Ha! Ik en baby uit m'n buik, jahoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:20 schreef Gerberaatje het volgende:
'Fijn' Nanadu, dat er nu een plan ligt!!nog een weekje volhouden vrouw! Ik hoop dat maandag blijkt dat je al wat verweekt bent/ontsluiting hebt
dat maakt het allemaal wat makkelijker
Katy, kom eens met je gat uit dat bad en meld je eens. Liefst met baby uit je buik??
Hoe doe je dat toch! Ik hoop dat ik dat vrijdag ook heb, mag wel met 41+3 dacht ik zo.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:35 schreef Gerberaatje het volgende:
Geen idee eigk Katy, ik ben al verweekt van mezelf (en al maaaaanden geen sperma in de buurt)
Ik had met 41 + 3 opeens 3 cm ontsluiting gratis en voor niets...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:38 schreef KatyM het volgende:
[..]
Hoe doe je dat toch! Ik hoop dat ik dat vrijdag ook heb, mag wel met 41+3 dacht ik zo.
Gefeliciteerd nog nieuwe zwangere!
Troeta
Oh, dat zou fijn zijn, was daar veel gerommel voor nodig of niks van gemerkt?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik had met 41 + 3 opeens 3 cm ontsluiting gratis en voor niets...
Niets...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:44 schreef KatyM het volgende:
[..]
Oh, dat zou fijn zijn, was daar veel gerommel voor nodig of niks van gemerkt?
Ha, dat was het gewenste antwoordquote:
Liefquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:54 schreef bodpa09 het volgende:
Mereltje! Gefeliciteerd!![]()
Och Katy, ik heb zo met je te doen meid. Zo balen dat wachten. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap ook alles geprobeerd, tot aan wijdbeens voor het open raam liggen met volle maan aan toe (), maar niks hielp. Hou vol dame, het is echt nog maar een paar dagen.
Ik dacht dat jij nog elke avond aan de lampen hing te slingerenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:35 schreef Gerberaatje het volgende:
Geen idee eigk Katy, ik ben al verweekt van mezelf (en al maaaaanden geen sperma in de buurt)
Kortom ik ben nog veel te actief om te bevallenquote:
Ik ook, en ook niets van gemerkt. Niks aan voorwerk gehad.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik had met 41 + 3 opeens 3 cm ontsluiting gratis en voor niets...
Hahahahahahahahaha grapjurkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:06 schreef sproet-je het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij nog elke avond aan de lampen hing te slingeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |