)?
Staat wel 1.7.x.x in de naam, alleen hij heeft 17.2 er wel op. Naam van de server passen ze namelijk zelf aan.
pi_114175446
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 22:32 schreef SirClark het volgende:

[..]

Staat wel 1.7.x.x in de naam, alleen hij heeft 17.2 er wel op. Naam van de server passen ze namelijk zelf aan.
Hmm welke versie heeft Arma dan? want volgens mij draait ie op 1.61 hier. En de servers op 1.60
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_114175702
Als ik snel in config kijk zie ik bij Arma2 versie 93965 staan. En Dayz versie 1.7.2.
Ook even weer getest met loggen van de server, zat er direct weer op. En er spelen nog steeds wat man op de server.
pi_114175825
Hmm toch apart dan. Install net die Sixupdater en installeer daar DayZ. Maar elke server die ik join zeikt dat ik de verkeerde versie heb :)
pi_114175951
Krijg je een bericht als je de server wil joinnen of als je in de Day Z server zit?
Bij Dayzcommander (zelfde principe als sixupdater) kun je ook Arma2 updaten. Ik zou trouwens niet verder updaten dan 1.7.2. hoor dat er nog redelijk wat bugs zijn en de meeste hosters ondersteunen die update nog niet.
pi_114176006
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 22:43 schreef SirClark het volgende:
Krijg je een bericht als je de server wil joinnen of als je in de Day Z server zit?
Bij Dayzcommander (zelfde principe als sixupdater) kun je ook Arma2 updaten. Ik zou trouwens niet verder updaten dan 1.7.2. hoor dat er nog redelijk wat bugs zijn en de meeste hosters ondersteunen die update nog niet.
Zodra ik in de server zit en de mission accept (of wat dan ook) dan gaat ie laden en dan krijg ik zo'n error
1.7.2.3 staat in Sixupdater :)
pi_114176139
Even kijken of het erbij staat. Heb het zelf niet eerder gezien of gehoord.
http://dayzmod.com/forum/index.php?/forum/12-troubleshooting/
pi_114176453
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 22:47 schreef SirClark het volgende:
Even kijken of het erbij staat. Heb het zelf niet eerder gezien of gehoord.
http://dayzmod.com/forum/index.php?/forum/12-troubleshooting/
Nja zie het ook niet 123. Krijg alleen melding dat client versie anders is dan de server versie :')
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:16:31 #147
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_114177507
Nou ongelofelijk gebruiks vriendelijk dit :')

Iedereen zegt wat anders, en niks lijkt tot nu toe nog te werken....
pi_114177664
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:16 schreef KneusTeun het volgende:
Nou ongelofelijk gebruiks vriendelijk dit :')

Iedereen zegt wat anders, en niks lijkt tot nu toe nog te werken....
Heb nooit problemen gehad met het installeren dus kan niks uit ervaring zeggen :P
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:33:45 #149
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_114178359
Oke, gelukt! arma patch deed het hem.
Als ik in die UL172 ga, krijg ik melding dat ik geen message heb gegeven en freezed ie?
pi_114179089
LU 172 is hier ook gewoon grijs in Six Launcher :'). Damn wat een achterlijk gebeuren is dit zeg :')__!

Maar hij werkt dan weer wel :? 8)7
pi_114179726
Ik draai op de server; DayZ 1.7.2.3 & Arma2OA 94876 atm. Had net een rolling patch erop gekregen. Alleen update de naam weer niet -.-

Servers moeten nu allemaal direct de nieuwe patch installeren hoor ik net..
pi_114180826
1.7.2.3 hierzo: Wait for host

:(
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
  zaterdag 14 juli 2012 @ 00:34:49 #153
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_114180954
Die controls!?@!?@!?!
pi_114183717
Na die nieuwe update doet die het eindelijk!
Kreeg wel de vraag male of female (wat volgens de instructie maar 1 keer kon). heb female gekozen na verhalen of FOK :P
pi_114184053
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:34 schreef KneusTeun het volgende:
Die controls!?@!?@!?!
dat niet binnen 10 minuten door hebben :')
  zaterdag 14 juli 2012 @ 02:22:51 #156
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_114184113
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 02:19 schreef wuuht het volgende:

[..]

dat niet binnen 10 minuten door hebben :')
Typische fok reactie.... jammer
pi_114184199
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 02:22 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Typische fok reactie.... jammer
we zijn op fok
  zaterdag 14 juli 2012 @ 02:31:48 #158
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_114184229
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:34 schreef KneusTeun het volgende:
Die controls!?@!?@!?!
Je hebt een Option menu waar je alles naar wens kan zetten, maar geloof mij maar dat het het beste is om gewend te raken aan de defaults, werkt toch echt het beste. ;)
  zaterdag 14 juli 2012 @ 11:29:17 #159
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114188977
ook gekocht, enkel sterf ik voordat ik een wapen kan vinden omdat ik gewoon huizen in charge voor loot en daarna gewoon wegren van de zombies :')

iemand betere/snellere tactiek ? :P

vanmiddag ga ik weer proberen
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_114189104
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 11:29 schreef leeell het volgende:
ook gekocht, enkel sterf ik voordat ik een wapen kan vinden omdat ik gewoon huizen in charge voor loot en daarna gewoon wegren van de zombies :')

Ik ga nu meestal gewoon direct richting het noorden en ga vooral daar huizen bij langs, maar dit is niet aan te raden als je de map niet kent en geen map bij de hand hebt.

Ik ging in het begin servers joinnen waar niemand of >10 mensen op zaten, kon ik rustig looten en bekend worden met de omgeving.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 11:35:24 #161
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114189146
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 11:33 schreef SirClark het volgende:

[..]

Ik ga nu meestal gewoon direct richting het noorden en ga vooral daar huizen bij langs, maar dit is niet aan te raden als je de map niet kent en geen map bij de hand hebt.

Ik ging in het begin servers joinnen waar niemand of >10 mensen op zaten, kon ik rustig looten en bekend worden met de omgeving.
ik ren ook naar een industrieel stadje (gewoon waar je spawned rechtdoor langs de kust ) met een hangar enzo, heb ik al wel ammo, flares, toolbox enzo gevonden maar geen wapen (zowel melee als ranged niet)
pi_114189204
Brandweer kazernes bijlangs gaan en $ gebouwen.

http://dayzmap.info <

/edit/

Ik zie dat Kneusteun ook eindelijk op LU172 kan :P
  zaterdag 14 juli 2012 @ 11:44:30 #163
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_114189339
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 11:38 schreef SirClark het volgende:

Ik zie dat Kneusteun ook eindelijk op LU172 kan :P
Klopt, ik wordt helemaal gek, ben me boog kwijtgeraakt.. :(
En lig nu vlak naast een stad op me buik met allemaal zombies die om me heen chillen.
pi_114189364
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 11:44 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Klopt, ik wordt helemaal gek, ben me boog kwijtgeraakt.. :(
En lig nu vlak naast een stad op me buik met allemaal zombies die om me heen chillen.
Hoor dat in Elektro zombies niet bewegen door een bug in de laatste patch.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 11:54:14 #165
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_114189546
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 11:45 schreef SirClark het volgende:

[..]

Hoor dat in Elektro zombies niet bewegen door een bug in de laatste patch.
Dan weet ik in ieder geval dat ik niet in elektro zit, want in deze stad beweegt alles.
pi_114189837
Een keer een lee enfield gevonden, toen werd het eindelijk leuk, vervolgens enkel andere ammo gevonden en 2 axes, waarvan 1 disappearde. Op gegeven moment opeens disconnect.

Sindsdien veel tijd gespendeerd aan rondsluipen, meerdere plekken ingekomen maar altijd alleen voedsel, cans en ammo. Wordt dan toch wel dik frustrerend.. elke andere gast molt me gelijk zodra ie een wapen heeft..
  zaterdag 14 juli 2012 @ 12:09:00 #167
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114189879
Wapens vind je in huizen in groote warenhuizen en fabrieken heb je 0,5% kans om een wapen te vinden he tis altijd in huizen of boerderijen en die boerenschuren.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 12:28:19 #168
279335 Pixell
Natte Doos
pi_114190412
Ik zit nu ook in die LU 172 server, maar ik heb nog maar 2900 blood en heb geen flauw idee waar ik ben en val om de 30 sec flauw :')
  zaterdag 14 juli 2012 @ 12:30:13 #170
279335 Pixell
Natte Doos
pi_114190482
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 12:28 schreef Disorder het volgende:
Welke Day Z versie kan ik nu het beste installeren?
Als je die six updater van dayzmod.com download is het makkelijkst en dan gewoon een server joinen en dan update die vanzelf
  zaterdag 14 juli 2012 @ 12:32:06 #171
279335 Pixell
Natte Doos
pi_114190547
Iemand toevallig in LU 172 die mij kan redden :P ?
pi_114190551
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 12:28 schreef Pixell het volgende:
Ik zit nu ook in die LU 172 server, maar ik heb nog maar 2900 blood en heb geen flauw idee waar ik ben en val om de 30 sec flauw :')
Heb ik ook gehad, zit je bij het NW Airfield met een gebroken been en 4xxx bloed rond te sluipen :P
  zaterdag 14 juli 2012 @ 12:33:39 #173
279335 Pixell
Natte Doos
pi_114190599
Ik heb ook gewoon geen flauw idee waar ik ben :P
pi_114190675
bezig met filmpje over dayz. work in progress
pi_114190691
Zie je ook geen gebouwen ? of powerlines, die gaan namelijk altijd richting een stad/dorpje of ofc naar een centrale alleen dan kun je je vanaf dat punt weer kijken waar je bent. Ik keek ook altijd op de bordjes van de dorpen om te kijken waar ik ben of te kijken hoever het volgende dorpje is en dan gewoon een map van google erbij pakken.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 12:42:37 #176
279335 Pixell
Natte Doos
pi_114190857
Ik zit nu in een schuur, er staan nog 2 grotere schuren in de buurt en volgens mij kwam ik van een klein fabriekje vandaan waar heel veel auto-onderdelen lagen..
pi_114193098
final versie van mijn short film.
zijn nog wel wat onregelmatige dingen te vinden. maar vind het goed zo.
arma2 editor wil dingen nog wel is veranderen :(

ben iig tevreden met de uitkomst.

zaterdag 14 juli 2012 @ 14:03:45 #178
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114193270
zo, eerste succesvolle loothunt, een doublebarreled shotgun, beetje makarov en enfield clips, een hatchet, beetje eten
  zaterdag 14 juli 2012 @ 14:03:56 #179
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114193277
en toen geen bloed meer :')

wel 15 zombies geslacht
pi_114193330
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 13:57 schreef corkydiggles het volgende:

^O^
pi_114193507
Mijn god, ik vind die zombies toch wel diep teleurstellend.

Zelden vind je (iig ik) een wapen, ongeacht of ik nu in stad ben of niet. Maar die zombies... ze warpen letterlijk naast je, doen tijdcontinuum distortion attacks en je komt zo goed als niet van ze af.

Daarnet gesnapt door een zombie op 30 meter afstand terwijl ik hurkte. Ik heb letterlijk 10 minuten recht uit gerend... eindelijk bleef ie dan ergens haken... normaal rent ie opeens sneller dan Usain Bolt...

Nu is zien waar ik ben beland... maar ze mogen dat echt eens fixen, nu kun je gewoon letterlijk niks beginnen... en mag je gewoon escape drukken en abort...
  zaterdag 14 juli 2012 @ 14:12:31 #182
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114193536
ja die zombies moeten meer als l4d2 worden.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 14:13:18 #183
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114193562
ik doe altijd escape+ abort als ik niet kan wegkomen
  zaterdag 14 juli 2012 @ 14:14:05 #184
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114193584
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 14:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
casual

jammer dat je je vuisten niet kan gebruiken oid :')
op mijn nieuwe pc ga ik dit wel kapotspelen want ik kan 20 FPS niet trekken :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 14:14:44 #185
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114193602
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 14:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 14:14 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

casual

zaterdag 14 juli 2012 @ 14:19:12 #186
182073 invine
blablabla etc.
pi_114193724
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 13:57 schreef corkydiggles het volgende:

Hoe hebben jou characters andere pakjes aan dan normaal?
pi_114193763
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 14:19 schreef invine het volgende:

[..]

heb het gemaakt in de arma editor. geen van de karakters heb ik bestuurd.
alleen de bandit op het eind.
met de arma editor zijn de mogelijkheden oneindig, als je kunt scripten helemaal.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 14:21:15 #188
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114193766
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 14:19 schreef invine het volgende:

[..]

mission Editer+ mods
  zaterdag 14 juli 2012 @ 14:22:30 #189
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114193805
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 11:29 schreef leeell het volgende:

weg van het strand gaan, daar zitten veel griefers
  zaterdag 14 juli 2012 @ 14:23:33 #190
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114193837
ga op zoek naar het platteland zoek in de boerderijen en schuren en de huizen daar.
pi_114193983
Hoe join je een server via Six Updater :')
  zaterdag 14 juli 2012 @ 14:28:34 #192
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114193993
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 14:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
ga op zoek naar het platteland zoek in de boerderijen en schuren en de huizen daar.
heb ik gedaan, heb shotgun gevonden, ammo en hatchet

maar ik krijg steeds teveel schade door de zombies, heb ik eindelijk tasje vol prut, heb ik geen blood meer
  zaterdag 14 juli 2012 @ 14:33:56 #193
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114194124
naar een ziekenhuis gaan
pi_114194150
Voor bloodbag heb je een 2e persoon nodig die de bloodbag geeft.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 14:41:22 #195
182073 invine
blablabla etc.
pi_114194298
Ik vind altijd wel een wapen binnen 5 minuten, gewoon die grote schuren afgaan en de supermarkets. Kan niet missen
pi_114194419
Ik kom die servers maar niet in via Six Updater -O-
pi_114194583
Schijnbaar heb je een Six Launcher nodig, maar die heb ik niet?
pi_114194612
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 14:41 schreef invine het volgende:
Ik vind altijd wel een wapen binnen 5 minuten, gewoon die grote schuren afgaan en de supermarkets. Kan niet missen
Ik ben nog geen supermarkt tegengekomen.. en bij schuren kom ik ze alsnog maar zelden tegen.. :<

Six launcher kun je gewoon op dayz page downen.. vind op zich wel handige app.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 14:58:30 #199
182073 invine
blablabla etc.
pi_114194763
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 14:53 schreef koffiegast het volgende:

[..]

Ik ben nog geen supermarkt tegengekomen.. en bij schuren kom ik ze alsnog maar zelden tegen.. :<

Six launcher kun je gewoon op dayz page downen.. vind op zich wel handige app.
Als je in kamenka spawnt weg naar het noorden volgen dan kom je vanzelf kan langs een supermarkt :)
pi_114194769
Ik kan alleen de Six Updater vinden op die site.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 15:04:05 #201
279335 Pixell
Natte Doos
pi_114194917
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 14:58 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kan alleen de Six Updater vinden op die site.
Dat is hetzelfde
pi_114194967
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 15:04 schreef Pixell het volgende:

[..]

Dat is hetzelfde
Oh :')

Ik schijn nu een oude gameversie te hebben (0.0.0), dus nu moet ik eerst Arma2: CO updaten....
  zaterdag 14 juli 2012 @ 15:49:45 #203
279335 Pixell
Natte Doos
pi_114196278
Kan je nu wel of niet een party/group maken met andere spelers?
  zaterdag 14 juli 2012 @ 15:51:25 #204
182073 invine
blablabla etc.
pi_114196328
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 15:49 schreef Pixell het volgende:
Kan je nu wel of niet een party/group maken met andere spelers?
Denk het niet.. waarom zou je dat willen? Je kan toch gewoon bij elkaar blijven?
  zaterdag 14 juli 2012 @ 15:52:35 #205
279335 Pixell
Natte Doos
pi_114196368
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 15:51 schreef invine het volgende:

[..]

Denk het niet.. waarom zou je dat willen? Je kan toch gewoon bij elkaar blijven?
Waarom? Meerdere redenen..

Elkaars blood (hp) kunnen zien, elkaar op de map kunnen zien, makkelijker communiceren
  zaterdag 14 juli 2012 @ 15:57:08 #206
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114196530
dan wordt het te casual.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 16:03:08 #207
182073 invine
blablabla etc.
pi_114196768
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 15:57 schreef leeell het volgende:
dan wordt het te casual.
Dit.
pi_114197904
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 15:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

de bedenker van de mod IS de ontwikkelaar van arma 2, also day z komt ook voor arma 3
also arma 3 is uitgesteld puur omdat arma 2 zo goed verkoopt en men niet wil dat de game concureert met zijn voorganger.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 16:51:52 #209
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_114198549
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 16:37 schreef norrie13 het volgende:

[..]

de bedenker van de mod IS de ontwikkelaar van arma 2, also day z komt ook voor arma 3
also arma 3 is uitgesteld puur omdat arma 2 zo goed verkoopt en men niet wil dat de game concureert met zijn voorganger.
Oh god, hier gaan we weer. Bron? :') Het is gemaakt door een designer van Bohemia, weet niet echt of Bohemia dat ook als hun mod ziet, aangezien ze er geen support op leveren. En hoe kan ARMA3 uitgesteld zijn, als er nog nooit iets over een release is aangekondigd?
pi_114198851
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 16:51 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Oh god, hier gaan we weer. Bron? :') Het is gemaakt door een designer van Bohemia, weet niet echt of Bohemia dat ook als hun mod ziet, aangezien ze er geen support op leveren. En hoe kan ARMA3 uitgesteld zijn, als er nog nooit iets over een release is aangekondigd?
vindt je dat er geen logica in mijn verhaal zit ?
  zaterdag 14 juli 2012 @ 17:06:36 #211
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_114199147
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 16:58 schreef norrie13 het volgende:

[..]

vindt je dat er geen logica in mijn verhaal zit ?
Nee oke, dit bedoel ik dus, zet gewoon neer dat jij dat DENKT, ipv dat het zo is. Scheelt mij ook weer zoekwerk.
pi_114199152
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 16:51 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Dean Hall (Rocket) is idd een game designer bij Bohemia Interactive en werkt ook atm aan Arma3 MP. En de enige release date info die ze geven is dat die uitkomt in 2013. De Alpha release moet nog wel in 2012 uitkomen.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 17:08:17 #213
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_114199216
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 17:06 schreef SirClark het volgende:

[..]

Dean Hall (Rocket) is idd een game designer bij Bohemia Interactive en werkt ook atm aan Arma3 MP. En de enige release date info die ze geven is dat die uitkomt in 2013. De Alpha release moet nog wel in 2012 uitkomen.
Precies wat ik ook zei dus, release hebben ze in het begin een keer op 2013 geplant, maar nergens 'uitgesteld', norrie spoot gewoon zijn gedachtes uit ipv feiten.
pi_114206374
Spring 2 meter naar beneden
-> breek je botten.

Ben in middle of nowhere, wat kan ik hier in godsnaam tegen doen, behalve escape abort retry?
pi_114207317
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:45 schreef koffiegast het volgende:
Spring 2 meter naar beneden
-> breek je botten.

Ben in middle of nowhere, wat kan ik hier in godsnaam tegen doen, behalve escape abort retry?
Kruipen of iemand die jou even helpt met morphine :P
pi_114213400
Net ook een scrub genaamd Fragz0r, schiet hem 2x disconnect die :'). Ik ban die gasten gewoon van mijn server als ze gereport worden en ze bewijs hebben.
  zondag 15 juli 2012 @ 01:46:29 #217
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_114217484
Woei auto!
pi_114221328
Welke heb je gevonden?
  zondag 15 juli 2012 @ 10:33:10 #219
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_114221449
uaz ofzo?
pi_114221562
off road altijd goed :P
  zondag 15 juli 2012 @ 11:46:26 #221
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114223021
wie heeft een leuke server waar je een beetje normaal kan beginnen zonder zoveel griefers aan het begin ?
  zondag 15 juli 2012 @ 11:46:40 #222
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_114223026
LU172?
  zondag 15 juli 2012 @ 12:21:08 #223
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114223829
okè, iemand die samen wil spelen vanmiddag ?

zit nu een stukje verder dan een soort militaire basis met een toren, paar hangars en hoop dooie soldaten

heb veel ammo voor je, alleen heb ik zelf nog geen wapen op een grenade en een hatchet na, ook een paar medical supplies heb ik.
  zondag 15 juli 2012 @ 12:25:24 #224
182073 invine
blablabla etc.
pi_114223975
quote:
2s.gif Op zondag 15 juli 2012 12:21 schreef leeell het volgende:
okè, iemand die samen wil spelen vanmiddag ?

zit nu een stukje verder dan een soort militaire basis met een toren, paar hangars en hoop dooie soldaten

heb veel ammo voor je, alleen heb ik zelf nog geen wapen op een grenade en een hatchet na, ook een paar medical supplies heb ik.
Je zit rechts van balota onder het vliegveld :)
  zondag 15 juli 2012 @ 12:26:46 #225
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114224020
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 12:25 schreef invine het volgende:

[..]

Je zit rechts van balota onder het vliegveld :)
thanks, ik zie het :9

die grenades zijn zeker nog wel redelijk sterk en waardevol ?
  zondag 15 juli 2012 @ 12:27:44 #226
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114224050
heb wel een vraagje trouwens;

ik zie wel eens zo'n stadje swarmed met zombies, maar bijna alle huizen zijn gewoon "dicht" , dus qua moeilijkheid / loot ratio is het nogal huilen

ik ga liever buiten een stadje een paar schuren door met wat minder zombies, is dit inderdaad een betere manier ?
pi_114224085
quote:
2s.gif Op zondag 15 juli 2012 12:27 schreef leeell het volgende:
heb wel een vraagje trouwens;

ik zie wel eens zo'n stadje swarmed met zombies, maar bijna alle huizen zijn gewoon "dicht" , dus qua moeilijkheid / loot ratio is het nogal huilen

ik ga liever buiten een stadje een paar schuren door met wat minder zombies, is dit inderdaad een betere manier ?
Ik heb geen idee, maar zo doe ik het ook tot nu toe. Kleine dorpjes hebben een redelijk hoog risico. Ben al eens tegen een kruipende zombie aangelopen. En het aantal deuren dat geopend kan worden is relatief laag. Blijf liever wat buitenaf op agrarische gebieden om af en toe een schuurtje te plunderen.
  zondag 15 juli 2012 @ 12:30:03 #228
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114224119
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 12:29 schreef Disorder het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, maar zo doe ik het ook tot nu toe. Kleine dorpjes hebben een redelijk hoog risico. Ben al eens tegen een kruipende zombie aangelopen. En het aantal deuren dat geopend kan worden is relatief laag. Blijf liever wat buitenaf op agrarische gebieden om af en toe een schuurtje te plunderen.
dat is ook mijn tactiek ja

en ik zit nu dicht bij chernarus , maar niet heengaan ivm griefers ?

of is het wel te doen qua loot/gevaar ratio :9

of iemand die even mee wil vanmiddag?
pi_114224191
Schijnt dat daar de spelers zitten met wat betere uitrustingen/gear. Up to you :) Ik ben er even langsgelopen en zag zoveel zombies dat ik toch maar even de bossen in ben gegaan :)
  zondag 15 juli 2012 @ 12:32:47 #230
182073 invine
blablabla etc.
pi_114224208
quote:
2s.gif Op zondag 15 juli 2012 12:26 schreef leeell het volgende:

[..]

thanks, ik zie het :9

die grenades zijn zeker nog wel redelijk sterk en waardevol ?
Ik vind ze useless, maar dat is vooral omdat ik er ooit per ongeluk 1 naar mijn eigen hoofd heb geworpen :')
  zondag 15 juli 2012 @ 12:33:50 #231
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114224234
:')

maar stuur maar een DM als iemand even verder wil gaan met zn 2e of meer

heb eindelijk beetje loot , dus zou jammer vinden als ik nu de weg oploop richting chern dat ik gelijk neergesniperd word ;(
  zondag 15 juli 2012 @ 13:08:48 #232
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_114225288
Wat is die blauwe tekst in beeld steeds? "bleu on blue"cease fire blablka
  zondag 15 juli 2012 @ 13:10:46 #233
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_114225355
ALLES KWIJT!!! door een hekje tegen de auto en ineens dood.
  zondag 15 juli 2012 @ 13:31:58 #234
279335 Pixell
Natte Doos
pi_114225998
Dikke bug helaas, rijd met 2km/h tegen een hekje aan, auto was nog helemaal heel, ontploft die in 1 keer :')
  zondag 15 juli 2012 @ 13:33:42 #235
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114226059
ik zag je dood in de chat pixell :')

ben nu wel lekker bezig:

eten + drinken + medical supplies :D
lee enfield + 3 mags
Map
  zondag 15 juli 2012 @ 13:37:56 #236
279335 Pixell
Natte Doos
pi_114226253
quote:
2s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:33 schreef leeell het volgende:

ben nu wel lekker bezig:

lee enfield + 3 mags
Map
Ging even een paar keer extra dood, dichterbij spawnen bij iemand anders :')
pi_114226270
quote:
2s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:33 schreef leeell het volgende:

ben nu wel lekker bezig:

lee enfield + 3 mags
Map
Vind de Lee enfield nog altijd 1 van de leukste wapens, gebruik alleen niet vanwege het geluid :P

Heb atm een M16A4 ACOG & CZ550 bij mij. Wil alleen nog een ghillie suit hebben.
  zondag 15 juli 2012 @ 13:38:20 #238
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114226274
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:37 schreef Pixell het volgende:

[..]

Ging even een paar keer extra dood, dichterbij spawnen bij iemand anders :')
:D
  zondag 15 juli 2012 @ 13:38:48 #239
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114226289
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:38 schreef SirClark het volgende:

[..]

Vind de Lee enfield nog altijd 1 van de leukste wapens, gebruik alleen niet vanwege het geluid :P

Heb atm een M16A4 ACOG & CZ550 bij mij. Wil alleen nog een ghillie suit hebben.
ik kan alleen maar 1 wapen dragen, hoeveel ruimte moet je hebben voor hatchet + enfield dan,

heb ook al crossbow weg moeten gooien
pi_114226655
quote:
2s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:38 schreef leeell het volgende:

[..]

ik kan alleen maar 1 wapen dragen, hoeveel ruimte moet je hebben voor hatchet + enfield dan,

Je moet een backpack hebben met minstens 10 slots voor je tweede wapen en uiteraard genoeg plek voor ammo die je mee moet nemen. Heb gelukkig de 24 slots gevonden en kan genoeg meenemen.
  zondag 15 juli 2012 @ 13:48:51 #241
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_114226664
quote:
2s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:38 schreef leeell het volgende:

[..]

Kan je je bijl niet in je coyote bag doen? /SirClark was me voor.
  zondag 15 juli 2012 @ 13:49:09 #242
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114226671
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:48 schreef SirClark het volgende:

[..]

Je moet een backpack hebben met minstens 10 slots voor je tweede wapen en uiteraard genoeg plek voor ammo die je mee moet nemen. Heb gelukkig de 24 slots gevonden en kan genoeg meenemen.
oh das wel lastig ja, goed zoeken maar :)

ik heb trouwens ook een lege waterfles, waar kan je hem zoal vullen ?
  zondag 15 juli 2012 @ 13:49:26 #243
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114226684
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:48 schreef Chef_M het volgende:

[..]

heb geen 10 slots, eentje met 8 ;(
pi_114226802
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:48 schreef Chef_M het volgende:

[..]

De bijl kun je weer aan je toolbelt zetten
  zondag 15 juli 2012 @ 14:01:10 #245
182073 invine
blablabla etc.
pi_114227086
quote:
2s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:49 schreef leeell het volgende:

[..]

oh das wel lastig ja, goed zoeken maar :)

ik heb trouwens ook een lege waterfles, waar kan je hem zoal vullen ?
Bij een pomp of in een plasje water (niet de zee). Moet je via je Gear (G) doen.
  zondag 15 juli 2012 @ 14:01:38 #246
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114227099
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:52 schreef SirClark het volgende:

[..]

De bijl kun je weer aan je toolbelt zetten
ja maar dan kan je nooit snel switchen
  zondag 15 juli 2012 @ 14:44:22 #247
279335 Pixell
Natte Doos
pi_114228623
Iemand die vanuit Cherno naar de heuvels/bossen aan het schieten was op 2 man?
  zondag 15 juli 2012 @ 14:47:22 #248
69211 koffiegast
langzinnig
pi_114228714
Heb zelfmoord moeten plegen... botten gebroken, lig in middle of nowhere dorpje met geen med supplies, kan niet eens trappen oplopen. En dat allemaal omdat ik ff gemakzuchtig van een trap afsprong van een meter of 2. :/
  zondag 15 juli 2012 @ 14:47:46 #249
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114228730
ja die trappen zijn echt vreemd :')
  zondag 15 juli 2012 @ 14:58:52 #250
279335 Pixell
Natte Doos
pi_114229092
Ok, wil je een wapen in je bag doen of wissel je met iets anders op de grond, verdwijnt dat wapen gewoon :')
  zondag 15 juli 2012 @ 15:17:30 #251
182073 invine
blablabla etc.
pi_114229807
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 14:58 schreef Pixell het volgende:
Ok, wil je een wapen in je bag doen of wissel je met iets anders op de grond, verdwijnt dat wapen gewoon :')
Ja er zitten genoeg bugs in die het spel beetje frustrerend maken...
  zondag 15 juli 2012 @ 15:21:27 #252
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114229962
teleporterende zombies :')
pi_114230011
Ja, ze lopen altijd door muren heen. Denk ik veilig te zijn.. word ik spontaan aangevreten door een wallhacking zombie :(
  zondag 15 juli 2012 @ 15:47:45 #254
182073 invine
blablabla etc.
pi_114230964
Ik had laatst dat er 1 zombie bovenop mij spawnde..
  zondag 15 juli 2012 @ 16:29:39 #255
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_114232446
Zijn jullie voornamelijk in jullie eentje aan het overleven? of vormen er al groepen?

Zit ook iedereen in de LU172 server?
  zondag 15 juli 2012 @ 16:34:18 #256
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114232662
ik zat solo in de LU172 server

maar samenwerken lijkt me zoveel efficiënter vanwege het uitwisselen van bruikbare ammo en het uitwisselen van medical supplies die je teveel/te weinig heb.
  zondag 15 juli 2012 @ 16:41:41 #257
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_114233000
quote:
2s.gif Op zondag 15 juli 2012 16:34 schreef leeell het volgende:
ik zat solo in de LU172 server

maar samenwerken lijkt me zoveel efficiënter vanwege het uitwisselen van bruikbare ammo en het uitwisselen van medical supplies die je teveel/te weinig heb.
Klopt, maar probleem is dat tot nu toe alles wat ik tegenkom in de server alleen maar schiet.... en niet vraagt.
Wat ik ook wel wil zien is een disconnect countdown. Nu vind je iemand die op je schiet, wil je hem doodrijden en dan disconnect ie gewoon snel :') mietjes gedrag
  zondag 15 juli 2012 @ 16:43:48 #258
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114233084
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 16:41 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Klopt, maar probleem is dat tot nu toe alles wat ik tegenkom in de server alleen maar schiet.... en niet vraagt.
Wat ik ook wel wil zien is een disconnect countdown. Nu vind je iemand die op je schiet, wil je hem doodrijden en dan disconnect ie gewoon snel :') mietjes gedrag
idd, klote casuals :(

had ook een keertje goede loot gevonden gister, opent iemand vuur op me, had kunnen vluchten

in plaats daarvan maakte ik een braveheart-charge met mn hatchet richting hem :7

was na 5 stappen dood, maar de euforie zat er goed in, strijdend ten onder
pi_114233450
Gister iemand een bann gegeven op LU172 disconnect na twee schoten op zijn lichaam, komt die erna weer in de game. Ga vanaf nu gewoon zulke spelers bannen.

Trouwens rechts boven bij Black Lake, vonden een paar kameraden gister een auto + 3 tenten met wapens. Dus mocht je ooit eens in de buurt zijn moet je daar even heen sneaken.
  zondag 15 juli 2012 @ 16:54:12 #260
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_114233591
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 16:51 schreef SirClark het volgende:
Gister iemand een bann gegeven op LU172 disconnect na twee schoten op zijn lichaam, komt die erna weer in de game. Ga vanaf nu gewoon zulke spelers bannen.

Trouwens rechts boven bij Black Lake, vonden een paar kameraden gister een auto + 3 tenten met wapens. Dus mocht je ooit eens in de buurt zijn moet je daar even heen sneaken.
Ik heb ook een keer een tent onder een pier in het water gevonden?!?!

Vind wel jammer dat je niet echt mogelijkheid hebt tot communicatie. Is lastig daardoor en niet even praktisch altijd.
  zondag 15 juli 2012 @ 16:58:19 #261
182073 invine
blablabla etc.
pi_114233839
quote:
2s.gif Op zondag 15 juli 2012 16:43 schreef leeell het volgende:

[..]

idd, klote casuals :(

had ook een keertje goede loot gevonden gister, opent iemand vuur op me, had kunnen vluchten

in plaats daarvan maakte ik een braveheart-charge met mn hatchet richting hem :7

was na 5 stappen dood, maar de euforie zat er goed in, strijdend ten onder
Heb je weleens alle gear gehad die je kan krijgen? Dan wil je echt niet dood geloof mij maar.. ik heb een keer night vision, zieke scope & m4, range finder etc. etc. gehad dan wil je echt niet meer dood gaan.
pi_114234141
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 16:58 schreef invine het volgende:

[..]

Heb je weleens alle gear gehad die je kan krijgen? Dan wil je echt niet dood geloof mij maar.. ik heb een keer night vision, zieke scope & m4, range finder etc. etc. gehad dan wil je echt niet meer dood gaan.
Klopt .. dan was hij wel de andere kant op gerent :P !
Heb nu ook wel goeie gear , ga nu de 5de dag in dat ik leef !
Net een tent gevonden maar ben nog een goeie server aan het zoeken voordat ik hem gebruik !
Ook een ghillie suit gevonden , doe hem aan zwart beeld , denk wtf log uit ,
log weer in sta ik ergens anders en geen ghillie suit aan wel jammer !
Welke servers spelen jullie ?
  zondag 15 juli 2012 @ 17:05:34 #263
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_114234239
Als alle fokkers op 1 server spelen zou wel handig zijn... beetje ruilhandel laten ontstaan ;)
  zondag 15 juli 2012 @ 17:10:08 #264
182073 invine
blablabla etc.
pi_114234527
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 17:03 schreef Hurricane2k het volgende:

[..]

Klopt .. dan was hij wel de andere kant op gerent :P !
Heb nu ook wel goeie gear , ga nu de 5de dag in dat ik leef !
Net een tent gevonden maar ben nog een goeie server aan het zoeken voordat ik hem gebruik !
Ook een ghillie suit gevonden , doe hem aan zwart beeld , denk wtf log uit ,
log weer in sta ik ergens anders en geen ghillie suit aan wel jammer !
Welke servers spelen jullie ?
Ik speel meestal op DE 106 ( voormalig EU12 :) )
pi_114234675
Ben nu in LU 172 ergens in elektrozavodsk aan het water.
Heb een Czeck backback gevonden)16 vakjes tegenover 8 vakjes, en een hatchet. Weet alleen niet hoe ik die moet gebruiken.
  zondag 15 juli 2012 @ 17:15:29 #266
182073 invine
blablabla etc.
pi_114234768
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 17:13 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Ben nu in LU 172 ergens in elektrozavodsk aan het water.
Heb een Czeck backback gevonden)16 vakjes tegenover 8 vakjes, en een hatchet. Weet alleen niet hoe ik die moet gebruiken.
Hatchet: op klikken en dan remove from toolbet, dan krijg je hem als wapen (mits je geen gun hebt oid). En als je dan op F drukt kan je aanvallen :)
  zondag 15 juli 2012 @ 17:18:42 #267
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_114234917
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 17:15 schreef invine het volgende:

[..]

Hatchet: op klikken en dan remove from toolbet, dan krijg je hem als wapen (mits je geen gun hebt oid). En als je dan op F drukt kan je aanvallen :)
Wel eerst R drukken voor reload :')
Want je weet hoe slecht een bijl hakt als je hem niet door laad.
  zondag 15 juli 2012 @ 17:19:42 #268
182073 invine
blablabla etc.
pi_114234985
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 17:18 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Wel eerst R drukken voor reload :')
Want je weet hoe slecht een bijl hakt als je hem niet door laad.
Owja :') ja ik vind het ook vervelend dat je niet kan slaan met je gun (ala l4d)
pi_114235105
Bedankt, helaas ben ik aan het dood bloeden :P

Meer mensen op LU172?
  zondag 15 juli 2012 @ 17:28:56 #270
279335 Pixell
Natte Doos
pi_114235381
Ik zit met Kneusteun nu samen op LU172, maar het lijkt me wel interessant om daar een iets groter groepje van te maken..

Maar dat agressieve gedrag van mensen die meteen knallen op alles wat beweegt is wel irritant. Gister een keer doodgeschoten en vandaag beschoten, maar we konden gelukkig wegkomen.

En we wouden iemand overrijden (hij had daarvoor schoten gelost), maar toen disconnecte die snel..
pi_114235439
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 17:28 schreef Pixell het volgende:
Ik zit met Kneusteun nu samen op LU172, maar het lijkt me wel interessant om daar een iets groter groepje van te maken..

Maar dat agressieve gedrag van mensen die meteen knallen op alles wat beweegt is wel irritant. Gister een keer doodgeschoten en vandaag beschoten, maar we konden gelukkig wegkomen.

En we wouden iemand overrijden (hij had daarvoor schoten gelost), maar toen disconnecte die snel..
Hebben jullie voice? Ventrilo of teamspeak?

Trouwens, dat over gender kiezen dat het eenmalig is is bullshit. Kan nu alweer kiezen of ik man of vrouw word :P
  zondag 15 juli 2012 @ 17:32:31 #272
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_114235519
FOK heeft toch een teamspeak server?

Dit: ts3.mrmanuel.nl:1337 of is dit niet van fok?
pi_114235846
Net toch een heftig vuur gevecht gehad .... pff ben blij dat ik nog leef haha !
Loop Cherno in regen,stilte niks aan de hand ...........
Opeens werdt ik van alle kanten beschoten in paniek ren ik een hotel in ..
Zeker 5min gaan voorbij .. ik zit met me ak op de ingang gericht en ja hoooor haha
Opeens komt zon gast aangerent schiet hem dood hoor ik hem vollllllll schelden !
SEE WHY DO I ALWAYS HAVE TO GO FIRST !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Erna ben ik snel weg gegaan uit Cherno was wel even heftig haha !
  zondag 15 juli 2012 @ 17:44:42 #274
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_114236014
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 17:40 schreef Hurricane2k het volgende:
Net toch een heftig vuur gevecht gehad .... pff ben blij dat ik nog leef haha !
Loop Cherno in regen,stilte niks aan de hand ...........
Opeens werdt ik van alle kanten beschoten in paniek ren ik een hotel in ..
Zeker 5min gaan voorbij .. ik zit met me ak op de ingang gericht en ja hoooor haha
Opeens komt zon gast aangerent schiet hem dood hoor ik hem vollllllll schelden !
SEE WHY DO I ALWAYS HAVE TO GO FIRST !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Erna ben ik snel weg gegaan uit Cherno was wel even heftig haha !
Cherno ook absoluut niet ingaan! wij liepen aan de rand van de stad en de kogels vlogen ons om de oren!
pi_114236023
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 17:28 schreef Pixell het volgende:

Hoezo irritant? Ik schiet ook op alles wat beweegt. Aangezien de zombies geen uitdaging zijn, gewoon de hele buurt agro-en, en gebouw in rennen en 1 voor 1 headshot geven..
  zondag 15 juli 2012 @ 17:48:33 #276
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_114236143
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 17:44 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Hoezo irritant? Ik schiet ook op alles wat beweegt. Aangezien de zombies geen uitdaging zijn, gewoon de hele buurt agro-en, en gebouw in rennen en 1 voor 1 headshot geven..
pi_114236255
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 17:48 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Tja ik hou wel van wat actie :)
  zondag 15 juli 2012 @ 17:52:05 #278
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_114236307
En voor die hatchet..

zondag 15 juli 2012 @ 18:05:49 #279
279335 Pixell
Natte Doos
pi_114236808
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 17:50 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Het is ook geen uitdaging om players neer te schieten die geen wapens hebben :')
pi_114236923
Kut, even alt-tabben en toen ik terug ging een zombie naast me :(
  zondag 15 juli 2012 @ 18:10:13 #281
182073 invine
blablabla etc.
pi_114236931
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 17:50 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

That's what she said.
pi_114237103
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 18:10 schreef invine het volgende:

[..]

That's what she said.
En ze heeft het geweten ook!
pi_114237374
Gespawnd op Airstrip Balota, iemand vlakbij?
pi_114238440
Wat een briljant spel concept. Helaas draait mijn laptop het spel niet goed. Misschien toch eens tijd voor een nieuwe :@
pi_114240158
verkeerde topic :x
pi_114241750
Is dit nu een aanrader voor mensen die de zombie apocalypse scene tof vinden maar ARMA of ARMA 2 nog nooit hebben gespeeld?

[ Bericht 0% gewijzigd door jespertje op 15-07-2012 20:54:45 ]
  zondag 15 juli 2012 @ 20:20:35 #287
298739 Rob.Dude
Schurenmakelaar
pi_114241877
Ik moet nog ergens Operation Arrowhead kopen, iemand tips? Kan niet via steam/online oid. D=
pi_114242181
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 20:17 schreef jespertje het volgende:
Is dit nu een aanrader voor mensen die ze zombie apocalypse scene tof vinden maar ARMA of ARMA 2 nog nooit hebben gespeeld?
Yup, denk dat onder de 5% van Day Z spelers uberhaupt ooit eens Arma2 bekeken heeft :P
  zondag 15 juli 2012 @ 20:41:37 #289
182073 invine
blablabla etc.
pi_114242871
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 20:26 schreef SirClark het volgende:

[..]

Yup, denk dat onder de 5% van Day Z spelers uberhaupt ooit eens Arma2 bekeken heeft :P
Ik heb het laatst opgestart, vond het kut :P
pi_114244281
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 20:26 schreef SirClark het volgende:

[..]

Ok, en zijn er dan ook veel servers en ook veel servers waar nederlanders op zitten/mensen van Fok?
  zondag 15 juli 2012 @ 21:20:16 #291
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114244942
LU172 sws 3
pi_114245014
Dat chatten werkt niet echt of wel? zie nooit mensen chatten ?
pi_114245236
Niemand chat :P

Kak dood :')

Spawn ik half in een muur van een gebouw met 9 zombies dood om mij heen
pi_114245718
Nog iemand die vandaag naar International Airfield gaat ?
Zoek iemand met mic en goeie gear voor samen te gaan hoor het wel !
  zondag 15 juli 2012 @ 22:38:06 #295
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_114249457
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 21:33 schreef Hurricane2k het volgende:
Nog iemand die vandaag naar International Airfield gaat ?
Zoek iemand met mic en goeie gear voor samen te gaan hoor het wel !
Iedereen wacht je wel op O-)
  zondag 15 juli 2012 @ 22:52:32 #296
279335 Pixell
Natte Doos
pi_114250133
lol zie net 3 gasten met rifles door een open veld rennen, net nadat er 5 man waren doodgegaan en ik vet veel gun schoten hoorde ;(
pi_114250761
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 22:38 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Iedereen wacht je wel op O-)
Haha ben er net .. was me toch een stuk lopen pff !
  zondag 15 juli 2012 @ 23:41:17 #298
182073 invine
blablabla etc.
pi_114252998
Auto regelen ;)
pi_114253287
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 23:41 schreef invine het volgende:
Auto regelen ;)
Klopt maar goed lopen is niet zo heel erg ..
Veel goeie items gevonden dus kan niet klagen ! ^O^

Lee Enfield : http://dayzwiki.com/wiki/index.php?title=Lee_Enfield
CZ550 : http://dayzwiki.com/wiki/index.php?title=CZ550
Night Vision Goggles : http://dayzwiki.com/wiki/index.php?title=Night_Vision_Goggles
  zondag 15 juli 2012 @ 23:46:40 #300
182073 invine
blablabla etc.
pi_114253334
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 23:45 schreef Hurricane2k het volgende:

[..]

Klopt maar goed lopen is niet zo heel erg ..
Veel goeie shit gevonden dus kan niet klagen !

Lee Enfield : http://dayzwiki.com/wiki/index.php?title=Lee_Enfield
CZ550 : http://dayzwiki.com/wiki/index.php?title=CZ550
Night Vision Goggles : http://dayzwiki.com/wiki/index.php?title=Night_Vision_Goggles

Dus wel een goeie dag gehad ! :Y
Alleen dat laatste kan ik goed noemen, die andere 2 kom ik meestal binnen 10 minuten van mijn spawn wel tegen :)
  zondag 15 juli 2012 @ 23:46:55 #301
182073 invine
blablabla etc.
pi_114253352
en dicht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')