quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:01 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
This server is running an incorrect version of the server side application. You cannot play on this server. If you are the server admin please contact DayZ staff.
Six Updater ja... Kan sinds 1.7.1.5 niet meer spelen. En dan bedoel ik ook echt ALLE servers.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:02 schreef Chef_M het volgende:
[..]![]()
Kut-error, ik krijg er soms last van, maar is tijdelijk bij mij. Geld dan ook op alle servers, kan ik een half uur of uur iets anders doen en dan doen ze het weer. Six Updater gebruikt en alles?
En ingame MP filteren op DayZ geeft je dezelfde error bij alle servers? Dan ben je echt fucked.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:30 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Six Updater ja... Kan sinds 1.7.1.5 niet meer spelen. En dan bedoel ik ook echt ALLE servers.
Speel op een recruit server, dan heb je veel minder zombies en is het een stuk makkelijker. Goed om te trainen en de map te kennen met items.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:29 schreef Tical2000 het volgende:
Gister ook Arma 2 aangeschaft speciaal voor DayZ. Het is nog even wennen aan de controls en aan het overleven, maar verder is het tof.
Echter binnen 3 minuten heb ik al een zombie achter me aan, waardoor het spel snel over is voor me. Meerdere mensen hier ook last van?
Yup, ingame joinen is meestal nog erger, dan krijg ik bad version er ook nog bij.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:51 schreef Chef_M het volgende:
[..]
En ingame MP filteren op DayZ geeft je dezelfde error bij alle servers? Dan ben je echt fucked.
Vertel mij is, hoe schud ik zombies af?quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:10 schreef norrie13 het volgende:
600 kills en 15 uur in 1 charachter. Snap niet wat er zo moeilijk is. Het is alleen weten hoe je zombies van je afschud. en hoe je moet mikken als je een bandit tegenkomt. En natuurlijk de map uit je hoofd kennen.
Maakt niet uit of je 2,10, of 40 achter je aan hebt. Je moet door huizen, schuren rennen met 2 in/uitgangen. Daar gaan ze langzaam lopen en verliezen ze je uit het oog. Je krijgt er vaak 1 of 2 nog achter je aan maar die kun je gemakkelijk doden als je ze weg van de anderen hebt gelokt. Probeer niet gewoon om te draaien en te schieten. Gebruik alt om je hoofd te draaien en hou ze in de gaten, maak kleine stopjes. Hier door gaan ze in een animatie waar ze op een plek staan en je proberen te klauwen. Als dit gebeurt kan je je omdraaien en hun schieten. Anders raken ze je door een van de nieuwere patches die ervoor heeft gezorgd dat ze langere range hebben om je te raken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:12 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Vertel mij is, hoe schud ik zombies af?Als ze eenmaal achter me aanrennen dan kan ik alleen nog maar rennen om ze van me af te houden, maar dat houd ook een keer op. Bossen, huizen, ligplaatsen, overal achtervolgen ze me dan.
Enter op je numpad.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:48 schreef DirtyDaniel het volgende:
Ok heb het eindelijk voor elkaar,maar nu hoe krijg ik de 3th person view?
Dat schiet toch niet echt opquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:11 schreef DirtyDaniel het volgende:
thnx:D Als er genoeg mensen up ervoor zijn kunnen we van het weekend wel een server raiden met Fok mensen!
worst idea everquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:06 schreef maurisioo het volgende:
Echt jammer dat die zombies zo bugged lopen. Had net een shotgun met 3x15 kogels, dus dacht, laat ik alle zombies hier eens neerschieten. Heb al mijn kogels verspild om 15 zombies te killen en ook nog eens 10000 bloed verloren.
Ja ik had geen zin meer.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:25 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
worst idea ever
Heb gisteren een russische vriend gemaakt; kerel spawnde zo een apache. Ik zo "can i be your gunner?" hij zo "ok"
Was best lachen; niks geraakt tough.
daar gaat het niet mee lukken maar bedanktquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:47 schreef Chef_M het volgende:
jezelf localiseren op een static map (http://avidblur.com/arma2/) en dat doorgeven aan je vriend.Ik heb ook echt geen idee, behalve dan dat je de map uit je hoofd moet kennen zoals de meeste dat blijkbaar doen.
Handige map als je 2 schermen hebt. Ik heb nog altijd me Ipad ernaast maar die hoef ik nu nauwelijks meer te gebruiken. Map is snel uit het hoofd te leren.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:47 schreef Chef_M het volgende:
jezelf localiseren op een static map (http://avidblur.com/arma2/) en dat doorgeven aan je vriend.Ik heb ook echt geen idee, behalve dan dat je de map uit je hoofd moet kennen zoals de meeste dat blijkbaar doen.
Zijn het wel gefixte afwisselende locaties dan of is het geheel willekeurig waar ze spawnen ?quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:07 schreef norrie13 het volgende:
[..]
Handige map als je 2 schermen hebt. Ik heb nog altijd me Ipad ernaast maar die hoef ik nu nauwelijks meer te gebruiken. Map is snel uit het hoofd te leren.
Also, de gecrashte heli's met godtier loot die je soms vindt. De plekken verschillen per servers. Dus je kan niet altijd hem vinden.
Dat weet ik nog niet..quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:34 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zijn het wel gefixte afwisselende locaties dan of is het geheel willekeurig waar ze spawnen ?
Kan je het nog giften dan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:41 schreef Stevenzenl het volgende:
Mocht er nog iemand zijn die ARMA C:O wil kopen, ik heb hem en vind het geen flikker aan, dus misschien heeft iemand wat te ruil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |