Ik hoop het, straks maar kijken wat de vk te zeggen heeft. Ben benieuwd.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:28 schreef Ticootje het volgende:
Mereltje gefeliciteerd!
KatyM -> Vandaag was jouw dag toch?
Gewoon bevallen vandaag, je hebt nu lang genoeg op 1 gestaan.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:55 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ik hoop het, straks maar kijken wat de vk te zeggen heeft. Ben benieuwd.
quote:Op maandag 2 juli 2012 10:03 schreef Gerberaatje het volgende:
Meld! Incl inleiddatum, 2 cm, volledig verstreken en gestript dus het zou ook zomaar eens al kunnen gaan beginnen nu (doet wel auw!!)
Oh, jij gaat gewoon vandaag ff.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:03 schreef Gerberaatje het volgende:
Meld! Incl inleiddatum, 2 cm, volledig verstreken en gestript dus het zou ook zomaar eens al kunnen gaan beginnen nu (doet wel auw!!)
De aandacht he, weet niet of ik die al kan missen..quote:Op maandag 2 juli 2012 09:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon bevallen vandaag, je hebt nu lang genoeg op 1 gestaan.
waaaaaat?quote:Op maandag 2 juli 2012 10:03 schreef Gerberaatje het volgende:
Tof weekend gehad?quote:Op maandag 2 juli 2012 10:20 schreef Gerberaatje het volgende:
Katy mijn gyn zei net dat er ongeveer 150 zaadlozingen nodig zijn om echt goed effect te hebben, dus ik zou je meneer aan het werk zetten
Nee alles behalve een tof weekend..quote:
Serieus? Dus.mijn geseks van de.vorige.keer was gewoon toevalquote:Op maandag 2 juli 2012 10:20 schreef Gerberaatje het volgende:
Katy mijn gyn zei net dat er ongeveer 150 zaadlozingen nodig zijn om echt goed effect te hebben, dus ik zou je meneer aan het werk zetten
voor morgen nog? auw..quote:Op maandag 2 juli 2012 10:23 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Nee alles behalve een tof weekend..ik zei net waar de gyn bij was: nou schat moet je toch nog aan de bak
en toen zei de gyn dat...
Ik vond twee keer al een hele scorequote:Op maandag 2 juli 2012 10:20 schreef Gerberaatje het volgende:
Over hoelang is je inleiddatum ongeveer?quote:Op maandag 2 juli 2012 10:23 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Nee alles behalve een tof weekend..ik zei net waar de gyn bij was: nou schat moet je toch nog aan de bak
en toen zei de gyn dat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |