edit: zo ja, stuur ff DMquote:Op zondag 1 juli 2012 19:19 schreef DannyDeko het volgende:
Iemand ff teamen? Ik zit nu geloof ik ergens boven Cherno
Yep, maar het is wel beter die updatequote:Op maandag 2 juli 2012 01:32 schreef norrie13 het volgende:
* [NEW] Set Bear Traps that break player and infected legs, kills animals, when activated
dat wordt dus niet meer snel even een vliegtoren of brandweerkazerne binnenrennen
Je axe kan je gebruiken ja om zombies te 1 hitten, tenminste als ik er 1 vind dan, Double barrel shotgun is best oke maar de 2 kogels en het geleid zijn echt verschrikkelijk hard en trek dus te veel aandacht, zelf ga ik nu weer in-game, wish me luck.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:17 schreef maurisioo het volgende:
Afgelopen weekend speelde ik ook weer even. Ik vond een crowbar en een bijl. Maar kun je die bijl ook gebruiken? En welke is dan beter?
Ook vond ik vlak daarna een double barrel shotgun en een shotgun waar ook 3x16 kogels bij lagen. Normaal gesproken vind ik echt nooit wapens.
Als het goed is kun je nu niemand meer zo snel horen; waarschijnlijk join je andere arma 2 servers?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:28 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
Ben ik de enige die blijft hangen op het "waiting for character to create" scherm? De Dayz servers schijnen aangevallen te zijn door een DDOS. Maar als ik een server probeer te joinen hoor ik wel mensen praten en zie ik ook berichten die mensen typen, hoe kan dat dan?
Ik join servers via de Six launcher, dat zijn allemaal dayz serversquote:Op maandag 2 juli 2012 22:29 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Als het goed is kun je nu niemand meer zo snel horen; waarschijnlijk join je andere arma 2 servers?
quote:Op zondag 1 juli 2012 22:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Topic stond niet in een reeks, vandaar dat hij niet automatisch in jullie Actieve topics komt. Heb er een reeks van gemaakt. Als het goed is gaat het vanaf nu wel goed.
Mwoah verschilt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:43 schreef DirtyDaniel het volgende:
Zo,hoelang duurt het meestal met laden enzo?
Wat is je foutmelding? Want in nieuwe patch;quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:49 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Wie heeft meer ArmA X en kan het niet spelen?
This server is running an incorrect version of the server side application. You cannot play on this server. If you are the server admin please contact DayZ staff.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:54 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Wat is je foutmelding? Want in nieuwe patch;
* [NEW] Authentication for duplicate IDs supportive of the new beta patch (ArmAX users)
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:01 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
This server is running an incorrect version of the server side application. You cannot play on this server. If you are the server admin please contact DayZ staff.
Six Updater ja... Kan sinds 1.7.1.5 niet meer spelen. En dan bedoel ik ook echt ALLE servers.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:02 schreef Chef_M het volgende:
[..]![]()
Kut-error, ik krijg er soms last van, maar is tijdelijk bij mij. Geld dan ook op alle servers, kan ik een half uur of uur iets anders doen en dan doen ze het weer. Six Updater gebruikt en alles?
En ingame MP filteren op DayZ geeft je dezelfde error bij alle servers? Dan ben je echt fucked.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:30 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Six Updater ja... Kan sinds 1.7.1.5 niet meer spelen. En dan bedoel ik ook echt ALLE servers.
Speel op een recruit server, dan heb je veel minder zombies en is het een stuk makkelijker. Goed om te trainen en de map te kennen met items.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:29 schreef Tical2000 het volgende:
Gister ook Arma 2 aangeschaft speciaal voor DayZ. Het is nog even wennen aan de controls en aan het overleven, maar verder is het tof.
Echter binnen 3 minuten heb ik al een zombie achter me aan, waardoor het spel snel over is voor me. Meerdere mensen hier ook last van?
Yup, ingame joinen is meestal nog erger, dan krijg ik bad version er ook nog bij.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:51 schreef Chef_M het volgende:
[..]
En ingame MP filteren op DayZ geeft je dezelfde error bij alle servers? Dan ben je echt fucked.
Vertel mij is, hoe schud ik zombies af?quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:10 schreef norrie13 het volgende:
600 kills en 15 uur in 1 charachter. Snap niet wat er zo moeilijk is. Het is alleen weten hoe je zombies van je afschud. en hoe je moet mikken als je een bandit tegenkomt. En natuurlijk de map uit je hoofd kennen.
Maakt niet uit of je 2,10, of 40 achter je aan hebt. Je moet door huizen, schuren rennen met 2 in/uitgangen. Daar gaan ze langzaam lopen en verliezen ze je uit het oog. Je krijgt er vaak 1 of 2 nog achter je aan maar die kun je gemakkelijk doden als je ze weg van de anderen hebt gelokt. Probeer niet gewoon om te draaien en te schieten. Gebruik alt om je hoofd te draaien en hou ze in de gaten, maak kleine stopjes. Hier door gaan ze in een animatie waar ze op een plek staan en je proberen te klauwen. Als dit gebeurt kan je je omdraaien en hun schieten. Anders raken ze je door een van de nieuwere patches die ervoor heeft gezorgd dat ze langere range hebben om je te raken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:12 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Vertel mij is, hoe schud ik zombies af?Als ze eenmaal achter me aanrennen dan kan ik alleen nog maar rennen om ze van me af te houden, maar dat houd ook een keer op. Bossen, huizen, ligplaatsen, overal achtervolgen ze me dan.
Enter op je numpad.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:48 schreef DirtyDaniel het volgende:
Ok heb het eindelijk voor elkaar,maar nu hoe krijg ik de 3th person view?
Dat schiet toch niet echt opquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:11 schreef DirtyDaniel het volgende:
thnx:D Als er genoeg mensen up ervoor zijn kunnen we van het weekend wel een server raiden met Fok mensen!
worst idea everquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:06 schreef maurisioo het volgende:
Echt jammer dat die zombies zo bugged lopen. Had net een shotgun met 3x15 kogels, dus dacht, laat ik alle zombies hier eens neerschieten. Heb al mijn kogels verspild om 15 zombies te killen en ook nog eens 10000 bloed verloren.
Ja ik had geen zin meer.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:25 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
worst idea ever
Heb gisteren een russische vriend gemaakt; kerel spawnde zo een apache. Ik zo "can i be your gunner?" hij zo "ok"
Was best lachen; niks geraakt tough.
daar gaat het niet mee lukken maar bedanktquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:47 schreef Chef_M het volgende:
jezelf localiseren op een static map (http://avidblur.com/arma2/) en dat doorgeven aan je vriend.Ik heb ook echt geen idee, behalve dan dat je de map uit je hoofd moet kennen zoals de meeste dat blijkbaar doen.
Handige map als je 2 schermen hebt. Ik heb nog altijd me Ipad ernaast maar die hoef ik nu nauwelijks meer te gebruiken. Map is snel uit het hoofd te leren.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:47 schreef Chef_M het volgende:
jezelf localiseren op een static map (http://avidblur.com/arma2/) en dat doorgeven aan je vriend.Ik heb ook echt geen idee, behalve dan dat je de map uit je hoofd moet kennen zoals de meeste dat blijkbaar doen.
Zijn het wel gefixte afwisselende locaties dan of is het geheel willekeurig waar ze spawnen ?quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:07 schreef norrie13 het volgende:
[..]
Handige map als je 2 schermen hebt. Ik heb nog altijd me Ipad ernaast maar die hoef ik nu nauwelijks meer te gebruiken. Map is snel uit het hoofd te leren.
Also, de gecrashte heli's met godtier loot die je soms vindt. De plekken verschillen per servers. Dus je kan niet altijd hem vinden.
Dat weet ik nog niet..quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:34 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zijn het wel gefixte afwisselende locaties dan of is het geheel willekeurig waar ze spawnen ?
Kan je het nog giften dan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:41 schreef Stevenzenl het volgende:
Mocht er nog iemand zijn die ARMA C:O wil kopen, ik heb hem en vind het geen flikker aan, dus misschien heeft iemand wat te ruil?
Meer mensen hebben hetzelfde probleem, tot nu toe geen fix. Ik gebruik zelf ARMA2:CO (X schijnt problemen vaker te geven) + Sixlauncher&updater, meer heb ik niet nodig. Worrom lijkt me iets teveel van het goede, is gewoon hetzelfde als Six volgens mij?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:23 schreef Siempievk het volgende:
Ik zie even door de bomen het bos niet meer. Wat gebruiken jullie voor het updaten van Dayz en wat voor het zoeken van servers?
Ik heb nu Arma zelf + six updater + six launcher + http://www.worrom.com.
Vaak kom ik er niet in omdat mijn versie niet gelijk is met die van de server. Waar kun je hem nu het beste vanaf downloaden en waar kun je het beste mee joinen?
Ja zag het ook alquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:48 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Giften/Traden, kan allebei zowiezo niet nadat je ze zelf geactiveerd hebt.
je kan wel dayz gaan spelenquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:10 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ja zag het ook al
Belachelijk eigenlijks maargoed.
Sorteren op laagste ping en dan klikken. Liefst eentje met nederlands vlaggetje.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:48 schreef DirtyDaniel het volgende:
Hebben jullie nog bepaalde voorkeur servers ? of gewoon random klikken?
ik zie geen vlaggetjes of heb je wat anders om te joinenquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:52 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Sorteren op laagste ping en dan klikken. Liefst eentje met nederlands vlaggetje.
Gebruik je wel Six Launcher? Is het makkelijkst om een server mee te joinen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:18 schreef wuuht het volgende:
[..]
ik zie geen vlaggetjes of heb je wat anders om te joinen
heb het net gedownload dacht als zoietsquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:20 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Gebruik je wel Six Launcher? Is het makkelijkst om een server mee te joinen.
we kapen de fok bf3 ts wel die heeft wel een vrije channelquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:32 schreef Siempievk het volgende:
De fietsen zijn volgens mij in elke server.
Is er al een TS voor fokkers in dayz of een verzamel plek oid. Lijkt me leuk om wat makkelijker af te spreken ingame.
Word een female character, geloof mij maar, speel atijd als dude, na 31x dood te zijn gegaan per ongeluk Female aangeklikt, heb alleen nog maar last van de zombies.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:56 schreef Tical2000 het volgende:
Lastig om mensen in-game te vertrouwen. Zodra ze me zien, word ik 9 van de 10 keer beschoten of neergemaaid met een hatchet
2 auto's is 2x zoveel benzine regelen... als je met zijn alle in 1 past lijkt het mij veel slimmer.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:08 schreef wuuht het volgende:
Ik ben nu met een grote groep mensen steden aan het raidenwe hebben 2 auto's
[ afbeelding ]
Choppers zijn toch uit de game? Omdat er een bug inzat die de inzittende afmaakte.quote:
benzine was echt geen probleem, maar we waaren ook met zn vertienenquote:Op zondag 8 juli 2012 12:26 schreef invine het volgende:
[..]
2 auto's is 2x zoveel benzine regelen... als je met zijn alle in 1 past lijkt het mij veel slimmer.
Ik heb trouwens nog met jou gespeeld geloof ik, was mijn eerste keer dayzquote:
Vind het wel spannendquote:Op zondag 8 juli 2012 20:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
waardeloos dat je nu zonder pistool spawnt -.-
met de halve server op rape tocht? hoe is dat leuk? dat is toch geen uitdaging?quote:Op zondag 8 juli 2012 12:58 schreef wuuht het volgende:
[..]
benzine was echt geen probleem, maar we waaren ook met zn vertienen
Ach tenminste geen groepen russen meer die overal op schieten met die makerov. Terwijl je net een beetje stuff e.d. hebt.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
waardeloos dat je nu zonder pistool spawnt -.-
Welkom in Dayzquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:42 schreef DirtyDaniel het volgende:
Gister eindelijk een stadje gevonden,na een paar keer geraped te zijn door zombies. Kom ik een andere speler tegen. Die ziet dat ik geen wapens en heb en jawel hoor een kogel in me rug -.-
de hive is weer down. iig instabiel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:02 schreef Hurricane2k het volgende:
Ik kom helemaal niet meer in de game jullie wel ? Blijft heletijd hangen op Character creation !?
Komt dit vaker voor ? heb de game gister gekocht heb nog niet 1x kunnen spelen hahaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:22 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
de hive is weer down. iig instabiel.
afwachten tot dat gefixed is.
Kom je nu nog steeds op de servers ?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
Vanochtend 3 survivers en 1 bandit afgeknald![]()
wel weer een AKM erbij
Ik speel niet op die hives serversquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:04 schreef Hurricane2k het volgende:
[..]
Kom je nu nog steeds op de servers ?
Kom is online jij!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:05 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hoogste instituut voor eerste klas schurken !
Even het huis aan kant maken. Daarna kom ik de zombies van kant maken (::quote:
Ik ben geen bandit hoor maar ik vertrouw gewoon niemand.quote:
banditsquote:
Schurk!quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:24 schreef invine het volgende:
[..]
banditswaarom zelf zoeken als iemand anders het al gevonden heeft? Net ook iemand bij het vliegveld in balota afgeschoten, ze (female character ja) had nog geen wapens maar wel toolbox & wat eten wat ik wel kon gebruiken. Prima!
Alleen een hatchet en een crowbar kan je gebruiken, maar dat werkt ook niet lekker..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:24 schreef koffiegast het volgende:
Oke ff een hele stomme vraag: hoe equip ik een hunting knife? Of kan ik dat niet gebruiken om zombies af te weren?
Veel moeite gedaan om grote depots in te komen, is er 1 knife en wat jerry cans enzo waar ik dus niks mee kan.
Als je met elkaar op teamspeak oid zit wel ja; gewoon een map van google pakken en kijken waar je bent.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:08 schreef KneusTeun het volgende:
Deze even volgen!
Lijkt me een hele vette game als je met een groep probeert te surviven.
Is het een beetje makkelijk om mekaar te vinden? of is er iets waardoor je makkelijk met "friends"dit kan spelen?
Misschien straks maar is even aanschaffen danquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:50 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Als je met elkaar op teamspeak oid zit wel ja; gewoon een map van google pakken en kijken waar je bent.
Ik hoop dat de ontwikkelaar van Arma II gaat samenwerken met de bedenker van deze mod om het allemaal af te maken en goed op de markt te zetten. Zou een geweldig spel kunnen opleveren.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:39 schreef norrie13 het volgende:
Hij is nu in de aanbieding, miss wordt hij nog verder afgeprijst op steam, het is nu of nooit als je het wilt kopen wanneer het spel nog volop in leven is
Bohemia is druk bezig met ARMA3, en gezien de (totaal) geen support meer voor ARMA2 MP lijkt het me sterk. Maar ik denk dat DayZ ook voor ARMA3 word uitgebracht, aangezien die engine volgens mij een stuk stabieler is.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik hoop dat de ontwikkelaar van Arma II gaat samenwerken met de bedenker van deze mod om het allemaal af te maken en goed op de markt te zetten. Zou een geweldig spel kunnen opleveren.
Dat is al lang geleden aangekondigd. DayZ kan overgezet worden op de nieuwe engine.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:19 schreef Chef_M het volgende:
[..]Maar ik denk dat DayZ ook voor ARMA3 word uitgebracht, aangezien die engine volgens mij een stuk stabieler is.
Allang zelfs? Bron graag, want ik lees dat het van release tot aan 2 jaar na release word uitgebracht, DayZ voor ARMA3, maar allemaal van users en geen een van een dev. Ook lees ik op andere websites dat het waarschijnlijk ook nog een betaalde mod word, maar ook niks dat van een dev kwam. Dus graag een bron.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:35 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Dat is al lang geleden aangekondigd. DayZ kan overgezet worden op de nieuwe engine.
Poeh, dan moet ik hard opzoek. Stamt in ieder geval uit de begintijd van de mod. Het werd als 'excuus' aangehaald als toekomstige oplossing voor veel van de bugs die erin zaten.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:39 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Allang zelfs? Bron graag, want ik lees dat het van release tot aan 2 jaar na release word uitgebracht, DayZ voor ARMA3, maar allemaal van users en geen een van een dev. Ook lees ik op andere websites dat het waarschijnlijk ook nog een betaalde mod word, maar ook niks dat van een dev kwam. Dus graag een bron.
Toen de mod net begon was er amper nieuws uit van ARMA3, dus ik denk niet dat dat als feit kan gelden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:41 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Poeh, dan moet ik hard opzoek. Stamt in ieder geval uit de begintijd van de mod. Het werd als 'excuus' aangehaald als toekomstige oplossing voor veel van de bugs die erin zaten.
Ik post hier als ik het terugvind.
Ik word er ook gek van. Zit je te sluipen, krijg je ineens zombies achter je aan terwijl ze je niet eens zouden moeten horen/zien. Of ga je een gebouw in om zombies af te schudden, lopen ze dwars door de muur heen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:33 schreef invine het volgende:
Ik word wel beetje para van de bugs in het spel, voor de zoveelste keer ergens doorheen gevallen en dood.. met alleen maar goede gear.
Ik heb het wel eens gehad op bepaalde servers, weet niet of je het al getest hebt met verschillende servers. Maar nu ik op mijn eigen server (LU172, indien je het wilt testen) heb geen problemen meer mee aangezien die in Amsterdam staat. Maar gezien de specs bij jou moet jij geen enkel probleem hebben het ook op zijn max kunnen spelen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:56 schreef Hurricane2k het volgende:
Dit is wel pas Alpha denk dat het nog wel allemaal goed komt me de bugs !
Maar er zitten er idd wel veel in !
Sprong gister over een hekje benen gebroken haha !
Dag ervoor viel ik gewoon ergeens doorheen ook dood !
Ook is de engine zwaar klote !
Draai games , zoals skyrim , battlefield 3 ALLES op max ! .
Maar deze game als ik in een stad ben dropt alles toch wel naar 30/40 frames !
Niet dat het zo erg is maar is maar toch !
Meer mensen last van zware frame drops in citys ?
System :
Windows 7 Home Premium 64Bit
Nvidia GTX 590 3GB
Blu-Ray LG
SataIII Hard Disc 2000GB
OCZ Agility3 SSD Hard Disc 250GB
16GB Vengeance DDR3
Asus 1155 Sabertooth P67 (rev.3)
Corsair Hydro H80
Intel Core i7-2600K 3,4GHz
Thermaltake 875Watt Toughpower XT
Cooler Master HAF X
Ik probeer die te joinen, maar klopt het dat het eeeerrrgggg lang duurt?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:18 schreef SirClark het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gehad op bepaalde servers, weet niet of je het al getest hebt met verschillende servers. Maar nu ik op mijn eigen server (LU172, indien je het wilt testen) heb geen problemen meer mee aangezien die in Amsterdam staat. Maar gezien de specs bij jou moet jij geen enkel probleem hebben het ook op zijn max kunnen spelen.
Even snel getest, ik zat er in 10 sec in.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik probeer die te joinen, maar klopt het dat het eeeerrrgggg lang duurt?
Vrij apart. Want hier duurt het nu ook al een minuut of 4. Maar denk dat de server een oudere versie gebruiktquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:21 schreef SirClark het volgende:
[..]
Even snel getest, ik zat er in 10 sec in.
Staat wel 1.7.x.x in de naam, alleen hij heeft 17.2 er wel op. Naam van de server passen ze namelijk zelf aan.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vrij apart. Want hier duurt het nu ook al een minuut of 4. Maar denk dat de server een oudere versie gebruikt?
Hmm welke versie heeft Arma dan? want volgens mij draait ie op 1.61 hier. En de servers op 1.60quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:32 schreef SirClark het volgende:
[..]
Staat wel 1.7.x.x in de naam, alleen hij heeft 17.2 er wel op. Naam van de server passen ze namelijk zelf aan.
Zodra ik in de server zit en de mission accept (of wat dan ook) dan gaat ie laden en dan krijg ik zo'n errorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:43 schreef SirClark het volgende:
Krijg je een bericht als je de server wil joinnen of als je in de Day Z server zit?
Bij Dayzcommander (zelfde principe als sixupdater) kun je ook Arma2 updaten. Ik zou trouwens niet verder updaten dan 1.7.2. hoor dat er nog redelijk wat bugs zijn en de meeste hosters ondersteunen die update nog niet.
Nja zie het ook niet 123. Krijg alleen melding dat client versie anders is dan de server versiequote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:47 schreef SirClark het volgende:
Even kijken of het erbij staat. Heb het zelf niet eerder gezien of gehoord.
http://dayzmod.com/forum/index.php?/forum/12-troubleshooting/
Heb nooit problemen gehad met het installeren dus kan niks uit ervaring zeggenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:16 schreef KneusTeun het volgende:
Nou ongelofelijk gebruiks vriendelijk dit
Iedereen zegt wat anders, en niks lijkt tot nu toe nog te werken....
Typische fok reactie.... jammerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:19 schreef wuuht het volgende:
[..]
dat niet binnen 10 minuten door hebben
Je hebt een Option menu waar je alles naar wens kan zetten, maar geloof mij maar dat het het beste is om gewend te raken aan de defaults, werkt toch echt het beste.quote:
Ik ga nu meestal gewoon direct richting het noorden en ga vooral daar huizen bij langs, maar dit is niet aan te raden als je de map niet kent en geen map bij de hand hebt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:29 schreef leeell het volgende:
ook gekocht, enkel sterf ik voordat ik een wapen kan vinden omdat ik gewoon huizen in charge voor loot en daarna gewoon wegren van de zombies
iemand betere/snellere tactiek ?
vanmiddag ga ik weer proberen
ik ren ook naar een industrieel stadje (gewoon waar je spawned rechtdoor langs de kust ) met een hangar enzo, heb ik al wel ammo, flares, toolbox enzo gevonden maar geen wapen (zowel melee als ranged niet)quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:33 schreef SirClark het volgende:
[..]
Ik ga nu meestal gewoon direct richting het noorden en ga vooral daar huizen bij langs, maar dit is niet aan te raden als je de map niet kent en geen map bij de hand hebt.
Ik ging in het begin servers joinnen waar niemand of >10 mensen op zaten, kon ik rustig looten en bekend worden met de omgeving.
Klopt, ik wordt helemaal gek, ben me boog kwijtgeraakt..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:38 schreef SirClark het volgende:
Ik zie dat Kneusteun ook eindelijk op LU172 kan
Hoor dat in Elektro zombies niet bewegen door een bug in de laatste patch.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Klopt, ik wordt helemaal gek, ben me boog kwijtgeraakt..
En lig nu vlak naast een stad op me buik met allemaal zombies die om me heen chillen.
Dan weet ik in ieder geval dat ik niet in elektro zit, want in deze stad beweegt alles.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:45 schreef SirClark het volgende:
[..]
Hoor dat in Elektro zombies niet bewegen door een bug in de laatste patch.
Als je die six updater van dayzmod.com download is het makkelijkst en dan gewoon een server joinen en dan update die vanzelfquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:28 schreef Disorder het volgende:
Welke Day Z versie kan ik nu het beste installeren?
Heb ik ook gehad, zit je bij het NW Airfield met een gebroken been en 4xxx bloed rond te sluipenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:28 schreef Pixell het volgende:
Ik zit nu ook in die LU 172 server, maar ik heb nog maar 2900 blood en heb geen flauw idee waar ik ben en val om de 30 sec flauw
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:57 schreef corkydiggles het volgende:
final versie van mijn short film.
zijn nog wel wat onregelmatige dingen te vinden. maar vind het goed zo.
arma2 editor wil dingen nog wel is veranderen
ben iig tevreden met de uitkomst.
casualquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
ik doe altijd escape+ abort als ik niet kan wegkomen
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
ik doe altijd escape+ abort als ik niet kan wegkomen
quote:
Hoe hebben jou characters andere pakjes aan dan normaal?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:57 schreef corkydiggles het volgende:
final versie van mijn short film.
zijn nog wel wat onregelmatige dingen te vinden. maar vind het goed zo.
arma2 editor wil dingen nog wel is veranderen
ben iig tevreden met de uitkomst.
heb het gemaakt in de arma editor. geen van de karakters heb ik bestuurd.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:19 schreef invine het volgende:
[..]
Hoe hebben jou characters andere pakjes aan dan normaal?
mission Editer+ modsquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:19 schreef invine het volgende:
[..]
Hoe hebben jou characters andere pakjes aan dan normaal?
weg van het strand gaan, daar zitten veel griefersquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:29 schreef leeell het volgende:
ook gekocht, enkel sterf ik voordat ik een wapen kan vinden omdat ik gewoon huizen in charge voor loot en daarna gewoon wegren van de zombies
iemand betere/snellere tactiek ?
vanmiddag ga ik weer proberen
heb ik gedaan, heb shotgun gevonden, ammo en hatchetquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
ga op zoek naar het platteland zoek in de boerderijen en schuren en de huizen daar.
Ik ben nog geen supermarkt tegengekomen.. en bij schuren kom ik ze alsnog maar zelden tegen.. :<quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:41 schreef invine het volgende:
Ik vind altijd wel een wapen binnen 5 minuten, gewoon die grote schuren afgaan en de supermarkets. Kan niet missen
Als je in kamenka spawnt weg naar het noorden volgen dan kom je vanzelf kan langs een supermarktquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:53 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Ik ben nog geen supermarkt tegengekomen.. en bij schuren kom ik ze alsnog maar zelden tegen.. :<
Six launcher kun je gewoon op dayz page downen.. vind op zich wel handige app.
Dat is hetzelfdequote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:58 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kan alleen de Six Updater vinden op die site.
Ohquote:
Denk het niet.. waarom zou je dat willen? Je kan toch gewoon bij elkaar blijven?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:49 schreef Pixell het volgende:
Kan je nu wel of niet een party/group maken met andere spelers?
Waarom? Meerdere redenen..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:51 schreef invine het volgende:
[..]
Denk het niet.. waarom zou je dat willen? Je kan toch gewoon bij elkaar blijven?
de bedenker van de mod IS de ontwikkelaar van arma 2, also day z komt ook voor arma 3quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik hoop dat de ontwikkelaar van Arma II gaat samenwerken met de bedenker van deze mod om het allemaal af te maken en goed op de markt te zetten. Zou een geweldig spel kunnen opleveren.
Oh god, hier gaan we weer. Bron?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:37 schreef norrie13 het volgende:
[..]
de bedenker van de mod IS de ontwikkelaar van arma 2, also day z komt ook voor arma 3
also arma 3 is uitgesteld puur omdat arma 2 zo goed verkoopt en men niet wil dat de game concureert met zijn voorganger.
vindt je dat er geen logica in mijn verhaal zit ?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:51 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Oh god, hier gaan we weer. Bron?Het is gemaakt door een designer van Bohemia, weet niet echt of Bohemia dat ook als hun mod ziet, aangezien ze er geen support op leveren. En hoe kan ARMA3 uitgesteld zijn, als er nog nooit iets over een release is aangekondigd?
Nee oke, dit bedoel ik dus, zet gewoon neer dat jij dat DENKT, ipv dat het zo is. Scheelt mij ook weer zoekwerk.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:58 schreef norrie13 het volgende:
[..]
vindt je dat er geen logica in mijn verhaal zit ?
Dean Hall (Rocket) is idd een game designer bij Bohemia Interactive en werkt ook atm aan Arma3 MP. En de enige release date info die ze geven is dat die uitkomt in 2013. De Alpha release moet nog wel in 2012 uitkomen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:51 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Oh god, hier gaan we weer. Bron?Het is gemaakt door een designer van Bohemia, weet niet echt of Bohemia dat ook als hun mod ziet, aangezien ze er geen support op leveren. En hoe kan ARMA3 uitgesteld zijn, als er nog nooit iets over een release is aangekondigd?
Precies wat ik ook zei dus, release hebben ze in het begin een keer op 2013 geplant, maar nergens 'uitgesteld', norrie spoot gewoon zijn gedachtes uit ipv feiten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:06 schreef SirClark het volgende:
[..]
Dean Hall (Rocket) is idd een game designer bij Bohemia Interactive en werkt ook atm aan Arma3 MP. En de enige release date info die ze geven is dat die uitkomt in 2013. De Alpha release moet nog wel in 2012 uitkomen.
Kruipen of iemand die jou even helpt met morphinequote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:45 schreef koffiegast het volgende:
Spring 2 meter naar beneden
-> breek je botten.
Ben in middle of nowhere, wat kan ik hier in godsnaam tegen doen, behalve escape abort retry?
Je zit rechts van balota onder het vliegveldquote:Op zondag 15 juli 2012 12:21 schreef leeell het volgende:
okè, iemand die samen wil spelen vanmiddag ?
zit nu een stukje verder dan een soort militaire basis met een toren, paar hangars en hoop dooie soldaten
heb veel ammo voor je, alleen heb ik zelf nog geen wapen op een grenade en een hatchet na, ook een paar medical supplies heb ik.
thanks, ik zie hetquote:Op zondag 15 juli 2012 12:25 schreef invine het volgende:
[..]
Je zit rechts van balota onder het vliegveld
Ik heb geen idee, maar zo doe ik het ook tot nu toe. Kleine dorpjes hebben een redelijk hoog risico. Ben al eens tegen een kruipende zombie aangelopen. En het aantal deuren dat geopend kan worden is relatief laag. Blijf liever wat buitenaf op agrarische gebieden om af en toe een schuurtje te plunderen.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:27 schreef leeell het volgende:
heb wel een vraagje trouwens;
ik zie wel eens zo'n stadje swarmed met zombies, maar bijna alle huizen zijn gewoon "dicht" , dus qua moeilijkheid / loot ratio is het nogal huilen
ik ga liever buiten een stadje een paar schuren door met wat minder zombies, is dit inderdaad een betere manier ?
dat is ook mijn tactiek jaquote:Op zondag 15 juli 2012 12:29 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar zo doe ik het ook tot nu toe. Kleine dorpjes hebben een redelijk hoog risico. Ben al eens tegen een kruipende zombie aangelopen. En het aantal deuren dat geopend kan worden is relatief laag. Blijf liever wat buitenaf op agrarische gebieden om af en toe een schuurtje te plunderen.
Ik vind ze useless, maar dat is vooral omdat ik er ooit per ongeluk 1 naar mijn eigen hoofd heb geworpenquote:Op zondag 15 juli 2012 12:26 schreef leeell het volgende:
[..]
thanks, ik zie het
die grenades zijn zeker nog wel redelijk sterk en waardevol ?
Ging even een paar keer extra dood, dichterbij spawnen bij iemand andersquote:Op zondag 15 juli 2012 13:33 schreef leeell het volgende:
ik zag je dood in de chat pixell
ben nu wel lekker bezig:
eten + drinken + medical supplies
lee enfield + 3 mags
Map
Vind de Lee enfield nog altijd 1 van de leukste wapens, gebruik alleen niet vanwege het geluidquote:Op zondag 15 juli 2012 13:33 schreef leeell het volgende:
ik zag je dood in de chat pixell
ben nu wel lekker bezig:
eten + drinken + medical supplies
lee enfield + 3 mags
Map
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:37 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ging even een paar keer extra dood, dichterbij spawnen bij iemand anders
ik kan alleen maar 1 wapen dragen, hoeveel ruimte moet je hebben voor hatchet + enfield dan,quote:Op zondag 15 juli 2012 13:38 schreef SirClark het volgende:
[..]
Vind de Lee enfield nog altijd 1 van de leukste wapens, gebruik alleen niet vanwege het geluid
Heb atm een M16A4 ACOG & CZ550 bij mij. Wil alleen nog een ghillie suit hebben.
Je moet een backpack hebben met minstens 10 slots voor je tweede wapen en uiteraard genoeg plek voor ammo die je mee moet nemen. Heb gelukkig de 24 slots gevonden en kan genoeg meenemen.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:38 schreef leeell het volgende:
[..]
ik kan alleen maar 1 wapen dragen, hoeveel ruimte moet je hebben voor hatchet + enfield dan,
heb ook al crossbow weg moeten gooien
Kan je je bijl niet in je coyote bag doen? /SirClark was me voor.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:38 schreef leeell het volgende:
[..]
ik kan alleen maar 1 wapen dragen, hoeveel ruimte moet je hebben voor hatchet + enfield dan,
heb ook al crossbow weg moeten gooien
oh das wel lastig ja, goed zoeken maarquote:Op zondag 15 juli 2012 13:48 schreef SirClark het volgende:
[..]
Je moet een backpack hebben met minstens 10 slots voor je tweede wapen en uiteraard genoeg plek voor ammo die je mee moet nemen. Heb gelukkig de 24 slots gevonden en kan genoeg meenemen.
heb geen 10 slots, eentje met 8quote:Op zondag 15 juli 2012 13:48 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Kan je je bijl niet in je coyote bag doen? /SirClark was me voor.
De bijl kun je weer aan je toolbelt zettenquote:Op zondag 15 juli 2012 13:48 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Kan je je bijl niet in je coyote bag doen? /SirClark was me voor.
Bij een pomp of in een plasje water (niet de zee). Moet je via je Gear (G) doen.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:49 schreef leeell het volgende:
[..]
oh das wel lastig ja, goed zoeken maar
ik heb trouwens ook een lege waterfles, waar kan je hem zoal vullen ?
ja maar dan kan je nooit snel switchenquote:Op zondag 15 juli 2012 13:52 schreef SirClark het volgende:
[..]
De bijl kun je weer aan je toolbelt zetten
Ja er zitten genoeg bugs in die het spel beetje frustrerend maken...quote:Op zondag 15 juli 2012 14:58 schreef Pixell het volgende:
Ok, wil je een wapen in je bag doen of wissel je met iets anders op de grond, verdwijnt dat wapen gewoon
Klopt, maar probleem is dat tot nu toe alles wat ik tegenkom in de server alleen maar schiet.... en niet vraagt.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:34 schreef leeell het volgende:
ik zat solo in de LU172 server
maar samenwerken lijkt me zoveel efficiënter vanwege het uitwisselen van bruikbare ammo en het uitwisselen van medical supplies die je teveel/te weinig heb.
idd, klote casualsquote:Op zondag 15 juli 2012 16:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Klopt, maar probleem is dat tot nu toe alles wat ik tegenkom in de server alleen maar schiet.... en niet vraagt.
Wat ik ook wel wil zien is een disconnect countdown. Nu vind je iemand die op je schiet, wil je hem doodrijden en dan disconnect ie gewoon snelmietjes gedrag
Ik heb ook een keer een tent onder een pier in het water gevonden?!?!quote:Op zondag 15 juli 2012 16:51 schreef SirClark het volgende:
Gister iemand een bann gegeven op LU172 disconnect na twee schoten op zijn lichaam, komt die erna weer in de game. Ga vanaf nu gewoon zulke spelers bannen.
Trouwens rechts boven bij Black Lake, vonden een paar kameraden gister een auto + 3 tenten met wapens. Dus mocht je ooit eens in de buurt zijn moet je daar even heen sneaken.
Heb je weleens alle gear gehad die je kan krijgen? Dan wil je echt niet dood geloof mij maar.. ik heb een keer night vision, zieke scope & m4, range finder etc. etc. gehad dan wil je echt niet meer dood gaan.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:43 schreef leeell het volgende:
[..]
idd, klote casuals
had ook een keertje goede loot gevonden gister, opent iemand vuur op me, had kunnen vluchten
in plaats daarvan maakte ik een braveheart-charge met mn hatchet richting hem
was na 5 stappen dood, maar de euforie zat er goed in, strijdend ten onder
Klopt .. dan was hij wel de andere kant op gerentquote:Op zondag 15 juli 2012 16:58 schreef invine het volgende:
[..]
Heb je weleens alle gear gehad die je kan krijgen? Dan wil je echt niet dood geloof mij maar.. ik heb een keer night vision, zieke scope & m4, range finder etc. etc. gehad dan wil je echt niet meer dood gaan.
Ik speel meestal op DE 106 ( voormalig EU12quote:Op zondag 15 juli 2012 17:03 schreef Hurricane2k het volgende:
[..]
Klopt .. dan was hij wel de andere kant op gerent!
Heb nu ook wel goeie gear , ga nu de 5de dag in dat ik leef !
Net een tent gevonden maar ben nog een goeie server aan het zoeken voordat ik hem gebruik !
Ook een ghillie suit gevonden , doe hem aan zwart beeld , denk wtf log uit ,
log weer in sta ik ergens anders en geen ghillie suit aan wel jammer !
Welke servers spelen jullie ?
Hatchet: op klikken en dan remove from toolbet, dan krijg je hem als wapen (mits je geen gun hebt oid). En als je dan op F drukt kan je aanvallenquote:Op zondag 15 juli 2012 17:13 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Ben nu in LU 172 ergens in elektrozavodsk aan het water.
Heb een Czeck backback gevonden)16 vakjes tegenover 8 vakjes, en een hatchet. Weet alleen niet hoe ik die moet gebruiken.
Wel eerst R drukken voor reloadquote:Op zondag 15 juli 2012 17:15 schreef invine het volgende:
[..]
Hatchet: op klikken en dan remove from toolbet, dan krijg je hem als wapen (mits je geen gun hebt oid). En als je dan op F drukt kan je aanvallen
Owjaquote:Op zondag 15 juli 2012 17:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wel eerst R drukken voor reload![]()
Want je weet hoe slecht een bijl hakt als je hem niet door laad.
Hebben jullie voice? Ventrilo of teamspeak?quote:Op zondag 15 juli 2012 17:28 schreef Pixell het volgende:
Ik zit met Kneusteun nu samen op LU172, maar het lijkt me wel interessant om daar een iets groter groepje van te maken..
Maar dat agressieve gedrag van mensen die meteen knallen op alles wat beweegt is wel irritant. Gister een keer doodgeschoten en vandaag beschoten, maar we konden gelukkig wegkomen.
En we wouden iemand overrijden (hij had daarvoor schoten gelost), maar toen disconnecte die snel..
Cherno ook absoluut niet ingaan! wij liepen aan de rand van de stad en de kogels vlogen ons om de oren!quote:Op zondag 15 juli 2012 17:40 schreef Hurricane2k het volgende:
Net toch een heftig vuur gevecht gehad .... pff ben blij dat ik nog leef haha !
Loop Cherno in regen,stilte niks aan de hand ...........
Opeens werdt ik van alle kanten beschoten in paniek ren ik een hotel in ..
Zeker 5min gaan voorbij .. ik zit met me ak op de ingang gericht en ja hoooor haha
Opeens komt zon gast aangerent schiet hem dood hoor ik hem vollllllll schelden !
SEE WHY DO I ALWAYS HAVE TO GO FIRST !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Erna ben ik snel weg gegaan uit Cherno was wel even heftig haha !
Hoezo irritant? Ik schiet ook op alles wat beweegt. Aangezien de zombies geen uitdaging zijn, gewoon de hele buurt agro-en, en gebouw in rennen en 1 voor 1 headshot geven..quote:Op zondag 15 juli 2012 17:28 schreef Pixell het volgende:
Ik zit met Kneusteun nu samen op LU172, maar het lijkt me wel interessant om daar een iets groter groepje van te maken..
Maar dat agressieve gedrag van mensen die meteen knallen op alles wat beweegt is wel irritant. Gister een keer doodgeschoten en vandaag beschoten, maar we konden gelukkig wegkomen.
En we wouden iemand overrijden (hij had daarvoor schoten gelost), maar toen disconnecte die snel..
quote:Op zondag 15 juli 2012 17:44 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hoezo irritant? Ik schiet ook op alles wat beweegt. Aangezien de zombies geen uitdaging zijn, gewoon de hele buurt agro-en, en gebouw in rennen en 1 voor 1 headshot geven..
Yup, denk dat onder de 5% van Day Z spelers uberhaupt ooit eens Arma2 bekeken heeftquote:Op zondag 15 juli 2012 20:17 schreef jespertje het volgende:
Is dit nu een aanrader voor mensen die ze zombie apocalypse scene tof vinden maar ARMA of ARMA 2 nog nooit hebben gespeeld?
Ik heb het laatst opgestart, vond het kutquote:Op zondag 15 juli 2012 20:26 schreef SirClark het volgende:
[..]
Yup, denk dat onder de 5% van Day Z spelers uberhaupt ooit eens Arma2 bekeken heeft
Ok, en zijn er dan ook veel servers en ook veel servers waar nederlanders op zitten/mensen van Fok?quote:Op zondag 15 juli 2012 20:26 schreef SirClark het volgende:
[..]
Yup, denk dat onder de 5% van Day Z spelers uberhaupt ooit eens Arma2 bekeken heeft
Iedereen wacht je wel opquote:Op zondag 15 juli 2012 21:33 schreef Hurricane2k het volgende:
Nog iemand die vandaag naar International Airfield gaat ?
Zoek iemand met mic en goeie gear voor samen te gaan hoor het wel !
Klopt maar goed lopen is niet zo heel erg ..quote:
Alleen dat laatste kan ik goed noemen, die andere 2 kom ik meestal binnen 10 minuten van mijn spawn wel tegenquote:Op zondag 15 juli 2012 23:45 schreef Hurricane2k het volgende:
[..]
Klopt maar goed lopen is niet zo heel erg ..
Veel goeie shit gevonden dus kan niet klagen !
Lee Enfield : http://dayzwiki.com/wiki/index.php?title=Lee_Enfield
CZ550 : http://dayzwiki.com/wiki/index.php?title=CZ550
Night Vision Goggles : http://dayzwiki.com/wiki/index.php?title=Night_Vision_Goggles
Dus wel een goeie dag gehad !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |