edit: zo ja, stuur ff DMquote:Op zondag 1 juli 2012 19:19 schreef DannyDeko het volgende:
Iemand ff teamen? Ik zit nu geloof ik ergens boven Cherno
Yep, maar het is wel beter die updatequote:Op maandag 2 juli 2012 01:32 schreef norrie13 het volgende:
* [NEW] Set Bear Traps that break player and infected legs, kills animals, when activated
dat wordt dus niet meer snel even een vliegtoren of brandweerkazerne binnenrennen
Je axe kan je gebruiken ja om zombies te 1 hitten, tenminste als ik er 1 vind dan, Double barrel shotgun is best oke maar de 2 kogels en het geleid zijn echt verschrikkelijk hard en trek dus te veel aandacht, zelf ga ik nu weer in-game, wish me luck.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:17 schreef maurisioo het volgende:
Afgelopen weekend speelde ik ook weer even. Ik vond een crowbar en een bijl. Maar kun je die bijl ook gebruiken? En welke is dan beter?
Ook vond ik vlak daarna een double barrel shotgun en een shotgun waar ook 3x16 kogels bij lagen. Normaal gesproken vind ik echt nooit wapens.
Als het goed is kun je nu niemand meer zo snel horen; waarschijnlijk join je andere arma 2 servers?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:28 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
Ben ik de enige die blijft hangen op het "waiting for character to create" scherm? De Dayz servers schijnen aangevallen te zijn door een DDOS. Maar als ik een server probeer te joinen hoor ik wel mensen praten en zie ik ook berichten die mensen typen, hoe kan dat dan?
Ik join servers via de Six launcher, dat zijn allemaal dayz serversquote:Op maandag 2 juli 2012 22:29 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Als het goed is kun je nu niemand meer zo snel horen; waarschijnlijk join je andere arma 2 servers?
quote:Op zondag 1 juli 2012 22:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Topic stond niet in een reeks, vandaar dat hij niet automatisch in jullie Actieve topics komt. Heb er een reeks van gemaakt. Als het goed is gaat het vanaf nu wel goed.
Mwoah verschilt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:43 schreef DirtyDaniel het volgende:
Zo,hoelang duurt het meestal met laden enzo?
Wat is je foutmelding? Want in nieuwe patch;quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:49 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Wie heeft meer ArmA X en kan het niet spelen?
This server is running an incorrect version of the server side application. You cannot play on this server. If you are the server admin please contact DayZ staff.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:54 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Wat is je foutmelding? Want in nieuwe patch;
* [NEW] Authentication for duplicate IDs supportive of the new beta patch (ArmAX users)
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:01 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
This server is running an incorrect version of the server side application. You cannot play on this server. If you are the server admin please contact DayZ staff.
Six Updater ja... Kan sinds 1.7.1.5 niet meer spelen. En dan bedoel ik ook echt ALLE servers.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:02 schreef Chef_M het volgende:
[..]![]()
Kut-error, ik krijg er soms last van, maar is tijdelijk bij mij. Geld dan ook op alle servers, kan ik een half uur of uur iets anders doen en dan doen ze het weer. Six Updater gebruikt en alles?
En ingame MP filteren op DayZ geeft je dezelfde error bij alle servers? Dan ben je echt fucked.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:30 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Six Updater ja... Kan sinds 1.7.1.5 niet meer spelen. En dan bedoel ik ook echt ALLE servers.
Speel op een recruit server, dan heb je veel minder zombies en is het een stuk makkelijker. Goed om te trainen en de map te kennen met items.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:29 schreef Tical2000 het volgende:
Gister ook Arma 2 aangeschaft speciaal voor DayZ. Het is nog even wennen aan de controls en aan het overleven, maar verder is het tof.
Echter binnen 3 minuten heb ik al een zombie achter me aan, waardoor het spel snel over is voor me. Meerdere mensen hier ook last van?
Yup, ingame joinen is meestal nog erger, dan krijg ik bad version er ook nog bij.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:51 schreef Chef_M het volgende:
[..]
En ingame MP filteren op DayZ geeft je dezelfde error bij alle servers? Dan ben je echt fucked.
Vertel mij is, hoe schud ik zombies af?quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:10 schreef norrie13 het volgende:
600 kills en 15 uur in 1 charachter. Snap niet wat er zo moeilijk is. Het is alleen weten hoe je zombies van je afschud. en hoe je moet mikken als je een bandit tegenkomt. En natuurlijk de map uit je hoofd kennen.
Maakt niet uit of je 2,10, of 40 achter je aan hebt. Je moet door huizen, schuren rennen met 2 in/uitgangen. Daar gaan ze langzaam lopen en verliezen ze je uit het oog. Je krijgt er vaak 1 of 2 nog achter je aan maar die kun je gemakkelijk doden als je ze weg van de anderen hebt gelokt. Probeer niet gewoon om te draaien en te schieten. Gebruik alt om je hoofd te draaien en hou ze in de gaten, maak kleine stopjes. Hier door gaan ze in een animatie waar ze op een plek staan en je proberen te klauwen. Als dit gebeurt kan je je omdraaien en hun schieten. Anders raken ze je door een van de nieuwere patches die ervoor heeft gezorgd dat ze langere range hebben om je te raken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:12 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Vertel mij is, hoe schud ik zombies af?Als ze eenmaal achter me aanrennen dan kan ik alleen nog maar rennen om ze van me af te houden, maar dat houd ook een keer op. Bossen, huizen, ligplaatsen, overal achtervolgen ze me dan.
Enter op je numpad.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:48 schreef DirtyDaniel het volgende:
Ok heb het eindelijk voor elkaar,maar nu hoe krijg ik de 3th person view?
Dat schiet toch niet echt opquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:11 schreef DirtyDaniel het volgende:
thnx:D Als er genoeg mensen up ervoor zijn kunnen we van het weekend wel een server raiden met Fok mensen!
worst idea everquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:06 schreef maurisioo het volgende:
Echt jammer dat die zombies zo bugged lopen. Had net een shotgun met 3x15 kogels, dus dacht, laat ik alle zombies hier eens neerschieten. Heb al mijn kogels verspild om 15 zombies te killen en ook nog eens 10000 bloed verloren.
Ja ik had geen zin meer.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:25 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
worst idea ever
Heb gisteren een russische vriend gemaakt; kerel spawnde zo een apache. Ik zo "can i be your gunner?" hij zo "ok"
Was best lachen; niks geraakt tough.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |