Helaas! Ik heb ook wel paar keer gedacht, stel t is ineens een meisjequote:Op zondag 1 juli 2012 07:18 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb gedroomd dat katym bevallen was. Maar het was toch een meisje.
Ah wel al wat cm dus! Ik hoop dat het doorzet. Maar dat gaat vast goedkomen, veel succes!quote:Op zondag 1 juli 2012 10:13 schreef Mereltje het volgende:
VK is net geweest, 2 cm ontsluiting en baarmoedermond nog niet helemaal verstreken. Ze komt over 4 uur weer. Nu de ziekenhuistas maar eens klaarmaken. Vriend was gisteren pas om 3.15 uur thuis, ik had het nog niet echt verwacht maar hoop dat het doorzet. Ga zo ook nog even lekker in bad.
Het zijn echt van de golfbewegingen, om de 5 minuten maar duren maar kort, dus trek het wel nog..
Ik heb dat idd ook gehad bij mijn 2e zwangerschap, het werd toen afgedaan als innesteling bloeding. (was het al helemaal vergeten).quote:Op zondag 1 juli 2012 20:08 schreef klumsy het volgende:
Ik had vorige zwangerschap ook rond 6 weken bloedverlies...
Uiteindelijk is er geen oorzaak van gevonden, hopelijk is het "niks"
Ooooh Femke grote zusquote:Op zondag 1 juli 2012 21:20 schreef Mereltje het volgende:
Ze is er hoor, M.ari om 15 uur geboren, 3500 gram (we hadden de naam al voor Marie en de kledingshop hoor) Ging allemaal erg snel. We waren om 14 uur in het ziekenhuis, half 3 vliezen breken en 5 min. persen en ze was er. Klein hechtinkje, zonder pijnstilling, was geen tijd meer voor. Ze ligt nu lekker te slapen
![]()
KatyM nu jij hoor!!
Wat fijn dat alles goed is gegaan en zo snel ook! Mooie naam! Van harte gefeliciteerd!quote:Op zondag 1 juli 2012 21:20 schreef Mereltje het volgende:
Ze is er hoor, M.ari om 15 uur geboren, 3500 gram (we hadden de naam al voor Marie en de kledingshop hoor) Ging allemaal erg snel. We waren om 14 uur in het ziekenhuis, half 3 vliezen breken en 5 min. persen en ze was er. Klein hechtinkje, zonder pijnstilling, was geen tijd meer voor. Ze ligt nu lekker te slapen
![]()
KatyM nu jij hoor!!
Dat is ook al ver. Nog maar 10 weken. En das zo voorbijquote:Op maandag 2 juli 2012 07:45 schreef LeNeHe het volgende:
Ik ben vandaag 30 weken!![]()
Wat klinkt dat ver!
Hopelijk is dat een goed teken, heel veel sterktequote:Op maandag 2 juli 2012 07:36 schreef Omentielvo het volgende:
Nu heb ik nog wat bruinverlies. Toch hoop ik dat het gauw 9 uur is, zodat ik de VK kan bellen en hopelijk mag ik even langskomen.
Fieder, hoe is het bij jou nu?
Ik hoop het, straks maar kijken wat de vk te zeggen heeft. Ben benieuwd.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:28 schreef Ticootje het volgende:
Mereltje gefeliciteerd!
KatyM -> Vandaag was jouw dag toch?
Gewoon bevallen vandaag, je hebt nu lang genoeg op 1 gestaan.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:55 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ik hoop het, straks maar kijken wat de vk te zeggen heeft. Ben benieuwd.
quote:Op maandag 2 juli 2012 10:03 schreef Gerberaatje het volgende:
Meld! Incl inleiddatum, 2 cm, volledig verstreken en gestript dus het zou ook zomaar eens al kunnen gaan beginnen nu (doet wel auw!!)
Oh, jij gaat gewoon vandaag ff.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:03 schreef Gerberaatje het volgende:
Meld! Incl inleiddatum, 2 cm, volledig verstreken en gestript dus het zou ook zomaar eens al kunnen gaan beginnen nu (doet wel auw!!)
De aandacht he, weet niet of ik die al kan missen..quote:Op maandag 2 juli 2012 09:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon bevallen vandaag, je hebt nu lang genoeg op 1 gestaan.
waaaaaat?quote:Op maandag 2 juli 2012 10:03 schreef Gerberaatje het volgende:
Tof weekend gehad?quote:Op maandag 2 juli 2012 10:20 schreef Gerberaatje het volgende:
Katy mijn gyn zei net dat er ongeveer 150 zaadlozingen nodig zijn om echt goed effect te hebben, dus ik zou je meneer aan het werk zetten
Nee alles behalve een tof weekend..quote:
Serieus? Dus.mijn geseks van de.vorige.keer was gewoon toevalquote:Op maandag 2 juli 2012 10:20 schreef Gerberaatje het volgende:
Katy mijn gyn zei net dat er ongeveer 150 zaadlozingen nodig zijn om echt goed effect te hebben, dus ik zou je meneer aan het werk zetten
voor morgen nog? auw..quote:Op maandag 2 juli 2012 10:23 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Nee alles behalve een tof weekend..ik zei net waar de gyn bij was: nou schat moet je toch nog aan de bak
en toen zei de gyn dat...
Ik vond twee keer al een hele scorequote:Op maandag 2 juli 2012 10:20 schreef Gerberaatje het volgende:
Over hoelang is je inleiddatum ongeveer?quote:Op maandag 2 juli 2012 10:23 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Nee alles behalve een tof weekend..ik zei net waar de gyn bij was: nou schat moet je toch nog aan de bak
en toen zei de gyn dat...
Na 150 lozingen heb je zeker ruimte ja.quote:
Chloor ruikt goed, alleen J krijgt er hoofdpijn van.. Ik moet opzoek naar iets nieuws.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:49 schreef Saffier het volgende:
Tico hoe voel jij je? Heb jij je chloor-fetish alweer?
Nee, ik hoefde geen babies meer he? Dus alles weggedaan. Maar komt wel goed hoor.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:00 schreef Saffier het volgende:
Heb je niets meer aan positie-spul? Ik heb 't mijne bewaard, daar zitten geen korte broeken tussen maar wel andere dingen, als je wat wil hebben breng ik het langs.
Er komt hier (hoooogstwaarschijnlijk) ook niets meer maar spullen wegdoen vind ik toch wel lastig! Ik heb dus gewoon alles nog, van box tot maxi-cosi. Als je wat nodig hebt moet je maar ff gillen. (behalve dan de maxi-cosi, die is straks bijna 7 jaar en zou ik zelf niet meer doen ook al is er nooit wat mee gebeurd)quote:Op maandag 2 juli 2012 11:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, ik hoefde geen babies meer he? Dus alles weggedaan. Maar komt wel goed hoor.
Ik doe gezellig met je mee, ben zo blij dat mijn afspraak om 9am een gesprekje van 15min bleek te zijnquote:Op maandag 2 juli 2012 11:41 schreef Solagratia het volgende:
Gerbje wat fijn dat het einde in zicht is! Ik ben heel benieuwd wanneer het gaat gebeuren![]()
Hier is het een kotsdag vandaag. Blegh. Dus ik ga zo weer mijn bed in en dan de dag resetten. Het gekke is dat ik wel enorme trek heb in frituur/ mcdonalds
Nou ja, ik vond de uitgerekende datum kei knudde... Maar over de 41 weken werd ik met de dag meer chaggo.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:20 schreef KatyM het volgende:
Omentielvo, fijn dat alles goed is!
Nou terug van de vk. Bijna geen verweking, amper een cm ontsluiting. Prachtige placenta voor deze termijn, dus de vk verwacht geen actie vandaag of morgen. Vrijdag gaan ze kijken of ze dan wel goed kunnen strippen en evt vliezen breken. Zo niet, dan zaterdag vliezen breken, en hopen dat de weeen vanzelf op gang komen, zo niet aan de weeenopwekkers. Dus dan istie er sowieso zondag. Ik reken maar op dit weekend dus, niet eerder
.
Ach wat zijn nou 5 a 6 dagen wachten op een mensenleven he..
Dat herken ik helemaal niet hoor [insert engelensmiley]quote:Op maandag 2 juli 2012 12:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou ja, ik vond de uitgerekende datum kei knudde... Maar over de 41 weken werd ik met de dag meer chaggo.
quote:Op maandag 2 juli 2012 10:20 schreef Gerberaatje het volgende:
Kleine liet je weten geen zin gehad te hebben in cappuccinno maar in een waterijsjequote:Op maandag 2 juli 2012 15:17 schreef Mangostine het volgende:
Sinds ik een half uur geleden een cappuccino heb gedronken voel ik af en toe ineens iets geks. Een soort lichte trilling in mijn buik, om de paar minuten. Alsof er koolzuur ofzo in mijn vruchtwater zit.![]()
Je ziet het dan ook aan de buitenkant een beetje trillen. Lijkt wel een zenuwtrek van mijn baarmoeder. Anyone?
Ik drink overigens wel vaker koffie, dus geen idee.
Jep.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:11 schreef Twinkle20 het volgende:
Okay help en wat ga ik doen tegen lekkende rieten? Ben nog geen 23 weken?! Zijn daar die o zo beroemde borstcompressen voor bedoeld?
Ik zit op de bank.. strijk per ongeluk langs mijntiet.. voel nattigheid. Ik ga kijken .. ik denk wat de fuck???
quote:Op maandag 2 juli 2012 17:35 schreef Mangostine het volgende:
of ja wel onder mijn tieten, maar niet direct eronder.
tot zo!quote:Op maandag 2 juli 2012 18:46 schreef Logician78 het volgende:
Oh man, ik heb al dagen zin in roti. Net maar een dubbele portie besteld en ga me zo helemaal rond eten
hopelijk vond je het niet ergquote:Op maandag 2 juli 2012 19:15 schreef Fieder het volgende:
Omentielvo wat fijn meid!![]()
Ik kwam hier mn post knippen en plakken maar Skoap is al zo handig geweestbedankt!
Hahaha als dat het teken is dan komt ze er al maaaaanden aanquote:Op maandag 2 juli 2012 20:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
oee de baby komt er vast aan Gerberaatje; last minute extreme nesteldrang!
haha dat wist ik dan weer nietquote:Op maandag 2 juli 2012 20:32 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Hahaha als dat het teken is dan komt ze er al maaaaanden aan![]()
ik heb al nesteldrang vanaf de terugplaatsing
Whehe dat dacht ik dus.ook toen ik t lasquote:Op maandag 2 juli 2012 20:32 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Hahaha als dat het teken is dan komt ze er al maaaaanden aan![]()
ik heb al nesteldrang vanaf de terugplaatsing
Oh my! Beter dat ik het iig niet hoef door te slikken, ik doe t in t babybadje en ga er dan inzitten! Ideaal.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:32 schreef Gerberaatje het volgende:
Dat is waar... misschien verzamelen ze alles in een bakje en gieten ze het in 1 keer naar binnen?
Ja ik dacht altijd dat bruin dominant gen wasquote:Op maandag 2 juli 2012 20:47 schreef Sonnetje85 het volgende:
![]()
Ik heb hier bedacht dat het hier er 1 met donkere.ogen en donker haar moet worden. Ze heeft iig al de rhesusfactor van dr vader, dr broer de mijne. En hij heeft mijn kleuren...
Die donkere genen moeten toch bij een kind overheersen
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:53 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ja ik dacht altijd dat bruin dominant gen was't is dat de muppet verder ook echt heel erg op ons lijkt, anders was ik me zorgen gaan maken
moet toch eens navragen wat nou de oogkleur van de embryoloog die ook de terugplaatsingen deed is
Zo hoef ik ook niet te vragen van wie Ylana die krulletjes heeft.... die had die ene gyn ook!!quote:Op maandag 2 juli 2012 20:53 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ja ik dacht altijd dat bruin dominant gen was't is dat de muppet verder ook echt heel erg op ons lijkt, anders was ik me zorgen gaan maken
moet toch eens navragen wat nou de oogkleur van de embryoloog die ook de terugplaatsingen deed is
Nou t heeft meer te maken met grote en kleine lettersquote:Op maandag 2 juli 2012 21:00 schreef Gerberaatje het volgende:
Ja ik heb alleen dat dominante opgeslagen in den hersenpan... niet dat je daardoor juist kans hebt op blonde haren-blauwe ogen zeg maar
Nou zitten er in de familie genoeg blauw ogigen - blond harigen hoordus het is niet heel vreemd.. maar omdat wij en onze ouders zo donker zijn had ik me daar bij muppet op ingesteld
fail dus!
Maar van elk 1 zou ik wel tof vindendus deze stinkerd MOET gewoon donker zijn. Anders krijgt ze voor haar eerste verjaardag kleurlenzen en verf ik haar haar
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:15 schreef Gerberaatje het volgende:
Schande dat je zomaar 'ons' gesprek komt verstoren !![]()
Rotiquote:Op maandag 2 juli 2012 21:15 schreef Gerberaatje het volgende:
En wat voor eten was dat?ik denk dat ik wat popcorn ga maken
Dat,zeg ik, t zit.volgens.mij nog.iets ingewikkelderquote:Op maandag 2 juli 2012 21:13 schreef Gerberaatje het volgende:
Maar helemaal klopt ie dan toch niet, want 2 blonde - blauwogen zouden dan aa zijn, en kunnen dan geen bruin ogig kind krijgen? Maar dat gebeurd wel zo nu en dan? Hmmmm....
Ik word oud
ja hallow; kijk ik hier es om de hoek; gaat het alweer over etenquote:Op maandag 2 juli 2012 21:15 schreef Gerberaatje het volgende:
En wat voor eten was dat?ik denk dat ik wat popcorn ga maken
Roti is volgens mij toct lekkerst van een echte Surinamerquote:Op maandag 2 juli 2012 21:17 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Rotiik ga een recept zoeken en wij eten de komende 7mnd roti
wat fijnquote:Op maandag 2 juli 2012 22:00 schreef arcenciel het volgende:
Na lang stiekem meegelezen te hebben, durf ik me nu eindelijk te meldenna 2 mk's ben ik nu iets meer dan 12 weken! Ik blijf het ongelooflijk spannend vinden allemaal, maar mijn wolk wordt steeds meer roze.
Donker heeft in principe wel overhand, maar dan moet het wel doorgegeven worden.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:43 schreef Books het volgende:
Ik lees mee en dacht dat donker altijd de overhand. Manlief donkerbruine ogen en zwart haar, ik blond en felblauwe ogen. Dochter 1 blond haar en blauwe ogen, dochter twee blond haar met bijna zwarte ogen.
Want je wil mager je zwangerschap door?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:17 schreef Ticootje het volgende:
Gister voor het eerst weer de sportschool in gedoken. Ik heb mezelf erheen moeten slepen en de les af moeten tellen. Maar eindelijk heb ik weer eens goed geslapen. Dus morgen maar weer...
Ik zit nu, met mn 80 kg op het eindgewicht van 16 jaar geleden.... En toen was ik meer dan 30 kg aangekomen... Deze keer tot nu toe 6 en ik moet nog een week of 7quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:15 schreef freecell het volgende:
Ik ben al bijna 10 kg aangekomenEn ik eet echt niet raar
Hetzelfde als anders.
Maar ik houd wel als een gek vocht vast.
Vanmiddag maar even brandnetelthee kopen
Bij de andere 2 zwangerschappen was dit het eindgewicht en ik begon op hetzelfde gewicht
Huh? Ik sport omdat het goed is voor je lijf en conditie? Ik sportte 4x per week..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:08 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Want je wil mager je zwangerschap door?
Oh...Ik dacht dat je juist NU was begonnen met sporten....quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Huh? Ik sport omdat het goed is voor je lijf en conditie? Ik sportte 4x per week..
Heuj, dat heb ik ook, ik kan beter tegen een bak Ben & Jerry's als tegen groentequote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:29 schreef Ticootje het volgende:
De misselijkheid bouwde op in de dag... De enige truuk was blijven eten.. En precies van vette meuk werd ik niet ziek, dus pizza, patat, mac.... Gister zat ik met lange tanden mn sperziebonen weer weg te kauwen..
Maar het blijven eten had ik müsli repen, koeken of wat dan ook bij me, want het moest wel echt vullen... Nu kan ik gelukkig weer af met 2 stukken fruit, een stukje ontbijtkoek, een soepje... Ik hoef me niet meer vol te proppen om maar niet ziek te worden.
Het neemt enorm af nu..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Heuj, dat heb ik ook, ik kan beter tegen een bak Ben & Jerry's als tegen groenteDat is bij jou nu alweer weg dus?
Ja, ik had dat bij Leyla ook... 8 kilo in de hele zwangerschap... 10 dagen na bevalling weer op start gewicht.. En toen moesten er nog 10 af.. Die waren er dus net af..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:58 schreef Gerberaatje het volgende:
+7,5 bij 37+ wekenvind ik helemaal niet erg, gezien alle kilo's van de vorige die nog plakte!
Kind wordt zo'n 7,5 pond weer geschat, ik verwacht na de bevalling op startgewicht van deze zwangerschap te zittenheel fijn! Dan is het nog maar dik 15-20 kilo eraf naar streef
Oh en meld. Met baby in den buik. Vannacht stopte het gerommel, begon vanmorgen wel weer. Maar niks zet door. Ik zet dus in op de inleiddatum
Ha! Ik en baby uit m'n buik, jahoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:20 schreef Gerberaatje het volgende:
'Fijn' Nanadu, dat er nu een plan ligt!!nog een weekje volhouden vrouw! Ik hoop dat maandag blijkt dat je al wat verweekt bent/ontsluiting hebt
dat maakt het allemaal wat makkelijker
Katy, kom eens met je gat uit dat bad en meld je eens. Liefst met baby uit je buik??
Hoe doe je dat toch! Ik hoop dat ik dat vrijdag ook heb, mag wel met 41+3 dacht ik zo.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:35 schreef Gerberaatje het volgende:
Geen idee eigk Katy, ik ben al verweekt van mezelf (en al maaaaanden geen sperma in de buurt)
Ik had met 41 + 3 opeens 3 cm ontsluiting gratis en voor niets...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:38 schreef KatyM het volgende:
[..]
Hoe doe je dat toch! Ik hoop dat ik dat vrijdag ook heb, mag wel met 41+3 dacht ik zo.
Gefeliciteerd nog nieuwe zwangere!
Troeta
Oh, dat zou fijn zijn, was daar veel gerommel voor nodig of niks van gemerkt?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik had met 41 + 3 opeens 3 cm ontsluiting gratis en voor niets...
Niets...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:44 schreef KatyM het volgende:
[..]
Oh, dat zou fijn zijn, was daar veel gerommel voor nodig of niks van gemerkt?
Ha, dat was het gewenste antwoordquote:
Liefquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:54 schreef bodpa09 het volgende:
Mereltje! Gefeliciteerd!![]()
Och Katy, ik heb zo met je te doen meid. Zo balen dat wachten. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap ook alles geprobeerd, tot aan wijdbeens voor het open raam liggen met volle maan aan toe (), maar niks hielp. Hou vol dame, het is echt nog maar een paar dagen.
Ik dacht dat jij nog elke avond aan de lampen hing te slingerenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:35 schreef Gerberaatje het volgende:
Geen idee eigk Katy, ik ben al verweekt van mezelf (en al maaaaanden geen sperma in de buurt)
Kortom ik ben nog veel te actief om te bevallenquote:
Ik ook, en ook niets van gemerkt. Niks aan voorwerk gehad.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik had met 41 + 3 opeens 3 cm ontsluiting gratis en voor niets...
Hahahahahahahahaha grapjurkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:06 schreef sproet-je het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij nog elke avond aan de lampen hing te slingeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |