Even het huis aan kant maken. Daarna kom ik de zombies van kant maken (::quote:
Ik ben geen bandit hoor maar ik vertrouw gewoon niemand.quote:
banditsquote:
Schurk!quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:24 schreef invine het volgende:
[..]
banditswaarom zelf zoeken als iemand anders het al gevonden heeft? Net ook iemand bij het vliegveld in balota afgeschoten, ze (female character ja) had nog geen wapens maar wel toolbox & wat eten wat ik wel kon gebruiken. Prima!
Alleen een hatchet en een crowbar kan je gebruiken, maar dat werkt ook niet lekker..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:24 schreef koffiegast het volgende:
Oke ff een hele stomme vraag: hoe equip ik een hunting knife? Of kan ik dat niet gebruiken om zombies af te weren?
Veel moeite gedaan om grote depots in te komen, is er 1 knife en wat jerry cans enzo waar ik dus niks mee kan.
Als je met elkaar op teamspeak oid zit wel ja; gewoon een map van google pakken en kijken waar je bent.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:08 schreef KneusTeun het volgende:
Deze even volgen!
Lijkt me een hele vette game als je met een groep probeert te surviven.
Is het een beetje makkelijk om mekaar te vinden? of is er iets waardoor je makkelijk met "friends"dit kan spelen?
Misschien straks maar is even aanschaffen danquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:50 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Als je met elkaar op teamspeak oid zit wel ja; gewoon een map van google pakken en kijken waar je bent.
Ik hoop dat de ontwikkelaar van Arma II gaat samenwerken met de bedenker van deze mod om het allemaal af te maken en goed op de markt te zetten. Zou een geweldig spel kunnen opleveren.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:39 schreef norrie13 het volgende:
Hij is nu in de aanbieding, miss wordt hij nog verder afgeprijst op steam, het is nu of nooit als je het wilt kopen wanneer het spel nog volop in leven is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |