Word een female character, geloof mij maar, speel atijd als dude, na 31x dood te zijn gegaan per ongeluk Female aangeklikt, heb alleen nog maar last van de zombies.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:56 schreef Tical2000 het volgende:
Lastig om mensen in-game te vertrouwen. Zodra ze me zien, word ik 9 van de 10 keer beschoten of neergemaaid met een hatchet
2 auto's is 2x zoveel benzine regelen... als je met zijn alle in 1 past lijkt het mij veel slimmer.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:08 schreef wuuht het volgende:
Ik ben nu met een grote groep mensen steden aan het raidenwe hebben 2 auto's
[ afbeelding ]
Choppers zijn toch uit de game? Omdat er een bug inzat die de inzittende afmaakte.quote:
benzine was echt geen probleem, maar we waaren ook met zn vertienenquote:Op zondag 8 juli 2012 12:26 schreef invine het volgende:
[..]
2 auto's is 2x zoveel benzine regelen... als je met zijn alle in 1 past lijkt het mij veel slimmer.
Ik heb trouwens nog met jou gespeeld geloof ik, was mijn eerste keer dayzquote:
Vind het wel spannendquote:Op zondag 8 juli 2012 20:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
waardeloos dat je nu zonder pistool spawnt -.-
met de halve server op rape tocht? hoe is dat leuk? dat is toch geen uitdaging?quote:Op zondag 8 juli 2012 12:58 schreef wuuht het volgende:
[..]
benzine was echt geen probleem, maar we waaren ook met zn vertienen
Ach tenminste geen groepen russen meer die overal op schieten met die makerov. Terwijl je net een beetje stuff e.d. hebt.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
waardeloos dat je nu zonder pistool spawnt -.-
Welkom in Dayzquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:42 schreef DirtyDaniel het volgende:
Gister eindelijk een stadje gevonden,na een paar keer geraped te zijn door zombies. Kom ik een andere speler tegen. Die ziet dat ik geen wapens en heb en jawel hoor een kogel in me rug -.-
de hive is weer down. iig instabiel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:02 schreef Hurricane2k het volgende:
Ik kom helemaal niet meer in de game jullie wel ? Blijft heletijd hangen op Character creation !?
Komt dit vaker voor ? heb de game gister gekocht heb nog niet 1x kunnen spelen hahaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:22 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
de hive is weer down. iig instabiel.
afwachten tot dat gefixed is.
Kom je nu nog steeds op de servers ?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
Vanochtend 3 survivers en 1 bandit afgeknald![]()
wel weer een AKM erbij
Ik speel niet op die hives serversquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:04 schreef Hurricane2k het volgende:
[..]
Kom je nu nog steeds op de servers ?
Kom is online jij!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:05 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hoogste instituut voor eerste klas schurken !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |