Hahaha als dat het teken is dan komt ze er al maaaaanden aanquote:Op maandag 2 juli 2012 20:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
oee de baby komt er vast aan Gerberaatje; last minute extreme nesteldrang!
haha dat wist ik dan weer nietquote:Op maandag 2 juli 2012 20:32 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Hahaha als dat het teken is dan komt ze er al maaaaanden aan![]()
ik heb al nesteldrang vanaf de terugplaatsing
Whehe dat dacht ik dus.ook toen ik t lasquote:Op maandag 2 juli 2012 20:32 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Hahaha als dat het teken is dan komt ze er al maaaaanden aan![]()
ik heb al nesteldrang vanaf de terugplaatsing
Oh my! Beter dat ik het iig niet hoef door te slikken, ik doe t in t babybadje en ga er dan inzitten! Ideaal.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:32 schreef Gerberaatje het volgende:
Dat is waar... misschien verzamelen ze alles in een bakje en gieten ze het in 1 keer naar binnen?
Ja ik dacht altijd dat bruin dominant gen wasquote:Op maandag 2 juli 2012 20:47 schreef Sonnetje85 het volgende:
![]()
Ik heb hier bedacht dat het hier er 1 met donkere.ogen en donker haar moet worden. Ze heeft iig al de rhesusfactor van dr vader, dr broer de mijne. En hij heeft mijn kleuren...
Die donkere genen moeten toch bij een kind overheersen
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:53 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ja ik dacht altijd dat bruin dominant gen was't is dat de muppet verder ook echt heel erg op ons lijkt, anders was ik me zorgen gaan maken
moet toch eens navragen wat nou de oogkleur van de embryoloog die ook de terugplaatsingen deed is
Zo hoef ik ook niet te vragen van wie Ylana die krulletjes heeft.... die had die ene gyn ook!!quote:Op maandag 2 juli 2012 20:53 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ja ik dacht altijd dat bruin dominant gen was't is dat de muppet verder ook echt heel erg op ons lijkt, anders was ik me zorgen gaan maken
moet toch eens navragen wat nou de oogkleur van de embryoloog die ook de terugplaatsingen deed is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |