Typische fok reactie.... jammerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:19 schreef wuuht het volgende:
[..]
dat niet binnen 10 minuten door hebben
Je hebt een Option menu waar je alles naar wens kan zetten, maar geloof mij maar dat het het beste is om gewend te raken aan de defaults, werkt toch echt het beste.quote:
Ik ga nu meestal gewoon direct richting het noorden en ga vooral daar huizen bij langs, maar dit is niet aan te raden als je de map niet kent en geen map bij de hand hebt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:29 schreef leeell het volgende:
ook gekocht, enkel sterf ik voordat ik een wapen kan vinden omdat ik gewoon huizen in charge voor loot en daarna gewoon wegren van de zombies
iemand betere/snellere tactiek ?
vanmiddag ga ik weer proberen
ik ren ook naar een industrieel stadje (gewoon waar je spawned rechtdoor langs de kust ) met een hangar enzo, heb ik al wel ammo, flares, toolbox enzo gevonden maar geen wapen (zowel melee als ranged niet)quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:33 schreef SirClark het volgende:
[..]
Ik ga nu meestal gewoon direct richting het noorden en ga vooral daar huizen bij langs, maar dit is niet aan te raden als je de map niet kent en geen map bij de hand hebt.
Ik ging in het begin servers joinnen waar niemand of >10 mensen op zaten, kon ik rustig looten en bekend worden met de omgeving.
Klopt, ik wordt helemaal gek, ben me boog kwijtgeraakt..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:38 schreef SirClark het volgende:
Ik zie dat Kneusteun ook eindelijk op LU172 kan
Hoor dat in Elektro zombies niet bewegen door een bug in de laatste patch.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Klopt, ik wordt helemaal gek, ben me boog kwijtgeraakt..
En lig nu vlak naast een stad op me buik met allemaal zombies die om me heen chillen.
Dan weet ik in ieder geval dat ik niet in elektro zit, want in deze stad beweegt alles.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:45 schreef SirClark het volgende:
[..]
Hoor dat in Elektro zombies niet bewegen door een bug in de laatste patch.
Als je die six updater van dayzmod.com download is het makkelijkst en dan gewoon een server joinen en dan update die vanzelfquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:28 schreef Disorder het volgende:
Welke Day Z versie kan ik nu het beste installeren?
Heb ik ook gehad, zit je bij het NW Airfield met een gebroken been en 4xxx bloed rond te sluipenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:28 schreef Pixell het volgende:
Ik zit nu ook in die LU 172 server, maar ik heb nog maar 2900 blood en heb geen flauw idee waar ik ben en val om de 30 sec flauw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |