Dat is hetzelfdequote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:58 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kan alleen de Six Updater vinden op die site.
Ohquote:
Denk het niet.. waarom zou je dat willen? Je kan toch gewoon bij elkaar blijven?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:49 schreef Pixell het volgende:
Kan je nu wel of niet een party/group maken met andere spelers?
Waarom? Meerdere redenen..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:51 schreef invine het volgende:
[..]
Denk het niet.. waarom zou je dat willen? Je kan toch gewoon bij elkaar blijven?
de bedenker van de mod IS de ontwikkelaar van arma 2, also day z komt ook voor arma 3quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik hoop dat de ontwikkelaar van Arma II gaat samenwerken met de bedenker van deze mod om het allemaal af te maken en goed op de markt te zetten. Zou een geweldig spel kunnen opleveren.
Oh god, hier gaan we weer. Bron?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:37 schreef norrie13 het volgende:
[..]
de bedenker van de mod IS de ontwikkelaar van arma 2, also day z komt ook voor arma 3
also arma 3 is uitgesteld puur omdat arma 2 zo goed verkoopt en men niet wil dat de game concureert met zijn voorganger.
vindt je dat er geen logica in mijn verhaal zit ?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:51 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Oh god, hier gaan we weer. Bron?Het is gemaakt door een designer van Bohemia, weet niet echt of Bohemia dat ook als hun mod ziet, aangezien ze er geen support op leveren. En hoe kan ARMA3 uitgesteld zijn, als er nog nooit iets over een release is aangekondigd?
Nee oke, dit bedoel ik dus, zet gewoon neer dat jij dat DENKT, ipv dat het zo is. Scheelt mij ook weer zoekwerk.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:58 schreef norrie13 het volgende:
[..]
vindt je dat er geen logica in mijn verhaal zit ?
Dean Hall (Rocket) is idd een game designer bij Bohemia Interactive en werkt ook atm aan Arma3 MP. En de enige release date info die ze geven is dat die uitkomt in 2013. De Alpha release moet nog wel in 2012 uitkomen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:51 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Oh god, hier gaan we weer. Bron?Het is gemaakt door een designer van Bohemia, weet niet echt of Bohemia dat ook als hun mod ziet, aangezien ze er geen support op leveren. En hoe kan ARMA3 uitgesteld zijn, als er nog nooit iets over een release is aangekondigd?
Precies wat ik ook zei dus, release hebben ze in het begin een keer op 2013 geplant, maar nergens 'uitgesteld', norrie spoot gewoon zijn gedachtes uit ipv feiten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:06 schreef SirClark het volgende:
[..]
Dean Hall (Rocket) is idd een game designer bij Bohemia Interactive en werkt ook atm aan Arma3 MP. En de enige release date info die ze geven is dat die uitkomt in 2013. De Alpha release moet nog wel in 2012 uitkomen.
Kruipen of iemand die jou even helpt met morphinequote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:45 schreef koffiegast het volgende:
Spring 2 meter naar beneden
-> breek je botten.
Ben in middle of nowhere, wat kan ik hier in godsnaam tegen doen, behalve escape abort retry?
Je zit rechts van balota onder het vliegveldquote:Op zondag 15 juli 2012 12:21 schreef leeell het volgende:
okè, iemand die samen wil spelen vanmiddag ?
zit nu een stukje verder dan een soort militaire basis met een toren, paar hangars en hoop dooie soldaten
heb veel ammo voor je, alleen heb ik zelf nog geen wapen op een grenade en een hatchet na, ook een paar medical supplies heb ik.
thanks, ik zie hetquote:Op zondag 15 juli 2012 12:25 schreef invine het volgende:
[..]
Je zit rechts van balota onder het vliegveld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |